410 EXP Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 evo jedan mali putopis popraćen kombinaciom slika i video zapisa ! S obzirom da moj Nikon nije baš i profi alat, molim razumijevanje za kvalitetu uratka Pa krenimo redom : Prvo da Vam predstavim današnju "damu" koja je odradila veći dio posla : Idemo polazak, u 6:35 još je mrak ali možemo prepoznati izlaz iz kolodvora Vinkovci u smjeru Jankovci : Prije Mirkovaca, se vidi odvojak pruge od Mirkovaca prema Vrapčani i dalje ka Brčkom (BiH), nažalost ta pruga danas nije u funkciji: Nedaleko ovoga putnog prijelaza dolazimo do danas stajališta a nekad kolodvora MIRKOVCI (naravno slika je nastala malo kasnije ): Idemo dalje, pa dolazimo do ulaza u kolodvor Jankovci, gdje naravno moramo stati i uzeti Pe-51: Uz dobiveni nalog još čekamo i križanje sa vl 45802 (čini mi se ): pošto je "dugonja" ušao krećemo po nepravilnom kolosijeku ka Đeletovcima, gdje uočavam neke radove, rekao bi facelifting: a potom dolazimo do ulaza u kolodvor Đeletovci : idemo dalje ka Tovarniku i potom ulaz u kolodvor : Tu čekamo carinski pregled vlaka, a sam put od Tovarnika do Šida Vam je prikazao Simplon Expres, a ja ću samo jedan mali clip sam ulazak u šid : Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠIP TMK-1Z Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 to ti je bio teretnjak, ili putnički vlak? zašto kažeš da vlakovi ne voze prugom za brčko, pa u voznom redu ima čak 6 pari vlakova koji idu tom pugom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 zašto kažeš da vlakovi ne voze prugom za brčko, pa u voznom redu ima čak 6 pari vlakova koji idu tom pugom... To ti je odvojak iz pravca Tovarnika, a ne iz pravca Vinkovaca prema Brčkom Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠIP TMK-1Z Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 zašto kažeš da vlakovi ne voze prugom za brčko, pa u voznom redu ima čak 6 pari vlakova koji idu tom pugom... To ti je odvojak iz pravca Tovarnika, a ne iz pravca Vinkovaca prema Brčkom ahaaa čestitke na putopisu, dobro da ti se fotić probudio ujutro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Super putopis, lijepo je gledati rano ujutro kako se budi Slavonija, a ima i nešto snijega. Nego kolika je prije bila Vmax na dionici Vinkovci-Tovarnik, hoće li se nakon remonta vratiti na staro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Super putopis, lijepo je gledati rano ujutro kako se budi Slavonija, a ima i nešto snijega. Nego kolika je prije bila Vmax na dionici Vinkovci-Tovarnik, hoće li se nakon remonta vratiti na staro? sad je Vmax=50 km/h, bila je 60 km/h a ak misliš prije rata, mislim da je bila 100 km/h, ali nisam siguran !! Remont se radi za 160 km/h ! Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 a ak misliš prije rata, mislim da je bila 100 km/h, ali nisam siguran !!Bila je sigurno i više. Ja se jako dobro sjećam kad se vlakom dolazilo iz Beograda (npr. Savom ili Matošem), da se (tek) od Tovarnika osjetilo kako je vlak pojurio (i onda tom brzinom vozio više-manje skroz do Novske). Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 a ak misliš prije rata, mislim da je bila 100 km/h, ali nisam siguran !!Bila je sigurno i više. Ja se jako dobro sjećam kad se vlakom dolazilo iz Beograda (npr. Savom ili Matošem), da se (tek) od Tovarnika osjetilo kako je vlak pojurio (i onda tom brzinom vozio više-manje skroz do Novske). sutra ću saznat pa ti javim, OK... Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simplon Express Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 a ak misliš prije rata, mislim da je bila 100 km/h, ali nisam siguran !!Bila je sigurno i više. Ja se jako dobro sjećam kad se vlakom dolazilo iz Beograda (npr. Savom ili Matošem), da se (tek) od Tovarnika osjetilo kako je vlak pojurio (i onda tom brzinom vozio više-manje skroz do Novske). sutra ću saznat pa ti javim, OK... Ne moraš saznavati...120 km/h..oba kolosijeka.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Iz Šida se vozilo sa 40 km/h do sekcionara. Iza njega se dalje vozilo 120 km/h. Zanimljivo je da nije bilo novokomponiranog ograničenja sa 35 km/h između tih brzina kao sada...U suprotnom smjeru je bilo 120 pa 60 km/h. Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Zanimljiv putopis.Nisam znao da su Mirkovce ukinuli kao kolodvor.Znaš li možda što je sa kolodvorima Jankovci i Ilača? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Kolodvor Jankovci imaš na slici (filmu). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Zanimljiv putopis.Nisam znao da su Mirkovce ukinuli kao kolodvor.Znaš li možda što je sa kolodvorima Jankovci i Ilača? Ilača je danas stajalište, a postoje slike negdje na forumu, budem poslikao pa ih stavim, a Jankovce imaš na 2. filmiću ! Čitaj pažljivije Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Nego ksmo se dotakli Vrapčane, kaj to stajalište (kolodvor) il kaj je već nije u funkciji i zašto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Nego ksmo se dotakli Vrapčane, kaj to stajalište (kolodvor) il kaj je već nije u funkciji i zašto? Vrapčana je danas nezaposjednut kolodvor na pruzi Vinkovci-Drenovci- dg Brčko ! Čak nema niti funkciju stajališta jer nema potrebe, tamo nitko ne živi niti je u blizini ikakvo naselje ! Iz Vrapčane se odvaja industrijski kolosijek za Silos Vinkovci, a kad je potreba za odlazak u silos, onda tamo idu radni vlakovi sa pratećim osobljem ! Dolazi se u Vrapčanu i potom nakon rukom postavljenog puta vožnje, vlak se gura na industrijski kolosijek i u silos ! Vrapčana je totalno uništena ( kolodvorska zgrada ) tijekom rata i okolica je sva zagađena minskim poljima ! Vmax kroz Vrapčanu je 40 km/h ! Prvom prilikom kad budem išao tamo poslikat ću pa budete vidjeli !! Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Jedno manje OT pitanje,kad smo već spomenuli Ilaču: Od Ilače se davnih godina odvajala pruga za Vukovar i Borovo(službena mesta behu:Sremski Čakovci,Grabovo,Negoslavci,Stari Vukovar,Vukovar,Borovo Fabrika i Borovo),pa me zanima da li postoji neki delić očuvane infrastrukture do Vukovara kao što je stara trasa,stanične zgrade i slično,obzirom da smo nas trojica planirali na proleće obići trasu.I još nešto,da li je područje oko pruge zagađeno minama i da li je isto razminirano,odnosno koliko je bezbedno tamo se kretati? Unapred hvala! Pozdrav iz Sombora. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 Nebih Vam preporučio šetnju, jer ima jako puno minskih polja što označenih i neoznačenih ! Od spomenute trase nema ništa, a i ako je nešto ostalo to je zaraslo u grmlje i šiblje ! Jedino ti je prohodno od Borova prek Borovo kombinat-Vukovar i jedno 1,5 km pruge prema gradu, a ima nešt malo infrastrukture zaostale, ali kažem područje nije baš sigurno !! Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Hvala puno na odgovoru!Onda nam u celoj priči ostaje obići Batina-Beli Manastir.Valjda tamo nema prokletih mina...Još jedno izvinjenje za OT! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.