Alen Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 He, he Pfaff - super oko za detalje. Hocemo jos! Quote
Pfaff Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 He, he Pfaff - super oko za detalje. Hocemo jos! Hvala, bit će kad me opet put nanese tamo Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
crhav Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Sad kad zavrse "ipsilon" i pretvore ga u autoput, dali ce doci red i na zeljeznicki tunel ispod Ucke, pa da Istra bude spojena i sa prugom!!! Velimir Quote
Pfaff Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 Sad kad zavrse "ipsilon" i pretvore ga u autoput, dali ce doci red i na zeljeznicki tunel ispod Ucke, pa da Istra bude spojena i sa prugom!!! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Renato Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Nece biti potrebe za gradnjom tunela. Ulaskom RH u EU situacija ce postati prakticki ista kao i dok su Slovenija i RH bile u Jugoslaviji. Quote
Pfaff Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 Nece biti potrebe za gradnjom tunela. Ulaskom RH u EU situacija ce postati prakticki ista kao i dok su Slovenija i RH bile u Jugoslaviji. Dobro, a livada u Mikuličićima, gazebo, uzvanici & zvaničnici, svečani nadahnuti govor, prva lopata... Kažeš mi da je to sve bilo uzalud? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Kažeš mi da je to sve bilo uzalud? Pa nije baš sasvim uzalud. Kaj se ne sećaš da smo onu Francekovu fol-rupu koristili kao poljski WC? Quote Serija 05 je zakon!
Miha Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Nece biti potrebe za gradnjom tunela. Ulaskom RH u EU situacija ce postati prakticki ista kao i dok su Slovenija i RH bile u Jugoslaviji. To znači da će onda putnički promet prema Puli iz Rijeke biti preko Slovenije uz istu cijenu karte ? Quote
Pfaff Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 Nece biti potrebe za gradnjom tunela. Ulaskom RH u EU situacija ce postati prakticki ista kao i dok su Slovenija i RH bile u Jugoslaviji. To znači da će onda putnički promet prema Puli iz Rijeke biti preko Slovenije uz istu cijenu karte ? Ma bog budi s Tobom! Bit će skuplje jer će i kilometraža biti veća, ali i veselije jer ćemo se voziti po pruzi po kojoj je to danas gotovo nemoguće (Divača - Buzet) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Miha Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Da, naravno... samo da cijena neće podivljati ako se bude preko Slovenije išlo. Bilo bi idealno da naplate kao i dosad cijenu km i to je to Quote
crhav Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Renato je napisao/la: Nece biti potrebe za gradnjom tunela. Ulaskom RH u EU situacija ce postati prakticki ista kao i dok su Slovenija i RH bile u Jugoslaviji. To cemo jos dugo cekati....... Velimir Quote
Renato Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Renato je napisao/la: Nece biti potrebe za gradnjom tunela. Ulaskom RH u EU situacija ce postati prakticki ista kao i dok su Slovenija i RH bile u Jugoslaviji. To cemo jos dugo cekati....... Velimir Ha cekat ce se jos toliko dugo koliko ce trebati da schengen dodje na granice RH. To vjerovatno nece nastupiti samim primanjem u EU vec nekoliko godina nakon toga. Quote
STIB Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Tu mi nešto ne štima. Prva i zadnja slika su iste http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/LupoglavPula/LupoglavPula203.jpg http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/LupoglavPula/LupoglavPula296.jpg a ne zovu se isto. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
Pfaff Posted October 16, 2010 Author Posted October 16, 2010 Tu mi nešto ne štima. Prva i zadnja slika su istehttp://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/LupoglavPula/LupoglavPula203.jpg http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/LupoglavPula/LupoglavPula296.jpg a ne zovu se isto. Znao sam da će bar netko skužiti! (A znao sam i tko) Stvar je jednostavna. Prvu sliku Šveda slikao sam mob'telom i poslao ju Thomcrou kao "Pozdrav iz Lupoglava". Onda me seabral nakon "Pozdrava iz Istre" (opet mobitelom) na neki način nagovorio da ipak napravim prugopis pa mi je onda falila uvodna slika. I onda sam upotrijebio posljednju jer se osim ono par ljudi okolo u biti ništa ne razlikuje. Kao kolateral dobio sam i test pažljivog čitanja/gledanja za moje štioce... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
rasha Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Hvala na putopisu! Nadam se da će jednog dana obnoviti prugu do mog imenjaka. Ako sam dobro izračunao SCIC-NRT (ex TCV) tarifu cena karte Rijeka - Pula via Šapjane (Gr)*Pivka*Divača*Buzet (Gr) u jednom pravcu bi trebala iznositi čak 17EUR!!! Quote
Pfaff Posted October 20, 2010 Author Posted October 20, 2010 Hvala na putopisu! Nadam se da će jednog dana obnoviti prugu do mog imenjaka. Ako sam dobro izračunao SCIC-NRT (ex TCV) tarifu cena karte Rijeka - Pula via Šapjane (Gr)*Pivka*Divača*Buzet (Gr) u jednom pravcu bi trebala iznositi čak 17EUR!!! Drago mi je da Ti se dopalo. Pruga do Tvog imenjaka? Jedino ako se željeznicoljupci svih zemalja ujedine, organiziraju omladinsku radnu brigadu i kao 1948. zapjevaju: "Lupoglav - Štalije, to je naša meta, popraviti prugu još ovoga ljeta...!" A što se tiče cijene - to je sitnica u odnosu na broj dana koje ćeš provesti na putu buduć da prvi vlak iz Divače za Pulu kreće vjerovatno 21. 06. 2011. godine Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.