LOKSICA Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Neki dan me pita prijatelj dali znam što o Iverici Expressu.Ja kažem da ću se raspitat. Njega zanima:trasa starost vlaka šta prevozi brzina i zamolim sve informacije o Iverici HVALA Quote sikudar
STIB Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Ajde prije otvaranja nove teme, malo pregledaj forum. Na primjer, ovdje: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=7510 ________ edit by seabral: nova tema je spojena s postojećom o Iverica Expressu Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
2041024 Posted August 12, 2009 Posted August 12, 2009 Nakon gotovo godinu dana, napokon ponovno možemo svjedočiti novim nastavcima Iverica Expressa. Ovoga puta radi se o datumu 10.08.2009. Slike su iz dva dana, jer su dva posljednja vagona bila i preko vikenda na utovaru, pa sam drugi dan morao upotpuniti kombinaciju. No da ne duljim krećem sa slikama! Za početak samo 4 vagona postavljena na prvi kolosijek! Natpis HŽ CARGO se baš ne blista, iako su vagoni prošli prvu reviziju! Par slika sa tračnice! 3 i pol vagona Malo detalja. Bez grafita nisu ni oni prošli! Jedna čeona!¨ Drugi dan natovarena i preostala dva vagona, pa sada ljepotan izgleda ovako! Uputno kolodvor bi im bio... Grafiti sa druge strane! Prva tri... Zadnja tri... Prvi u nizu... sa osobnim podatcima Broj i datum revizije Kako vidite cerade na vagonima nisu u potpunosti čiste več koliko sam imao prilike vidjeti samo su krpane i oprane. Jedna sa druge strane! I jedna ispod "pojasa"! Bilo je vremena pa sam poslikao i svakog posebno. prvi vagon drugi vagon treći vagon četvrti vagon peti vagon šesti vagon Jedan pogled na uspavanog đuru 019 i šveda 002 I za kraj dnevnog fotosesiona jedan pogled na cijeli vlak! U večernjem dijelu pridružila se i makina, a s obzirom da je bilo malo danjeg svijetla bacio sam se u lov na pokoju fotku. S obzirom da nemam stativa pomagao sam si sa raznoraznim pomagalima pa su slike takve kakve jesu! Jedan od stativa je bila i rampa kod magazina! Pa malo mutnih! Ovdje je stativ tračnica! A ovdje kameni stup! Za sam kraj najuspjelija noćna fotka! Eto toliko za ovaj puta, nadam se da ćemo uskoro ponovno zajedno uživati u novim avanturama IVERICA EXPRESSA!! Pozz! Quote
2041024 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Pozdrav svim ljubiteljima ove teme. Nakon dosta vremena odlučio sam se postaviti fotke sljedećeg nastavka Iverica Expressa koji se ovaj puta događao 26.11.2009. godine. Ovaj puta sam imao čast ne samo da vozim taj vlak nego da jedan dio njegovih vagona postavljam i izvlačim sa utovara s obzirom da sam radio na kolodvorskoj manevri, pa ću ovoga puta postaviti i te fotke! Pa krenimo redom. Za početak smo otišli na industriski kolosijek "ČESMA", kojim se služi i Iverica za utovar svojih vagona, po 2 Rilsa koji su bili utovareni dan prije. Nakon što smo dvojac izvukli uzeli smo sljedeća dva kandidata i polagano sa njima na utovarnu rampu. A dvojac koji je natovaren dogurali smo u kolodvor na 4. kolosijek! U popodnevnim satima otiši smo po preostala dva Rilsa, a s obzirom da oni još nisu bili do kraja natovareni, uspio sam uloviti i jedam detalj sa utovarivanja vagona! Nedugo zatim vagon je utovaren, zatvoren i mogli smo ga povući u kolodvor i dodati preostaloj dvojci! Quote
2041024 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Nakon uspješnog sastavljanja teretnog vlaka za Križevce(65396) i IE(63435), usljedilo je slikanje IE iz raznih kuteva, pa krenimo redom! Za početak jedna sa "štoka!" U skroz lijevom kutu se na prvom kolosijeku vide 2 rilsa za idući nastavak IE!! Pa cijeli vlak sa druge strane! Malo đure i 3 od 4!! Uputni kolodvor ovoga puta je... Dva i đuro! Dva bez đure! Osobna iskaznica!! Quote
2041024 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 U nastavak krećemo sa njezinim veličanstvom Hž 2041-Vuča Vlakova-010! Malo sa druge strane! Iz mravlje perspektive!! I iz ostalih perspektiva i pogleda! Quote
2041024 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 U nastavku sljedi... IE bez makine! Makina i prvi vagon! Pa malo više vlaka! Sljedeće na repertoaru Iverica Express i zalazak sunca!! Quote
2041024 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 S obzirom da se je polako bližilo vrijeme polaska valjalo je makinu upaliti, napraviti sve potrebite radnje pred polazak vlaka, a tu spada i paljenje svijetla te još malo naslikavati! S puta nemam baš puno fotki jer je već bio pao mrak, ali evo par (ne)uspjelih pokušaja! Slikano pred sam tunel Paulovac! Oštro oko će uočiti ovdje ulazak u tunel! A u tunelu neobična svijetlost!!! Do novih nastavaka lijepi pozdrav i ugodno čitanje!! Quote
dnovakovic Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Hvala ti 2041024 na lijepim slikama. Imam i jedno amatersko, možda pomalo glupo, pitanje u vezi Rils vagona. Nikada mi nije jasno zašto se koriste cerade i dali postoji mogućnost da netko rasječe ceradu i pokrade robu iz vagona. Ako "umjetnici" imaju vremena da oslikaju ceradu možda i lopovi nađu vremena za svoju djelatnost..... Quote Pozdrav iz Osijeka !
2041024 Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Hvala ti 2041024 na lijepim slikama. Imam i jedno amatersko, možda pomalo glupo, pitanje u vezi Rils vagona. Nikada mi nije jasno zašto se koriste cerade i dali postoji mogućnost da netko rasječe ceradu i pokrade robu iz vagona. Ako "umjetnici" imaju vremena da oslikaju ceradu možda i lopovi nađu vremena za svoju djelatnost..... Rils vagoni se koriste zbog više razloga, od samog utovara vagona, do zaštite tovara, jer je kako ona jedna slika pokazuje moguće cijelu ceradu skloniti i nesmetano utovariti vagon,ali ta cerada ima i svoje čelične nosače na koje je pričvršćena, tako da i da netko nešto izreže ne vi mu puno koristilo. Po po pitanju vandalizma nisam još imao prilike ćuti da bi netko to napravio, ali iskreno da mogućnost postoji, postoji. Quote
VICTOR Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Svaka čast, 2041024, na trudu i slikama Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
Vedran Zeman Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 Nakon dužeg vremena da se i ja probudim iz zimskog sna i malo oživim ovu temu sa par zaostataka. Datum je 19.08.2008. Iverica je od Bjelovara do Kloštra stigla redovno u kasno popodne. Taj put je išlo samo 3 Habbinssa sa ivericom, ali je zato u vlak bilo uvršteno četiri Eamosa i jedan Uapp. Pošto nisam mogao ići pofotkati dolazak vlaka iz Bjelovara, išao sam do kolodvora kasnije kad je već pala noć. Najprije sam otišao do ulaznih signala kolodvora Kloštar iz smjera zapada, tamo sam ulovio vlak 60400 koji je baš preuzeo one Eamose i Uapp iz Bj i nastavio prema Koprivnici. Kao što vidite stavili su ih na kraj vlaka : Odlazim do samog kolodvora, temperatura je ugodna ljetna (pogoto u usporedbi s onom ovih dana ), ali pala je rosa i količina vlage u zraku je poprilično velika, pa to stvara probleme sa magljenjem objektiva: Dolazi sezonac 1984 za Rijeku: Staje na kratko jer nažalost nema putnika za ulaz/izlaz. Koliko kratko je stajao se vidi po tome da ga nisam uspio uloviti posve oštro zbog ekspozicije od 20 sekundi: Selim na drugu stranu kolodvora, da ulovim pogled na kolodvor sa otvorenog stovarišta: Odavde su dobrio osvjetljeni i Habbinssi koji čekaju prijevoz prema istoku: Kreketanje žaba po livadama u okolici kolodvora prekida zvuk vlaka. Ovo je ako sam dobro zapamtio (ipak se to zbilo davno ) prolazak vlaka 60401 koji vozi na relaciji Zagreb Zapadni-Koprivnica-Osijek: Ima još vremena do dolaska vlaka 6811, pa da uslikam kodvor iz produžetka perona: Stigao je vlak 6811, kao što se vidi kondenzacija je postala nesnosna, objektiv sam obrisao prije fotke, ali se uspio zamagliti u 20 sekundi koliko je trajala ekspozicija: Dobrano je prošla ponoć, odlučio sam da se fotić dovoljno namočio u vlagi i pošao doma. Vlak 65391 koji će pokupiti Habbinse sa ivericom ionako će stići za preko sat vremena, možda i dva (tamo negdje između 1 i 2h u noći). Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
VICTOR Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Eto, Vedrane, probudiš se i odmah u noćnu Nadam se da ćeš imati skoro sreće pa da Ivexa uslikaš danju Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
american.star Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Već sam više put vidla ovu temu tu među putopisima, al nisam nikad uopće obraćala pažnju na nju. Danas sam ju otvorila, zadnju stranicu, da vidim barem o čemu se radi, ali to mi nije bilo dovoljno, pa sam otvorila prvu stranicu i krenula čitati. Moram vam biti iskrena i reći da nisam previše pažnje davala tekstu, koji sam već skoro sav zaboravila, al fotke su me privukle. Pogotovo one ljetne. Tako ste divno dočarali atmosferu rutinske akcije na nekom malom kolodvoru, dali ste joj neki nevjerojatan sjaj, neku milinu, dali ste joj dušu. Dobro, možda je to samo stvar ukusa, možda to samo ja tak vidim, al vidim. Otkad za sebe znam mi se sviđa kasnoljetno popodne, koje ste tako dobro uokvirili u vaše fotke. A otkad sam upoznala taj magični svijet vlakova, postalo mi je jasno da jedino kaj u toj idili još fali je vlak. Ovaj vaš putopis je ko ostvarenje nekih dječjih fantazija, jednostavno je predivan. Svaka vam čast, i velika vam hvala na tome! Puno lijepih pozdrava A.S. Quote
RAIL-LOGISTIK Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 Ima li kakve nade da opet pocne voziti "iverica-express"? Quote
2041024 Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Ima li kakve nade da opet pocne voziti "iverica-express"? Za sada nažalost ne, barem kolio imam informaciuje nitko se nije raspitivao o ponovnom prijevozu iverice željeznicom. No ima jedna dobra stvar, iz nekog čudnog razloga u iverici su uvijek sklapali dogovore poslije ljeta, odnosno u 9. ili 10. mjesecu koji su ispred nas, pa stoga preostaje nada da će se možda ponovno pokazati potreba za ivericom i da će se iverica express ponovno vratiti na našu malu bilogorsku pružicu!!! Quote
2041024 Posted May 29 Posted May 29 Nakon punih 13 godina danas je ponovno provozao Iverica exp, doduše sada je malo na drugu strani pruge L203, a uputni kolodvor je ovaj puta Dobova, Slo, za razliku od prijašnjih kada je uglavnom išlo za Vranje, Srb., raspitam se kroz koji dan točno kuda putuje. Pa s obzirom da se prvi pamte evo prvih fotki dotičnog vlaka. Dolazak vlaka 45786 u kolodvor Sveti Ivan Žabno, 29.05.2024., 20:33h!😎 U dolasku u kolodvor Sveti Ivan Žabno ga je vukao đuran 2041-107, nakon što je 106 izdahnuo u Dugom Selu, 23.05.2024. 14.30h!😎 6 Quote
Toni SK Posted May 30 Posted May 30 10 sati, 2041024 said: ...raspitam se kroz koji dan točno kuda putuje... Odredišni kolodvor je Otiški Vrh. 1 Quote
2041024 Posted May 30 Posted May 30 49 minuta, Toni SK said: Odredišni kolodvor je Otiški Vrh. Dan ke mladiću, ako koji puta buš dolazil malo poslikaj i javi se da te i ja ovjekovječim!! Sad imamo materijal da se putopis nastavi!!😉 1 Quote
Toni SK Posted May 30 Posted May 30 12 sati, 2041024 said: Dan ke mladiću, ako koji puta buš dolazil malo poslikaj i javi se da te i ja ovjekovječim!! Sad imamo materijal da se putopis nastavi!!😉 Može, bilježim se sa štovanjem! 😃 Quote
.Laurus. Posted May 30 Posted May 30 Koliko često će ići, te da li ide po voznom redu i dokle voze dizeli? Da li će uvijek vozit Ličanka/Turnerica ili će (kao nekad) Đurani? Dajte malo više informacija za nas malo udaljenije, koji bi se ponekad zaletili fotkat. Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.
2041024 Posted May 31 Posted May 31 6 sati, .Laurus. said: Koliko često će ići, te da li ide po voznom redu i dokle voze dizeli? Da li će uvijek vozit Ličanka/Turnerica ili će (kao nekad) Đurani? Dajte malo više informacija za nas malo udaljenije, koji bi se ponekad zaletili fotkat. Teško je baratati s ikakvim info na prvom vlaku. S obzirom da je prvi puni vlak bio težine 1200t vjerujem da će po puni vlak dolaziti 2062-0 ili 100. Druga stvar je ta što oni tek raspolažu sa 10 vagona pa to može đuran dovući u Bjelovar kad ide na utovar, ali ako bude, a vjerujem da bude se to promijenilo i da će dolaziti i više vagona na utovar onda i taj zadatak za đurana postaje pretežak, tako da vjerujem da će u budućnosti redovita pojava na tom vlaki biti 2062. Rekla kazal priče kad se stvar uhoda su 5vlakova tjedno, ali za to još moramo pričekati. Da li će im dolaziti i sirovina i ljepilo to za sada stvarno ne znam iz povjerljiih izvora, samo iz priča rekla kazala. Eto toliko od mene za sad kad šta više saznam pišem, slikam! 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.