Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

domy95

Članovi
  • Posts

    622
  • Joined

  • Last visited

About domy95

  • Birthday 09.05.1981

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Pleternica <-> N.K.-Batrina

Recent Profile Visitors

9457 profile views

domy95's Achievements

319

Reputation

  1. domy imas li F.Profil ili neki broj mobtela

  2. Stižu obećani videi sa putovanja. Prvo video od izlaza iz Požege do Mihaljevaca: I u povratku snimka ulaska u Požegu, pa do ulaska u kolodvor (nemojte mi se čudit ovom videu, prvi put sam uploadao na youtube, pa ima neki nedostatak - a možda i višak):
  3. Hvala Stanley. Mogu vam reći da nam je vrijeme prošlo k'o rukom odnešeno. Da sve ne bude 100% bajno, Nikoli nije spremljena slika okinutog stajališta Dragovci, a meni se pojavio error na videu od Trenkova do Velike. Uskoro slijedi postavljanje videa od izlaza iz Požege do Mihaljevaca i od ulaska u Požegu do francuza. I uz to nisam karticu očistio od suvišnih slika. Ali sve ostalo je bilo it's O.K. Eto, bit će prilike, nadam se, nakon što smo napravili prvijenac i za još koji (mini) putopis.
  4. Dolazimo u Veliku, i nakon kratkog razgovora s prometnikom i njegovog dopuštenja da možemo slikati, izljećemo van i gledamo što tu sve ima. Odmah smo zapazili da je okoliš oko kolodvora lijepo uređen: Prolazim kraj čela prikolice i gledam u reflektor. ''Nadstrešnica''? Hm. Nešto novo! Put me dalje nosi do ova 4 Kgs-a napunjena starim tračnicama i vijcima. Bez brojanja sam odma' znao da ih ima više od 100: Malo sam škicnuo šta radi ostali normalan svijet. Ništa, dovezli su tu neke aute i zavukli se u kuće: Dok sam po raslinju hvatao skakavce, uočio sam zgodnu pozu za uslikat ovu skretnicu i plavca. Dok Nikola vrijedno slaže slike u svoju arhivu. ''Plavac 031 u škarama života'': Nakon što sam se usudio toliko udaljiti od kolodvora, bilo je vrijeme da se vratim nazad i krenem/o u istraživanje sjevernog dijela kolodvora Velika. Tu zatičemo okretaljku koja je okretala i požešku uspavanu ljepoticu: Ovdje se nekad ložilo, a sada nema smisla, jer prvo treba popraviti krov i uglaviti stolariju Ovdje ima i trupaca koji čekaju dizelku da ih odvede u bijeli svijet. Nadamo se da će uskoro više ovakvih i vagona za prijevoz kamena biti u Velikoj: Zanimljiv detalj. Ova 3 debela trupca jako dobro idu uz okoliš kolodvora: Moj dragi i vrijedni supatnik Nikola se odlučio detaljno poslikati detalje na Plavcu, i ne odustaje od toga. Evo ga u akciji: Uskoro ulazimo u vlak, i krećemo put Pleternice. U Velikoj smo proveli lijepih 45 minuta. Btw. prometnik nam je rekao da bi se brzina mogla dignuti na 80 km/h između Požege i Mihaljevaca i Trenkova i Velike, kroz tzv. veličku nizinu. Također je rekao da treba još dosta kubika tucanika navesti na prugu i podbiti.
  5. Kao što je Nikola rekao, nakon tmurnog pleterničkog neba, evo nam suuunca. Izlazimo zadnji van iz plavca, i šetkamo okolo gledajući što obuhvatit objektivom foto-aparata. Neki su nas malo u čudu gledali. Ja sam se prvo odlučio za jednu milenijsku: Pa onda Francuz iz položaja ''podboči se na kromiranu ogradu'', dok dida sjedi i igra ''game boy'': Vrijeme i ovdje brzo teče te se uspinjemo u prikolicu našeg plavca. Sjedamo u manji odjeljak, a kondukter nas znatiželjno pita: ''Dečki, jeste obav'li šta ste imali?'' Na kolodvoru je bio i plavac 010, bio je formiran na 2.kolosjeku za put prema N.Kapeli-Batrini (6606), ali njega nismo dirali, jer ima izgrafitirana čela. A to se kosi s našim statutom. Naš vlak kreće, a ja okidam ovih par siročadi na petom kolosjeku: Od ovog trenutka se vozimo obnovljenom dionicom pruge. Već prije izlaska s 3.kolosjeka vlak ubrzava i već kod mosta ima zavidnu brzinu. Tračnice su uglavnom varene, i nema jakog lupanja.
  6. Ponedjeljak, 23.rujna, 9:15, približavalo se vrijeme dolaska vlaka 6607 kojim je Nikola iz Kapele trebao 'doploviti' u Zlatnu Dolinu. Brzo sam sjeo u auto i u 9:20 krenuo na stanicu da ga dočekam. Imali smo plan, nakon što siđe sa 6607 zajedno čekati 6604 i uslikati jutarnjim suncem okupanog plavca 031, važnog aktera naše priče. Nakon 100 metara vožnje (od ukupnih 900), zovem Nikolu i pitam ga jel blizu Kapele, odgovara mi da je tek u Banovoj Jarugi. A ja sam pred stanicom, što sad, mijenjamo plan i ja trebam po njega doći u N.Kapelu, kako bi tamo poslikao 031. Ipak sam imao 60 minuta vremena (koliko je na kraju vlak 741 kasnio). Odlazim do obližnjeg željezničkog mostića i gledam huligana/balavaca ruku djelo: Ooo, pa što im je smetala ta daska? Nije baš sigurno za hodat. Evo gdje su je ''pospremili'': Malo ''niskog klizećeg start'' pogleda prema Kapeli, iliti u narodu rečeno ''žablje perspektive'': Nakon pola sata upijanja zraka sunca ponovno sjedam u auto i idem za Kapelu. Tu svraćam u dućan da nas opskrbim hranom i pićem. I samo što sam došao na kolodvor zove me Nikola da vlak samo što nije ušao u kolodvor. Nakon što je izašao odmah je uzeo aparat u ruke i uslikao vlak kojim je i došao u Slavoniju (slika u njegovoj galeriji). Upoznajemo se, pričamo, Nikola slika, a ja sam odlučio malo odmorit.
  7. Svaka čast na prezentiranom. Nisam imao pojma da je tako lijep gradić. Prolazio sam iznad njega autom u jesenje doba, ali od tamo i za lošeg vremena izgleda očajno.
  8. Dobro došao u Zlatnu Dolinu. Što se tiče mosta, definitivno je dosta star, moj tata ga se sjeća iz 60ih dok išao u osnovnu i srednju.
×
×
  • Create New...