Jump to content

Ezel

Članovi
  • Posts

    516
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Nova Gradiška

Recent Profile Visitors

6773 profile views

Ezel's Achievements

254

Reputation

  1. Na google mapsu mi se čini da kolosijeka više ni nema, osim na nadvožnjaku.
  2. I za kraj dosta dugo stajanje u Deanovcu. Vlak 2023 je već kasnio u Dugo Selo 16 minuta, jer se čekao 4001 iz Rijeke. Onda se križanje s 2022 pomaklo na Prečec i do Ivanića je bilo ravnih 20 min. I tako dolazimo u Deanovec u 20:21. IC 546 kasni 6 min, mislio sam da će nas pustit do Novoselca, jer bi brzi trebalo zaustavit na svega 3 minute, ako sam dobro izračunao. Ništa od toga, čekamo u Deanovcu, neki ljudi su izašli zapalit, a ja samo protegnut noge. U 20:37 pali se signal za skretanje za brzog, ljudi ulaze u vlak, i u 20:40 prolazi brzi i mi krećemo s kašnjenjem od 38 minuta. Na Rajić-Okučani je lagana vožnja cijelom dionicom, mjerio sam brzinu i najviša je bila 83, Novska-Okučani se povećalo kašnjenje za 7 minuta. Vjerojatno zbog toga su znali IC 545 slati po sjevernom kolosijeku do Okučana.
  3. Prekjučer sam opet išao svojom standardnom rutom, ovog puta iz Varaždina. Na vlaku u 4 za Koprivnicu je bio Končar, za razliku od uobičajenog Šveda. Nisam ga slikao u Koprivnici jer sam ušao dvije minute prije polaska, evo slika iz Koprivnice, vraća se kao brzi vlak 772. Na kraju je ispalo da bi ga stigao uslikat i u Varaždinu, jer smo kasnili 9 minuta u polasku, valjda veza iz Čakovca. Tih 9 se do Koprivnice popelo do 14. Odlučio sam se provozati u prvom razredu, pretpostavljam da je higijenski čišće za naslonit glavu zbog onih bijelih rupčića, a i naslon za ruke ima s obje strane sjedala. No potrefilo me sjedalo gdje nema mjesta za noge. Prema Zagrebu na 2210 ide isto Som, samo ovaj je električni. Kad sam stajao kraj njega, tuckao je u leru poput dizela. Gužve nema, znači ne moram odmah ulazit, jer do polaska ima još 15 minuta. Taman stignem uslikati "putničku" Aseu na teretnom, trenutno odmara. Na ostalim teretnjacima su bile "teretne" lokomotive, to mi je bilo preobično za fotkanje. Na prvom kolosijeku stoji Šved na kojem piše Koprivnica-Varaždin i čeka putnički u 6. Display na peronu još ne prikazuje ništa, ali Šved radi i vrata su otvorena. Sad vidim da 6112 nije rondao poput dizela, nego je to bila 2044. Pretpostavljam da čeka Podravku koja dolazi za nekih 40 min. Evo je izbliza. Ipak ne čeka Podravku, još jedna "putnička" lokomotiva na teretnom. Sigurno ide za Golubovec jer sam tamo viđao 2044 na teretnjacima. S Podravkom se križamo u Križevcima, dosta kasni jer se u Zagrebu čekao IC 520. Vidio sam da je kasnila 20 min iz Vrbovca, mislio sam da će nas držat u Lepavini dok ne prođe, srećom nije. Dobili smo prednost, a Podravka nas je čekala u Križevcima 7-8 minuta. Popit će onaj Šved goriva u leru... Nepoznat mi oblik kabine, a ni po brojevima na vratima kamiona nisam mogao prepoznat marku. Sad kad je vlak krenuo vidim da je Ford. Očito su Actrosi izašli iz mode, jer prije nije bilo gradilišta bez barem jednoga. Tu nisam vidio radnike, al na vijaduktu kod Lepavine je bilo ljudi. Ovdje se valjda radi samo dok je zatvor pruge (do 3).
  4. Prošli ponedjeljak sam opet išao istom kombinacijom vlakova i ovaj put sam odlučio presjesti u Vrbovcu. Nikad nisam bio tamo, a ima status grada, možda ima nekih zanimljivosti. Između 2207 i Hitrog ima 40-ak minuta, mislio sam dovoljno da se prošetam do centra i malo vidim grad. Kad sam došao u Vrbovec, na kolosijeku je bio teretnjak na čelu s Dispolokom. Na lokomotivi je pisalo MRCE, mislio sam da je to teretni prijevoznik kao THM, Enna, Transagent itd., ali sam poslije pročitao da je to tvornica koja ih proizvodi. Za koga onda vozi ova lokomotiva? Nema nikakvih oznaka prijevoznika... Najprije sam poslikao radove. Prvi peron raskopan, kolosijeci dignuti u zrak. Al ne doslovno, nije bilo 💣 Drugi peron ću slikati u povratku, sad još ima dosta ljudi koji su izašli s putničkog. Prvi kolosijek je izvađen dopola, gore je na njemu parkirana drezina. Kolodvor mi nije bio zanimljiv i otišao sam se šetati do grada, no kako nakon 15-ak minuta šetanja još nisam došao ni do crkve, morao sam odustati i okrenuti se, da mi još ne utekne vlak. A i vrijeme nije bilo neko lijepo, zbog čega se isplati ostajati. Vratio sam se na kolodvor i teretnjak s crnim dispolokom još stoji, načekat će se dosta, tek nakon Podravke ima rupa u kojoj može za Dugo Selo. Na slici se vidi da je poduži... Drugi peron ima krov, ali nema ekrane, valjda će njih dodavati kasnije. Desno ima neka "rupa" u ogradi, idem vidjeti šta je tamo. Pothodnik izlazi i na drugu stranu pruge, ali još se ne može kroz njega, treba ga dovršiti. Što je ovo, otpale pločice ili nisu ni bile stavljene? 😮 Dok sam slikao pothodnik, prišuljao se brzi iz Osijeka na šesti kolosijek. Ne bih ni znao koji je po redu, piše na ploči na Hitri dolazi na sedmi, znači da je ovo jedan manje. Tu stoji par minuta, ima križanje s Hitrim pa su kondukteri malo izašli na zrak... Kako nikad ne slikam vlak u koji ulazim (osim ako stoji više od jedne minute), spremio sam mobitel i pričekao svoj vlak. Što se tiče samog Vrbovca, ne čini mi se nešto lijep, dok sam išao uzbrdo naišao sam na tri kafića i sva tri zatvorena. Jedino što je radilo je veterinarska. Možda jednom budem tu biciklom pa se stignem provozati do centra grada, kad malo zatopli pa sunce bude davalo dodatnu draž fotografijama.
  5. Kad sam upisao "kolodvor Luka" u google tražilicu, izbacilo je samo slike kolodvora Banja Luka, tako da je lijepo vidjeti i slike ovoga kolodvora. Zanimljiv putopis i moderno uređen kolodvor, zna li se možda hoće li se stavljati displayi kao u Žabnu? Inače, 100 kn za par u beli mi zvuči previše.
  6. Ima stepenice, popni se i izmjeri. 😂
  7. Ne bih baš rekao da je rijedak, kupio sam ga novog u trgovini 2009., tamo još ima dosta takvih po gradu. Meni inače služi za do faksa i ponekad za lijepog vremena krug od 15-ak kilometara po okolici i to je to. Da se bavim biciklizmom ozbiljnije uzeo bih nešto bolje, al i s ovim sam se vozikao po Dravskoj šumi.
  8. Hvala na objašnjenju DB, to nisam znao. Odsad ću kraj takvih znakova silaziti ako vidim policajca u blizini. Inače, u Varaždinu kad ideš od Admirala prema korzu ima znak B03, pa 50 metara dalje znak za pješačku stazu, pa još 50m dalje znak zabrane za bicikle, za pretpostaviti je da policajci kažnjavaju tek iza tog zadnjeg znaka. Da vidim da policajac u takvoj zoni zaustavi nekoga na romobilu mislim da bih krepao od .
  9. Nisam znao čemu služi, al tamo godinama tamo nisam vidio nikakve vagone. Mislim da sam prije nekih 15-ak godina tamo vidio 2132. Nadam se da nisam razočarao u nastavku. Nije vic nažalost, prije sam imao stari lokot sa šifrom, jednom mi je bajk ostao u gradu preko noći i lokot je bio napola prerezan, možda je naišao policajac pa ih potjerao. Kolega nije bio te sreće, dva tjedna nakon što se doselio iz Zagreba ukraden mu je bicikl iz ulaza u zgradu. Drugom kolegi su ukrali iz dvorišta, nije ga svezao lancem preko noći i ujutro ga više nije bilo. Imaš na facebooku grupu "Varaždinski biciklisti", svakih par dana netko uslika rome s ČK tablicama kako voze po 5-6 bicikala u kombiju, ili vozi jedan bicikl i rukom drži drugi. Masovno se kradu, tako da ako si iz Varaždina, radije nemoj iskušavat sreću nego ga uvijek zaključavaj. Mislio sam da se to odnosi samo na motorna vozila. Ljudi masovno bicikliraju kroz takve znakove, čak i u Njemačkoj.
  10. Završetak put(opis)a, stigli smo u Varaždin. Na kolosijeku pokraj stoji putnički za Zagreb, tj. Zabok s klasikom. U sendviču između vlakova, na kraju lijevoga je Šved. I njega vuku za Zabok? Čudno, jer motor radi, a i vrata su otvorena. Ovako to izgleda s druge strane, ali ipak ne ide za Zabok nego za Čakovec. Zašto su ga tako nabili na štok vlaka za Zabok, ne znam. Mogli su ga pomaći bar metar-dva, ili staviti s druge strane prijelaza, a i službeno drugi, a fizički prvi kolosijek je slobodan. Hitri ne ide do Čakovca, tu se rastavlja. Velika dizelka čeka da mala dizelka odvuče vagone. Manevra je odvukla vagone, sad mogu vidjeti koja lokomotiva nas je vukla do Varaždina. Bila je to 028. Lijevo je teretni vagon na šturcu koji je nekad prolazio kroz kolodvor i bio prvi kolosijek, kako je rekao Duh u močvari. Budući da su desno od kolodvora 1. i 1.a kolosijeci, pretpostavljam da je ovaj 1.b, kao razredi osnovne škole. I to je to, moje putovanje je završeno, ostaje još samo odbiciklirati do kuće. Razmišljao sam gdje da presjednem s 2207 na Hitrog, na kraju sam odabrao Koprivnicu jer vlakovi najdulje stoje pa stignem i uslikat vlakove u koje ulazim. Što se tiče samog grada Koprivnice, za ovih pola sata primijetio sam da ima dosta dobro razgranatu mrežu biciklističkih staza, tako da mislim da sam dobro odabrao, bio sam tamo par puta pješke, ali bez bicikla ni ne primjećujem biciklističke staze. Idući put kad budem išao ovom kombinacijom vlakova vjerovatno ću odabrati Vrbovec ili Križevce za presjedanje.
  11. I evo me opet na peronu, nije veliko kašnjenje. Vlak je stigao, sad će zamijena lokomotive, a ja idem unutra. Morao sam ići na zadnji kraj vlaka, jer je na prednjem prvi razred. Šteta, neću moći slušat brundanje dizela tokom vožnje. Prije dok je Hitri vozio vagone za Mađarsku, nakon razdvajanja su do lokomotive bili drugi razredi. Čemu uopće dva vagona prvog razreda na ovom vlaku? Mislim da bi dosta bilo i pola vagona. Znači li ovo da Beelt proizvode Plodine? Jer Plodine imaju Q na robnoj marki za tave i lonce. Evo ga bajk i u Hitrom, na samom kraju vlaka. Približavamo se Varaždinu, kolosijeci Intereurope izgledaju dosta dobro, čovjek bi rekao da se koriste... ...ali izgled vara, malo dalje je takva šikara da vlak ne može ni doći u krug tvornice. U međuvremenu si je bicikl sâm našao stabilnu pozu, jednom je pao i u 2207 pa mu je valjda bilo dosta. Na samom ulasku u kolodvor u zavoju se vidi dizelka koja nas vuče od Koprivnice, a manevra čeka da za ode po vagone.
  12. 2207 je stigao s minutom zakašnjenja, što je zaista neočekivano. Prije kad sam išao na 702 u Križevcima taj vlak bi uvijek kasnio najmanje 15 minuta. Očekivao sam da će Brena doći na ovaj kraj vlaka. Neki teretni u daljini, čekao sam da se prebaci na četvrti. Ipak to nije bio teretni, nego još jedna plava Asea, spaja se na vagone i tvori vlak 2210. Neobično, uvijek bi se lokomotiva koja dovuče 2207 samo prebacila na drugi kraj. E sad, zašto sam prije spominjao vlakove na kojima je bila plava Asea? Ovo je već četvrta koju sam danas sreo, to su sve brojevi 376-390, mislio sam da ih imaju svega 2-3 koje su prefarbane i da voze. Ako sam ih ja sreo 4, a sigurno ima još koja da vozi prema Ogulinu, onda ih već ima i poviše. Drago mi je da nisu otpisali te lokomotive, ipak one mogu do 140. No, kako se Asea već zakačila, ne trebam više ništa slikati pa idem napravit krug po Koprivnici. Najprije sam otišao kroz autobusni kolodvor. Malo se igram busa... ...na peronu za slobodan prijevoz. Šta to znači, da ja tu mogu kupit ili istovarat putnike ako ih vozim autom preko BlaBlaCar-a? Iza su parkirani Čazmatransovi "busevi" za B-kategoriju, odnosno kombiji s 9 sjedala S pravim busom ne bih smio ovdje, ali s biciklom smijem. S busom ne bih ni mogao zbog betonskih cvijetnjaka. Budući da sam informatičke struke, natpis na ovoj kući mi je zapeo za oko, u ulici iza busnog prema Sparu uočio sam ovu firmu. Iako ime djeluje moćno, ipak su samo prodavaonica opreme, a ne neka programerska tvrtka, tako da mi teško ulaze u krug potencijalnih poslodavaca. Uskrsno (ili po pravilima Uskršnje) jaje. Lijepo izgleda, a sad će uskoro Uskrs pa sam stao i uslikao ga. Meni je bilo zanimljivo to jedno, a nekih 200 metara dalje jaja za cijeli kokošinjac. Još malo vozikanja po nezanimljivim ulicama, i završni sprint. Target naciljan, poznata zgrada ravno ispred.
×
×
  • Create New...