Vedran Zeman Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Idemo dalje sa Iverica Expressom... Slijedeći datum je 19.10.2007., ako se sjećate tad je prvi javni nastup imao 7122 026. Pošto je teretni iz Bjelovara došao kasno i već je pao mrak ima tek par kadrova vezanih uz ovu temu. Jedna OT slika, čisto da vas podsjetim na taj povijesni događaj : Dolazak 2041 024 sa 5 Rils-ova zabilježio sam u vidu filmića: Zadnje dvije slike prikazuju skuplane 2041 024 i 7122 026 i njihov odlazak u smjeru Bjelovara. Slike su fotkane sa visokim ISO vrijednostima jer nisam imao stativ, pa su više od povijesne a manje umjetničko-kvalitativne važnosti. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Nakon datuma iz zadnjeg postavljenog posta o Iverica Expressu dolazi do prekida u praćenju istog od strane 2041024 i mene. Došla je tmurna i kišovita jesen i nije nam se dalo slikati, jednostavno smo se ulijenili. Zato samo jedan popis Iverica Expressa koji nisu snimljeni, čisto za povijesnu statistku: 30.10.2007. - 4 Habbinss-a 09.11.2007. - 4 Habbinss-a 14.11.2007. - 4 Habbinss-a 21.11.2007. - 5 Rils-ova 22.11.2007. - 4 Habbinss-a Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 U kasnim popodnevim satima 27.11.2007. vozio je Iverica Express u sastavu 2041 024 + 4 Habbinssa, no nisam ga išao dočekati. Na kolodvor sam išao kasnije u večernjim satima, kako bi okinuo nešto noćnih kadrova. Na nekoliko snimaka ulovio sam Habbinsse sa ivericom, pa eto slika za ovu temu. Macosa 123 na vlaku 2367/2362 i Habbinssi: Pogled u smjeru istoka, za par sati u tom će smjeru ovi Habbinssi: Pogled na Iverica Express s utovarne rampe: Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 Opet imamo rupa u fotografskoj dokumentaciji Iverica Expressa, pa ide samo popis onih koji su vozili: 07.12.2007. - 4 Habbinss-a 11.12.2007. - 4 Habbinss-a 18.12.2007. - 4 Habbinss-a 20.12.2007. - 5 Rils-ova Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 Ovaj nastavak vodi nas do 31.12.2007.. Tko normalan na Silvestrovo u čizmama grabi po snijegu i slika vlakove ne znam, od ostalih tu sam ja. Đuro 024 baš se sprema otići put Bjelovara: Kretanje Đure s kolodvora, zabilježeno kao filmić: Đuru guta već daljina: Ostao je Iverica Express u vidu 5 Habbinssa i već stari znanci Falsi u pozadini: Dok snijeg uporno pada, vrijeme je da isprobamo nepropusnost čizmi i obiđemo kompoziciju : Ovi idu "tamo gdje vječno sunce sja" : Par smrznutih detalja s vagona: "Svijeće" posvuda: Pogled na False i Habbinsse s druge strane: Malo sam pričekao dolazak vlak 6808 sa 7122 029 koji je bio prilično friška roba: I odlazi: Oruđe za borbu protiv snijega i poledice : Jedan praznični motiv za kraj: Nadam se da sam vas osvježio sa ovim nastavkom Iverica Expressa, do čitanja... Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Nadam se da sam vas osvježio sa ovim nastavkom Iverica Expressa, do čitanja... He he, bome jesi, usred ljeta ti nama uvalis snjezni putopis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Ali moraš Renato priznati da jako dobro ovo izgleda ;) Kombinacija vlak-snijeg mi je fenomenalna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Ali moraš Renato priznati da jako dobro ovo izgleda ;)Kombinacija vlak-snijeg mi je fenomenalna Meni po ovoj vrucini fenomenalno izgleda snijeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted August 1, 2008 Author Share Posted August 1, 2008 Vrijeme je da malo osvježimo ovu temu, da je ne moram tražiti po podforumu. Najprije popis Iverica Expressa koji su vozili od zadnjeg prikazanog u ovoj temi (31.12.2007.), a nisu fotkani: 03.01.2008. - 4 Habbinss-a 16.01.2008. - 4 Habbinss-a 18.01.2008. - 4 Habbinss-a 25.01.2008. - 6 Habbinss-a 28.01.2008. - 4 Habbinss-a 30.01.2008. - 5 Rils-ova 09.02.2008. - 4 Habbinss-a 22.02.2008. - par slika u nastavku ovog posta 25.02.2008. - 4 Habbinss-a Iskreno, taj dan (22.02.08.) nije mi se dalo ići na kolodvor slikati dolazak Iverica Expressa. No kad sam vidio da je šved 007 zalutao k nama na sjever, brzo sam pokupio fotić i otišao to zabilježiti. 7122 007 na vlaku 6808: Sastav, 4 Habbinssa: Koja idu u: Nisam puno slikao, jer sam istrčao uloviti šveda pa se nisam baš nešto toplo obukao, a ovo zimsko sunce izgleda puno toplije na fotkama. Nastavci slijede, prepuštam vas 2041024... Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Vidim po listicima da se gotovo sve vozi u Srbiju.Se vozi nesto i u druge drzave? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Vozi se još i prema Makedoniji! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Kako je Veky najavio ovaj nastavak Iverica Expressa će biti malo drugačiji, ali nadam se ne manje zanimljiv od ostalih. Dakle radi se o datumu 28.02.2008.(čet). Početak radnje ovog IE zbiva se u kol Bjelovar. Naime toga dana sam radio na kolodvorskoj manevri ta sam postavljao i izvlačio vagone na i sa raznih kolosijeka, pa tako i na kolosijek DI Česma gdje se tovari iverica! Za početak jedna fotka dolaska po zadnji preostali nenatrpani rils na kolosijek DI Česma! Na stepenici se vidi manevrista kojemu je po svemu sudeči bilo dosta prohladno, kunem se nisam se (pre)brzo vozio!!! Na tom istom kolosijeku se nalazi i utovarna rampa na kojima šumarije iz okolnih mjesta gdje nema pruge dolaze tovariti drvo u eas vagone! Napokon evo i rilsa po kojega smo išli! Malo bliže! Pogled prema natrag, na putnom prijelazu nema nikoga i možemo lagano krenuti! Jedan pogled prema samom vagonu iz sredine kabine. Što se tiće sastavljanja vlako to bi bilo to. Nastavljamo dalje sa slikama s pruge vlaka 63439, koji je taj dan bio u sastavu 1Utz službena i 6Rilsova ukupne težine 407tona. Prva slika je nastala kod polaska, ispričavam se zbog lošije kvalitete, jer je baš sunce izašlo iza oblaka i pokvarilo mi sliku. Sljedeća slika nastala je iza stajališta Markovac. I ovdje sunce još uvijek smeta! Evo nas već u Velikom Trojstvu! Sada smo već prošli Veliko Trojstvo i približavamo se Mišulinovcu. Između ta dva stajališta je jedna velika desna krivina sa putnim prijelazom i tu obavezno moram okinuti pokoju fotku. Da netko ne bi rekao da ovdje nema uspona i padova govori ova slika prije stajališta Paulovac! Još jedna s te dionice! Da ne bi gledali samo u natrag, malo da vidimo i šta se od naprijed događa! Na ovoj slici se uz nagib pruge može vidjeti i nekadašnja zgrada stajališta Paulovac! Koji trenutak poslije, dolazi i najzanimljiviji dio ove pruge a to je tunel! Jedna iz unutrašnjosti tunela! I već smo vani! Ovako to izgleda sa druge strane tunela! I to je to nadam se da vam se je svidjelo. Veky će još nadopuniti ovaj nastavak, tako da pustolovina bude kompletna. Do slijedečih nastavaka IE lijepi pozdrav!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Oh, teretni vlak, tunel...i moje najiskrenije čestitke Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted August 13, 2008 Author Share Posted August 13, 2008 Nakon zanimljivog početka još jedne avanture Iverica Expressa od strane 2041024, evo i razvoja događaja u Kloštru tog 28.02.2008.. Dolazak vlaka je bio nažalost 20-ak minuta prije zalaska sunca, tako da fotki nema nešto puno, no pokušat ću se odužiti sa tri filmića. Dolazak 2041024 + 2041 029 sa 6 Rilseva i U-tz Kaže 2041024 da makina ide prilično dobro sa 6 Rilsa+U-tz... ...iako solidno dimi: Na 4. kolosijeku otkačuje se U-tz, nakon čega majstor piči po 3. na drugi kraj kolodvora: Nakon što je prebačena skretnica, treba ubaciti još par lopata ugljena i otići do drugog kraja 4. kolosijeka, zakačiti U-tz : Dok kuplaju U-tz, slikam par fotki prije nego sunce zađe... Kompozicija: Prva tri vagona idu u Niš... ... druga tri u Smederevo: U-tz je zakačen: Dolaze do ravnine prometnog ureda, na kratki fotosession : Ovu sam fotku već negdje vidio. : Đuro i Rilsevi uživaju u zalasku sunca: Otišli smo popiti jednu kavicu... Nakon kavice ekipa se sprema za povratak u Bjelovar, svi objekti današnjeg događanja na jednoj fotki (subjekti su već u loksi, samo se skrivaju ): Polijetanje...Tko je brži, mlažnjak ili Đuro ?... : Tele objektiv + sumrak nisu baš najsretnija kombinacija, no ovo sam morao zabilježiti. Prilično dimi, ali ne staje: Za ovaj put toliko... Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Uvijek je užitak pročitati svaki nastavak! S nestrpljenjem očekujem slijedeći. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted August 29, 2008 Author Share Posted August 29, 2008 Nema nas 15 dana i ode tema na drugu stranu podforuma, treba to ispraviti... Prije novog nastavka, samo napomena da su išla još dva Iverica Expressa, koji zbog raznih razloga nisu zabilježeni: 20.03.2008. - 2 Habbinss-a 21.03.2008. - 4 Habbinss-a Ovaj nastavak se dogodio točno mjesec dana nakon posljednjeg, 28.03.2008.. Zanimljiv je zbog, ako se ne varam, prvog pojavljivanja 2042 101 u Kloštru. Kad nema vegetacije uz prugu, može se vidjeti i malo dalje uz prugu: Ulazak u kolodvor, filmić: Provjera jel sve na svom mjestu: Kaj tu sve ne visi s vlaka, skretničar, manevrista, strojovođa: U-tz ostaje na 4., dok loksa odlazi preko skretnica, pa po 3.: Prolazak po 3. kolosijeku, drugi filmić: Povratak po 4. kolosijeku: Vagon je zakačen... ...vozi se po 4. ... ... do ravnine prometnog ureda: Ostavili su mi loksu u sjeni vagona, no par slika moram okinuti, za povijest: Da vidimo kaj nam je to danas došlo. Ah, opet iverica: Pogled s međika: Vrijeme je za povratak, ekipa se ukrcava: I odlazi: Slika cijele kompozicije iz jednog: ... i drugog kuta: Listica: To je bilo dosta za taj dan. S obzirom da je sunce već zašlo, još jedna fotka na brzinu iz auta i odoh doma: Svečano obećajem da sljedeći nastavak nećete morati toliko čekati. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 Idemo dalje, datum je 23.04. godine ove, dan uglavnom oblačan uz sunčana razdoblja. Bilo je tu par neobičnosti, pa da krenemo... Stao sam blizu ulazne skretnice iz smjera Bjelovara, pogled prema zapadu: Pogled prema kolodvoru, ubrzo je i ona naprava na prelazu počela zvoniti i bljeskati, a to znači.. ... da stiže glavni razlog mog dolaska: Dok se vlak približava, sve se bolje uočava da mu je sastav malo drugačiji nego inače, miješano Habbinssi i Rilsi: Bliski susret sa zvijeri: Leteći ulazak na 5. kolosijek: Diže se rampa... ..kad preko pruge krene makina zvukom slična onoj žuto-plavoj od malo prije : Premještam se na drugu stranu pruge, da iskoristim ovo disperzivno svetlo i poslikam malo s ove strane: Sve je išlo prilično brzo, već su na 4.: Još samo jedna fotka: I slijedi povratak: Ovo je bio jedan od najbržih manevara po kolodvoru; dolazak, skidanje kompozicije, odlazak u nepunih 10 minuta. Vlakovi u daljini: Pričekao sam malo da ulovim barem tračak sunca i još par kadrova Iverica Expressa koji ide za: Evo sunca, sad to već bolje izgleda: Ubrzo su se ponovno nadvijali oblaci, pa sam odlučio da je dosta slikanja i otišao doma: Do čitanja ... Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Vedrane, a koji vlak/lokomotiva kvači te vagone i fura na istok? Treba li reći da nestrpljivo očekujem novi nastavak Iverice Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted September 7, 2008 Author Share Posted September 7, 2008 U pravilu ih kači radni vlak 65391 (Koprivnica-Virovitica), dolazak u Kloštar mu je iza 1 sat u noći, vozi naravno 2044. U Virovitici vagoni prenoće, pa idu sa vlakom 65373 za Osijek, on kreće iz Vt često po v.r. u 16:50 (iako ponekad zna ići ranije oko 11:30); dolazak u Osijek je oko 20:30. Iz Osijeka za Strizivojnu kreću ili noću oko 1h sa 62409, ili slijedeće dopodne sa vl. 65475. Od Strizivojne do Vinkovaca najčešće idu sa 47971. U Vinkovcima čekaju od 6 do preko 12 sati prikladni vlak za Šid. Sve zajedno, u nekakvom prosjeku, vagonima treba od kretanja iz Bjelovara do Šida oko 2,5 dana. Naravno, ako se poklopi mogu otići preko granice za manje od 48 sati od odlaska iz Bj. S druge strane jedna od zadnjih tura je u Vinkovcima čekala dan i pol, samo da pređe tih par kilometara preko granice, pa je putovanje trajalo 3,5 dana. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Hvala na iscrpnom odgovoru Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Pratim ovu temu od samog pocetka i sve vise mi se cini da je nepravedno u "Putopisima". Ovo izgleda kao dnevnik, izvrsno opisano i datirano. Svaka cast svima koji su doprinjeli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted September 16, 2008 Author Share Posted September 16, 2008 Pratim ovu temu od samog pocetka i sve vise mi se cini da je nepravedno u "Putopisima". Ovo izgleda kao dnevnik, izvrsno opisano i datirano.Svaka cast svima koji su doprinjeli. Da se to riješiti, za 10-20 godina ovu temu samo preselimo u "Priče i zanimljivosti iz davne i nedavne prošlosti". Hvala svima koji prate temu, a pogotovo onima koji napišu komentar. Konkretan vid zahvale slijedi kroz par sati u vidu novog nastavka. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted September 16, 2008 Author Share Posted September 16, 2008 Obećani novi nastavak za sve vjerne čitatelje i one koji će to tek postati, je stigao. Datum je 02.05.2008., dan je to duple ture Iverica Expressa. Najprije u rano poslijepodne vlakovi 63437/63436, a u kasno popodne 63439/63438. Vrijeme je bilo promjenivo oblačno, ali puno ugodnije od onog u zadnjem nastavku 10-ak dana ranije, pa sam krenuo biciklom do stanice. Kad sam stigao do ŽCP-a, kanarinac je već radio manevru po kolodvoru. Požurio sam do kolodvora, kompozicija se već lagano unazad kretala po 5. kolosijeku: Habbinssi su smješteni, sad treba otkopčati loksu i preći na drugu stranu kako bi se prikopčao onaj Zaes: Čeka se na skretnicu: Odlazak uz provirivanje sunca kroz oblake: Još fotka, dvije kolodvora s ove strane i odoh i ja u onom smjeru: Pa to se sve ozbiljnije razvedrava : Dok sam ja u tih par minuta došao na drugu stranu kolodvora, već se praktički posve razvedrilo: Kopozicija vlaka 63436: Oblaci su stvarno bilo k'o nacrtani: Jedna fotka makine iz blizine: Dolazi i šved 029, na vlaku 6809: Razlog zašto ovaj Zaes ide u Bjelovar, ističe revizija, a nije ovo putnički vagon da se samo dopiše "+6 MJ". Dolazi i 702 i to taman kad je oblak prekrio sunce: Ode ex. "Rivijera" dalje, prema konačnom cilju, Rijeci: Nakon nepunih 20-ak minuta i križanja sa 702 u Đurđevcu, evo nam i 981 u dometu (tele) objektiva: No 981 ostaje na ulaznom signalu, jer najprije ulazi 2360 iz Bjelovara, koji ima prednost po V.R.-u, a kasni 3 minute: Sad može ući 981, u svome produženom izdanju pošto je petak: Lijepo se popunio kolodvor : Otpremljen je 981, odmah nakon toga treba spustiti rampu i otpremiti 63436 prema Bjelovaru: U 15:15 krenula je 2042 prema Bjelovaru: Cilj je stići u Bjelovar do 15:45, da može iz Kloštra krenuti vlak 2304, zakasnili su svega par minuta: Nije mi se dalo čekati odlazak macose za Zagreb, pa sam produžio doma, bit će još posla kasnije: O tome što se dogodilo kasnije popodne saznajte - kasnije popodne. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Što je u nižoj zgradi sa lijeve strane (ispred je zeleno platno)? Kafić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.