Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

NT 2200

Članovi
  • Content Count

    7270
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

NT 2200 last won the day on November 17

NT 2200 had the most liked content!

Community Reputation

23 Excellent

About NT 2200

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Valens SG (CH)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ups da, 2084 naravno 🙈 hvala na pohvali i na ispravku 😀
  2. nastavak... 5. #3029 se u medjuvremenu vraca, ovdje neposredno prije stajalista Gasometerbrücke. 6. #3011 gmize prema stajalistu Mülligen. 7. #3006 je upravo krenuo sa stajalista Farbhof.
  3. nakon duljeg vremena sam ciljano bio u gradu na fotkanju tramvaja... tijekom ove godine sam se dosta promijenio sto se nekih temeljnih stvari tice i osjecam veliku odbojnost prema gradovima, prije svega onima s previse ljudi i betona, pa sam sukladno tome svaki slobodni trenutak provodio u alpama, daleko od züricha i uglavnom usputno fotografirao vlakove. pa evo ona nekoliko slika s najnovije otvorene dionice Farbhof - Schlieren (buduci da je max. dozvoljena velicina po postu 50MB, podijelit cu fotke u 2 posta)... 1. Okretiste Geissweid i #2048, koji me i dovezao u Schlieren. 2. #2048 krece lagano prema gradu i svojoj zadnjoj stanici Bhf. Tiefenbrunnen. 3. Na stajalistu Schlieren Zentrum/Bahnhof susrecem Cobru #3027. 4. #3029 na stajalistu Wagonsfabrik.
  4. ako se netko zeli virtualno provozati novom trasom...
  5. dokumentaristicka... dupli mirage na 13
  6. hvala na ovome, izvrsna stvar! ne samo da nam fotke vise nece nestajati, vec je i cijeli upload puno jednostavniji... ovako si direktno udjem u folder i puknem fotku koju hocu. 👍
  7. ovisi za koje su linije kupljeni... u svicarskoj voze Stadler GTW s malo vrata i puno stolaca na nekim s-bahn linijama koje znaju biti dosta popunjene pa nema nikakvih problema...
  8. zanimljivo, meni je recimo bas obrnuto - cobra mi izgleda modernije nego flexity 😁 da, vec je cobra dosta unistavala prugu, a flexity je jos tezi od nje... ______________________ Jos jedna stvar koju sam jucer zaboravio navesti kao VELIKI minus - jednokrilna prva vrata... totalni promasaj, cisto blokiranje/onemogucvanje uobicajene struje izlaska s lijeve i ulaska s desne strane, ovako ce se pred prvim vratima napraviti cep... takvu glupost imaju i Combini u Bernu i Flexity u Baselu i tamo sam bas primjetio da su uska prva vrata promasaj... Pustanje u promet se inace ocekuje sredinom iduce godine, prednost imaju linije s velikim brojem putnika, vjerovatno ce biti pusten na 4.
  9. to je vjerojatno jos u bombardier-tvornici na kolosijeku za isprobavanje. s lijeva gledano su 1. i 3. tracnica za vozila na 1435mm, 2. i 3. za vozila na 1000mm.
  10. evo i jedan mali osvrt od mene: + kabina (pregledna, dobro opremljena, jedino nisam siguran sto se kontrolera tice, imam dojam da je "volan" prakticniji za odrzavanje brzina) LED svjetla koja putnicima van tramvaja signaliziraju jesu li vrata jos pod privolom ili su vec zatvorena USB stekeri (napokon... koliko god dobro organiziran javni prijevoz zürich imao, s nekim korisnim inovacijama je uzasno spor... u medjuvremenu po najvecim zabitima PostAuto vozi s autobusima opremljenim wlan-om i usb stekerima, zürich je usb-stekere u vozilima poceo narucivati tek s volvom prije godinu dvije, o wlan-u nema govora...) drveni stolci (navodim kao plus jer su ovdje proveli anketu i odabrali ono sto je odlucila vecina putnika. osobno s drvom nemam problema, ali mislim da ima i udobnijih varijanti koje su jednako nezahtjevne za ciscenje, umjetna koza primjerice kakva je u novim volvo autobusima) - dizajn (sa strane mi je cak sasvim ok, unutrasnjost moze proci, ali prednji i zadnji kraj su mi apsolutni promasaj. steta... mozda se s vremenom naviknem) ... kako bilo da bilo, najvaznije je udoban i da s njim ne bude problema.
  11. hvala tram4 za detaljan komentar, slazem se gotovo u potpunosti! evo malo fotki (preuzeto s: https://vbzonline.ch/willkommen-flexity-zuerich/)
  12. to s odredistima vjerojatno ide automatski, kao u zürichu. kad recimo tramvaj linije 10 napusti stajaliste central, na vanjskom displeju se pojavi dienstfahrt - bitte nicht einsteigen, kako na sljedecem (izlaznom) stajalistu, koje koristi s drugim linijama koje nastavljaju dalje, ljudi ne bi ulazili.
  13. dosao je prvi flexity... meni osobno jedan od najruznijih novijih tramvaja, nadam se da barem nece biti tehnickih poteskoca i da ce biti udoban.
  14. NT 2200

    NT 2200

  15. pravo osvjezenje, meni se svidja! trebat ce mi naravno malo vremena da se naviknem, ali tako je bilo i sa svakom dosadasnjom verzijom.
×
×
  • Create New...