410 EXP Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 tak zaustavljat vučno vozilo? a jaj jaja jaj... tak, pa sa pola bara u cilindrima..., ali ima nove šlape pa cvili ko luda ! Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Kako se lijepo zaljuljala kad se ukopala na mjestu hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 tak zaustavljat vučno vozilo? a jaj jaja jaj... tak, pa sa pola bara u cilindrima..., ali ima nove šlape pa cvili ko luda ! Nemam riječi - dražesno! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 jednog ranog jutra, ranom zorom, zanimljiv prizor u ložioni... 4 manevre sve okrenute prema zapadu... u rk, ja sam drugi, čekam da ova 3xx ode van, ona za dobovu, ja za caprag... čekam da se razdani... na izlazu iz rk, putem prema mićevcu, jedan pevec... PP mićevac... još je rano, nikom se ne žuri vozit slalom.... ulaz u goricu slobodan no ne i izlaz iz gorice... prometnik mi je pokazao dva prsta... dakle 30min čekanja... odo ja do bikonje.... tada vidim đukca i to pametnog... ide preko prijelaza... što je sigurno sigurno je... putni prijelaz kolodvorska, turopoljska i ko zna koja sve ...ska ulica nebu... vidljivost perfektna, svjetlosna i zvučna signalizacija sa polubranicima... kak ovdje podlete pod vlak ? eto, moja loksa i jedan koji nadlijeće... a ovo je moj vlakić... sve prazno ide na punjenje u rafineriju... napokon, u daljini, nazire se jedan vlakić iz zagrebačke strane vlakić je još u klari... a i po vremenu paše... ovaj ulazi i čekat će ga još 5 min... pa po lojtrici gor, pa kad struja pukne, netrebaš lojtricu dol.... sve je bliže... i napokon... tri vlaka u gorici... gužva ha ? ajde piči... idem ja za tobom.... kako dobar peron u lekeniku... najbolji u turopoljskom kraju... da da... smješak je tu... pa nije to zaprešić... evo i bika.... lekeničkog pravog... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 u lepom kolodvoru i vlak izgleda ljepše... do sada nisam baš pretjerano imao praksu susretati se sa betonskim pragovima na skretnicama... ova skretnica će to pokazati... mogu li betonski pragovi nositi taj teret ili ne mogu... jastučić - klizni ležaj jezička skretnice... posjeduje i nekakav amortizer u sebi, to je valjda potrebno jer ipak drveni pragovi su ublažavali vibracije... ali da nebude se sve baš klizalo... imamo i klizno kotrljajuče jastučiće jezička skretnice... idu sistemom par nepar... šinje su učvršćene elastičnim učvrščivačem horizontalni stabilizator srcišta... malo je drugačije izvedbe nego do sada... ovo služi da se smanje vibracije kod prelaska vozila preko srca i samim time smanjuje mogučnost nezgode... osim toga, dodatno učvršćuje vodilice kotača koje na ovom mjestu trpe izuzetna naprezanja.... baš na ovom mjestu kotač bi inače lagano mogao otiči u "krivu ulicu" i napraviti belaja... peron je visok... trebaš dobro dignut nogu... stiže vlakić kojeg čekam.... a ovaj precizni padokaz je tako precizan da zbilja neznam kaj bum sa tim podatkom? možda bi trebalo uvesti dvije decimale... ipak bi mi onda nekaj značilo kad bi pisalo pad 0,18 promila... stiže dvadesetka, odo ja na mašinu, sad bu polazak... jer ak ne krenem na vrijeme odma ona turopoljka koja drži loparič ide kmeni... a loparič ima jedan kraj.... ovaj je zbriso... ja ga baš mislio maznut... da radimo kotlić u vinkovcima na sastanku KLJŽ-a... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 potez prema gredi mi je uvijek bio lijep... dok god sunce bude iza krošnji... no to je samo u rano jutro i kasnu večer... ipak je pruga prema jugu... pazi, dvadeset... radi se most... tj most je napravljen ali nisu svi radovi oko i ispod mostića tja... do izlaska iz tunela ni jedna slička... nema veze... tu na izlazu iz tunela dobro bi nam došao jedan ponavljač predsignala... al to niko ne čuje niti koga briga kaj bi bilo dobro nekom tamo strojovođi... u capragu lijevo moj vlak za nazad a desno manevra... idem nazad... vlak za rijeku, škrljevo, bakar i šoiće vučem ja... pogled na ulaz u tunel... Mesić il sanader? pitanje je sada.... zaš to pitanje u tunelu ? neznate? pa evo u kratko: 1. Mesić: svjetlo na kraju tunela možda je vlak 2: Sanader: svjetlo u tunelu izlaz je iz tunela... u sisku jedna cura iz "starog praćnog".... no coments... nema više ladovine.... ovog ne dira kaj ide vlak... on je đek u svom selu... ulazimo u najmoderniji kolodvor, opisan i opjevan u mnogim putopisima... centar vuče... pun kufer strojovođa potječe iz njega, ali i ostalih zanimanja sa većim ovlastima, "drugi čovjek iz operative", dispečera, prometnika, svega i svačega, a brzina astronomska... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 neću trošit riječi na ovo... morali su metnut ovakve padokaze u decimali da ne ispadne da je ovo ravničarska pruga... još jedan pogleda na lekenik... u turopolju, granica... granica čega? pa sana i jave... san je vozit se 120kmh a java je 60kmh stiže "bosanac" otvaram četvere oči.. brzina je java... a meni se tek sad drijem... klap klap klap... u klari ili je to ipak neki drugi klub uz prugu, osim reklame tondach na krovu kluba igraju opet vaši i naši... a ovo je klara... vagon za istovar... super opet se nekaj radi... ja idem leve... ja sam vlak za moravice, rijeku, šiće, bakar .... u klari opet pevec... i još ideme leve... još ideme leve.... iza čoška je negdje spoj na glavnu prugu.... evoga... spoj na koridor.... na onom biku piše: rođeni konj .... iza leskovca, tam di su slagali nadvožnjak, povećanje brzine... sada je 50... dakle gotovi su sa poslovima dolje, samo trebaju napraviti traku gore... Ulaz u jasku.... ovo plavo nebo mi je genijalno... i ovi oblački koje neznam jel su od parnjače, šlag kreme ili tučenih bjeljanjaka... no u svakom slučaju fotić sam prebacio u vivid-colors... u jaski čekam križanje .... idem putem karlovca... nebo mi je prekrasno.... ima l`tu kakih bika? trebam jednog da ga slikam za forum... draganić, selo pokraj karlovca... što to imamo u daljini? teretni, putnički ili brzi? to je samo teretni... ulaz u karlovac... crven... ja imam 1380t tereta, dugačak sam 570m, idem za rijeku, brajdicu, šapjane, šioće, bakar, kukuljanovo, i meju ak treba, a vi se u regulaciji zajebavate... i treba da plaćate struju vi, a ne vuča, kad ju tako nemilosrdno trošite... iz oblačnog crvenog, vedro zeleno... strašno... opet ti kopaj sa mašinom dok ubrzaš... stižemo mi na karlovac centar... neke zastave se vijore... jes da je 30.05 ali nije praznik... pred stajalištem tanjur za kotlovinu... halo... ne čeka se tu lift... već odnaprijed... i nema još kabine... hm, da... kaj je to... su to šatorska krila... zanimljiva izvedba krova... sviđaju mi se ove rimske haljine... nadam se samo da to nebude i jedini krov... nebu dugo trajao... ko si ti da nekaj očeš... ak ćeš kaj mjenjati, daj te cvike zamjeni za nekaj modernoga... jedna retrovizorska... kad se budem vraćao moći ću birati brzinu... 75 ili 20... jel neko vidi NLO ? nije to nlo... to je vodotoranj.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 renato plemeniti pazin... ? ne, to je neki drugi.... ovak zgleda moj vlakić, onaj prvi eas ide u kukuljanovo... i ide iz CIOS-a, ali mi nije jasno kaj kvrapcu dela u capragu... nisu ga valjda vozili podsused - caprag - rijeka? pa pruge karlovac - sisak nema već 20g... u mrzloj pivi ugrađen novi signal... uočavate da je zeleni krug za polazak puno veći.... skretnice nagovješćuju da nekaj dolazi... stiže radni vlak... nisam ni znao da ću puno kasnije opet imati doticaj sa njime zapamtite Tadsove i tucanik velike granulacija na eamosovima signal moj, signal moj, samo ravno stoj... vidite da se novi krug baš prejako i ne vidi... dobro jes da je sunčan dan, ali i po sunčanom danu moš krivo vidjet... ja bi njihove lokomotive... alstom... curke, a di su dečki? na pivu su prešli? onda dobro... ova vegetacija izgleda ko marlboro na jamajki... potrudimo se i ostanimo trudni zajedno.... duga kresta... signal ne radi ??? a nenene... fotić je okinuo u krivom trenutku... obje žarulje blinkaju pa se nisu vidle.. tu me čeka mađar.... on mene... a ne ja njega... no nebojte se, to je lokalac... duga kresta - zagreb, a možda i do karlovca samo... slapovi nijagare ovaj mrežnice... jedan od lijepših dijelova pruge... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 putem prema generalskom stolu zbog jednog putnog prijelaza vmax se spušta na 25kmh... ali vlak ide ubrdo pa je to normalno... kad se budem vraćao, vlak ide nizbrdo i onda je dozvoljena brzina čak 30... ipak kočnice trpe, nije sam tak trošiti papuče... to je taj prijelaz... s ove strane 500m ravnice i brzina 25... kad budem iza onog zavoja išao onda smijem i 30... ulazim, ovaj, prolazim generalski stol... na mjestu klizišta i brzine 10, sada je 40... popravlja li se to HŽ ili mi se čini... no, tih 40 mi svejedno ljulja koncepciju... taman sam navukao nekih 65 kada imam novo osvježenje... ulaz u skretanje... u 10km potrošio sam hrpu struje, isforsirao loksu do kraja i onda sve to ode u papuče, ili u dubrave... svejedno je... skretničar je došao dežurati, ipak mu u dubravama 570m stane na jedvite jade... nakon križanja, dođem do kukače... sbog slabih baterija i izmjene istih promašio sam vlakić... ostade samo vagon za podsused... oštar-lije... napokon su složili većinu kolosijeka nova pruga... vmax 70... a znate zakaj? visina do KM-a je 4.95... a treba biti 5.00 i nikaj od 120 na ovoj dionici, dok stupe ne produže... da, svaki komentar je suvišan... ovo je ante iz hercegovine.... da su stari rimljani gradili pruge, morala bi izgledati nekako ovako.... ko koloseum.... pred moravicama laganini, 50... pukla šinja... a i kolko sam čuo u lokalnoj birtiji, ovi temelji su za nove stupove KM-a, naime ovi dosadašnji su tako stari da ih treba mijenjati upadam u moravice... ostavljam ovdje vlak, nek se Jim, Glažar ili neko treći dalje bakče sa njime, ja u riječki bazen nejdem... neznam tam plivati.... upadam na neki kolosijek... ovo desno je 8 vagona za mene za nazad... mjenjam kabinu, dok me manevarka ne odbaci... za to vrijeme karavelić se sprema iti... majstor pregovara... kuverta ili nikaj od posla... nakon primanja mita.... vlak može otići... tak se to dela kod nas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 dok karavelić ne zbriše, nejdem nikam... dva mijeha odmaraju... a nafta se troši.... sad kad su me odbacili, mogu na svoj vlak... ovi konjtejneri su za mene... dok radim probu kočnica, vidim nezgodu.... a di je služba spašavanja odoh ja iz moravica... evo kak izgledaju oni temelji... tu buju stupove pometali, umjesto onih z vanjske strane treba ko rezane građe? vrbovsko nije daleko... ajde jedno stručno pitanje... jel ovo tunel ili nadvožnjak... da znam odgovor nebi pitao... u vrbovskom mene teretnog čeka brzi... ah da, nisam spomenuo da mi ističe smjena za pol vure... mišja rupa... ali sa izlazom... nema drugog vlaka... ovo je kolodvor... treba biti frajer pa sparkirati vlak u zavoju, a da vagoni ne smetaju vlaku na drugom kolosijeku... no još 10m do isteka smjene i odavde imam prolaz ... NK dobra.... kad bolje razmislim treba nam jedan novi post, željeznica i šport... da vidimo kaj sve ima uz prugu... Oguliš... 5 min do kraja, izvukli su se ovog puta... ovdje je neobično živo... ali i gusto... kraj, finito... gotov sam sa vožnjom... dobra tura, RK - Caprag - Moravice - Ogulin... još se treba doma vratiti, prvi vlak ide za nešto oko cca 2h... u ogulinskoj ložioni jedan šved... iz oštarija navalila još jedna karavela... evo opet onog radnog otprije... ali ne još nije to to kaj sam rekel da zapamtite... u zvečaju, šofer šlepera povezao je stopisticu... ma čija li je ovo sjena... ima par slika da pogodite... eto me u karlovcu, sad cu pricekati putnički vlak za zagreb... kolega koji me je u ogulinu mjenjao, sad se spaja na onaj radni vlak koji sam sreo u mrzloj pivi... evo ga drauf... na teadesove... a iza teasdeesova, eamosovi sa krupnim tucanikom... i za kraj, poljubite me u (vidi sliku) kaže vrabac i okine... najte kaj zamjeriti.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Fenomenalno, kak navek Ipak, moram te špotati zbog tunela. Ok, Viktorovac ( ) smo vidli već dosti, sad peglaj malo po goranskima. Ipak, mišja rupa i Vrbovsko te spasiše od veće špotancije I da, Vrbovsko jest tunel jer je >= 50 metri (bar je tak pravilo u cestovnom prometu, ispod 50m je podvožnjak odnosno propust). A ona sjena je mađarac Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Jako dobro! Kako je kren'lo, još ćeš Ti i do Rijeke. Javi na vrijeme da organizujemo doček s pleh-muzikom Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Odlično i kao i uvijek duhovito !!! I to sve si u istom danu obišao ? Od Zagreba pa do Siska, pa u Moravice, pa natrag ... i još sve skupa s onim silnim načekivanjima u kolodvorima ? Pa tu ima km za duplu smjenu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 sve u jednom danu... ošo u pola 5 vratio se u 19h.... a trebo sam se vratiti najkasnije oko 15... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 viktore viktore... sjena je mađarac... ajooj... pa di si videl da sam mjenjao vozilo? kaj sa mađarom vučem teretne vagončeke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Jako dobro! Baš si mi svojim duhovitim primjedbama i lijepim fotkama popravio ovu, brrrr, smrznutu nedjelju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaubojac Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 CIOS ima pogon unutar Željezare Sisak Quote http://vlakovi-ri-hr.4rumer.com/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 viktore viktore... sjena je mađarac... ajooj... pa di si videl da sam mjenjao vozilo? kaj sa mađarom vučem teretne vagončeke... Na HŽ je sve moguće Asea bi mi nekak bila preočita, odveć očekivana (loše se izvlačim, ha ) Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 viktore viktore... sjena je mađarac... ajooj... pa di si videl da sam mjenjao vozilo? kaj sa mađarom vučem teretne vagončeke... Na HŽ je sve moguće Asea bi mi nekak bila preočita, odveć očekivana (loše se izvlačim, ha ) da očito da je bila upravo 1141-022 fala kaubojac... to me bunilo, u papirima piše utovaritelj: CIOS - Zagreb, josipa lončara.... itd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 ma savršeno....bravo eraseru !! Točno mi se bude uspomene dok sam i sam pelal vlakiće po brdu !! Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Ovaj je dobar, mozda i najbolji od svih koje nam je ErrAseR prezentirao ovdje. No, na kraju sam cak bio razocaran jer sam nekako potajno ocekivao da ce na kraju zaista zavrsiti u Rijeci. Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Odlično, Erraser! Fenomenalne fotografije i motivi, pa još povrh svega komentari koji izvlače osmjeh na facu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Super. A već pomalo ćeš ti i do Rijeke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 No, na kraju sam cak bio razocaran jer sam nekako potajno ocekivao da ce na kraju zaista zavrsiti u Rijeci. Malo ga je frka jer ne zna tko će sve biti u odboru za doček Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Da te nema trebalo bi te izmisliti! Ovi tvoji putopisi su za krepat! Samo naprijed care! Ako dobijem jack pot na lotu, dio ti dam za novu opremu (nekakav ludi fotić, baterije...), a dio za trud kaj nas uveseljavaš (samo ne smiješ dati otkaz!!!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.