Admin Anton Posted March 15, 2009 Admin Share Posted March 15, 2009 Danas sam bio na ovoj dosta rijetko spominjanoj pruzi, jedinoj u Hrvatskoj koja u upotrebi ima štitne signale ( koliko ja znam, ako griješim, ispravite me ).Povod mog odlaska je bio obiteljski razlog, tako da sam do Daruvara išao vlakom, a natrag u Vinkovce autom, pa sam imao malo više vremena. Evo i fotografija pri tome nastalih. Šveđanin 7122 032 u Banovoj Jarugi. Lipik, izlaz prema Pakracu, nažalost nisam stigao slikati kolodvorsku zgradu, iako je jako lijepa. Stajalište Pakrac Grad. Most između Pakraca i Sirača. Stajalište Badljevina. Štitni signal na ulazu u kolodvor Sirač, iz smjera Banove Jaruge. Pruga prema kamenolomu. Kolodvor Sirač i vagoni natovareni trupcima. Izlaz iz Sirača prema Daruvaru. Stajalište Bijela. Ova pruga ima jako velike uspone ( u ovom smjeru je pad ), što je nevjerojatno kada se sjetimo da smo u ravnoj Slavoniji, kao što možete vidjeti na ovoj slici, 25 promila, ovo je jedan od nekoliko uspona s tom brojkom. Zavoj velikog radijusa. Štitni signal na ulazu u Daruvar, iz smjera Pakraca. Kolodvor Daruvar i Šveđani 7122 021 i 032.Prvi, 021 je došao iz smjera Virovitice i ide prema Banovoj Jarugi, a drugi s kojim sam ja došao, 032, ide prema Virovitici. Na odlasku prema Virovitici. I na izlazu iz Daruvara je veliki uspon, od 17 promila. Izlaz iz Daruvara prema Virovitici. Štitni signal na ulazu u Daruvar iz smjera Virovitice. Pruga dalje prema Virovitici, s lijeve strane se nalazi lječilište Daruvarske toplice, tako da je ovo jako dobro mjesto za sve railfanove koji idu na potencijalnu rehabilitaciju ( ortopedsku ). Na povratku sam svratio do kolodvora Pakrac, kojeg nisam uspio slikati iz vlaka. Evo kako danas nažalost izgleda kolodvor Pakrac, najobičniji kontejneri koji su u ulozi kolodvorske zgrade. Pogled u smjeru Lipika. Natpis. Pogled prema ZOP-ovoj zgradi. 51 012 u katastrofalno lošem stanju.Nažalost, zapuštena kao i sam kolodvor. Neobičan bik. Pragovi isušeni od zuba vremena, kao da nikada i nisu bili impregnirani. Kolodvorska zgrada sa natpisom. Drezina. Zapuštena stolarija zgrade ZOP-a. Pričvrsni pribor u hrpama. Pogled na okretnicu. Pogled na nekadašnji depo, koji sada pripada ZOP-u.Naime kolodvor Pakrac je nekada bio ispostava Vuče vlakova Osijek, no danas je ta ispostava prebačena u Viroviticu, tako da je ovo sada spomen jednom vremenu, tužno, kada čovjek pomisli kako je nekada ovdje bilo.Idućih nekoliko fotografija su oko same zgrade, sa detaljnijom fotografijom okretnice, kao i sa unutrašnjosti depoa.Može se i vidjeti vagon, čiju točnu namjenu ne znam, pretpostavljam da je bio od ZOP-a. Pogled prema Lipiku, prije odlaska. Na povratku za Vinkovce, išli smo na Čaglin, pa evo nekoliko fotografija i tog kolodvora. Pogled u smjeru Našica. Pogled u smjeru Pleternice. Kolodvorska zgrada, simpatičnog, klasičnog izgleda. Lijep most, koji mi nije ostao u lijepom sjećanju ratne 1991., jer je bio miniran, pa smo preko njega morali ići pješke. Eto, malo podužeg putopise, sa jedne male, ali lijepe i živopisne pruge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Jako ljepo antune dali se još uvjek putuje od Banove do Daruvara 2 i pol sata a i pruga je dosta loša pa je največa brzina 40 kmh . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted March 15, 2009 Author Admin Share Posted March 15, 2009 Jako ljepo antune dali se još uvjek putuje od Banove do Daruvara 2 i pol sata a i pruga je dosta loša pa je največa brzina 40 kmh . Putuje se sat i pol, u biti 01:39 h, a Vmax je 60 km/h, po sjećanju, možda i više, treba pogledati KVR. Pruga sama po sebi nije toliko loša, bar do Daruvara, suprotno uvriježenom mišljenju.Je, na mjestima nedostaje tucanika i nema zavarenog spoja, ali ne baca nimalo i sasvim je ugodno bilo za voziti.Po meni puno bolja od npr. Novska - Sunja na kojoj sam se vozio prije 10tak mjeseci, ne znam jesu šta sada popravili, ali tada je bila dosta loša. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Jako lijepo Antone. Ako bi se ikada snimao film "Vlak duhova", molim te da im predlozis ovu prugu prema "ukletom kamenolomu": Pruga prema kamenolomu. http://img212.imageshack.us/img212/6135/p10608081814712.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Ako bi se ikada snimao film "Vlak duhova", molim te da im predlozis ovu prugu prema "ukletom kamenolomu": Prvi dio je već snimljen http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=5567 Hvala ti Antone za lijepe fotke i interesantan putopis Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Čestitam na izvrsnom putopisu sa jedne od mojih omiljenih pruga. Guzda, potkrale su ti se dvije greškice: Most između Lipika i Pakraca.Izlaz iz Sirača prema Pakracu. Most je između Pakraca i Sirača, točnije Pakraca i Badljevine. Mislim da se zove ''Krndija''. Izlaz iz Sirača je prema Bijeloj - Daruvaru, a ne prema Pakracu. Na pakračkoj strani je rasputnica (lijevo kamenolom, desno glavna pruga prema Badljevini - Pakracu). Što ne kvari ugođaj cjelokupne, zaista lijepe, reportaže. Onaj most kod Čaglina, pretpostavljam, trebao bi biti preko riječice koja se zove Londža, a utječe u Orljavu kod Pleternice. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted March 16, 2009 Author Admin Share Posted March 16, 2009 Čestitam na izvrsnom putopisu sa jedne od mojih omiljenih pruga.Guzda, potkrale su ti se dvije greškice: Most je između Pakraca i Sirača, točnije Pakraca i Badljevine. Mislim da se zove ''Krndija''. Izlaz iz Sirača je prema Bijeloj - Daruvaru, a ne prema Pakracu. Na pakračkoj strani je rasputnica (lijevo kamenolom, desno glavna pruga prema Badljevini - Pakracu). Što ne kvari ugođaj cjelokupne, zaista lijepe, reportaže. Onaj most kod Čaglina, pretpostavljam, trebao bi biti preko riječice koja se zove Londža, a utječe u Orljavu kod Pleternice. U pravu si, nemam pojma kako mi se to potkralo, valjda zato što sam dio putopisa išao unatrag. Hvala na ispravci, popravio sam. Točno, onaj most kod Čaglina je preko rijeke Londže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Vrlo zanimljivo! Jako lijepa pruga! Ima li inače kakvog tereta u Pakracu? Primjetio sam po ostalim postajama da se uglavnom tovare trupci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Sjajan putopis s nepravedno zapostavljenih pruga Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 hahaha ja to vidio sliko si 15.3 imao si P1 a prometnica u kol. Daruvar je malo ljuta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted March 20, 2009 Author Admin Share Posted March 20, 2009 hahaha ja to vidio sliko si 15.3 imao si P1 a prometnica u kol. Daruvar je malo ljuta Da, točno tako, 15.03. samo fotografirao.Ne sjećam se da je prometnica bila nešto ljuta, jel je? Nego, koji si ti bio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 ja sam bio u vlaku sa bakicom koja je morala u bolnicu ali na kolodvoru sam najčešće samo nedjeljom ali nikad još nikog nisam vidio da slika prometnici je sigurno bilo žao da nju nisi slikao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 evo baš nije putopis došao je robel i ovdje Šveđanin onaj veliki robel malo kod hotela "TERMAL" Od Daruvara do Sirača je brzina 20 km/h a od Sirača do B.Jaruge je 40km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Teretni vlakovi dolaze u Daruvar ponedjeljkom i četvrtkom Na kolodvoru Daruvar su bili neki ljubitelji vlakova Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted March 22, 2009 Author Admin Share Posted March 22, 2009 Danijele, neke poruke sam ti obrisao.Na forumu se odgovara u jednoj poruci, a ne u toku misli kako ti dođe, pa od jedne poruke napraviš deset. I upiši lokaciju odakle si. Ne sjećam se koji si ti bio, nego odakle znaš da imam P1, kondukter ti rekao? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 zašto jednostavno ne poruše te ružne stanične kuće i naprave drvene strehe kao u SLoveniji na prugama manje važnosti i slabijeg intenziteta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.