Jump to content

Srednjom Dalmacijom i Likom


Portos

Recommended Posts

Drugi dio mog ovogodišnjeg GO započeo je u petak 14.8.2009. kada sam u 15h sjeo u Citroena i uputio se prema Zg obilaznici i autocesti A1. Putem mi je društvo pravio Lovac_na_pruge koji je trebao na svoj GO otputovati u noći 13/14 ali je put zbog službenih razloga odgodio za petak. Već nešto iza 18h bili smo u Diklu, naselju zapadno od Zadra gdje se nalazi odmaralište TŽV "Gredelj" u kojem je Lovca već čekala njegova obitelj. Odmah sam krenuo prema Pakoštanima gdje je palo noćno kupanje. U ponedjeljak sam, ne mogavši se izležavati u krevetu, otišao do Biograda n/m.

U Biogradu zatičem Kijevo...

 

bi01.jpg

 

bi02.jpg

 

...koje ubrzo isplovljava prema Tkonu na Pašmanu.

 

bi03.jpg

 

bi04.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Prizna uskoro isplovljava prema Tkonu sa 2 pune cisterne

 

bi13.jpg

 

A moj fotić ima jako veeeeliki zum-čak do trajektnog pristaništa Tkon

 

bi05.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

U Utorak sam preselio u Tisno.

 

bi21.jpg

 

Tamo imaju pokretni most

 

bi22.jpg

 

Neki brodići ipak mogu proći ispod spuštenog mosta, samo otkaće tendu

 

bi23.jpg

 

Most je podignut svakog dana između 9 i 9.30h te 17.30 i 18h. Početak dizanja.

 

bi24.jpg

 

Neki prolaze dok se most još diže

 

bi25.jpg

 

bi26.jpg

 

bi27.jpg

 

Za ovakve treba gotovo potpuno podignut most

 

bi29.jpg

 

bi28.jpg

 

Prolaze i kajakaši

 

bi30.jpg

 

Nema ga

 

bi31.jpg

 

Tu je

 

bi32.jpg

 

bi33.jpg

 

Okomita cesta

 

bi34.jpg

 

Preklopljena ograda

 

bi35.jpg

 

Oveći brodić

 

bi36.jpg

 

Prema suncu

 

bi37.jpg

 

I malo hidraulike

 

bi38.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

U četvrtak prijepodne šetao sam Zadarskom rivom

 

Sis

 

bi44.jpg

 

Mate Balota

 

bi47.jpg

 

Katamarani koji plove na brzobrodskim linijama do otoka Zadarskog okružja

 

Princ Zadra

 

bi49.jpg

 

Paula

 

bi50.jpg

 

Olea

 

bi51.jpg

 

Silba

 

bi52.jpg

 

Hidrobus Olea

 

bi53.jpg

 

Sveti Juraj

 

bi55.jpg

 

Zadar

 

bi60.jpg

 

Juraj Dalmatinac u Preku na Ugljanu :wink:

 

bi61.jpg

 

i pri dolasku u Zadar

 

bi64.jpg

 

Vladimir Nazor slikan iz Dikla

 

bi71.jpg

 

Te panorama Zadra

 

bi72.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Takozvanu "Mačkovu Glavičiicu" a u stvari Glavinu Ostrovicu prošle godine slikali smo iz vlaka

 

bi83.jpg

 

Tunel ispod Glavine Ostrovice

 

bi84.jpg

 

Ovoga puta imamo namjeru slikati vlak sa planine.

Pogled prema Benkovcu i Zadru

 

bi85.jpg

 

Pogled prema Kninu

 

bi86.jpg

 

Detalj nasipa sa veeeelikim zumom

 

bi87.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Stiže Šved

 

bi88.jpg

 

Na stajalištu Ostrovica

 

bi89.jpg

 

Teškom mukom uz veliko štektanje diesel motora kreće dalje

 

bi90.jpg

 

Nakon izlaska iz tunela

 

bi91.jpg

 

bi92.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

A ja jurim u Gračac dočekati nagibnog koji u dolasku kasni 10-ak minuta

 

bi104.jpg

 

bi105.jpg

 

bi106.jpg

 

Odlazi dalje prema Malovanu i Kninu

 

bi107.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Petak, 21.8. bio je dan za obilazak kolodvora Gračac, posjet Cerovačkim pečinama i...

 

A na kolodvoru zatićem 2 teretna vlaka :P Na jednom je :-) : Karavela 006

 

ka01.jpg

 

ka02.jpg

 

Drugi vuku Turnerice 114+112

 

ka03.jpg

 

ka05.jpg

 

ka06.jpg

 

Budući 006 kreće prema Malovanu za 20 minuta nadam se da ću ju stići uslikati kod Cerovačkih pećina.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Dok sam stigao do parkinga, od kojega je donja Cerovačka pećina udaljena 10-15 minuta hoda uzbrdo, od Gračaca se već čulo brundanje Karavele. Bio sam cca 200-300m od pruge kada je projurila iznad mene, zaklonjena šumom :-)

No svejedno se penjem na prugu iznad pećine ne bih li dočekao i poslikao drugu kompoziciju.

 

ka07.jpg

 

ka08.jpg

 

Ispod pruge je ulaz u pećinu

 

bi114.jpg

 

bi113.jpg

 

bi112.jpg

 

A nedaleko je čistina sa koje se pruža lijep pogled na Gračac.

 

bi111.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Brundanje diesel motorasve je bliže, uskoro se iza zavoja pojavljuje dim iz ispuha.

 

bi115.jpg

 

Odmah potom Turner 114 u 8-om položaju izviruje iza zavoja.

 

bi116.jpg

 

bi117.jpg

 

bi118.jpg

 

bi119.jpg

 

bi120.jpg

 

I nestaje u tunelu...

 

bi121.jpg

 

bi122.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Spuštam se do ulaza u...

 

bi123.jpg

 

Donja pečina duga je 2400m od toga je za obilazak uređeno 640m. Unutarnja temperatura bila je 8°C

 

bi124.jpg

 

bi125.jpg

 

bi126.jpg

 

bi127.jpg

 

bi128.jpg

 

bi129.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Vodić kaže da se prolazak vlaka čuje samo kod ulaza, nagibni se niti ne čuje...

 

bi130.jpg

 

bi132.jpg

 

bi133.jpg

 

bi134.jpg

 

bi135.jpg

 

bi136.jpg

 

bi137.jpg

 

bi138.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Izašavši iz pečine sjedam u auto te putem prema Gračacu slikam nagibnog na pruzi malo niže od Cerovačkih pečina.

 

bi139.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Jeleni se hlade u potočiću :-)

 

bi141.jpg

 

U društvu meni dragih ljudi

 

bi142.jpg

 

Ribogojilište "Malenica" Donja Suvaja

 

bi143.jpg

 

bi144.jpg

 

bi145.jpg

 

bi146.jpg

 

12 riba = 2,55kg 1 kg = 35kN 2,55kg = 80kN

 

bi147.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Odakle se čisti riba?

 

bi148.jpg

 

bi149.jpg

 

bi150.jpg

 

bi151.jpg

 

bi152.jpg

 

Ručak

 

bi153.jpg

 

U ovaj kraj vratit ću se tokom Rujna kako bih pokupio šljive Bistrice.

 

bi154.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Super putopis s pravim izborom raznovrsnih tema: brodovi, vlakovi, planine, pivo, ribe, ljudi (a bit će i šljiva, valjda i rakije?).

Nego, ako PRIZNA plovi kod Biograda, a SV:JURAJ je u Zadru, što plovi između Prizne i Žigljena?

Samo ŽIGLJEN vjerojatno nije dovoljan :-)

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Super putopis s pravim izborom raznovrsnih tema: brodovi, vlakovi, planine, pivo, ribe, ljudi

Dodao bih - s fotkama sa zemlje, iznad zemlje i ispod zemlje. :-)

 

Na svakoj fotki se vidi da zbilja voliš to što fotkaš: i brodove, i vlakove i Liku .... Bravo !!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Super putopis s pravim izborom raznovrsnih tema: brodovi, vlakovi, planine, pivo, ribe, ljudi (a bit će i šljiva, valjda i rakije?).

Nego, ako PRIZNA plovi kod Biograda, a SV:JURAJ je u Zadru, što plovi između Prizne i Žigljena?

Samo ŽIGLJEN vjerojatno nije dovoljan :--)

 

 

trajekt Cres

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...