Vice Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Evo malo i mog putopisa. 14.08. uputija san se noćnim 824 za Zagreb. Očekivao sam ga na splitskom kolodvoru sat vremena prije polaska, kao što obično bude, no došao je 20 min prije polaska. Peron je na kolodvoru bia pun ko šipak, što naših ljudi što furešta,irci, česi,i pitaj boga koji još, s naprtnjačama, i svim živim i neživim Vlak je bija u sastavu dva MAV-ova vagona (jedna spavaća i jedna putnička, kao naš Bl, nisam zamjetio tip )i 2 bl-a za Budimpeštu,poštar,i vagon sa autima,spavaća kola i dva Bl-a za Zagreb. Ukrca sam se u kupe, nadajući se da će bit što manje ljudi da se mogu opružit u vlaku, al ma kakvi....kupe pun ko šipak, bračni par iz Zagreba, vraćli se dom, mladi irski par i jedan lik,malo čudan . Vruće, pakleno, prozori otvoreni, a zagrebčni oće da zatvore...koma... Tako dok nismo krenuli, kasnije smo zatvorili prozor kupea, rastvorili vrata i prozor u hodniku. Inače vagon je bija pun puncat. Krenuli smo, lagano u ''zmajevo ždrijelo'', željeznički usjek u srcu Splita,Split-predgrađe,Solin itd. lagano prema Zg-u. Ova dva para su odma počela spavat, ja i ovaj čudak smo čakulali, mislim da smo dopizdili ostalim u kupeu svojom pričom Prolazile su stanice i tako, u nedostatku sna san šetao malo vlakom gori doli. I tako do Perkovića, di su nam spojili još jednog bl-ca iz Šibenika. Moj suputnik je kasnije pronašao prazan kupe u kasnije u jednom vagonu, pa se otišao tamo zavalit, al nije se puno usrećio, obnovljeni Bl s ''krutim'' sidalima, bez pomićnog naslona za glavu i mogućnosti rastezanja sidala u ležaj. Zato je mene usrečio, jer sam se jedini u kupeu pošteno moga rastegnit priko dva sidala Inače, zaboravi san reč, vukla nas je turnerica, 2062 116. Ostatak puta je bija većinom monoton, uz stajana na pojedinim stajalištima i kolodvorima,malo drijemanje, malo šetnja vlakom i tako, s pobzirom da u noćnome nikad ne spavam u potpunosti. U Lovincu smo nekako počeli kasnit, neznam zašto, jel zbog križanja ili čega drugoga, neznam, bia je mrak pa nisam ni moga skroz vidit šta je. U polasku iz Lovinca smo kasnili 10-ak minuta, a i kasnije se kašnjenje povećavalo, ja koja picajzla za vozni red primjetija san to odma Križali smo se sa ranijim noćnim iz Zagreba i sa 825, točno neznam gdje.Pretpostavljam s jednim u Lovincu, a s drugim neznam di Veliki dizel je vukao, nekako mi se činilo sporije nego inače. I tako smo došli do Ogulina, zamjena lokomotiva, dizelka u depo, Asea preuzima vuču, minjamo smjer vožnje i tako pičimo za Zagreb, uz kašnjenje od cca po ure. Osjetna je razlika, dizel vuča uz liku i elektra po ravnici. Iako san veliki ljubitelj pretežito dizelki bilo mi je fascinantno gledat kako jurimo sa aseom Stigli smo u zg sa cca po ure kašnjenja . Otiša san onda kod cure, odmorija se i proveo lipih 7 dana u Metropoli Moram dat prigovor na wc-e u vlaku, u mome vagonu jedan wc cijeli put je bio zaključan,kolko sam primjetio nije ni bija u funkciji. Drugi wc je bija otvoren, je sa išaranim pododovima i zidovima, ali bez vode za pranje ruku, za ispiranje školjke je bilo,pranje ruku ne, u drugom vagonu vrata wc-a se nisu mogla zatvorit, vode je bilo, al ne i sapuna i ubrusa, tako da se tribalo za pošteno popišat šetat po vagonima da bi se ruke oprale kako triba, sve skupa jedan ogroman minus za održavanje vagona. U Split sam se vraćao jutros sa 1521 koji je krenuo sa GK u 06:50, zahvaljujući predatoru vozio sam se u upravljačnici cijeli put. Inače do Oštarija smo vozili u dvoposjedu, il kako se već kaže, prvi vlak je bija IC 500 za Rijeku, koji nas je vuko do Oštarija, odakle smo mi nastavili sami prema Splitu. Putem smo uspjeli napravit par fotki, to budem kasnije objavio kad mi predator pošalje, s njegovim aparatom sam slikava Pa očekujte to za 3-4 dana. Vožnja prema Splitu je bila poseban ugođaj, s obzirom da san navika gledat krajolik i prugu kroz prozore vagona, ovo je bio posebni ugođaj vožnje, pogled sa strane i pogled naprijed, divota A trebalo bi napoomenit da bi kemijski vlak dobrodošao na ličkoj pruzi, s obzirom da je zarasla dosta, vegetacija buja Put je bija brz, miran, izuzev izljetanja kamiona na Kosovu (napisao sam u crnoj kronici o tome nešto). Par lisica i zečeva smo uspili zamjetit,al zahvaljujući mojoj tromosti s aparatom i brzini vlaka nismo i uspili uslikat. Eto ga, to bi bilo to, u Split smo stigli sa 2 minute kašnjenja, sve u svemu zanimljivo i za mene uzbudljivo putovanje. Još jednom hvala predatoru na vožnji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ines Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ej, pssssssssst, da ti nekaj sapnem u povjerenju. u putopise ti se inace stavljaju slike, jer ova lekcija koju si napisao nije skoro nikome zanimljiva. samo kaj ti nitko to nece rec otvoreno, ali slike su ti ovdje najbitnije. ovo opisivanje kolodovora se bas i ne cita. ali, to je samo moj savjet. Quote mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ej, pssssssssst, da ti nekaj sapnem u povjerenju. u putopise ti se inace stavljaju slike, jer ova lekcija koju si napisao nije skoro nikome zanimljiva.samo kaj ti nitko to nece rec otvoreno, ali slike su ti ovdje najbitnije. ovo opisivanje kolodovora se bas i ne cita. ali, to je samo moj savjet. Netočno!Ovo što je Vice napisao je putopis, kratak ali vrlo sadržajan i zanimljiv. Slike inače dobro dođu, ali nisu nikakav uvjet. Osim toga, piše da će slike biti dodane kasnije Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Nedaj se smesti Vice! Dobar ti je putopis i bez slika je slikovito napisan. Bilo bi dobro da je i koja fotkica ali i ovakav je sasvim u redu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gugyto Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Ja volim ovaj noćni.Uzmem rezervaciju,a ona bude za te nove neudobne vagone bez spuštanja naslona i rastezanja sjedala.Ali to je samo za svaki slučaj,jer odem u stare dobre vagone koji idu za Mađarsku.Budem sam u kupeu i rastegnem stolice,pa skoro ko u krevetu.I popust 20% kao član HAK-a nije za bacit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ines Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 tocno sam znala da cu namamit nekoga da opet "kakne" nekaj "Mudro". hvala. ali ipak mislim da je moj komentar objektivan! Quote mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubimir_1 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Makar slike govore više od tisuću riječi, sam putopis napisan u nekakvoj priči zna biti vrlo zanimljiv da se i pročita po par puta... Pogotovo kad se još uživiš u priču.... Quote Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogo Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 A jel se smije znat zašto je onaj lik čudak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted August 22, 2007 Author Share Posted August 22, 2007 A tako, malo mi je čudno izgleda i ponaša se, u početku je bija skroz ok, a kasnije kroz priču sam primjetio kao da nešto mulja možda,po 3-4 puta sam mu istu stvar objašnjava, ono spomenem mu to, pređemo i nakon po ure opet na isttu temu o kojoj san prije priča, uglavnom, zamara san ga željeznicom . A malo je i čudno izgleda, neznam, lik je možda sasvim normalan, ali kasnije je na mene ostaio dojam ''čudaka'', stavljam to pod navodnike jer ne bi ga upotpunosti nazvao čudakom, al nemam adekvatnu riječ, ta mi je prva pala na pamet, pa ono Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogo Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Polu-čudak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 A malo je i čudno izgleda, neznam, lik je možda sasvim normalan, ali kasnije je na mene ostaio dojam ''čudaka'', stavljam to pod navodnike jer ne bi ga upotpunosti nazvao čudakom, al nemam adekvatnu riječ, ta mi je prva pala na pamet, pa ono ...rece covjek koji sam sebe naziva "picajzlom od voznog reda"... A putopis je, inace, vrlo dobar i jedva cekam vidjet slike... Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ines Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 a kaj ti mislis da ljudima (npr. tome u kupeu) nije cudno kad ih netko uporno pila o zeljeznickoj tematici, o velicini kotaca i vrsti kocnice u vagonima? ili cak benignije- komentiranje o krizanju vlakova u kolodvoru. Quote mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted August 22, 2007 Author Share Posted August 22, 2007 Ja volim ovaj noćni.Uzmem rezervaciju,a ona bude za te nove neudobne vagone bez spuštanja naslona i rastezanja sjedala.Ali to je samo za svaki slučaj,jer odem u stare dobre vagone koji idu za Mađarsku.Budem sam u kupeu i rastegnem stolice,pa skoro ko u krevetu.I popust 20% kao član HAK-a nije za bacit. Ja koristim 30 % popusta sa K-33J. A u ovome je baš takav neudobni iša za Budimpeštu A slike, vidit ćemo kakve će bit, neke su bile u brzini pa i nisu baš nešto,al nać će se iskoristivih dost Samo mi je najviše ža šta nisam slika mišalicu betona kad je na Kosovu izletila bila, vozač se nije ni osvrnija na prugu, nit livo nit desno da je pogleda. Taj prijelaz triba zatvorit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoran_ST Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Tooo Vice, ideššš... Ajmo slike na sunce, usreći Inesku... Quote ... dokol budu svitit zvizde, teći vode... zzoric72@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 meni još uvijek nije jasno zašto se ne mogu skrpat klimatizirani vagoni za noćni prema moru! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ...usreći Inesku... Težak zadatak, težak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ines Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ...usreći Inesku... Težak zadatak, težak! kak si ti dosadaaaaaaan. u svakoj miloj temi te ima. tebi je jako dosadno? i budi on topic, jer ja to i jesam. prvo sam dala prijedlog da metne slike, a kasnije komentar na definiranje "cudne osobe" iz uvodnog posta. Quote mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ... tebi je jako dosadno?... Ni više ni manje nego tebi . A to što me ima na sve strane ... a je.i ga kad me sve zanima! Ja nisam uskousmjeren k'o ti. Malo, malo pa pljuc po nekome. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 meni još uvijek nije jasno zašto se ne mogu skrpat klimatizirani vagoni za noćni prema moru! Još kad bi mogao u istom vagonu imati i stara sjedala i klimu ... nažalost "mission impossible" Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 Moje skromno mišljenje je da ti klima treba recimo do Ogulina jer kad se krene u Liku koliko mene pamćenje služi po noći je i s grijanjem ako ga upale jako friško, a ako si pogledao filmiće iz okolice Splita vidio si da taj jadan vlakić i ovako jedva gmiže a kad bi mu još i vagone s klimom uvrstili mislim da bi to još dodatno usporilo putovanje jer ne možemo računati na to da brze vuku 2x2062 jer je to izgleda preapsurdno a to što ti vlakovi skupe ogromne minute zakašnjenja to nikome ništa.(konkretno danas kasni 825 30min). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 Moje skromno mišljenje je da ti klima treba recimo do Ogulina jer kad se krene u Liku koliko mene pamćenje služi po noći je i s grijanjem ako ga upale jako friško, a ako si pogledao filmiće iz okolice Splita vidio si da taj jadan vlakić i ovako jedva gmiže a kad bi mu još i vagone s klimom uvrstili mislim da bi to još dodatno usporilo putovanje jer ne možemo računati na to da brze vuku 2x2062 jer je to izgleda preapsurdno a to što ti vlakovi skupe ogromne minute zakašnjenja to nikome ništa.(konkretno danas kasni 825 30min). Eto primjene za barem 5 Karavela. Lijepo ih posloziti i sa njima na putnicke za Split. Sigurno ce ici brze od 25 km/h na usponima. 2x2062 je okej solucija za teretne ali na putnicke ih se ne isplati stavljati. Karavele su taman ono sto im treba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 Odlično razmišljanje samo kad bi tako i naš direktor razmišljao, e gdje bi nam bio kraj, a umjesto toga mi karavele prodamo svaka nam čast!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted August 23, 2007 Author Share Posted August 23, 2007 Liti je jedina klima promaj, otvori prozor u kupeu i na hodniku, vrata kupea rastvori i jedino to,to funkcionira na 824 do Knina, dalje je malo zeznutije,noć je ipak i time hladnije+Lika, a na 825 od Zagreba do Ogulina, kasnije opet Lika. Zato nam nagibni imaju lipu klimu Jučer me skoro nije kolpalo kad sam u Splitu izašao,katastrofa. Mislim da je unutra bilo oko26-28 stupnjeva, a vani priko 30+ vrući vitar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 najgore što ti se može dogodit je da si u kupeu s kakvim babama ili ozbiljnim ljudima kojima smeta propuh. kad sam ja zadnji put išao, bio sam u kupeu s 4 dečka od kojih 19-20 godina, išli su s mora, onak su me pitali sa strahopoštovanjem jel će smetat ak se vozimo s otvorenim prozorom i fino smo ga stalno otvarali-zatvarali kak nam je pasalo. a u većini kupea se ekipa kuhala jer je valjda svudje nekome smetao otvoren prozor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deelka Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 ej, pssssssssst, da ti nekaj sapnem u povjerenju. u putopise ti se inace stavljaju slike, jer ova lekcija koju si napisao nije skoro nikome zanimljiva.samo kaj ti nitko to nece rec otvoreno, ali slike su ti ovdje najbitnije. ovo opisivanje kolodovora se bas i ne cita. ali, to je samo moj savjet. Putopis je uglavnom prozna književna vrsta u kojoj su putovanje i izgled proputovanih predjela ili zemalja povod za umjetničko oblikovanje zapažanja, dojmova i razmišljanja o svemu što je putopisca zaokupilo na putovanju. Putopis može biti napisan književnoumjetničkim, znanstvenopopularnim ili novinarskim (publicističkim) stilom. Jos nesto, "ova lekcija" je jako zanimljiva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.