410 EXP Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Samo je Hrvatska Dubica bila zaposjednuta. Zapravo sam očekivao i da je i Jasenovac zaposjednut, ali tamo nisam vidio nikoga od prometnog osoblja.Možda je zaposjednut samo radnim danom, ti si išao u nedjelju... nemože biti, radnim danom ili neradnim !! Ak je zaposjednuto onda je zaposjednuto, može biti da je recimo po danu zaposjednut kolodvor od 7-19, a od 19-7 nezaposjednut ili slično, a onda to i piše u KVR Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Pridružujem se čestitkama na sjajnom putopisu učinjenom po veoma teškim vremenskim uslovima. Nego,na onoj fotografiji u čijem si propratnom tekstu napisao:"...kula ",u pitanju je pravi pravcati bunker iz WW2,nemačkog tipa.Takvih bunkera ima gomila po Srbiji pogotovo na magistrali BG-Niš i Lapovo-Kraljevo -Kosovo Polje,svi su odlično očuvani. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Pridružujem se čestitkama na sjajnom putopisu učinjenom po veoma teškim vremenskim uslovima.Nego,na onoj fotografiji u čijem si propratnom tekstu napisao:"...kula ",u pitanju je pravi pravcati bunker iz WW2,nemačkog tipa.Takvih bunkera ima gomila po Srbiji pogotovo na magistrali BG-Niš i Lapovo-Kraljevo -Kosovo Polje,svi su odlično očuvani. Vidio sam i mnogo takvih u BH, uz cestu oko Doboja. Pretpostavljam da je to isto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Samo je Hrvatska Dubica bila zaposjednuta. Zapravo sam očekivao i da je i Jasenovac zaposjednut, ali tamo nisam vidio nikoga od prometnog osoblja.Možda je zaposjednut samo radnim danom, ti si išao u nedjelju... nemože biti, radnim danom ili neradnim !! Ak je zaposjednuto onda je zaposjednuto, može biti da je recimo po danu zaposjednut kolodvor od 7-19, a od 19-7 nezaposjednut ili slično, a onda to i piše u KVR Gledao sam sad DKVR XVIII- Pregled službenih mjesta s ograničenim radnim vremenom prometnika vlakova u "Literaturi" i za Jasenovac piše da je nezaposjednuto do daljnjega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Putem prema Zagrebu je bilo još interesatno vidjeti:- u Sisku međunarodni vlak B415 Zürich-Beograd, koji inače prema voznom redu vozi redovnim prijevoznim putem preko Dugog Sela I danas je na GK najavljivano (i to dosta često) da će taj vlak voziti preko Siska (i da putnici za Ivanić grad i dalje mogu koristiti (neki) drugi vlak). Što se to događa? Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Pretpostavljam da će se vratiti stara organizacija saobraćaja kao za vreme ex.JŽ,kad su dve odvojene pruge od Novske via Dugo Selo i via Sisak važile kao dvokolosečna pruga/kako je i danas organizovano na magistrali BG-Niš via Mladenovac i via Mala Krsna/,te su brzaci iz Beograda za Zagreb upućivani via Dugo Selo a brzaci iz Zagreba za Beograd via Sisak.No,budemo videli. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet-ovac Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Zanimljiva reportaža sa ne baš lijepim stanjem pojedinih dijelova. Ajde bar je obnova Sunjskog kolodvora gotova...biće. http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040442res.jpg Vodotoranj i dalje stoji koliko vidim. http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040443res.jpg Sjećanja na ovo lagano blijede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Pretpostavljam da će se vratiti stara organizacija saobraćaja kao za vreme ex.JŽ,kad su dve odvojene pruge od Novske via Dugo Selo i via Sisak važile kao dvokolosečna pruga/kako je i danas organizovano na magistrali BG-Niš via Mladenovac i via Mala Krsna/,te su brzaci iz Beograda za Zagreb upućivani via Dugo Selo a brzaci iz Zagreba za Beograd via Sisak.No,budemo videli. Tesko... nema vise prometa da bi se to radilo kao nekada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubimir_1 Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Lijepi putopis i fina kilometraža Samo naprijed Quote Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 6, 2009 Author Share Posted January 6, 2009 Pretpostavljam da će se vratiti stara organizacija saobraćaja kao za vreme ex.JŽ,kad su dve odvojene pruge od Novske via Dugo Selo i via Sisak važile kao dvokolosečna prugeTesko... nema vise prometa da bi se to radilo kao nekada. Osim toga, max. dozvoljene brzine na prvih 12 km pruge između Novske i Višnjice iznose samo između 20 i 40 km/h. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Seabral bravo, ovo si odlično izveo, to je doduše i meni želja jednom se provozati vlakom Zagreb-Dugo Selo-Novska-Sunja-Sisak-Zagreb, čak štoviše sada i malo jednostavnije pošto od novog voznog reda vlakovi voze direktno Zagreb-Sunja-Novska, da li vozi stalno klasika ili i mađar, s obzirom da mađar nije pogodan za fotkanje iz vlaka, kao ni šved.? Eh da još jedno pitanje, zašto je brzi za Beograd vozio preko Siska? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠIP TMK-1Z Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 a brzi za beograd... kaj nije opće došao na Gk pa j išo preko rsp. trešnjevka ili je na GK mijenjao smjer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 a brzi za beograd... kaj nije opće došao na Gk pa j išo preko rsp. trešnjevka ili je na GK mijenjao smjer? Da nije išao na GK? Mogućnost za to je ravna nuli. Vlak je došao na GK,pa je krenuo natrag za Klaru,V.Goricu i dalje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 6, 2009 Author Share Posted January 6, 2009 da li vozi stalno klasika ili i mađar, s obzirom da mađar nije pogodan za fotkanje iz vlaka, kao ni šved.? Vozi Mađar na svim vlakovima, osim na 5201 i 5204 gdje vozi klasika. Što se međunarodnog preko Siska tiče .... kasnije sam doznao od 410 EXP da je bilo problema s KM negdje kod Kutine, pa je to mogao biti razlog za preusmjeravanje. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Ima li kakva veza u obrnutom smjeru od ovog kojim si ti išao? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠIP TMK-1Z Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 zna li itko dal još uvijek voze šveđani one vlakove između Sunje i Novske, ili i to vozi mađar/klasika... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 zna li itko dal još uvijek voze šveđani one vlakove između Sunje i Novske, ili i to vozi mađar/klasika... Vozi Mađar na svim vlakovima, osim na 5201 i 5204 gdje vozi klasika. Osim ŠIP TMK-1Z,ako ne misliš na vlakove Sunja-Novska 5205 i 5207,tj. Novska-Sunja 5206 i 5208. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠIP TMK-1Z Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 zna li itko dal još uvijek voze šveđani one vlakove između Sunje i Novske, ili i to vozi mađar/klasika... Vozi Mađar na svim vlakovima, osim na 5201 i 5204 gdje vozi klasika. Osim ŠIP TMK-1Z,ako ne misliš na vlakove Sunja-Novska 5205 i 5207,tj. Novska-Sunja 5206 i 5208. baš na te Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 zna li itko dal još uvijek voze šveđani one vlakove između Sunje i Novske, ili i to vozi mađar/klasika... Vozi Mađar na svim vlakovima, osim na 5201 i 5204 gdje vozi klasika. Osim ŠIP TMK-1Z,ako ne misliš na vlakove Sunja-Novska 5205 i 5207,tj. Novska-Sunja 5206 i 5208. baš na te Za svaki vlak piše ovo na on-line voznom redu HŽ-a: 987841110156 4111-015 PUTNICI... 987861110151 6111-015 PUTNICI... 987851110153 5111-015 PUTNICI... Vozi Mađar.Kako?Jedna garnitura sastoji se od tri dijela: dvije prikolice sa upravljačnicom na kraju svake i motornog vagona u sredini kopozicije. Pogonski(motorni) vagoni označeni su serijskim brojem 6111, a upravljački vagoni brojevima 4111 i 5111. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 7, 2009 Author Share Posted January 7, 2009 Ima li kakva veza u obrnutom smjeru od ovog kojim si ti išao? Ima ... obzirom na to da od Novske preko Kutine do Zagreba ima dosta dobra ponuda vlakova, uvijek se može nešto iskombinirati za bilo koji dolazak preko Sunje. Meni su najbolje odgovarali 2011/5204 i ovaj smjer kojim sam išao jer sam želio putovati ujutro, nisam želio putovati ni brzim ni IC-om, a bila je nedjelja pa nisu vozili svi putnički koji inače voze radnim danom. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 7, 2009 Author Share Posted January 7, 2009 Stajalište Cerovljani. Izgleda potpuno obnovljeno, a peron je produžen na 160 m http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040412res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040413res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040414res.jpg Mislim da se ovdje moram ispraviti. Koliko sam mogao vidjeti prema starijim voznim redovima, ovo stajalište ne da je obnovljeno, nego je potpuno novo. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Evo, tek sam sad uspio cijeli putopis pregledat, baš super.. Nadam se da te kasnije nije kakva prehlada uhvatila.. I vidim da nekak obožavaš na putovanje na kružiće.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 Nadam se da te kasnije nije kakva prehlada uhvatila.. Nažalost, je Ja se tješim da to ipak nije od putovanja, ali mi nitko ne vjeruje Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Nažalost, je Ja se tješim da to ipak nije od putovanja, ali mi nitko ne vjeruje Čuj, da si i pješice nekam išel, opet bi ti rekli da je od toga, tak to ide.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prometnik vlakova Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 (edited) Blinjski kut http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040449res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040451res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040453res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040454res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040455res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040456res.jpg Poznati detalji pred ulaskom u Caprag: romsko naselje, željezara i rafinerija http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040457res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040459res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040460res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040461res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040462res.jpg Sisak Caprag http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040463res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040465res.jpg Mađar na vlaku 5203 prema Sunji http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040464res.jpg Pokojna pruga prema Karlovcu ... RIP http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040467res.jpg više o toj pruzi u putopisu od prije dvije godine: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4377 Ovdje mi je baterija na fotiću otkazala poslušnost. Putem prema Zagrebu je bilo još interesatno vidjeti: - u Sisku međunarodni vlak B415 Zürich-Beograd, koji inače prema voznom redu vozi redovnim prijevoznim putem preko Dugog Sela - 115 km/h od Grede prema Lekeniku i 110 km/h od Lekenika prema Pešćenici - peron u izgradnji u Lekeniku - ogromna količina starih kolosijeka i pragova u Turopolju Povratak u Zagreb je bio s neprimjetnih 5 minuta zakašnjenja. Sve u svemu, interesantna vožnja klasikom po sisačkoj pruzi. Odlične fotografije svih kolodvora na pruzi zg-no,ali fali jedan kolodvor!!! Edited March 6, 2011 by ivog Maknuti img tagovi zbog previše citiranih fotografija Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.