Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

ante_os

Moderatori
  • Content Count

    883
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ante_os

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Osijek (Zagreb)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ante_os

    ante_os

  2. Lijepa reportaža iz Beograda, drago mi je da se razvija tramvajski promet. Nego, nisam shvatio da li su se sada uvele neke nove linije ili su se samo linije 11 i 13 produžile? Planira li se nabavka novih tramvaja?
  3. Zanimljivo da su ih sačuvali za vožnju i dalje. Koliko dugo su stajali Mirage tramvaji i koliko ih ima u spremištu još?
  4. Gledam ovaj takt, recimo na liniji 4 i 1, 36 - 66 minuta? Nije li slijed među vozilima malo pre rijedak pogotovo što oni prometuju sa željezničke stanice, pa ljudi koji dođu u grad teško da će čekati pola sata i više za tramvaj? Ili ima polazaka autobusa sa iste stanice koji su češći?
  5. Pa dosta ljudi van Osijeka, koji žive u selima/gradovima uokolo, putuje autobusima to je istina. Uglavnom se to radi o srednjoškolcima i ranicima. Istina je da neke linije ne mogu biti rentabilne, pa se moraju subvencionirati ali opet uz te subvencije (koje su porasle unazad par mjeseci) barem bi putnici trebali imati adekvatni vozni red autobusa. Nekako što meni upada u oči su ti autobusi koje je Panturist/Arriva dobili od Arrive iz Nizozemske, koji su za neke linije preveliki; pa mi nije jasno zašto se upravo zbog tih linija nisu nabavljali mini/midi autobusi, koji bi bili solidno popunjeni i sa kojima bi uštedili i na gorivu u odnosu na ove veće. A isto tako, eventualno bi mogla postojati neka reorganizacija linija, pa neka sela ili gradove pospajati jednom linijom. Otkako je ukinuta tarifna unija sa GPPom, velik broj mjesta van Osijeka želi da ih GPP prevozi, na što ovi govore da nemaju dovoljan broj autobusa. No, nedavno je GPP objavio kao neki natječaj za nabavku 12 solo vozila (sufinanciranje iz EU), pa ćemo vidjeti kako će to biti A što se tiče željezničkog prijevoza, njega se koristi slabije, što zbog voznog reda koji je neobičan (u smislu da nema polazaka dovoljno), što zbog starosti voznog parka i neodržavanja. Šteta je svakako što je to tako.
  6. Što bi se dogodilo ukoliko GRAS ode u stečaj? I da, sad već dugo voze turski GT8, kakvi su se pokazali?
  7. Evo i sa moje strane želim Sretan i blagoslovljen Uskrs, svim forumašima
  8. Evo jedne zanimljivosti iz Zračne luke u Osijeku Izvor: Glas Slavonije - Portal
  9. Ryanair otkazuje liniju Osijek-London A inače, od 5. mjeseca kreću linije WizzAira za Basel te EuroWingsa (bivši GermanWings) za Stuttgart.
  10. Ima li kakvih novosti u GRAS-u? Budući da je sada ljetni red vožnje.
  11. Hoće li se koji sačuvati od holandskih kao muzejski primjerak ili nešto?
  12. Zanimljivo su to izveli, budući da vjerojatno ti tramvaji neće raditi na drugim linijama, jedino ako krate pa se okreću kod Željezničke stanice onda možda će biti zabuna, no u svakom slučaju propisno su označeni. Nekako, sudeći po trolejbusima, sumljam da su napravili nove trake da bi ih okretali.
  13. Hoće li svih 17 trodjelih biti GT8 sada kada su svi došli i imaju li svi displaye?
  14. Odlično, Imaju li svi displaye? Možda bi bili dobri i ovi iz Haaga, recimo da se zamjene svi LHB i Lohneri, i onda bi GRAS imao osvježen vozni park.
×
×
  • Create New...