dnovakovic Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Nekoliko na baš uspjelih fotografija sa putovanja od Osijeka do Erduta. Dok sam čekao da moj vlak krene pristigao je brzi iz Sarajeva za Budimpeštu, lokomotiva br. 2-062-017 i dva vagona prvi je od MAV-a a drugi od ŽRS-a. Oba sam slikao. Krenuo sam dakle iz Osijeka Macosom br 7-121-117 koja je sa osječkog kolodvora trebala da krene točno 13,24 a krenula je sa malim zakašnjenjem u 13,30 Macosa 7-121-117 pred polazak Uunutrašnjost Macose Pruga prolazi kroz naselje Sjenjak, desni kolosjek je za Dalj i Erdut a lijevi za B.Manastir. Ovo sam snimio ranije. Kolodvor OSIJEK DONJI GRAD i križanje sa Macosom 7-121-119 Kolodvor ERDUT kroz prozor vlaka. Vlak kreće nazad u Osijek Pogled na čuvene Erdutske vinograde. Kolodvor DALJ kroz prozor vlaka. Ponovo kolodvor OSIJEK DONJI GRAD i lokomotiva br. 2-044-027 Povratak u Osijek, moja Macosa odmah nastavlja za Viroviticu. Dvije možda najzanimljivije fotografije sa ovog putopisa stanicu Sarvaš i minsko polje pored pruge nisam snimio odnosno snimci su neuspjeli. Stanica Sarvaš je ruševina iz ratnih razaranja i možda ju snimim nekom drugom prilikom. Pozdrav iz Osijeka ! Quote Pozdrav iz Osijeka !
seabral Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Interesantne fotke !!! Jesi uopće izlazio iz vlaka u Erdutu ? Prije 3 godine sam i ja napravio putovanje do Erduta (ali iz Vinkovaca), a kad sam izašao van, čitavo vrijeme stajanja vlaka me je zašprehavao granični policajac koji se nije mogao načuditi zašto se "bez razloga" vozim vlakom tamo i natrag Ako se ne varam, odmah iza erdutskog kolodvora se na pruzi nalazila ona crvena oznaka za završetak pruge. Jesu ju možda maknuli, obzirom na to da je most obnovljen ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Portos Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Dok sam čekao da moj vlak krene pristigao je brzi iz Sarajeva za Budimpeštu, lokomotiva br. 2-062-017 i dva vagona prvi je od MAV-a a drugi od ŽRS-a. Oba sam slikao. http://img186.imageshack.us/img186/7081/66931459lg7.jpg[/img] Da li vlak Sarajevo-Budimpešta vozi preko željezničkog mosta Erdut-Bogojevo? Inače hvale vrijedan trud u svezi putovanja do Erduta i nazad. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
seabral Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Da li vlak Sarajevo-Budimpešta vozi preko željezničkog mosta Erdut-Bogojevo? Ne, vozi preko Belog Manastira. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
dnovakovic Posted May 4, 2007 Author Posted May 4, 2007 Interesantne fotke !!! Jesi uopće izlazio iz vlaka u Erdutu ? Prije 3 godine sam i ja napravio putovanje do Erduta (ali iz Vinkovaca), a kad sam izašao van, čitavo vrijeme stajanja vlaka me je zašprehavao granični policajac koji se nije mogao načuditi zašto se "bez razloga" vozim vlakom tamo i natrag Ako se ne varam, odmah iza erdutskog kolodvora se na pruzi nalazila ona crvena oznaka za završetak pruge. Jesu ju možda maknuli, obzirom na to da je most obnovljen ? Ne nisam izlazio iz vlaka iz razloga pošto se vlak odmah vraća. Stajao je samo par minuta. Inače cijela ta pruga je prava pustoš. Vlak je iz Osijeka krenuo sa desetak putnika koji su izlazili na usputnim stanicama a na zadnjoj dionici između Dalja i Erduta ostao sam u vlaku samo ja, kondukter i strojovođa. U Erdutu nitko nije ušao u vlak. Na slikama vidite da je stanica uredno obilježena kao granični prijelaz (naziv drževe, zastava, stanica pogranične policije, carinska ispostava itd.) ali osim prometnika koji se "ubija od posla" tamo nema nikoga. Iako je most obnovljen nikakvog prometa ni teretnog a još manje putničkog nema dalje od Erduta. Cijela ta pruga od Osijeka do Erduta koja po nekakvom starom redu vožnje iz vremena JŽ dugačka 31 km u jako je lošem stanju. Macosi je trebalo cijel 1 sat da prijeđe tih 31 km. Nigdje od Osijeka do Erduta nisam vidio ni jedan vagon. Stanica Dalj djeluje sablasno. Svi prozori porazbijani, unutrašnjost devastirana. Od te velike zgrade koristi se samo jedna prostorija u kojoj je otpravnik vlakova. Po veličini stanične zgarde i broju kolosjeka ta stanica pamti mnogo bolje dane. Ovdje se inače spajaju pruge iz Osijeka i Vinkovaca. Stanica Sarvaš je pretvorena u ruševinu a tu su se nekada križali vlakovi. Žao mi je što slika te stanice nije uspjela. Na dionici od Sarvaša do Osijeka Luka (kod Nemetina) nalazi se nekoliko kilometara minskog polja sa obje strane pruge. Mislim da sam vam bar malo uspio dočarati riječima ono što se ne vidi na slikama. Pozdrav iz Osijeka ! Quote Pozdrav iz Osijeka !
ruxrux Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Hvala ti za ovaj putopis, dnovakovic. Vrlo zanimljivo. Quote
thomcro Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Sada sam prvi put vidio unutašnjost Macose. Ta sjedala izgledaju dosta udobno. Da li su i u stvarnosti takva? Udobna! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.