Dinko-KA Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Evo, vi ste u anketi izglasali da bi htjeli vidjeti putopis sa kolodvora u kojem se prelazi sa 25 na 3 kV. Naravno to su Moravice i došao je dan kada je plan trebalo provesti u djelo. Društvo mi je na putovanju pravio drempa- tzv-v7. Sve je teklo prema planu, nije bilo nikakvih problema, vlakovi su bili redoviti, vrijeme je bilo izvrsno... A da nebi zaboravio, moram odmah na početku pohvaliti prometnika po imenu Marinko u Moravicama koji je pokazao da je stvarno pravi čovjek. Čim smo došli, on je odmah ostao s nama čim je vidio da imamo fotiće u rukama. Ne, nije nas tražio dozvole i je.ao u zdrav mozak pitanjima "Zašto vi slikate?" nego nam je pričao o zamjeni lokomotiva i drugim stvarima vezanim uz željeznicu. Nije se pravio važan nego mu je bilo drago što nas je privukao baš njegov kolodvor. Na kraju smo mu mahnuli iz vlaka kad smo odlazili, a on nam je viknuo "Sretno dečki i čuvajte se!". E pa, da je bar polovica prometnika kao on. Da su bar na pola kao on, bili bi zadovoljni. Ali, nije samo on bio ljubazan, izgleda da su tamo svi takvi. Oćete od manevrista, pregledavača vagona, strojovođa... A stvarno ima jako puno osoblja. Iskreno, ostali smo zapanjeni ponašanjem osoblja. Cijelo vrijeme je na kolodvoru bilo desetak ljudi, ali nitko od njih nas nije ni pitao što radimo tu i slično, a svi su prolazili pored nas. Dapače, dosta njih je stalo i popričalo s nama. Samo nas je jedan strojovođa(valjda) upozorio kad se spremala manevra vagona, jer je drempa postavio stativ na peronu kod tih vagona, a peroni su stvarno dosta uski pa postoji opasnost da vrata vagona nekoga "zakače". Ali niti to nije bilo u ljutnji, nego dobronamjerno da ljudi nebi imali slučajno problema. Naravno, poslušali smo ga i otišli na glavni peron kod kolodvorske zgrade. Dečki, svaka Vam čast i sto puta :roll: A sada slijede slike... Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Dakle, drempa je u zagrebu okupirao kupe u starom Bl-u, a ja sam ušao u Karlovcu. Vlak je bio gotovo pun, pa su uvjeti za fotkanje bili smanjeni. Ali ne brinite, probio sam se ja do prozora. Dakle, prijevozno sredstvo s kojim sam došao na željeznički kolodvor: Po dolasku u vlak odmah napominjem da ću se striktno pridržavati ovog upozorenja: I tako smo mi krenuli, i odmah došli do zgrade u kojoj ja živim: Nakon toga je kolodvor Mrzlo Polje. Prometnik kaže da idemo dalje: A nakon toga je Duga Resa gdje ćemo čekati vlak 4057. Kolodvorska zgrada: A dok sam slikao ovaj čovjek mi je skrenuo pozornost na ovoga psića koji, kako kaže, svaki dan ispraća vlakove. Onda nek neko kaže da su samo ljudi railfanovi. A u kolodvoru ima i tereta: I dok sam ja slikao teretni vlak, došao je i 4057. Na čelu je 1141 201. A i nama se pali zeleno: I 4057 je stao, pa mi možemo dalje: Nakon Duge Rese slijedi stajalište Belavići: A u Belavićima postoji i ŽCPR: Nakon Belavića je kolodvor Zvečaj: Odlazimo i iz Zvečaja i dolazimo u stajalište Gornji Zvečaj: I napuštamo Gornji Zvečaj: A nakon Gornjeg Zvečaja je kolodvor... Prometnik kaže da idemo: Nakon Generalskog stola slijedi najlošije uređeno stajalište na cijelom potezu Zagreb-Moravice. Radi se o Donjim Dubravama: I tu hvala Bogu izlaze 4 bakice koje su od Karlovca vrlo glasno klafrale u kupeu do našeg: A odmah nakon Donjih Dubrava slijedi poznati zavoj, najveći na tom dijelu pruge. Brzina vlaka je 40 km/h. Nakon Donjih Dubrava je, logično, kolodvor Gornje Dubrave: Niti ovdje ništa ne čekamo nego produžujemo dalje: Poslije Gornjih Dubrava je stajalište Tounj: A nakon Tounja je mali kolodvor Kukača koji ima 2 kolosijeka: I Kukača je već iza nas: Nakon Kukače je stajalište Košare... ...koje ima lijepo uređen peron: Nakon Košara slijedi kolodvor Oštarije: I oni su svoje perone fino uredili, a ni pragovi ne izgledaju loše: I tako malo po malo dolazimo mi i u kupusgrad gdje nas već čeka mađar na vlaku 4059: Pogled na kolodvorsku zgradu: O Ogulinu će još biti govora kasnije, a sada nastavljamo dalje. Slijedi kolodvor koji je vrlo sličan kolodvoru Kukači, Ogulinski Hreljin: I doviđenja Ogulinski Hreljin: I tako dolazimo mi i do posljednjeg stajališta prije Moravica, ostalo su kolodvori. Stajalište... I pozdrav Ljubošini: Nakon Ljubošine dolazimo do kolodvora Gomirje. Zgrada pamti i bolje dane: I odlazimo iz Gomirja: Nakon Gomirja je zadnja stanica prije Moravica, kolodvor... Peron identičan onome u Oštarijama: I poznati tunel na izlazu iz Vrbovskog: I nakon skoro 2 sata vožnje (drempa 3 sata) dolazimo u Moravice gdje je već postavljen vlak 4061 za Zagreb: (Nastavlja sa) Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Nastavljamo. Po dolasku u Moravice slikam teretni vlak za Zagreb: Ovdje više nije 25 kV: A ovaj stroj nas je dovukao: Pogled na kolodvorsku zgradu: Na prvom kolosijeku su vagoni spremni za manevru: A sada ono pošto smo i došli u Moravice: 1. žutka dolazi po ASEU 2. žutka se veže za ASEU 3. žutka odvlači ASEU 4. žutka je odbacila ASEU 5. žutka dolazi na mjesto ASEE 6. manevrista veže žutku za vlak 7. vlak nastavlja svoj put prema Rijeci (u kadru je i dotični ljubazni prometnik) 8. i polako nestaje u daljini Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Drempa pozira kod svog stativa i onih vagona za manevru: A jedan od tih vagona je i stari vegman iz 1976. I njegovo postolje: To je vagon broj: Pogled prema Delnicama, Rijeci: I prema Ogulinu, Karlovcu, Zagrebu: A teretnjak za Rijeku će povući čak dvije žutke: Hm, pa ima i razloga za to: Prva od te dvije žutke je ova: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Vraćajući se natrag, primjetio sam da je među onim vagonima za manevru i jedan kušet. Broj tog kušeta je: Njegova unutrašnjost: I jedan kupe u njemu: Pošto je već postalo tradicija, ni ja je neću kvariti. Ćenifa u Moravicama: I dok sam ja slikao ćenifu, iz Ogulina je došla karavela koja je usput dovukla manevarku: I manevarka se odvaja od karavele: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 A nakon što sam poslikao dizele, iz Rijeke je došao IC Rijeka: Idemo ispočetka: 1. ASEA je došla po žutku 2. ASEA odvlači žutku 3. ASEA je odbacila žutku 4. ASEA dolazi na mjesto žutke 5. manevrista veže ASEU za vlak 6. vlak nastavlja put prema Ogulinu, Karlovcu, Zagrebu Nakon toga je iz Zagreba došao vlak B700 za Rijeku. Žutka dolazi na čelo vlaka: Manevrista ju veže za vlak: I vlak nastavlja dalje prema Rijeci: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Još jedan pogled na kolodvorsku zgradu, a u kadru su teretni i putnički vagoni: I malo po malo došlo je vrijeme našeg odlaska iz Moravica. Naš vlak 4001 je došao, a kasnije i otišao redovito. Evo našeg vlaka: Smjestili smo se u plavo-sivi Bl, a ovo je naš kupe a u njemu futrola od mog fotića i moj sok na sjedalu: I tako smo mi krenuli, mahnuli prometniku i nastavili vožnju do Ogulina koji će biti naša sljedeća stanica. Goodbye Moravice! U Vrbovskom imamo križanje sa vlakom 4054: I tako smo redovito došli u Ogulin i odmah se bacili na slikanje. Prvo sam poslikao ovaj vlak koji je došao iz Zagreba kao vlak 4052: Ovaj stroj je dopeljao taj vlak: A na 4. kolosijeku stoji ova manevarka... ...koja ima zavidnu kompoziciju iza sebe: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Pogled sa kolosijeka u pravcu Moravice, Rijeka: I pogled u pravcu Karlovac, Zagreb: Kolodvorska zgrada: Prometni ured: Ima Ogulin i... Cisterne na onom vlaku iza manevre: Kolodvorska zgrada sa civilne strane: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Malo za Stanley-a i ostale paroljubce: Količina ugljena i vode: Broj: Odnaprijed: Odotraga: Okupana suncem: I dok sam se ja vratio na kolodvor, došle su 4 turnerice. Prva odnaprijed: Druga: Treća odnaprijed: I dvije zajedno: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 I taman kad sam poslikao turnerice, došao je vlak 4058 za Moravice. Na čelu je 1141 011: Cijeli vlak: I ode: Malo infrastrukture u Ogulinu: Automatska skretnica: Ručna skretnica: Biljke i željeznica: Crveno je : KM u Ogulinu: I jedno vozilo infrastrukture: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Kad sam se vratio na kolodvor, došao je teretnjak iz Rijeke za Zagreb. Ovaj čovjek na slici je tu skočio sa vlaka kad je strojovođa usporio : Bome je dugačak ovaj teretnjak: I ode: A nakon teretnjaka je došao vlak B702 iz Osijeka za Rijeku. Dolazi: I odlazi: Nakon njega dolazi još jedan teretnjak, iz Zagreba za Rijeku, ali ne polazi odmah nego čeka naš B701. Oštro oko će vidjeti sjenu fotografa na slici: Kasnije dolazi vlak 4060 iz Zagreba za Moravice: I odlazi: Moram napomenuti da je čovjek koji govori najavu vlaka rekao da taj vlak ide za Rijeku, a kad je dolazio naš B701 je rekao da dolazi na drugi kolosijek, a došao je na treći. Al dobro, možda si je malo popio. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 I tako je malo po malo došlo vrijeme našeg odlaska iz Ogulina za Karlovac odnosno Zagreb. Evo našeg vlaka (jaki je odbljesak al što je tu je): U vlaku je bilo dosta ljudi, ali smo ipak pronašli prazan kupe. Udobno smo se smjestili i rekli Ogulin. Evo unutrašnjosti našeg vagona: Naš kupe i Drempa koji se uvalio u sjedalo: Vožnja od Ogulina do Karlovca je trajala 50 minuta i točno po voznom redu smo došli u Karlovac. Pozdravio sam se sa Drempom i izašao iz vlaka. Nedugo nakon toga, začula se prometnikova zviždaljka, loparić je bio u zraku i oni nestadoše u daljini. I što još reći na kraju? Samo to da će Drempa staviti filmove i svoje slike, a što se putovanja tiče, i on i ja smo bili vrlo zadovoljni obavljenim poslom: on je išao poslikati dizele odnosno karavele i turnere, a ja sam išao napraviti svoj prvi putopis na ovom forumu. On je obavio svoje, ja sam svoje, za njega ne znam, ali ja sam putovanje završio sa samo jednom rečenicom na pameti: Može opet. A ljeto i kraj školske godine je na vratima, pa... Vidjet ćemo. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 , a ja sam išao napraviti svoj prvi putopis na ovom forumu. Vrlo dobro Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Malo za Stanley-a i ostale paroljubce Hvala na posveti. Kad smo već kod lokomotive serije 51, ako je ona karakteristična za kolodvor Ogulin onda sam ja nadbiskup. Maloumno postavljanje lokomotiva ove serije na pruge/kolodvore gdje ih uopće nije bilo, a najgori primjer je Rijeka, nije samo šaka u oko imalo upućenima već i uvreda zdravoj pameti. Kad je već nestalo traga npr. serijama 26, 27, 31 i 32, u Ogulinu su trebali postaviti ili 11 ili 33. Ima ih ''na lageru'', eno ih kako trunu i polako nestaju na RK u Zagrebu. No, s glupanima i bokmigreheprosti diletantima i lopinama ne isplati se raspravljati. Da se moj komentar ne ograniči na crnilo čestitam na volji, upornosti i zanimljivoj reportaži iz HŽ-svakodnevnice. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Jako lijepo i detaljno. Bravo momci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Dečki, hvala na pohvalama! @Stanley, hvala što si rekao za ovu nelogičnost. Ja o parnjačama neznam gotovo ništa pa mi svakako dobro dođe kad čujem neku karakteristiku od nekoga ko zna. A ne da mi se baš tražit po forumu jer me baš ne privlače, ali da bar imam nekog pojma. P.S. Svima koji misle ići u Moravice, Prakticar, ZlayoZg i ostali savjetujem da svakako odu jer se stvarno ima što za vidjeti i poslikati, a o ljubaznosti osoblja sam već dosta rekao. U principu dozvole ne trebate ni nositi. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Odlična priča sa kolodvora u Moravicama i odlična foto reportaža. A što se posjete tiče,kuje se nešto i to odavno i realizacija će biti uskoro. Dozvolu ne nositi?Ipak da,zlu ne trebalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedi Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Odlično Dinko, drago mi je da dosta pažnje posvećuješ i putničkim vagonima, naročito onim starijim. Quote A. G. MATOŠ. Pjesnik. 120/121 A. G. MATOŠ. Legenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Hvala dečki! @ZlayoZg, čuj, dozvola ti sigurno neće trebat, ali to kaj veliš, zlu ne trebalo, uzmi ju, ali s njom negdje na dno ruksaka ili već onoga kaj buš nosil. @Vedi, naviše me zanimaju putnički vagoni, a pogotovo stari Bl-ovi. Od ovih novih mi se kad ih vidim, a pogotovo kad nedaj bože sjednem u njih. Ima i jedna zanimljivost kaj se tiče tih vagona, naime u njima sam se vozio 2 puta. I oba dva puta kad sam došo doma sam dobio proljev. Toliko o tim vagonima. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alen Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Onda je vrijeme da ja dodam par slikica koje sam snimio jer ja sam više se bazirao na video pa da počnemo A ovo 2 me je malo iznenedilo u Vrbovskom karavela vuče manevru na poravak u Ogulin Ogulin Lokomotiva koja nas je vukla Društvo u Moravicama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Pa malo naslikavanja Moravica u smjeru Rijeke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Moravice okupane suncem Ovaj vlak je snimljen na odlasku malo je duži pa čete ga čekati jer nija samo tak da ode na youube sad sam napokon imao vremena da zavirim šta se skriva iza teretnih vlako va u Moravicama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Na povratku slikan Tunel na ulasku u Vrbovsko I napokon Ogulin i glavni razlog radi kojega sam trpio putničke vlakove umjesto Brze ili IC je ovo i isto se nalazi na 2 videa koje treba malo pričekati Ina kraju je došao Šved za kraj I to je to ostalo je na video matrijalu koje čete malo pričekati I priče da se nije moglo sa nama ne pale vrjeme je bilo savršeno a sve opči dojam je da treba to ponoviti ali da je malo više Karavela i Tarnera . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola-Zabok Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Bravo dečki Dobar putopis s lokacije koja je po ponudi vučnih vozila jednako zanimljiva kao Zagreb Quote HŽ VUČA VLAKOVA sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.