ikar Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Inspekcijom onog dnevnika na cestovnom prijelazu u Mikulićićima utvrđeno je da je zadnji vlak prošao 13.09. prije njega 12.09. a prije njega 05.09. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Što znači da ipak ima nečega što se kotrlja prugom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Što znači da ipak ima nečega što se kotrlja prugom. Uvijek se nešto kotrlja, pogotovo uz dobru nizbrdicu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Pa ... moglo nas je nešto i iznenaditi . A mi se šetali prugom k'o da smo na Korzu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trambus Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Čestitke na reportaži. Nije baš zgodno probijati se kroz šikaru gdje 50 godina nije nitko prošao. Ali i to je bolje nego ono s istarske strane "tunel" i kolodvor kojim ipak prolaze vlakovi Quote Maranatha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Nije baš zgodno probijati se kroz šikaru gdje 50 godina nije nitko prošao. Cca. 5 godina niko nije prošo onuda, kaže gospođa da otkad nemaju koze da je sve zaraslo. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 svaka čast Quote http://www.zagorje.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Evo konacno i mene. Pa da recen, da su reporteri bez granica, ocekivano opravdali ocekivanja ( kako san to lijepo srocil ). Cinjenica je da to ni samo zeljeznicki putopis nego mnogo vise. Mnogi, ukljucujuci mene ( a u Istri san kuhan ) nisu znali za neke stvari koje san saznal va ovoj reportaze. Zeljeznica, botanika, fauna, judi i uzanci, povijest, sega tu ima. Hvala vam na ovom slikopisu ( zal mi je ca nisam mogal s vami, ali s druge strane.., ma znate vec ). BTW, niste nasli sefa stanice Ucka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 BTW, niste nasli sefa stanice Ucka? Ne! Me par da je bil zaprt va onen kondote ki ni za javnost Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pula-Terminal Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 odlicna reportaza, bravo ljudi. Buduci da je u njoj pokrivena i raska pruga, reci cu ovo: jedan misterij ostaje: sta to vozi do Raše i zašto? Quote TEK otvoreno! - http://ships.forumj.biz/index.htm http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Orlovic/Railway <- moje slike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 odlicna reportaza, bravo ljudi. Buduci da je u njoj pokrivena i raska pruga, reci cu ovo: jedan misterij ostaje: sta to vozi do Raše i zašto? Koliko smo u saznanju, to nije misterija - vozi 'drezina' (ono žuto što liči na tamić na tračnicama ) i to načelno jednom mjesečno radi kontrole pruge, a upravo sam danas popodne razgovarao s prijateljicom iz Pazina koja mi je rekla da je nedavno bio organiziran izlet za klince iz škole po pruzi Lupoglav - (Most) Raša. Dakle, organiziraju se i izleti. Gdje se i kako to dogovara - e, to je već misterija Na jednom talijanskom sajtu je isto tako bila informacija o izletu za entuzijaste po toj pruzi. Reć bi da bi tu vi domoroci mogli štogod iščačkati Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Evo kako sam ja vidio legendarnu ekspediciju-naravno na karti, as drugacije nisam mogal: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 I onda ti fali još dio od Kršana do Rijeke uz obalu podno Učke i tru tru na silasku sa zaobilaznice na Škurinju gdje smo se opet susreli . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Tocno. Ali i ovako je dovoljno impresivan djir koji ste napravili. Bas me zanima ca je rekal kilometar-sat na vasim sluzbenim vozilima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 A neznam to. To će ti bolje reći kiki i Pfaff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted September 22, 2007 Author Share Posted September 22, 2007 Tocno. Ali i ovako je dovoljno impresivan djir koji ste napravili. Bas me zanima ca je rekal kilometar-sat na vasim sluzbenim vozilima. neznam,nisam baš pratio koliko smo km prošli,a bilo je i nešto skretanja,kruženja i vraćanja pa je teško odrediti ovako preko karte. Možda je cijenjeni kolega Pfaff uspio zabilježiti kilometražu Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Da još malo približim gdje smo tražili Titov tunel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted September 22, 2007 Author Share Posted September 22, 2007 Ovo lijevo od tunela je korito potoka Banina koji poslije obilnih oborina izvire negdje oko tunela "Učka"a utječe u more u Iki Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelsa Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Postovani, Nama koji nismo u Rijeci tako cesto mnogo bi pomoglo kada bi na onoj poslednjoj fotorafiji oznaciliiu cestu/tunel "ucka" a sve radi orijentacije. PS: Inace sa odusevljenjem citam/gledam sve putopise i mislim da bi mala mapa uz sam putopus uvijek dobro dosla jer nekada utrosim sate is ate da nadjem neka mjesta stanice. Govorim to raidi nas izjaspore. Izvinjavam se ako mnogo trazim. hvala kreso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Ima li svjetla na kraju tunela? Nema Text i slike by kiki273 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted September 25, 2007 Author Share Posted September 25, 2007 Nažalost nema svjetla na kraju ni usred tunela Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
novi_šef Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Valjalo bi, dakle, razgrnuti šipražje nedaleko Lupoglava gdje je Franjo Tuđman s ondašnjim suradnicima, uoči lokalnih izbora i izbora za Županijski dom Sabora 1997. godine, položio temeljni kamen za tunel kroz Ćićariju, kako bi se željezničke pruge u Istri spojile na hrvatsku željezničku mrežu. Za one koji još ne znaju, vlakom se izravno iz Pule do Zagreba može samo preko Ljubljane, a do 1990. godine istarske su željeznice bile u sastavu Željezničkog poduzeća Ljubljana. Sada oni navikli na željeznički prijevoz mogu iz Istre u ostatak Hrvatske tako da se vlakom voze do Lupoglava, a onda sjedaju na autobus pa do Rijeke, odakle nastavljaju putovanje vlakom. Tako piše uvaženi novinar Novog Lista Neven Šantić u svojoj kolumni na drugoj strani, posvećenoj predizbornim obećanjima. Riječki dio forumaša je bio ne samo vidovit, već i održao svoje obećanje, te razgrnuo šipražje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trambus Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Bliže se izbori, a s njima evo i novih obećanja (ludom ...) http://www.vjesnik.hr/html/2007/10/01/Clanak.asp?r=unu&c=3 Sanader je obećao završetak punog profila autoceste Zagreb-Rijeka i istarskog ipsilona te realizaciju dugoočekivanog projekta pruge Rijeka-Pula kako bi Istra napokon dobila neprekinutu željezničku vezu s ostatkom zemlje. Quote Maranatha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted October 1, 2007 Author Share Posted October 1, 2007 Bliže se izbori, a s njima evo i novih obećanja (ludom ...) http://www.vjesnik.hr/html/2007/10/01/Clanak.asp?r=unu&c=3 Sanader je obećao završetak punog profila autoceste Zagreb-Rijeka i istarskog ipsilona te realizaciju dugoočekivanog projekta pruge Rijeka-Pula kako bi Istra napokon dobila neprekinutu željezničku vezu s ostatkom zemlje. Živi bili pa vidjeli Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 A da se organizira ekspedicija-"trasom nove ravnicarske pruge" da se malo "pogura" projekt. Mozda izgleda nevjerojatno, ali ipak mislim da nesto izreceno u prethodnim postovima i nije bas slucajno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.