Kupljenec Posted March 25, 2018 Author Share Posted March 25, 2018 Pa na mojoj se se lepo vidi da je zabranjeno snimanje, ali ajde nek to bude onda neka tajna koju mi neznamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domagoj Vu Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Kaj vozi? P4470240 by Zeleno kino, on Flickr P4470241 by Zeleno kino, on Flickr Prešel on prema Rijeci. P4470242 by Zeleno kino, on Flickr Po izgledu ovih cisterni tipa Zas-z bih rekao da idu prazne na utovar benzinca ili diesela u Soice. Plin? P4470342 by Zeleno kino, on Flickr Da, cisterne se koriste za prijevoz plina. Quote Stari Habis vagoni su zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Pa na mojoj se se lepo vidi da je zabranjeno snimanje, ali ajde nek to bude onda neka tajna koju mi neznamo Ne kužim koja riječ ti nije jasna, al Jugoslavija je napustila ove prostore 8. listopada 1991., a ti to dokazuješ fotkom iz 2012.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 25, 2018 Author Share Posted March 25, 2018 Pa vidi se da je tabla novija, nije tam od Juge, to mislim Meni se čini nekak novijom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Pa vidi se da je tabla novija, nije tam od Juge, to mislim Meni se čini nekak novijom. Ja vidim dve smeđe (vjerojatno iste) table. No, da se odmaknemo od Globornice: "majstor" kojeg si videl kod Lazine, nije nikakav majstor nego ophodar. "Prikolica" iz Generalskog Stola je "samo" vagon. No prikolice koje si snimil u Ogulinu, stvarno su prikolice. Okvir za kog si pital kaj to je (zaboravil sam u kojem kolodvoru) je tzv. tovarni profil - služi(l je) za provjeru tovara na otvorenim vagonima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Okvir za kog si pital kaj to je (zaboravil sam u kojem kolodvoru) je tzv. tovarni profil - služi Krško! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Lijep putopis! Ja budem samo nadodao da se onaj zeleni silos u Ogulinu još koristi, u njenu stoji kvarcni pjesak kojim se pune pjeskare na lokomotivama. Dvije dizelske lokomotive na onom vlaku su jer je masa vlaka prevelika za jednu na ličkoj pruzi. I moram te ispraviti, na željeznici ne postoje semafori nego signali (ulazni, izlazni, prostorni, zaštitni...). Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 26, 2018 Author Share Posted March 26, 2018 Lijep putopis! Ja budem samo nadodao da se onaj zeleni silos u Ogulinu još koristi, u njenu stoji kvarcni pjesak kojim se pune pjeskare na lokomotivama. Dvije dizelske lokomotive na onom vlaku su jer je masa vlaka prevelika za jednu na ličkoj pruzi. I moram te ispraviti, na željeznici ne postoje semafori nego signali (ulazni, izlazni, prostorni, zaštitni...). Sve pet,to ja tak malo po šali pišem, To si mogel skužiti u ostatku putopisa. Kaj stalno tak dve lokomotive idu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Kaj stalno tak dve lokomotive idu? Ovisno o masi vlaka. 700 tona ja maksimalna masa vlaka za jednu lokomotivu, za sve iznad toga idu dvije, maksimalna težina vlakova na ličkoj pruzi je do 1300-1400 tona za ove lokomotive. Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Tabla "Zabranjeno snimanje" na Globornici gotovo 100% ne datira iz vremena Jugoslavije. Mislim da je postavljena iza 1995. godine, u vrijeme dok most još nije bio saniran (sanacija se više odnosila na prilazna klizišta, nego na sam most). Na tom mjestu nema nikakvih vojnih objekata - najbliži su bili objekti u Oštarijama, ali, to je već jako daleko s vojnog aspekta. Bila je i sanacija za vrijeme Jugoslavije, ali manje opsežna. Valja znati da na tom dijelu ima više klizišta; jedno od aktivnijih je na samom ulazu u stanicu Gornje Dubrave. Inače, radi potpune informacije (molim da mi se ne zamjeri; nemam ambicije za politički aspekt, samo želim pojasniti), most je tijekom domovinskog rata prilično strogo čuvan (još postoji kučica u dobrom stanju), jer se nalazi na području između dva srpska naselja; Gornje i Donje Dubrave (ali, građani tih naselja, koliko znam, nisu pravili nikakve probleme). Čuvan je i nakon rata, još dugo vremena, ali, koliko znam, više radi nadzora klizišta. Nemam informaciju da je itko išta pokušao, u smislu subverzije, diverzije ili čega sličnog, ali u vrijeme rata, znate i sami..... Molim, ne zamjeriti, ponavljam, nemam intenciju podizanja tenzija, samo pojašnjavam...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Koliko sam iz priča starih ljudi (u mojem djetinjstvu - jedan od njih je i moj djed, koji je bio najprije ložač, potom strojovođa) doznavao, Talijani su za gradnju koristili gotove kalupe (šalung), i mobilne mješalice. Bunker je, navodno, bio saliven za pola dana. Ne znam je li to istina, jer suvremenici su davno umrli....ali, eto, ima logike. Vidljivo je kako ima nekoliko tipova, posebno ovih okruglih, s konveksnim krovom....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Gospodine Crha, govorite o ložionici u Ogulinu? Nju ste obilazili? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 27, 2018 Author Share Posted March 27, 2018 Znači nije bilo čekanja praktički su imali gotov proizvod, jer ima ih puno kaj nisu baš uz cestu, tak da ima logike da su imali gotove šalunge. Sve u svemu nije im bilo dosadno imali su stalno nekog posla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.