Jump to content

Zugspotter Ingolstadt

Recommended Posts

Volinja i lov na ŽRS Aseu (pon. 25.7.22.)

 

 

U poslijepodnevnim satima vlakom stižem na kolodvor Volinja (Sisačko-moslavačka županija) na samoj granici s Republikom Srpskom. Želja - kao što naslov kaže, uloviti Aseu ŽRS-a. 

 

Pošto na kolodvoru u trenutku dolaska nema ničega, krećem istraživati okolicu. 

 

P1190267.jpg.07a8797995d536423a762ee7b8bd20aa.jpg

 

Izlazim na glavnu i jedinu cestu u Volinji te se okrećem ulijevo i lagano zoomiram cestu da snimim stanje. Nogostupa nema ali je cesta dovoljno široka da mogu uz sam rub hodati. (Da sam hodao jedno 50tak minuta, došao bih do GP Hrvatska Kostajnica). Vozači su uredno mogli ostaviti razmak pošto prometa i nema, osim policije svakih nekoliko minuta. 

 

P1190268.jpg.04cd42aa87be2eb55b2715b76e53da5a.jpg

Napravivši nekoliko koraka shvatio sam da je ovo zaista zadnja kuća u Volinji.

 

P1190269.jpg.c1be55f822383f6c5a7a5632df67f54f.jpg

Okret prema selu. Desno je prilaz kolodvoru.

 

P1190270.jpg.998a288ecb80418da1c267477274018e.jpg

 

Par minuta hoda i već smo udaljeni od Volinje te bliže rijeci Uni. Brdo je dakako Rep. Srp. 

 

P1190271.jpg.0035515d23a0ea45d244a70cb5902d27.jpg

 

Pogled na cestu i hodam još dalje...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Bacamo pogled na brda koja stoje u zaleđu Volinje. Tu već polako razmišljam o povratku, no još malo nastavljam dalje.

 

P1190273.jpg.336bb5bea9d4b3e3f8a46ea6f22f05de.jpg

 

P1190277.jpg.320e5303dfb6e091e316af2e4c1b4698.jpg

 

Lijevo se vide stupovi km-a a u blizini je ulaz u kolodvor (skretnice)

 

P1190278.jpg.5670de3672ded3c35bc9a924d522eae4.jpg

 

I evo rijeke Une. Svega nekoliko metara od granice, signal slab i iz Rep. Srp. Dakle u stvari detox. Ovo je ujedno i najdalje što sam bio voljan ići te se okrećem put sela.

P1190280.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Na točki na koji sam ovo slikao se već dakako opet približavamo drugom kraju sela. Ali da ne mislite da sam besciljno lutao vamo-tamo, na ovu stranu idem sa jasnim ciljem.

P1190291.jpg.2547855851fbd1462e37f6072e0db6bf.jpg

 

P1190301.jpg.bb2cc71607c160bb14e7e376386c86bb.jpg

 

Cilj se vidi već na ovoj slici te nažalost djeluje razočaravajuće. Oni koji su ovdje uspjeli uočiti most su bili brži od mene vjerojatno. Meni je trebalo jedno pola minute da ga uočim - poziciju, dužinu, kuda se proteže... S obje strane je zarastao, tako da je u stvari sakriven. 

 

P1190309.jpg.e12f62d79eefbe5065ff02f262bb29ec.jpg

 

Zoomirana slika otkriva nešto malo od konstrukcije te koliko je zaista zelenilo zakrilo pogled na most. Dolaskom na žcp netom prije mosta, bacam pogled na cestu koja vodi u daljnja sela i dakako lijepa zelena brdašća. Koliko god selo izgleda apokaliptično, priroda je prelijepa! 

 

P1190305.jpg.caf89bf6739056bd968b0f1311fd21f0.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Na samom prijelazu se nalazi napuštena policijska kućica te nekakva trafostanica. Kućicu nisam slikao, trafostanicu i zavoj jesam pa u tom duhu krećemo dalje proučavajući ulaz na taj famozni most. 

P1190302.jpg.656482d7b0a0176e001cc9af9e2d2cab.jpg

(Pogled ka Volinji)

 

P1190303.jpg.18a7486e853b4ef15c1ca404cec70a25.jpg

Žcp i trafostanica su u zavoju koji završava na mostu, tako da ga se na ovoj slici ne vidi. No nakon par koraka...

 

P1190304.jpg.e9d0981ed565d27c022d02ef634086cd.jpg

Najbolji pogled na most koji se može dobiti...

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Pomalo razočaran viđenim (htio sam više) vraćam se na kolodvor s nadom da možda još nešto slučajno naleti prije polaska za Zagreb.

 

P1190286.jpg.3e8da3bd7f90ce911b1c5d004fc64f76.jpg

 

P1190287.jpg.c482342cd8f4b08c806388adf030936f.jpg

 

Žcp s "bosanskog" ulaza u kolodvor. Napuštena kućica za skretničara, nahereni stupovi "STOP" i Andrijin križ, početak zavoja...i ništa više. Pustoš.

 

P1190288.jpg.3e08b4ce1973283c11dd7b60852c88b1.jpg

Na kolodvoru također. Vagoni desno stoje već danima tamo a 6112 je došao iz Zagreba nedavno. 

 

P1190314.jpg.d2700105fe9adceab0ec5f63c9c92ae4.jpg

 

Prema kolodvoru hodam uz prugu te zoomiram vlak. Niskopodni tramvaj prototip - nema interneta, utičnice ne rade, prozori zamagljeni iz bogtepitaj kojeg razloga. Ali je klima ohladila na 18 tako da je čak bilo i hladno u vlaku!

 

U tom duhu polako dolazimo do kraja putovanja.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Po dolasku na kolodvor odlazim na stražnju stranu kolodvora da pogledam bolje u kakvom je stanju.

 

P1190282.jpg.982c7de17360705e81643e110384eec0.jpg

Tragova potresa ima, manje rupe i pukotine u fasadi, ali ništa ozbiljno. Inače u zgradi je i policija koju dakako nisam vidio.

 

P1190319.jpg.722124896b9b62136786c1d61e25c8bd.jpg

Povratak na peron, pogled na izlaz prema Zagrebu i oproštaj od Volinje sa sljedećim slikom:(

 

P1190317.jpg.3998ecfd2533172d0ef98429e60b5583.jpg

Kolodvor s prednje okupan posljednjim zrakama sunca.

 

Tu je kraj avanture na državnoj granici. Iako je vrijeme bilo lijepo, priroda još ljepša a zrak još čišći, kući odlazim razočaran. Stanje dolje je zaista tužno i to se osjeti kad se dođe tamo. Kuće u očajnom stanju, dijelom i napuštene. Uz cestu kontejner u kojem živi netko tko je izgubio kuću. Na pruzi ništa - teret tuda zađe rijetko, prema priči dežurnog prometnika. Budući da sam netom prije putovanja pročitao komentar kojeg je ostavio @mali.paja i u kojem se prisjetio vremena kada je ta pruga imala znatno više prometa, ovo što sam vidio ne ostavlja dojam da će ikada biti bolje već ono suprotno. Pruga je u jako lošem stanju: lomovi brzine, škripa...a putnika iza Sunje jako jako malo.

 

Pozdrav do slijedećeg putovanja!

  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Toma said:

Hvala na ovom prikazu Volinje. Nekih 200 metara sjeverno od kolodvorske zgrade ima ostataka uskotračne šumske zeljeznice, i ostataka pilane.

E vidiš nisam imao pojma da je u Volinji bilo tako nečeg 😳. Znaš li je li to bilo i na pravu prugu spojeno? Je li se tovarilo drvo na vlak pa prema Zg ili Bosni? Koliko dugo je neaktivno?

Link to comment
Share on other sites

24 minuta, Zugspotter Ingolstadt said:

E vidiš nisam imao pojma da je u Volinji bilo tako nečeg 😳. Znaš li je li to bilo i na pravu prugu spojeno? Je li se tovarilo drvo na vlak pa prema Zg ili Bosni? Koliko dugo je neaktivno?

Sjećam se da sam nešto pisao na forumu o tome... Evo ovdje! :)

 

pozdrav

toma

  • Thanks 1

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče policije oni tamo imaju najvjerovatnije svoje prostorije. Pretpostavljam da bi možda tamo trebala imati nešto i carina? policija dolazi po potrebi. Dok su vozili vlakovi za Sarajevo ili kakav izvanredni dolazili su sa cestovnog prijelaza u Kostajnici. Iz početka dok je krenuo teretni promet policija je bila kod svakog teretnog vlaka. A to svakog teretnog vlaka je moglo biti najviše 2-3 u  sati. Uglavnom su bili kod dolaza ili odlaza vlak za i iz BiH. Ukoliko je vlak došao iz BiH pa tamo čeka recimo lokomotivu od nas policija je bila samo kod samog dolaska. Ne bih znapo kavo je stanje sada tamo. Kontakte sa Volinjom nemam više od 10 godina a tamo sam zadnji put bio možda prije petnestak godina a najvjerovatnije i više.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 minuta, Toma said:

Sjećam se da sam nešto pisao na forumu o tome... Evo ovdje! :)

 

pozdrav

toma

Sad si mi dao ideju za putovanje pri slijedećem posjetu obitelji u RH:-) Hvala ti. A ujedno me i rastužio link na google maps jer onuda prošao i gledao u tu kućicu i razmišljao što je to. No nisam ulazio da me netko ne vidi tamo i zovne policiju. Da, ja zaista nemam sreće s policijom. Proteklih godinu dana sam jako puno putovao vlakom cijeloj RH i svako malo me policija legitimirala jer sam zalazio u manje naseljena područja. U NK Batrini je bilo zadnji put; došlo ih je nekoliko jer je neki seljak zvao da sam migrant koji slika vlakove...

 

I još jedno pitanje ako slučajno znaš: Kako mogu shareati slike na forum a da ne nestanu za 10-tak godina? Privatno ih pohranjujem na Synology ali ih ne mogu dijeliti ovdje s njega:-(

 

20 minuta, mali.paja said:

 Pretpostavljam da bi možda tamo trebala imati nešto i carina? Dok su vozili vlakovi za Sarajevo ili kakav izvanredni dolazili su sa cestovnog prijelaza u Kostajnici.  A to svakog teretnog vlaka je moglo biti najviše 2-3 u  sati. Uglavnom su bili kod dolaza ili odlaza vlak za i iz BiH. Ukoliko je vlak došao iz BiH pa tamo čeka recimo lokomotivu od nas policija je bila samo kod samog dolaska. Ne bih znapo kavo je stanje sada tamo. Kontakte sa Volinjom nemam više od 10 godina a tamo sam zadnji put bio možda prije petnestak godina a najvjerovatnije i više.

Piše na tabli na kolodvoru "policija" i "carina" tako da vjerojatno sigurno dođu i danas kada dođe teretni vlak. Znaš li možda koliko je vlakova prolazilo kroz Volinju pred 15 godina? Koliko pred više od 15? Čisto me zanima kako se situacija razvijala. Hvala unaprijed:-)

Link to comment
Share on other sites

Nakon oluje kada je pruga otvorena prošao bi jedan ili nijedan vlak dnevno. Volinja je radila samo do  18 sati Kasnije je to prešlo na otprilike 2 para vlakova dnevno. Kada je krenuo brzi noćni vlak za Sarajevo Volinja je počela raditi 24 sata dnevno. Tada bi u  24 sata prošlo nekih 4-4,5 pari vlakova. Ovo pol vlak nije bilo samo pola nego primljen je vlak iz BiH a nije predat tamo nijedan.  Uglavnom bi tada mi vlak izvukli u Majur ili Sunju i tamo vlak jednostavno ostavili a lokomotivu vratili u Volinju. To je bilo iz razloga toga što smo iz Volinje skoro pa sve vlakove morali izvlačiti sa  2 lokomotive. 1 lokomotiva je bila na teretnom vlaku a drugu smo koristili od brzog vlaka za ispomoć i morali smo je vraćati u volinju bo brzog. Onda bi izvukli vlak u Majur ili Sunju i lokomotive vratili po drugi teretni vlak. Taj teretni bi u Majuru ostavio lokomotivu od brzog vlaka koja se MORALA vratiti u Volinju a teretni je onda produžavao sa  lokomotivom dalje. Problem je na toj pruzi bio i taj što su na teretnim vlakovima morala biti po dvojica jer nije bilo pokriveno sa RDV-om. Brzi vlak nije imao taj problem jer se kondukter u vlaku bio vlakopratioc. Po noći smo znali uzeti iz zagrebačkog čvora Veliku kružnu lokomotivu i poslati u Volinju. Velika (tako se zvala pa pišem velikim slovom) najčešće je bila lokomotiva serije 2o63 (preko 99%). Ona nije imala problem sa drugim čovjekom jer je bila dvoposjed.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 20. 11. 2022. at 22:35, Zugspotter Ingolstadt said:

Znaš li možda koliko je vlakova prolazilo kroz Volinju pred 15 godina? Koliko pred više od 15? Čisto me zanima kako se situacija razvijala. Hvala unaprijed:-)

U najbolje vrijeme tam cca 2006.-2008. Su se znala dizati po 4 rudara dnevno za Mađarsku, plus jos 45160 i 45162 za Zagreb RK. I kako su polako nestali rudari, tako su i ova dva nestala 45160 ide po potrebi sada. Ostalo mrtvo. 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

8 sati, Crna Guja said:

U najbolje vrijeme tam cca 2006.-2008.

 

Prije petnast godina vjerovatno jest, a ipak, u najbolja vremena tamo je znalo biti i 100 (ako ne i više) vlakova u 24 sata, a to je bilo puno prije😜

Link to comment
Share on other sites

32 minuta, stjepan said:

 

Prije petnast godina vjerovatno jest, a ipak, u najbolja vremena tamo je znalo biti i 100 (ako ne i više) vlakova u 24 sata, a to je bilo puno prije😜

Govorimo u najbolje vrijeme HŽa… Sad je to slijepo crijevo, i to će najvjerovatnije ostati, jer glavnina tereta za Bosnu ide na Šamac….

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 sati, stjepan said:

 

Prije petnast godina vjerovatno jest, a ipak, u najbolja vremena tamo je znalo biti i 100 (ako ne i više) vlakova u 24 sata, a to je bilo puno prije😜

Ako dobro pamtim za 12 sati (! smjena) najviše je prošlo nekih 57 vlakova. Samo tada su tamo bili i ulazni signali kao i potiskivalica u Volinji. Vlakovi su se potiskivali uglavnom sqa nezakvačenom lokomotivom do Kostajnice. Sada se vlakovi MORAJU voziti sa zapregom do Majura. Potom skidanje lokomotive i gubljenje vremena. Znalo se dogovoriti sa kolodvorom B.Novi (ako je bio strojovođa koji je to htio raditi) da će biti prolaz bez zaustavljanja. I danas su neki strojovođe znale vratiti se malo sa vlakom prema Bosni i onda sa zaletom uz brdo sa  lokomotivom. Obično bi poslali skretničara na prvi prijelaz prema Kostajnici radi osiguranja istog. Po KVR tamo je predviđeno zaustavljane. Nekad bi i strojovođa iz ŽRS-a znao pogurati vlak do izlaznih skretnica. Uglavnom to je sve bilo "ilegalno". Čak nam je znala policija znala zabraniti potiskivanje. O tome kasnije ću napisati.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tresu nas zimske temperature koje će se sutra spustiti i do -13°C (u Alpama i hladnije) pa za zagrijavanje idemo slikama u ljeto. Danas tema nisu željeznice.

 

P1190639.JPG.aaaf4c40e9f0ef415cb2beb616e7b2e0.JPG

Krajem 7. mjeseca sam prvi put isprobao novu brzobrodsku liniju Rijeka-Zadar preko otoka Raba, Krka i Silbe gdje sam sišao. 

 

P1190640.JPG.ca1ff73cd06ca07cc562a90ebbf59922.JPG

Polazak je bio oko 15:30 katamaranom Anamarija. Norveške proizvodnje ako se dobro sjećam. Brod je bio vrlo udoban, klima čak pre jaka i stigao je na vrijeme što mi je bilo jako jako bitno. 

 

P1190655.JPG.f82a54a96dc21b79253c1697c60f134c.JPG

Zvuči čudno, ide na ljetovanje pa mu je bitno da je brod točan?!

Lijevi brod s ove slike je razlog. Na Silbi sam imao 10 minuta za "presjesti" i prije toga kupiti kartu. Ova lijepa slika je nastala na katamaranu pri punoj brzini tako da sam ga mirne duše gledao kako puzi prema Silbi znajući da će katamaran desno već napustiti otok dok trajekt dođe. 

 

P1190663.JPG.9b83efb281de4c19b88b28c1d2bf3e1d.JPG

Na Silbi je sa mog broda sišlo jedno 150 ljudi a s Princa Zadra, iz smjera Zadra, još 200 kao i svaki dan. Užasna gužva se stvorila ali trajektu još treba 10tak minuta da uplovi pa mijenjam poziciju za bolju sliku.

 

P1190671.JPG.712ecd2590c4e46e4727d4412afc495f.JPG

Naslov ove slike bi bio "sudbina sve spaja", pošto su oba broda iz Skandinavije. Anamarija je vozila po Norveškoj a Princ po finskim jezerima. I eto ih sad skupa na Jadranu voze turiste na odredišta.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Princ odlazi...P1190668.JPG.78c039470494f931cd83911077ace973.JPG

 

Lastovo i dalje dolazi. 

P1190672.JPG.58b7175d0c098415af46e85618bd3d51.JPG

 

No za 2-3 minute stigao i on prilično velikom brzinom pa nas je zacrnio oblakom čađe kako se ne bi skršio o lukobran. Lovili su kašnjenje od 5 minuta čini se.

P1190673.JPG.bdb2735fb99e7ff641279d3555811f03.JPG

 

Tu već elegantno ulazi u luku i diže nos da nas lakše pojede:-)

P1190680.JPG.b7d7ed3a56bd857021b1b4a4eb1fd319.JPG

 

Od silnog kočenja je nos prerano bio dignut. Pristajanje je bilo neobično zaista. Činilo se da im se žuri ali su mrvicu sprtljali proces.

P1190683.JPG.407e17db031242a63afea3573faede0d.JPG

 

Slijedi ukrcavanje...

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pogled na Silbu prije isplovljavanja prema Olibu. Princ Zadra je već vjerojatno negdje pred lukom i uskoro će završiti plovidbu za taj dan, dok Lastovo mora do Zadra:-)

 

P1190685.JPG.3bc2ab219a0bf6b9858dd47f07ad6a59.JPG

 

Sunce lijepo obasjava more😍P1190689.JPG.8cc28903a0d8b13b7faff69aefc566bd.JPG

 

Stigosmo na Olib i sunce je još 1h od zalaska. 

P1190707.JPG.b25df8798ded8120e13c21a415614832.JPG

 

Prije nego što najavim sutrašnji nastavak i pozdravim za danas, još jedna slika broda pobliže.

P1190708.JPG.5d7089348bffa904ffc18a814348c4c2.JPG

 

Pozdrav 🙋‍♂️

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Evo i obećanog nastavka. 5.8. se vraćam sa mora istom rutom. U 7 ujutro Princom Zadra s Oliba do Silbe. Na Silbi sam imao 3h za "razgledavanje" prije dolaska Anamarije i puta do Rijeke.

 

Pozdravljamo se sa Princem Zadra za ovo ljeto. 15 godina već putujem s njime na Olib iz Zadra i kao malog su me mornari pustili u strojarnicu i na most. To su naravno posebna sjećanja onda:-)

 

P1190709.JPG.90917241cb62f6032568368e99f6ed59.JPG

 

P1190710.JPG.28a9d1eade2d20697ba9d998b13ecaad.JPG

 

P1190713.JPG.acfae5d00b4ee5c4ce62837f41df20f2.JPG

 

P1190719.JPG.61848f6ead4f0f3cdfa8d40db2a31fca.JPG

 

P1190728.JPG.3bfe11d4e15ab695edda6d1c1fdff643.JPG

 

 

Link to comment
Share on other sites

Šetam na drugu stranu tankog otoka i bacam zadnji pogled na Olib gdje se ostatak obitelji tek sad negdje probudio:-)

 

P1190745.JPG.a71214dc1c54a844a2ff8487491f092e.JPG

 

2h kasnije dolazi Anamarija, na vrijeme te s njom krećem put Rijeke. Usput pristajemo na Rabu i Krku opet.

 

 

Par slika s otvorenog mora. Milina!

 

P1190752.JPG.a45922dd839917f95ec4df90ffe23e86.JPG

 

P1190753.JPG.9b17cc0cd9ef068900d4625f0aa5f446.JPG

 

P1190754.JPG.e2fb4387e13d53cd592cf430c8e60660.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

Prvo pristanište je Rab, nakon više od 1h vožnje.

 

P1190765.JPG.fc4a90a6ff20d7460ed9d9705c6888d8.JPG

 

 

P1190771.JPG.d46128e2f6bd1d3c26dd0e13f478eff1.JPG

 

30 minuta kasnije pristajemo i u Krčku luku 

 

P1190781.JPG.b30ab2f62cdd5cfb965a96754ddd0591.JPG

 

P1190792.JPG.bca1577a2d4a8cda2492f18ffa137768.JPG

 

Ostale fotografije koje sam radio neću objaviti jer ih je mnogo. Ukratko na putu se još vide i Goli otok i svi ostali otoci sjevernog arhipelaga kao i Velebit. 

Link to comment
Share on other sites

Morski putopis završava gdje je i započeo; u Rijeci, kojoj se približavamo relativno velikom brzinom.

 

P1190798.JPG.8232974c91c9507936f1d2d395552d05.JPG

Pogled na Bakar i Šoiće.

 

P1190799.JPG.5abd8b7d256679fdaae03379875e9fbe.JPG

Pogled na veći dio zaljeva. Za bolju sliku mi nažalost smeta kapetanska kućica koja je odmah lijevo.

 

P1190809.JPG.d9ae9a5657c7a9dffabd0138b70beb00.JPG

MSCov div miruje pred Rijekom.

 

I napokon bolji pogled na Rijeku od koje nas sad dijeli još par minuta plovidbe.

P1190819.JPG.1a05ad5b75266cb657089afae11f361c.JPG

 

P1190821.JPG.a32bef1e050b93c6d5be499fa9161121.JPG

 

Materijali za slijedeći putopis su već spremni. Vraćamo se željeznici u zimskom ruhu, tamo negdje oko Božića.

 

Pozdrav 🙋‍♂️

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Delnice, 7.1.2022.

 

Kao što sam i obećao, tu je božićni putopis:-) 

Sa trojicom kolega fotografa sam se zaputio u Delnice, gdje je bilo poprilično puno snijega. 

 

1. mjesec je još bilo doba kada su u Ogulinu na 4000 nadodali još par vagona sa lokomotivom na kraj vlaka pa je to bilo interesantno za vidjeti, no najprije ćemo pogledati zabijeljenu prirodu i grad.

 

P1130674.JPG.4157861d7d08379b80126f088bf197f9.JPG

 

P1130672.JPG.4a642de8c541d9b1ba6467145ef8080f.JPG

 

P1130670.JPG.adc9d0a26166da4d0dcd0c8362926d9d.JPG

 

P1130668.JPG.b5b4bda5695bf627f14067cd03c4e444.JPG

 

A onda naravno i prve vlakove.

 

P1130649.JPG.217eb929754b692813a8f3b225d6c9ac.JPG

Asea 310 na kraju 4000, na kojemu se nije moglo kroz vlak ući u zadnja 2 vagona, no kroz vrata je. Logično zar ne?

 

P1130664.JPG.52d4aee1df9a8db0cd338d119475a3c6.JPG

 

P1130666.JPG.8fb25b48640db511bdb6ae62abe07707.JPG

A odmah čim su se skretnice oslobodile je krenula i 1141 203 sa vrlo raspoloženim strojovođom!

 

Ubrzo nakon toga sjedamo u auto i tražimo lokacije za snimanje između Delnica i Lokvi, gdje se vlakovi dijele pa je očekivano bilo dosta akcije. Nažalost nisam sve vlakove i slika i snimao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...