Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

skretničar

Članovi
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Ozalj
  1. skretničar

    skretničar

  2. 034 vozi po ozaljskoj pruzi. Zanimljivo je vidjet SJ oznake na vratima odjeljka i kartu Karlstada i okolice...
  3. Zanimljive su ove brojke na kraju koje prilično precizno datiraju pragove. Na ovom drugom pragu na kojem na kraju piše: VII * 931 * ANNO IX, označava da je prag proizveden u 7. mjesecu 1931. Posebno je zanimljiva ova zadnja oznaka. Radi se naime o označavanju godine prema fašističkoj eri (E.F.). Po tom se kalendaru godine računaju od marša na Rim 1922, te se takvo datiranje koristilo skupa sa konvencionalnim kalendarom.
  4. Budući da je ovdje u Turskoj pola toga na internetu blokirano, jako često koristim neki programcic za mijenjanje lokacije, inače nebih mogao vidjeti ni slike na forumu. Zenmate je dobar, makar cesto zna usporiti internet, no hola je po meni još bolji budući da na zenmate-u ima svega nekoliko lokacija na izbor, dok na holi mozes izabrati ip adresu iz bilo koje drzave na svijetu. To je posebno korisno ako je sadržaj na nekoj internet tv kodiran za posjetitelje koji nisu iz te određene zemlje.
  5. U Slavonskom Brodu će se na mjestu bivšeg skladišta INA-e graditi novi tranzitni kamp, između ostalog se navodi: Kao prednosti kampa u Slavonskom Brodu naveo je čvrste objekte i željeznički kolosjek u samom kampu, koji će, kaže, olakšati transport izbjeglica i osigurati da zbog njihove nazočnosti ne trpi lokalna zajednica. »Znači, direktno s granice u kamp, registracija, smještaj, pomoć u svemu što je potrebno, eventualno medicinska pomoć i nakon toga tranzitiranje prema Schengenu«, dodao je Ostojić. http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Ostojic-Gradi-se-tranzitni-kamp-u-Slavonskom-Brodu-nema-ilegalnih-prijelaza No ubrzo je naravno došlo i do prijepora: "Postojanje pružnog kolosijeka do mjesta predviđenog za kamp istaknuto je kao jedna od prednosti, a taj kolosijek trebao bi biti zatvoren zbog građevinskih radova na podvožnjaku ispod pruge Zagreb-Vinkovci. Nije riješeno pitanje zdravstvene sigurnosti ljudi koji će raditi u kampu, oni trebaju cjepivo, a nije riješeno ima li tih cjepiva. Nema odgovora na pitanje tko će podmiriti troškove", rekao je župan. http://www.index.hr/vijesti/clanak/u-slavonskom-brodu-bit-ce-novi-centar-za-prihvat-izbjeglica-a-gradske-vlasti-to-saznale-iz-medija/847908.aspx
  6. Dobro se dobrim vrača: izbjeglice svakih pola sata skupljaju otpad i čiste Kolodvor u Tovarniku U ZNAK zahvalnosti za prihvat, izbjeglice u Tovarniku svakih pola sata čiste kolodvor i skupljaju otpad u vreće za smeće, javlja RTL, uz ocjenu da se dobro dobrim vraća. Fotografije izbjeglica koje se trude da iza sebe ostave što manje nereda objavljene su na Facebook profilu reporterke Nataše Božić. http://www.index.hr/vijesti/clanak/dobro-se-dobrim-vraca-izbjeglice-svakih-pola-sata-skupljaju-otpad-i-ciste-kolodvor-u-tovarniku/842571.aspx
  7. Novije vijesti nisam uspio pronaći, no našao sam vijesti sa kraja prošle godine gdje kažu da bi, osim tramvaja koji idu u Saray Bosnu, dio tramvaja trebao voziti po pokrajnjim linijama kada ih naprave. Također planiraju uvesti tramvaje u veće opčine unutar provincije Konya, te bi dio tramvaja upotrijebili i za tamošnji vozni park. http://www.rayhaber.com/2014/konya-modern-tramvaylara-kavustu-peki-eski-tramvaylara-ne-olacak/ A u ovom malo starijem linku piše da će dio tramvaja otići u grad Karaman gdje bi se ove godine trebao početi uvoditi tramvaj, i gdje bi vozili u obliku nostalgičnog tramvaja (nešto slično kao i one dvije linije u Istanbulu). Također i piše da u Karamanu planiraju uvesti ćičaru, ali to je već OT... http://www.rayhaber.com/2014/karamana-nostaljik-tramvay-ve-teleferik-projeleri-yolda/
  8. Evo i kako to izgleda na karti. Plavo je, naravno, nova pruga.
  9. Zato sto nova trasa na dosta mjesta sıjece staru trasu, a postojeca pruga je u prılıcno losem stanju. Inace dıo od Edirnea do Kapıkule ıde po ıstoj trası, ı vec je napravljen, zajedno sa novım mostom preko Marice, Takodjer je u planu ı ızgradnja odvojka od Muratlıja do Tekirdağa.
  10. Pa pruga je ionako već dva ljeta dočekala zatvorena, a prilično je izvjesno da će i ovo. Radovi na izgradnji pruge superbrzog vlaka od Istanbula, zapravo Halkalija, do Kapikule, su trebali početi još prošle godine, no nije se ništa bilo pomaklo. No najnovije vijesti od prije par tjedana kažu da je u tijeku priprema uvjeta natječaja za izvođenje radova, koji bi uskoro trebao biti raspisan, a nakon toga se kreće u otkup zemljišta na trasi. A još uvijek do Sirkecija možeš stići vlakom, stanica od Marmaraya je ionako na Sirkeciju, jedino par etaža niže...
  11. Stara, napuštena stanica Yenikapi, slikano također negdje u proljeće prošle godine:
  12. Jako zanimljive slike. Ti si bio na kolodvoru od Tanzanian railways, čije su pruge širine 1000 mm, dok se kolodvor od TAZARA railway čije su pruge 1067 mm, nalazi na drugom mjestu u gradu, tako da se ta dva kolosjeka ne susreću. Inače, ova slika iz unutrašnjosti vagona sa poderanim sjedalima, dali je taj vagon za redovan promet, ili je neki otpisani?
  13. Izlaz na puste perone: Usred sve te tišine i atmosfere kao da je počela zombie apokalipsa, ostao sam šokiran kad sam unutar praznih hodnika naletio na funkcionalan birc, brijačnicu i kiosk. Naravno bez mušterija. Kolosjeci služe kao deponij vagona i motornih vlakova, no ne može se iće dalje na perone jer su zagrađeni provizornom ogradom: Za ovo pretpostavljam da nisu poštanski kamioni: Arhitektonski detalj izvana: Nakon malo meditiranja i gledanja u more i galebove, idemo natrag do Kadikoya, te se ukrcavamo u brod. Brodovi naime više ne staju na Haydarpasi. Pogled na cijelu zgradu i na još uvijek neobnovljeni krov, iako je prošlo već skoro 4 godine od požara u kojem je stradao: Kasnije istoga dana sam prolazio pokraj Sirkecija, te sam tamo zatekao ovo: Radi se naime o službenim salon motornim kolima uprave TCDD-a. Jedan željezničar vidjevši da slikam mi je prišao i počeo pričati samnom. Mislio sam prvo da će reći da ne smijem slikati, no nakon par minuta, čovjek je krenuo tražiti ključ da me pusti unutra da pofotkam, no nažalost, nije ga uspio naći. Nakon toga me pozvao u prometni ured, ponudio me sa čajem i kolačima, ispalo je da je on strojovođa na Marmarayu, te smo neko vrijeme pričali o željezničkoj situaciji u Turskoj, te je jako ishvalio Končareve lokomotive . Eto, za sada toliko od mene, možda uskoro još nešto postam, a bome imam više nego dovoljno materjala, večinom više ne aktualnih, kaj ću kad sam lijen... Pozdrav
  14. Pa evo kad sam se već udostojao nakon dugo vremena nešto napisati na forumu, da usput ubacim i nekoliko fotki. Nastale su negdje u 5. mjesecu prosle godine ako se ne varam. Nadam se da mi nebute zamjerili na prilično lošim slikama. Predvorje ili lobi ili aula (?) stanice Yenikapi, jako lijepo uređeno: U jednom kutu se nalazi i minijaturni arheološki muzej sa par vitirina u kojima se nalaze neki artefakti nađeni tijekom arheoloških iskopavanja. Naime, zahvaljujući izgradnji Marmaraya, otkriven je na prostoru stanice Yenikapi najznačajniji arheološki lokalitet u Istanbulu, između ostalog nađeni su tragovi naselja datiranog u oko 6500 pr. Kr, te bizantske luke sa čak 34 potopljena broda! Jedna slika iz samog vlaka, kao što je već rečeno, kao u svakoj drugoj podzemnoj: Izašli smo na zadnjoj stanici Ayrılık Çeşmesi, pogled na vlak kojı nas je dovukao, proizvod od Hyundai Rotem: Pogled prema mjestu gdje bi se Marmaray trebao spojiti sa već postoječom prugom dalje prema Gebzeu: Nakon toga smo metroom otišli jednu stanicu na Kadikoy, ali to nije u domeni TCDD-a, pa nečemo oftopičariti Od Kadikoya smo došli na prilično pusto kolodvor Haydarpasa. Kolodvor je iz nekog razloga potpuno otvoren, i može se slobodno po njemu šetati, ali djeluje prilično sablasno bez ljudi. Nekoliko detalja iz unutrasnjosti:
  15. Koliko znam, prugu između Hlkalija i Sirkecija nece otvarati, kao ni između Haydarpase i Gebzea na azijskoj strani, to bi sve trebao preuzeti Marmaray. Ne znam koji su planovi za Sirkeci, ali za Haydarpasu su planovi da se pretvori u hotel. Inače, vlakovi trenutno uopče ne voze za Europu, nego se sa TCDD busom ide do Svilengrada, te tamo presjeda na vlak.
×
×
  • Create New...