seabral Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 Spremi se gacati po blatu od Vukova Sela do Harmice: Naravno .... a mislim da sam zadnje tri subote dobro istrenirao gacanje po blatu na ovoj štreki. Da se iduće subote pojavim doma s čistom odjećom i obućom, nitko mi doma više ne bi htio vjerovati da sam opet bio na toj pruzi. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
leteči vlak Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Majstorski rad,Seabral! Meni su najbolje "polu makro" fotografije, koje na nek poseban način pričaju o stanju pruge. U tom trenutku dobivam ideju popenjati se gore. Nisam požalio. Koji bi to tek prekrasan pogled bio da tu ispod tutnji vlak .... vrhunska sačekuša http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/prosinec%20-%20kraj%20donji/P3050355res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/prosinec%20-%20kraj%20donji/P3050346res.jpg Ovdje se potpuno slažem. Prekrasna lokacija za hvatanje dizel lokomotiva... Tko zna, da li bude opet neka prilika za fotografiranje vlakova na ovom odsjeku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 11, 2011 Author Share Posted March 11, 2011 Tko zna, da li bude opet neka prilika za fotografiranje vlakova na ovom odsjeku Sve manje vjerujem u to. Pogotovo jer ni u doba kad je bilo love nije se mogao napraviti nikakav međudržavni dogovor za saniranje pruge. A kamoli sada, kad vlada opća besparica. Sutra planiram prohodati i zadnju dionicu, od Kraja Donjeg do Harmice. To je samo 4 km, ali ako je istina da je tamo pruga već dignuta, onda će nakon tih prizora teško biti ostati optimističan. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Sutra planiram prohodati i zadnju dionicu, od Kraja Donjeg do Harmice. To je samo 4 km, ali ako je istina da je tamo pruga već dignuta, onda će nakon tih prizora teško biti ostati optimističan. Možda je malo rano za pesimizam. Dionica Vukovo Selo - Savski Marof, uz dionicu Kumrovec - Zagorska Sela - d.g., nije obuhvaćena remontom osamdesetih godina. Bila je u komatoznom stanju i prije ukidanja prometa (16 t/os, 30 km/h), pa bi štreka ionako bila dignuta t.j. zamijenjena. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Zbilja lijepo i poučno! Vidiš, ti si bez problema prošao s graničnom kontrolom gdje god da si bio, i kad god si išao. Ja sam se samo jednom susreo s graničnom kontrolom, prošlo ljeto u kolodvoru Beli Manastir. Javio sam im se uredno, dao isprave, i bez obzira na to imao sam veoma neugodno iskustvo kad me policajac bez razloga ispsovao. Je li krivac moja godina proizvodnje (jer zbilja sam se ponašao maksimalno pristojno)? :ne zna: Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 12, 2011 Author Share Posted March 12, 2011 Zbilja lijepo i poučno! Vidiš, ti si bez problema prošao s graničnom kontrolom gdje god da si bio, i kad god si išao. Ja sam se samo jednom susreo s graničnom kontrolom, prošlo ljeto u kolodvoru Beli Manastir. Javio sam im se uredno, dao isprave, i bez obzira na to imao sam veoma neugodno iskustvo kad me policajac bez razloga ispsovao. Je li krivac moja godina proizvodnje (jer zbilja sam se ponašao maksimalno pristojno)? :ne zna: Pa ne znam da li je stvar godine proizvodnje. Više vjerujem da je stvar u pristupu, ali naravno uvijek se može dogoditi da naletiš na osobu koja će se usprkos svemu neugodno postaviti na tebe. Ono što definitivno treba činiti je uvijek biti vrlo pristojan i spontan, te lijepo i mirno objasniti tko si, zašto si tu (fotkanje, hodanje, railfan, .... ) i koliko dugo još namjeravaš ostati na tom području. U velikoj većini slučajeva je to dobra osnova za ugodnu komunikaciju s ljudima koji uz granicu izvršavaju svoj posao. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Ono što definitivno treba činiti je uvijek biti vrlo pristojan i spontan, te lijepo i mirno objasniti tko si, zašto si tu (fotkanje, hodanje, railfan, .... ) i koliko dugo još namjeravaš ostati na tom području. U velikoj većini slučajeva je to dobra osnova za ugodnu komunikaciju s ljudima koji uz granicu izvršavaju svoj posao. Po dolasku u Beli Manastir javljanje carinskoj službi: "Dobar vam dan, ime mi je XXXX YYYY, javljam se u vezi fotografiranja kolodvora Beli Manastir. Od Hrvatskih željeznica dobio sam dozvolu za fotografiranje kolodvora i željezničkih objekata u osobne svrhe, a budući da je ovdje riječ o graničnom prijelazu htio bih zamoliti za vaše dopuštenje". nakon predaje osobne iskaznice i dozvole odgovorio sam na par pitanja, odakle sam, zašto me zanima željeznica, što točno planiram slikati, jesam li ikada prije slikao na područjima državne granice i sl. Odgovorio sam da sam ljubitelj željeznice iz Požege s mjestom studiranja u Osijeku, i da za vlastiti gušt fotografiram sve vezano uz željeznicu. Rekao sam i da me posebno zanima i mađarska lokomotiva koja će doći s IC vlakom, budući da se razlikuju od naših. ---> to je prošlo u redu. Po dolasku IC Budimpešta - Sarajevo nakon slikanja lokomotive pitao sam djelatnika kada ću smjeti ući u vlak (budući da je trenutno bio granični pregled). Poslao me boljedanekažemgdje, s riječima "jesi ti normalan, šta moraš još i u vlak ulazit dok traje carina". Tek kada sam rekao da mi je to vlak za povratak u Osijek, rekao je "aha, strpi se 10 minuta". Ne znam gdje sam pogriješio, makar čini mi se da me Murphy prati kad su u pitanju službene osobe... Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeljko256 Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Bravo za putopis.. I sam sam se prošli vikend uputio po jednoj dionici jedne napuštene industrijske pruge.. Kad pregledam fotke i sredim ih, mogel bi nekaj napisati.. Quote Od Konjščine do Sibira... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 12, 2011 Author Share Posted March 12, 2011 Ne znam gdje sam pogriješio, makar čini mi se da me Murphy prati kad su u pitanju službene osobe... Nisi pogriješio, nego si jednostavno naletio na mrguda. Ja sam prije 2-3 godine na potpuno isti način pristupio policiji u Volinji i nakon provjere bez problema fotkao i kolodvor i vlakove na njemu. Neki put jednostavno naletiš na namrgođenog tipa. A da bi se uvjerio da susretanja mrguda ipak nije pravilo nego slučajnost, nabolje je da još par puta ponoviš slične akcije u graničnim područjima Bravo za putopis.. I sam sam se prošli vikend uputio po jednoj dionici jedne napuštene industrijske pruge.. Kad pregledam fotke i sredim ih, mogel bi nekaj napisati.. Hvala ti ! Naravno, napiši nešto i stavi nam fotke na forum ... ima nas koji volimo upravo takve stvari Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 @Plameni: Nisi naleteo na mrguda,već Ti je čovek sasvim pravilno(doduše,ne bih znao kojim i kakvim rečnikom)rekao da je,dok traje carinska kontrola SVAKI ULAZ/IZLAZ IZ VOZA STROGO ZABRANJEN I KAZNENO JE MOGUĆE GONJENJE AKO SE TO PREKRŠI. Dakle,nakon tih 10. minuta,kad se voz prevuče iz carinskog u putnički deo stanice,tek tad je moguća manipulacija ulaznih putnika. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 @Plameni: Nisi naleteo na mrguda,već Ti je čovek sasvim pravilno(doduše,ne bih znao kojim i kakvim rečnikom)rekao da je,dok traje carinska kontrola SVAKI ULAZ/IZLAZ IZ VOZA STROGO ZABRANJEN I KAZNENO JE MOGUĆE GONJENJE AKO SE TO PREKRŠI. Jedino što sam čovjeka pitao jest kada će se moći ući u vlak, pri tom sam i mislio na carinu. Mogao je lijepo reći da je za 10 minuta carina gotova, umjesto da mi je spomenuo užeg člana obitelji u krivom kontekstu. To nije pravilno. Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlado Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Još jednom bravo za putopis. Čini mi se da bi ova ruta bila kao stvorena za vožnju nekim jednostavnim, može i na pedale, pružnim vozilom. Barem ovdje na fotkama nisam vidio ni jedno drvo da raste po sred kolosijeka. Quote RailWorks HR Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Čini mi se da bi ova ruta bila kao stvorena za vožnju nekim jednostavnim, može i na pedale, pružnim vozilom. Misliš to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlado Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Pa eto, moglo bi se dati sklepat tako nešto. Nego, čini mi se da su kotači ovdje od nekakve plastike. Je li moguće? Quote RailWorks HR Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Na 0:15 se jasno vidi, da su od metala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Poznanik je na FB objavio slike lovske promatračnice poput ove uz prugu. Išao sam gledati slike koje si mi slao i primjetim da imam taj stroj kao H0 model: Počinje sezona poljoprivrednih radova Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.