Jump to content
zeljeznice.net

domy95

Članovi
  • Content Count

    473
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About domy95

  • Birthday 05/09/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pleternica <-> N.K.-Batrina
  1. Moram te ispravit i nadopunit. Nisu odustali, jer 105/6 je prije zadnje revizije imao smeđa sjedala starog tipa, onakva ista kakva je dobio prilikom proizvodnje, 1981. godine. 101/2 i 103/4 su također prije zadnje revizije 2009. godine imali stari tip sjedala koji im je tvornički dodjeljen. 107/8 prije zadnje revizije je već imao noviji (konkavni) "bus" tip sjedala, tako da su ih samo presvukli, a to je bio slučaj sa svim ostalim 100-tkama koje su bile na reviziji zadnjih 5 i više godina, osim 105/6 jer očito više nemaju takva sjedala za ugradnju, već ova kao u 031 i 105/6... Takva ista sjedala očekujte u 022, 003 i 008. Za ostale (010, 011, 017, 035) je neizvjesno kakva će imati, jer dok ih pošalju na revizije... Zapažanja u vezi 031: 1) Očito im je cilj napraviti što manje vizualne razlike između 000 i 100 serije, pogotovo frontalni dio: držači ispod brisača i 'ljestve', te logo koji je ogroman u odnosu na ostale iz serije 000. 2) Je li moguće da mu je sada kapacitet 140 mjesta (od dosadašnjih 144), za razliku od 001, 005, 024, 025, 026, 028 i 030 gdje može stati 152 ljudi? Ako su maknuli odjeljak preko puta WC-a u oba vagona, te se na drugoj slici vidi kako jedna garnitura sjedala odmah do ormara za klimu nema sjedala nasuprot, to znači da će biti 140 sjedećih mjesta. 3) Interijer je identičan kao u 001, 005 i 105. 4) Reflektor kao na 100-tkama. O ostalim stvarima neću govoriti jer su već rečene. @1142007 imaš li još neku sliku s boka okomito na plavac, da vidimo kako to čudo izgleda na krovu i kako izgleda bez maknutih prozora gdje se nalazi klima? EDIT: kako im se ispalti ugrađivati klime u vozila koja će napuniti 40 godina? Je li moguće da će ovaj plavac i ostali s klimom (pogotovo) doživjeti još jednu reviziju i voziti još minimalno 28 godina, jer sumnjam da će ga povući i odvesti u rezalište nakon 14 godina od ugradnje klime? To će onda biti cca 65 godina eksploatacije...
  2. Samo ime videa u sebi sadrži riječ "Istraga". Video je snimljen 6 dana nakon nesreće (05.09.'74.)! Vlak je možda samo bio na prolazu kroz Zap. kolodvor na putu prema dijelu pruge istočno od Gk.
  3. Postoje dva kratka videa u boji vezana uz ovu nesreću (pretpostavljam da je drugi video vezan uz rekonstrukciju nesreće, jer je na videu ista lokomotiva -> 661-216):
  4. Da, da i meni se čini da na numberboardsima piše "049" (to je HŽ ex 2062-015, sada 114), a Osječka je 100% jer posjeduje iznad reflektora 3 mala utora za zastavice, koji se na videu savršeno vide. Koliko sam zapamtio do sada, HŽ (re)numeracija se počela stavljati na lokomotive, vagone i DMV od jeseni 1992.
  5. Video sa susretom vlakova na Slatinskom kolodvoru, snimanom 31.05.1992. Ličanka i 6 pullmana. Još su u JŽ numeraciji. Samo treba sačekati i doći će vrijeme kada će se još ovako dragocjenih videa pojaviti na kanalu "Felbar studio."
  6. Hoće li biti nešto od Plavca 035? Pitam zato što se na slikama vidi da mu je skinuta klima i na krovu ima rupu, jedan prozor s kompletnim okvirom mu skroz nedostaje, sva vrata su mu pootvarana... To znači da će se 024 duže zadržati na Vž području. Pod hitno bi trebali poslati onda na SP 003, 010, 011 i 035, ali i ona tri koji će uskoro ispasti iz službe. U Osijeku bi 125 i 127 mogli uskoro put Gredelja... jer kod 100-tki nije uvijek uvijet 12+2 godine za SP.
  7. Ipak mislim da je u pitanju brzi iz OS za ZG, a ne iz VK za ZG... Zašto! Ličanka koja vuče vlak, čini se da nema žutu traku na bokovima (moguće da je bila još neka, ali koja je vjerojatnost), a takva je bila 2062-014, koja je pripadala Osijeku i vukla je vlakove iz Osijeka, a ne iz Nove Kapele preko Našica, što su vukle Vinkovačke Ličanke. Drugo, i broj vagona je na VK brzom bio veći (13-15). I na prvih 9 sekundi videa se čuje neka Ličanka. Inače se na dosta videa felbar studija čuje motor ili truba 2062 ili 2044, ali ih se ne vidi.
  8. Još jedan video s vlakovima u Slatini, ovaj put iz 1993. godine. Na 0:34 se pojavljuje 2062 s 9 pullmana, od toga je prvi službeni (brzi iz VK za ZG??? - tko će ga znati). A na 1:34 se pojavljuje 2044 s Baat-ićima.
  9. Ne razumijem zašto skoro svaka garnitura prije revizije mora imati razvaljena vrata, otvorene prozore i otvoren prolaz između vagona. A kiša, snijeg, mačke, zmije i glodavci se ne uzimaju u obzir? Čak mi se čini (pa i ne čini, već je stvarno tako) da na slici gdje je 035 nedostaje cijeli prozor, odnosno čitav okvir (desni komad garniture): http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/678-macosa-7-121-xxx/?p=592208 http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/678-macosa-7-121-xxx/?p=599783
  10. Ne znam je li još netko primjetio, ali 7121-004 NEMA prtljažni prostor. Budući da je slikano još 1995 (12 godina prije prakse uklanjanja prtljažnog prostora iz nultih plavaca), to može značiti da ga nikad nije ni imao?
  11. To znači da je vlak s prvim razredima iz videa četiri posta iznad zapravo P 541 Zagreb - Osijek. Onda je on išao prijepodne ili poslijepodne, nešto slično kao današnja trasa 783/702... ili? Na ovom videu (susret vlakova) se ne može ocijeniti koje doba dana je u pitanju.
  12. Da, i ja sam o tome razmišljao, kako je sunce visoko... Ali mislio sam, tko će znati, možda je kasnije polazila iz Osijeka. Onda mora da je postojao i neki poslovni ili brzi samo s prvim razredima i restoranom/buffetom. Ima i na ovom videu iz 1992. sličan sastav (samo prvi razredi i buffet - isto 7 vagona). Drugi vlak je brzi iz Osijeka za Zg (prvi vagon je buffet i još jedan ABl, dok su ostalo drugi razredi i na kraju službeni/prtljažni):
  13. Onda je to bio prtljažni dvoosovinac (ili kako se već zvao, nisam bio siguran), oznaka mu je bila Daa. I ima ga na prvom (odmah iza 2044) i drugom videu (na kraju kompozicije).
  14. Na drugom videu se ne vidi lokomotiva, a na trećem je 2062, ali ne može biti brzi iz Vinkovaca, jer je premalo vagona, i to sve 1. razred. Za prvi video sam pretpostavljao da je putnički iz KC. Hvala na svim informacijama, stvarno su dragocjene.
×
×
  • Create New...