Jump to content

OSIJEK-ERDUT-OSIJEK


dnovakovic

Recommended Posts

Nekoliko na baš uspjelih fotografija sa putovanja od Osijeka do Erduta.

Dok sam čekao da moj vlak krene pristigao je brzi iz Sarajeva za Budimpeštu, lokomotiva br. 2-062-017 i dva vagona prvi je od MAV-a a drugi od ŽRS-a. Oba sam slikao.

66931459lg7.jpg

84835732tj7.jpg

32279716hu1.jpg

 

Krenuo sam dakle iz Osijeka Macosom br 7-121-117 koja je sa osječkog kolodvora trebala da krene točno 13,24 a krenula je sa malim zakašnjenjem u 13,30

Macosa 7-121-117 pred polazak

21961974vg3.jpg

 

Uunutrašnjost Macose

17572841ax6.jpg

21498155pv5.jpg

 

Pruga prolazi kroz naselje Sjenjak, desni kolosjek je za Dalj i Erdut a lijevi za B.Manastir. Ovo sam snimio ranije.

17180002wt0.jpg

 

Kolodvor OSIJEK DONJI GRAD i križanje sa

Macosom 7-121-119

8ahn0.jpg

51883507bp5.jpg

 

Kolodvor ERDUT kroz prozor vlaka.

98628950gw8.jpg

11ob2.jpg

12st9.jpg

13ov7.jpg

Vlak kreće nazad u Osijek

14xh8.jpg

 

Pogled na čuvene Erdutske vinograde.

15zi1.jpg

 

Kolodvor DALJ kroz prozor vlaka.

16tj6.jpg

18ce6.jpg

 

Ponovo kolodvor OSIJEK DONJI GRAD i lokomotiva

br. 2-044-027

19sb7.jpg

19bqi5.jpg

 

Povratak u Osijek, moja Macosa odmah nastavlja za Viroviticu.

20ak3.jpg

 

Dvije možda najzanimljivije fotografije sa ovog putopisa stanicu Sarvaš i minsko polje pored pruge nisam snimio odnosno snimci su neuspjeli. Stanica Sarvaš je ruševina iz ratnih razaranja i možda ju snimim nekom drugom prilikom.

 

Pozdrav iz Osijeka !

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

Interesantne fotke !!! Jesi uopće izlazio iz vlaka u Erdutu ? Prije 3 godine sam i ja napravio putovanje do Erduta (ali iz Vinkovaca), a kad sam izašao van, čitavo vrijeme stajanja vlaka me je zašprehavao granični policajac koji se nije mogao načuditi zašto se "bez razloga" vozim vlakom tamo i natrag :lol:

 

Ako se ne varam, odmah iza erdutskog kolodvora se na pruzi nalazila ona crvena oznaka za završetak pruge. Jesu ju možda maknuli, obzirom na to da je most obnovljen ?

Link to comment
Share on other sites

Dok sam čekao da moj vlak krene pristigao je brzi iz Sarajeva za Budimpeštu, lokomotiva br. 2-062-017 i dva vagona prvi je od MAV-a a drugi od ŽRS-a. Oba sam slikao.

http://img186.imageshack.us/img186/7081/66931459lg7.jpg[/img]

 

Da li vlak Sarajevo-Budimpešta vozi preko željezničkog mosta Erdut-Bogojevo?

Inače hvale vrijedan trud u svezi putovanja do Erduta i nazad.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Interesantne fotke !!! Jesi uopće izlazio iz vlaka u Erdutu ? Prije 3 godine sam i ja napravio putovanje do Erduta (ali iz Vinkovaca), a kad sam izašao van, čitavo vrijeme stajanja vlaka me je zašprehavao granični policajac koji se nije mogao načuditi zašto se "bez razloga" vozim vlakom tamo i natrag

 

Ako se ne varam, odmah iza erdutskog kolodvora se na pruzi nalazila ona crvena oznaka za završetak pruge. Jesu ju možda maknuli, obzirom na to da je most obnovljen ?

 

Ne nisam izlazio iz vlaka iz razloga pošto se vlak odmah vraća. Stajao je samo par minuta. Inače cijela ta pruga je prava pustoš. Vlak je iz Osijeka krenuo sa desetak putnika koji su izlazili na usputnim stanicama a na zadnjoj dionici između Dalja i Erduta ostao sam u vlaku samo ja, kondukter i strojovođa. U Erdutu nitko nije ušao u vlak. Na slikama vidite da je stanica uredno obilježena kao granični prijelaz (naziv drževe, zastava, stanica pogranične policije, carinska ispostava itd.) ali osim prometnika koji se "ubija od posla" tamo nema nikoga. Iako je most obnovljen nikakvog prometa ni teretnog a još manje putničkog nema dalje od Erduta.

 

Cijela ta pruga od Osijeka do Erduta koja po nekakvom starom redu vožnje iz vremena JŽ dugačka 31 km u jako je lošem stanju. Macosi je trebalo cijel 1 sat da prijeđe tih 31 km. Nigdje od Osijeka do Erduta nisam vidio ni jedan vagon.

 

Stanica Dalj djeluje sablasno. Svi prozori porazbijani, unutrašnjost devastirana. Od te velike zgrade koristi se samo jedna prostorija u kojoj je otpravnik vlakova. Po veličini stanične zgarde i broju kolosjeka ta stanica pamti mnogo bolje dane. Ovdje se inače spajaju pruge iz Osijeka i Vinkovaca.

 

Stanica Sarvaš je pretvorena u ruševinu a tu su se nekada križali vlakovi. Žao mi je što slika te stanice nije uspjela.

Na dionici od Sarvaša do Osijeka Luka (kod Nemetina) nalazi se nekoliko kilometara minskog polja sa obje strane pruge.

 

Mislim da sam vam bar malo uspio dočarati riječima ono što se ne vidi na slikama.

 

Pozdrav iz Osijeka !

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...