institucija Posted January 17, 2008 Posted January 17, 2008 Ovakva lokomotiva ja bila i kod nas u Konjicu,za vrijeme remonta pruge Čelebići-Bradina,u posjedu Remonta pruge.Znam samo da je imala katastrofalan zvuk motora ili su joj izgorili izduvni kolektori,ostale karakteristike ne znam! Da viđao sam i vaše lokice prema Nikšiću na remontu pruge Quote http://www.youtube.com/watch?v=pPr4uVSd4jA
Stanley Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 Marjan Express je bio zakon prije rata. Doduše tada je vozio unskom prugom i bio je poslovni vlak. Mislim da je putovanje ZG-ST trajalo oko osam sati. Polazak iz ZG-a je bio oko 6 sati ujutro ili par minuta ranije. Marjan Express, vozni red 1978./1979.: - Zagreb (p) 06.40 - Sisak 07.14 - 07.16 - Bosanski Novi 08.08 - 08.10 - Bihać (p) 09.20 - Knin 11.07 - 11.11 - Perković 12.04 - 12.08 - Split (d) 13.00 Ukupno vrijeme putovanja: 6h 20 min. Citat napomene iz voznog reda: ''Od 15.6. do 30.9. prometuje klasična garnitura, a od 1.10. motorni vlak s posebnim komforom'' (čitaj: Francuz) Klasična garnitura imala je u svojem sastavu vagon-buffet i vagon za prijevoz automobila. Unska pruga u to vrijeme nije bila elektrificirana i mislim da je klasičnu garnituru Marjana od Zagreba do Splita vukla JŽ 663 (HŽ 2063 ili Karavela). Po istom voznom redu, od 15.6. do 30.9. vozio je i Kornat Express Zagreb - Šibenik/Zadar (također Unskom prugom) kao dupla garnitura Francuza, uz razdvajanje u Kninu. Polazak iz Zagreba u 06.10, dolazak: Zadar 11.50, Šibenik 12.05. Zagreb - Šibenik za 5 h 55 min., Anno Domini 1978. kada je Sveti otac Papa bio Pavao VI.! Mislim da je Solaris Express Zagreb - Šibenik, kojim sam putovao 1970. godine (motorna garnitura JŽ 611), bio još brži. Vozio je Ličkom prugom, ali nije imao bavljenje ni u jednom usputnom kolodvoru. Quote Serija 05 je zakon!
Brunoh Posted January 18, 2008 Author Posted January 18, 2008 http://img182.imageshack.us/img182/6549/picture110ef4.jpg Inače, meni se čini da su to ostaci vjetrobrana, bolje rečeno burobrana Nemoguće da bi to bio burobran. Više liči na snjegobran. Quote
Vice Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 http://img182.imageshack.us/img182/6549/picture110ef4.jpg Inače, meni se čini da su to ostaci vjetrobrana, bolje rečeno burobrana Nemoguće da bi to bio burobran. Više liči na snjegobran. Moguće je, u biti vjerujem da su služili kao jedno i drugo, jer na tom djelu zna bura nekad jako puvat Quote
sali Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 stanley je napisao/la: Polazak iz Zagreba u 6.10,dolazak:Zadar11.50,Šibenik 12.05 Zagreb-Šibenik za 5 h 55 min Po tom voznom redu putovanje Zagreb- Zadar je trajalo 5 h i 55 min Mislim da se vremenski podatak 11.50 odnosi na dolazak u Knin. Stanley provjeri još jednom jer ako mene sjećanje ne vara dalazak u Zadar je bio oko 13.30 . Kad sam ja putovao za Zadar 80-tih godina Marjan expres je kretao iz Zagreba u 6.10 preko Bosne, a Kornat expres u 5.45 preko Like.Tada je u vrijeme godišnjih odmora 07 i 08 mj.trebalo rezervirati kartu barem 30-tak dana ranije ako si mislio nesmetano putovati.Budući da tada nisam osigurao rezervaciju na vrijeme uzeo sam jedinu preostalu rezervaciju, ali za Marjan expres.Marjan expres je došao 30-tak min prije Kornat Ex.u Knin tako da sam nesmetano nastavio Kornatom za Zadar.U Kninu sam bezbrižno popio pivicu, a sunce u zenitu. Quote
Stanley Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 Po tom voznom redu putovanje Zagreb- Zadar je trajalo 5 h i 55 min Mislim da se vremenski podatak 11.50 odnosi na dolazak u Knin. Stanley provjeri još jednom jer ako mene sjećanje ne vara dalazak u Zadar je bio oko 13.30. Po voznom redu 1978./1979. Kornat Express Zagreb - Zadar: 5 h 40 min. Knin (p) 10.35 - Zadar (d) 11.50, uz stajanje u Benkovcu. Izvan sezone Marjan je imao izravni vagon za Zadar, koji se u Kninu prekopčavao na putnički Knin (p 11.15) - Zadar (d 13.10). Možda si mislio na taj vlak? Pazi, ja spominjem (tj. prepisao sam) podatke iz VR 1978./1979., a vozni redovi su se mijenjali. Quote Serija 05 je zakon!
sali Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 Stenly zahvaljujem Ti na trudu što si još jednom provjerio podatak iz voznog reda 1978/1979. Pomislio sam da se radi o pemcu u voznom redu a vrijeme od 5.40 između Zagreba i Zadra zvuči fantastično.Brže od bilo kojeg autobusnog prevoznika u to vrijeme ,a željeznicom ta udaljenost iznosi 400-tinjak kilometara tako da je Zadar mjereći željeznom cestom udaljeniji od Zagreba u odnosu na Split i Šibenik. Bilo bi dobro da se javi netko tko je koristio taj pravac KORNAT expressa u to vrijeme 1978/1979.Fantastična brzina preko 70-tak km/h u prosjeku bez zaustavljanja. Pozdrav ! Quote
egérke Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 Dopustiti ću si neke sitne ispravkice, bez namjere da budem stidna uš (hrv. picajzla): Picajzl. I, da, nije u Pađenama, nego u Pađenima. A kaj se tiče lokomotive, možda je češka? Albancima su ih prodali Čehi, a Albanci nikd ne menjaju boju. Quote
Stanley Posted January 19, 2008 Posted January 19, 2008 Picajzl OT: kako se riješiti picajzla? Kreneš malo brže tj. produljenim korakom kroz Ilicu od Jelačić placa prema zapadu. Onda naglo skreneš lijevo u Frankopansku, a oni se zeznu i produže ravno. Quote Serija 05 je zakon!
Stanley Posted January 19, 2008 Posted January 19, 2008 Bilo bi dobro da se javi netko tko je koristio taj pravac KORNAT expressa u to vrijeme 1978/1979.Fantastična brzina preko 70-tak km/h u prosjeku bez zaustavljanja. Ja sam putovao Kornatom u srpnju 1976. Zagreb - Šibenik. Također je vozio Francuz i to Unskom prugom. Brzine na prugama bile su za ono doba pristojne. Na dionici Zagreb - Sisak prašilo se 120 km/h (pogledajte koje su brzine danas!), a na dionici Knin - Zadar cca 80 km/h. Rat i poratne teškoće učinili su svoje, ali je nepojmljivo da se na većini pruga danas vozi sporije nego prije 30 godina. Quote Serija 05 je zakon!
STIB Posted January 19, 2008 Posted January 19, 2008 Ja sam putovao Kornatom u srpnju 1976. Zagreb - Šibenik. Također je vozio Francuz i to Unskom prugom.I ja sam putovao Kornatom do Šibenika, ali u kolovozu 1977. Znam jedino da je isto bio Francuz, ali ostalih detalja s vožnje se manje sjećam budući da mi je to bio put na prvi vikend s osobom koja je danas moja žena pa su mi misli bile na drugim nivoima U to doba sam bio i honorarni asistent na Fakultetu u Splitu pa sam još nekoliko vikenda putovao na relaciji Zagreb-Split-Zagreb. U svakom slučaju to je tada bila najbrža i najudobnija veza (osim aviona, naravno). Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
seabral Posted January 19, 2008 Posted January 19, 2008 Pa sad da se i ja podsjetim svoje prve vožnje Kornatom otprilike u isto doba. Godina je mislim 1975. Putovao sam solo iz Zadra u Zagreb, a obzirom na to da sam tada još bio klinac, moji su me predali ovoj lijepoj stjuardesi na čuvanje tokom puta. Imam nešto materijala sa zadarskog ispraćaja na "super 8" filmiću (je li zna netko još šta je to ? ) , a ovdje su tri screen-shota s njega. Onaj klinac s filma sam naravno ja. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Portos Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Ja sam putovao Kornatom u srpnju 1976. Zagreb - Šibenik. Također je vozio Francuz i to Unskom prugom.I ja sam putovao Kornatom do Šibenika, ali u kolovozu 1977. Znam jedino da je isto bio Francuz.Pa sad da se i ja podsjetim svoje prve vožnje Kornatom otprilike u isto doba. Godina je mislim 1975. Nja, nja, nja Pa ak mislite da se ja nisam vozio tih godina na tom vlaku i to baš na Francuzu, varate se. Godina je 1976 ili 7 i išao sam s roditeljima na more na Ugljan u Preko. Jedino čega se sječam su automatska vrata sa senzorom koja su mi bila glavna preokupacija na putovanju BDW Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.