Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.03.2024 in all areas

  1. I bi tako. I ne samo to... 30.03.2024. subota Jutarnji pogled na mapper pokazao je da će zaista 303 stići kao 2012, ali prije njega kao 2010 stiže i 013 i već je u 08:20 u Sesvetama. Nije mi preostalo ništa drugo nego rano ustajanje, pa busom 269 s Borongaja do Sesveta. Dok sam čekao, stigao je 2011 za Vinkovce i pokupio dosta ljudi koji su očito išli na produženi vikend u Moslavinu, Posavinu, Slavoniju. Moj 2012 (6112.303) skoro sasvim prazan, opet točan u minutu i s njim do Glavnog kolodvora. Jedna vožnja busom 218 i onda brzo na Mihaljevac jer bi se tamo, s lijepim vremenom, mogao naći neki 2200 na 15ici. I bio je 2217 (drugi je bio 2301 s novim unutarnjim displejem, ali još nije ništa pokazivao). I na 233 je bio novi bus, ali sam ipak sve obavio relativno brzo tako da sam (tramvajem) stigao do Dupca, busom dvije stanice i onda pješke južnom stranom pruge prema Sesvetskoj Sopnici. Ustanovio sam da radi i treći lift. Po običaju je dosta zašaran, ali u odnosu na one u Buzinu je nebo i zemlja: Najprije je projurio 580 s Brenom i 4-5 vagona, nisam uopće stigao pripremiti fotić, a ubrzo stiže i 2012 (6112.303) pa s njim do Maksimira: Šetnja do okretišta Borongaj kroz Željeznički koloniju u kojoj ima lijepo obnovljenih kuća_ Sve skupa sam napravio skoro 50 km: Ali, to još nije sve. Prije ručka sam opet pogledao mapper i ustanovio da na 2016 stiže i najnoviji (309). Takva prilika (da riješim 3 nedostajuća u istom danu) se naravno ne propušta, pa sam se oko 17 opet našao u Maksimiru i sa 2016 (6112.309) stigao na 6.peron Glavnog kolodvora. Vlak iznutra još ima miris novoga... Ali, ni to nije bilo sve za danas. Na povratku kući se ukazao tramvaj 2253 na 13 (jedan od samo tri koji mi na trinaestici još fale), Od EMVa je tako ostao još samo 6112.003. Čini mi se da je na popravku/servisu u Končaru. @Portos?
    4 points
  2. 1 point
  3. Početkom ožujka sam malo odlučio šta ima od vagona, ne planski mi iskrsnuo plan. Ukrcavajući se u brzi 210, nailazi RCC Vectron sa turčinom, koji nažalost neznam odakle i kuda ide, al zanimljivo je da su svi kontejneri crveni. Radi se 1923 029 Nekoliko vagona Vašu iskaznicu molim: Dupli šved za Osijek Nastavlja se.
    1 point
  4. Cisterne i žitaričari koji su i dalje deponirani u Andrijevcima. ....i SŽ Tadovi koji su ostali na istom mjestu. Nakon zadnje fotke, baterija mi se ispranila na fotiću pa nisam mogao više fotkati. Som me dobro poslužio bez kašnjenja sam se vratio u Vinkovce. Toliko o 'kratkom' kršopisu iz Slavonskog Broda, cipelzug i moje osovine su defitivno se našetale.
    1 point
  5. Ošao sam još u kafić na autobusni kolodvor popit cappuchino, i kad sam se vratio, bilo je vrijeme povratka nazad za Vinkovce. Česki Tams u kvaru u Garčinu. Zgrada. Nastavlja se.
    1 point
  6. Manevra već dobrih sat ipo slaže vagone, pa sam nakon Meka došao do skladišta malo promatrat. Kraća. Još jedan friški Fals-z ...i Eaos. Nastavlja se.
    1 point
  7. Rijetki simbol vatre kojih samo par komada ima, sve te žute kockaste plamene naljepnice su sada zamijenjeni crvenim rombovima Kako nisam uzeo si ujutro doručak a nisam našao pekaru u blizini kolodvora, pa sam išao u McDonalds sjest. Prolazim pored skladišta, i u međuvremenu se i magla počela konačno micati. Sjedeći vani gledajući kroz prozor, počelo se manevrirati. Jenbach polako dovlači razne mješvoite vagone i stavlja ih na druge kolosijeke. Još jedan jako star vagon, vjerovatno MAN Werk Nurnberg proizvodnje. Nastavlja se.
    1 point
  8. Kraća varijanta plinske cisterne. Izlizana pločica Đure Đakovića Usta cisterne. Nastavlja se.
    1 point
  9. Oduvijek su me fascinirali ti poklopci za plinske cisterne na čeonoj strani.
    1 point
  10. Zalutali Srpski Kgs, vjerovatno na popravak ide. Energopetrol / Millet, meni osobno jedna od najružnijih cisterni. Nastavlja se.
    1 point
  11. Nekadašnji Gas-z, sada preuređen u skladište, koji također je u grupi Z za rezanje. Vaso Miskin Crni postolja. 1960-ta godina? Unutrašnjost. Uais od Fabrike vagona Kraljevo, godinu neznam koju je proizveden. Novi vlasnik im je Cenoza Rail. Dvije Goše mazutare. Nastavlja se.
    1 point
  12. Hbis koji već desetak godina stoji, je i već pozelenio, taj broji svoje posljednje dane pod brener. Prva strana vagona Druga strana. Zadnji datum kad je bio ispod čekića. Nastavlja se.
    1 point
  13. Es dvoosovinski. Ne ide mi od ove šikare.... Uspio sam ga nekako, al jedva kroz ogradu. Millet gdje god da okreneš. Tadds Pločice kažu sve.
    1 point
  14. Friške, nažalost nisu više HŽ-ove. Dvije oldschool generacije cisterni. Čekaju farbanje. Bivše ŽFBiH / Energopetrol, sada registrirane kao Francuske i u vlasništvu Milleta su Silazim sa Đurinog mosta. Zgrada Slavonsko Brodske televizije koja i ne izgleda baš u dobrom stanju. Nastavlja se.
    1 point
  15. Vagona je posvuda. Još jedan Janez. Stoje godinama... Đurin most. INA, i ove smeđe su također bile nekadašnje Inine. Nastavlja se
    1 point
  16. Deponirani plinaš i žitaričari u Andrijanvcima. Turčin u Garčinu. ....samo što sam izašao iz Garčina, spustila se gusta magluština, toliko me iznenadila da sam zaboravio postavke izmjenit na fotiću. Ulazak u Slavonski Bord, u blizini kolodvora. Dva nova iz Đure Đakovića. Još jedan Slovenske Millet cisterne Nastavlja se.
    1 point
  17. Prolazim Ivankovo Deponirane jahte za žitarice. Stari žitaričari zamjeneni većinom novijim i boljim vagonima Jedan od najnovijih koje je proizvodio Millet Arbel Fauvet Rail u Douaiu, osobno ovi Milletovi svijetlo plavi su mi najljepši. Som Iako sam htio u Abeelmt, nije ga bilo, već Abl. Friški SŽ Tadds vagoni deponirani u Strizivojni, od nedavno se i vlasnička oznaka promjenila iz SLO-SŽ u SLO-SŽ TP 'Tovorni promet'
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...