Jump to content

Osijek-Erdut-Osijek 2 puta


dnovakovic

Recommended Posts

Davno prije četiri godine i nešto malo više, vaš putopisac se zaputio na jedno od svojih prvih putopisnih forumskih putovanja od Osijeka do "dalekog" Erduta i nazad.

Da budemo točniji bilo je to 03.05.2007., i naravno posmatrajući današnje visoko kvalitetne forumske putopise i fotografije, bio je to čist promašaj, posebno što sam imao problema s fotićem i sve je to tada za mene bilo nešto novo i moram priznati bilo me je pomalo i strah kako će sve to na kraju ispasti.

Ipak bio sam tek railfan početnik a član foruma tek nekih šest mjeseci i vojnički rečeno pravi gušter.

 

Ispalo je kako je ispalo i uprkos svemu pogledano je 1547 puta, a meni se prohtjelo ovih dana da ponovim isto putovanje samo zbog fotkanja i to isključivo kroz prozor vlaka.

Naravno i da usput vidim ima li kakvih promjena na ovoj pruzi i oko nje.

 

Promjena naravno nema, sve je i dalje zapušteno i jadno a nikakvih nagovještaja da bi moglo biti nekakvih pomaka na bolje nema. Na čitavoj pruzi dugačkoj 31 km nisam vidio ni jedan jedini teretni vagon, izuzevši stanicu Osijek Donji grad. Stanične zgrade u Sarvašu, Bijelom Brdu i Dalju su blago rečeno ruševine, i izgledaju još daleko gore nego u prvom putopisu. Izuzetak je stanica Erdut koja valjda očekujući ulogu pograničnog kolodvora, koju usput nikada neće dočekati, izgleda prilično uredno i odskače od ostalih na ovoj pruzi.

Nažalost Erdut nema putnika, i ovaj puta sam ja bio jedini putnik od Dalja do Erduta, za one koji ne znaju selo Erdut je udaljeno od kolodvora par kilomatara i stanovnici se radije služe uslugama autobusnih prijevoznika koji ih dovoze u centar sela.

 

Razmišljao sam da ovoj putopis priključim onom starom ali sam se ipak odlučio na novi kome sam dao naslov :

 

Osijek-Erdut-Osijek 2

 

Pa da krenemo !

 

Vozni red :

 

Osijek 10:42

Osijek OLT 10:45

Osijek Donji Grad 10:48

Standard 10:51

Osijek Luka 10:55

Sarvaš 11:04

Bijelo Brdo 11:09