Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Arno

Članovi
  • Content Count

    2567
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zagreb
  1. A nema tu ništa novo što se može reći. Ja inače nisam dobro upoznat s konkretnim projektom, više govorim općenitu situaciju sa žičarama. Neki dan sam bio na Sljemenu pa vidim da je većina stupova već na mjestu, i trenutno je najviše posla na gornjoj postaji, ne znam zašto ona toliko kasni. Što se tiče tvrdnje da su se mogle koristiti postojeće postaje, to stoji što se tiče same građevine, ali nove lokacije postaja su puno primjerenije (i, vjerujem, jeftinije od produljivanja trase tramvaja do stare postaje). Tak da mi to ima smisla. Kutna postaja je nepotrebna, ako se stvarno moglo otkupiti zemljište od Konzuma (koje je na idealnoj poziciji), ali je meni osobno zanimljiv tehnički detalj. Ono što sam primijetio je da su zadnja dva stupa na trasi jako visoka (kako bi se premostila stara gornja postaja). Ovako laički rečeno mislim da bi bilo bolje da su porušili staru postaju (ionako je ruglo) i napravili trasu niže, ovako će taj zadnji dio biti podložniji utjecaju vjetra gore na vrhu (baš se neki dan to osjetilo). Nije to jako problematično za žičaru, al možda će imati mali utjecaj na rad.
  2. Nije mi baš jasno što predstavljaju ovi sivi držači... Valjda platformu ispod kabina (iako ne znam čemu bi služila)....
  3. Trebat će usporavanje, jer nije moguće kabinu zakrenuti u punoj brzini. Treba je usporiti, zakrenuti i ubrzati.
  4. Da odgovorim sam sebi: how to upload pictures to the internet
  5. Sve u svemu, ima još dosta građevinskog posla, ponajviše na gornjoj postaji i međupostaji. Nakon toga bi sama instalacija Doppelmayrove opreme moglia ići dosta brzo - a stupovi će dotad biti na mjestu. Najzanimljivije će biti postavljanje sajle (helikopter?). Ono na čemu bi Grad sada trebao hitno poraditi je da se oživi Brestovac, toranj, sadržaji na Sljemenu, potaknuti projekte (npr. adrenalinski park, dječja igrališta, uređeni planinarski domovi/hoteli - za razliku od ove bijede, biciklističke staze itd.). Bez toga svega žičara će biti atrakcija sama po sebi; bila bi ogromna šteta ne iskoristiti potencijal Medvednice. Btw iskreno se nadam da su naručili kabine s držačem za bicikle, kako bi se mogli prevesti bicikli. Biciklisti će vjerojatno biti i najveći korisnici nove žičare.
  6. Ovo je netom ispred bivše gornje postaje, vidim veliki promjer stupa, znači da će ići visoko, tj. da će trasa ići iznad postojeće postaje (ne znam zašto je nisu srušili): I naposlijetku zadnji samostalni stup (prije gornje postaje): Prostorije pokraj gornje postaje (postaja će biti u desnom gornjem kutu ove slike, iza (ako se pogleda slika iznad, to je onda ispred ove građevine s plavim vratima.
  7. Postaja Brestovac: Pogled na Brestovac sa Sljemenske ceste pri vrhu:
  8. Kako sam već gore i bio postavio, stup 19 je prvi postavljen (bez ljestvi i kotačića još). Čini se da se boja dobro uklapa u jesenski okoliš: Kran:
  9. Kako se čini, trasa prolazi iznad postojeće stanice bivše žičare: Dolazimo do prve točke s lijepim pogledom (bivši prvi stup nakon postaje): Crno je energetski kabel (s obzirom na to da će pogon žičare biti na Brestovcu), u crvenim bužirima vjerojatno signalni kabeli: I nastavak trase:
  10. Evo malo detaljniji opis. Ovo je pogled iz Remeta na donju i kutnu postaju. Donja postaja. Vide se "uvodnice" za sajle (narančasto), okret za sajlu... Ja nisam uspio vidjeti gdje će biti spremište za kabine... Moguće je da bude iznad posjate, na 1. katu. Vidjet ćemo (ili ako netko ima projekt neka pokaže). Kutna postaja. Vidi se podnožje za dupli stup prije postaje, dakle ide izlazni iz donje postaje i prvi sljedeći je ovaj dupli stup: Nastavak trase, idući stup:
  11. Nekoliko live fotki... Imam cijeli izvještaj, kasnije u danu ću ga staviti... Stup 19, prvi postavljen: Brestovac:
  12. Dodao bih da je vjerojatno na donjoj postaji i (automatsko) spremište kabina. Iskreno, po meni je glavni nedostatak postojanja kutne postaje buka koju će ona proizvoditi, zbog okolnih kuća. Osim ako se baš iz tog razloga ne bude gradila građevina oko nje - što mi se zasad čini da nije slučaj.
  13. Pa to i kažem, I bi bilo 0, a L 90 stupnjeva. Ova će biti nešto između, dakle 30-35, koliko je već skretanje. Dakle konstrukcija će biti izdužena, s kutom. Betonska konstrukcija je samo podloga na koju će Doppelmayr montirati mehanizam/stanicu. Sve skupa vjerojatno neće biti zatvorena građevina. Sto se tiče kabina, teško mi je procijeniti, to je 43 kabine na ukupnu duljinu trase. Koliko je trasa, 5 km? Ako je, to je 116 metara između svake kabine, što je dosta rijetko (u usporedbi s drugim 1S sustavima).
×
×
  • Create New...