-
Content Count
474 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout domy95
- Birthday 09.05.1981
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Pleternica <-> N.K.-Batrina
Recent Profile Visitors
7481 profile views
-
Što se desilo 035 da su tako odlučili: 1) čerupanje, devastacija i nemar, te preveliko ulaganje u njega prilikom SP-a? 2) najlošije stanje motora od svih Plavaca? 3) višak voznog parka? ... To će biti prvi Plavac koji će biti izrezan. Ne računam pri tome na 015, 016, 032 i 033 koji su izrezani davno zbog udesa tokom 90-ih ili zbog čerupanja i zapostavljanja. Imam neki osjećaj da je 010 sljedeći koji će to doživjeti.
-
Moram te ispravit i nadopunit. Nisu odustali, jer 105/6 je prije zadnje revizije imao smeđa sjedala starog tipa, onakva ista kakva je dobio prilikom proizvodnje, 1981. godine. 101/2 i 103/4 su također prije zadnje revizije 2009. godine imali stari tip sjedala koji im je tvornički dodjeljen. 107/8 prije zadnje revizije je već imao noviji (konkavni) "bus" tip sjedala, tako da su ih samo presvukli, a to je bio slučaj sa svim ostalim 100-tkama koje su bile na reviziji zadnjih 5 i više godina, osim 105/6 jer očito više nemaju takva sjedala za ugradnju, već ova kao u 031 i 105/6... Takva ista sjedala očekujte u 022, 003 i 008. Za ostale (010, 011, 017, 035) je neizvjesno kakva će imati, jer dok ih pošalju na revizije... Zapažanja u vezi 031: 1) Očito im je cilj napraviti što manje vizualne razlike između 000 i 100 serije, pogotovo frontalni dio: držači ispod brisača i 'ljestve', te logo koji je ogroman u odnosu na ostale iz serije 000. 2) Je li moguće da mu je sada kapacitet 140 mjesta (od dosadašnjih 144), za razliku od 001, 005, 024, 025, 026, 028 i 030 gdje može stati 152 ljudi? Ako su maknuli odjeljak preko puta WC-a u oba vagona, te se na drugoj slici vidi kako jedna garnitura sjedala odmah do ormara za klimu nema sjedala nasuprot, to znači da će biti 140 sjedećih mjesta. 3) Interijer je identičan kao u 001, 005 i 105. 4) Reflektor kao na 100-tkama. O ostalim stvarima neću govoriti jer su već rečene. @1142007 imaš li još neku sliku s boka okomito na plavac, da vidimo kako to čudo izgleda na krovu i kako izgleda bez maknutih prozora gdje se nalazi klima? EDIT: kako im se ispalti ugrađivati klime u vozila koja će napuniti 40 godina? Je li moguće da će ovaj plavac i ostali s klimom (pogotovo) doživjeti još jednu reviziju i voziti još minimalno 28 godina, jer sumnjam da će ga povući i odvesti u rezalište nakon 14 godina od ugradnje klime? To će onda biti cca 65 godina eksploatacije...
-
Samo ime videa u sebi sadrži riječ "Istraga". Video je snimljen 6 dana nakon nesreće (05.09.'74.)! Vlak je možda samo bio na prolazu kroz Zap. kolodvor na putu prema dijelu pruge istočno od Gk.
-
Postoje dva kratka videa u boji vezana uz ovu nesreću (pretpostavljam da je drugi video vezan uz rekonstrukciju nesreće, jer je na videu ista lokomotiva -> 661-216):
-
Da, da i meni se čini da na numberboardsima piše "049" (to je HŽ ex 2062-015, sada 114), a Osječka je 100% jer posjeduje iznad reflektora 3 mala utora za zastavice, koji se na videu savršeno vide. Koliko sam zapamtio do sada, HŽ (re)numeracija se počela stavljati na lokomotive, vagone i DMV od jeseni 1992.
-
Hoće li biti nešto od Plavca 035? Pitam zato što se na slikama vidi da mu je skinuta klima i na krovu ima rupu, jedan prozor s kompletnim okvirom mu skroz nedostaje, sva vrata su mu pootvarana... To znači da će se 024 duže zadržati na Vž području. Pod hitno bi trebali poslati onda na SP 003, 010, 011 i 035, ali i ona tri koji će uskoro ispasti iz službe. U Osijeku bi 125 i 127 mogli uskoro put Gredelja... jer kod 100-tki nije uvijek uvijet 12+2 godine za SP.
-
Ipak mislim da je u pitanju brzi iz OS za ZG, a ne iz VK za ZG... Zašto! Ličanka koja vuče vlak, čini se da nema žutu traku na bokovima (moguće da je bila još neka, ali koja je vjerojatnost), a takva je bila 2062-014, koja je pripadala Osijeku i vukla je vlakove iz Osijeka, a ne iz Nove Kapele preko Našica, što su vukle Vinkovačke Ličanke. Drugo, i broj vagona je na VK brzom bio veći (13-15). I na prvih 9 sekundi videa se čuje neka Ličanka. Inače se na dosta videa felbar studija čuje motor ili truba 2062 ili 2044, ali ih se ne vidi.
-
Ne razumijem zašto skoro svaka garnitura prije revizije mora imati razvaljena vrata, otvorene prozore i otvoren prolaz između vagona. A kiša, snijeg, mačke, zmije i glodavci se ne uzimaju u obzir? Čak mi se čini (pa i ne čini, već je stvarno tako) da na slici gdje je 035 nedostaje cijeli prozor, odnosno čitav okvir (desni komad garniture): http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/678-macosa-7-121-xxx/?p=592208 http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/678-macosa-7-121-xxx/?p=599783
-
Da, i ja sam o tome razmišljao, kako je sunce visoko... Ali mislio sam, tko će znati, možda je kasnije polazila iz Osijeka. Onda mora da je postojao i neki poslovni ili brzi samo s prvim razredima i restoranom/buffetom. Ima i na ovom videu iz 1992. sličan sastav (samo prvi razredi i buffet - isto 7 vagona). Drugi vlak je brzi iz Osijeka za Zg (prvi vagon je buffet i još jedan ABl, dok su ostalo drugi razredi i na kraju službeni/prtljažni):