Jump to content

Ekipa 4S+P tragovima nekadašnje pruge Banova Jaruga - Garešnica - Bjelovar


Stanley

Recommended Posts

Posted
Ekipa željezničkih arheologa poznata kao 3S+P (seabral, Stanley, STIB + Portos) odlučila je ponovo se okupiti i malo protegnuti noge tragovima neke odavno nepostojeće pruge. Kako nam se pridružio i Silver proširili smo ime na 4S+P.


Ekipa 4S+P u Gradecu po okončanju ekspedicije - Portos, seabral, STIB, Stanley i Silver:


txKCuB0.jpg


U pohodu 10. rujna odlučili smo se za širi bjelovarski kraj i za nekadašnju prugu Bjelovar - Garešnica - Banova Jaruga. U stvarnosti je riječ o dvije pruge koje su se ''dodirnule'' samo na dvije godine - od 1966. do 1968. Nekadašnja pruga broj 91 Bjelovar - Garešnica otvorena je 1913. i ukinuta 1968. godine, dok je pruga Banova Jaruga - Garešnica otvorena 1966. kao industrijska pruga i ukinuta je potkraj XX. stoljeća.

Da netko ne pomisli kako ciljamo na prioritet u istraživanju ostataka ovih pruga podsjećam da već imamo dva starija putopisa:


Ogy 2010.:




x-type 2007.:




Naš je cilj bio provjeriti što se u međuvremenu promijenilo (dakako na gore) i eventualno dopuniti naše cijenjene prethodnike. Odlučili smo krenuti iz Banove Jaruge, a putovali smo Medomobilom.


Banova Jaruga


Iskrcavanje ekipe u Banovoj Jaruzi:


gNQxze5.jpg


Društvo je namirisalo prugu i odmah se razmililo po kolosjecima:


MKuGaPZ.jpg


Ja sam u ime ekipe uspostavio srdačne diplomatske odnose s lokalnim službenim osobljem:


gnleYkf.jpg


npCe0Il.jpg


Ekipa 3S+P za još jednu uspomenu i dugo sjećanje - STIB, Stanley, seabral i Portos:


rNBMyrh.jpg


A ovjekovječio nas je Silver:


Io7eX63.jpg


Detalj iz kolodvora Banova Jaruga:


lSoEXBD.jpg

Serija 05 je zakon!

Posted
Prometnik nam je najavio da u 9.21 dolazi brzi iz Novske, pa smo odlučili pričekati ga. To je ujedno bio jedini ''živi'' ulov u toku dana:


NAnAWF9.jpg


oLjk5ud.jpg


Peron sa kojeg je nekada kretao Šved za Daruvar, dok nije prevladao autobusni lobi:


eEZjf6F.jpg


Izlaz iz kolodvora Banova Jaruga - desno za Lipovljane, lijevo za Daruvar - Pčelić:


4LwMoAm.jpg


U selu Banova Jaruga smo naišli na prugu za Pčelić:


hTVvw6h.jpg


Zatim smo nekakvim sumnjivim poljskim putem stigli do rasputnice - tu se odvaja(la) pruga za Garešnicu:


siMI6qz.jpg


Ostali su tek tragovi:


9ZjWqol.jpg


Džungla koja skreće lijevo je nasip nekadašnje pruge:


HHokJ6l.jpg


Serija 05 je zakon!

Posted
Nekada su vozači cestovnih vozila morali paziti na dvije pruge, a danas tek na jednu i to nedjeljom i blagdanom svake prijestupne godine:


di3AWIK.jpg


Ovaj drugi jadničak je sasvim klonuo od depresije jer ne služi ničemu:


GRBb586.jpg


Seabral u svom elementu:


NVOPEoP.jpg


Jedna za oproštaj od Banove Jaruge:


1ggJi9l.jpg


Per aspera ad astra, ili pofureni koprivama do tragova pruge


U selu Međurić skrenuli smo lijevo, na cestu prema Garešnici. Naravno da smo cijelim putem vrebali tragove pruge, a podosta toga i našli:


z7JmoK4.jpg


Xq9ddMa.jpg


sZ50Ymf.jpg


Seabral i STIB su se spustili u šumu da potraže nasip:


PA7aWGV.jpg

Serija 05 je zakon!

Posted
Nekadašnji željeznički most na rijeci Ilovi se ne propušta:


5Fk6VmZ.jpg


nxY5nH2.jpg


Dečki su se popeli na most, a ja sam preferirao poziciju ispod njih:


ss93mxN.jpg


Visokoj betonskoj ogradi mosta dorastao je samo STIB:


ZPjUhD8.jpg


Motiv iz rijeke Ilove:


HeB8Sra.jpg


Poljsko cvijeće i railfan:


osAp9WF.jpg


Još jedan smjerokaz:


FUtDNRp.jpg


Po našim spoznajama tu bi trebao biti nekadašnji kolodvor Kaniška Iva. I evo jednog artefakta i to u vrlo sumnjivom okruženju:


2IXvL0y.jpg


Serija 05 je zakon!

Posted
Od svih ruševina željezničke infrastrukture koje sam imao priliku obići ova je bila najopakija. To je toliko zaraslo u vegetaciju da je bilo nemoguće prići do samih objekata. STIB i ja smo se nekako probili relativno blizu i to kroz niske grane, šiblje, trnje i svekolike druge zapreke biljnog porijekla. Osobno sam posebno pazio na trnje i paukove mreže, ali sam si uspio pofuriti lakat na koprive. Ipak, isplatilo se jer smo nešto uhvatili iz relativne blizine, a eventualni krpelji su isprani tuširanjem po povratku


STIB je krenuo prvi i prokrčio mi kakvu-takvu stazu:


2L0ZuUA.jpg


Ostaci kolodvora Kaniška Iva:


4QX3KEW.jpg


3mjp8uy.jpg


Pss78Fk.jpg


U međuvremenu su ostali iz ekipe uspostavili diplomatske odnose s lokalnim stanovnicima i utvrdili da je vrlo blizu ribnjak Kaniška Iva s uskotračnom željeznicom. Pa smo odlučili privremeno napustiti arheološka istraživanja i obići ribnjak.


Digresija - ribnjak kod Kaniške Ive


Uskotračna pruga, k tome još aktivna, pravi je užitak za railfana:


itPd6nL.jpg


vdlJgXE.jpg


mSc1UXX.jpg


oK4F26Q.jpg

Serija 05 je zakon!

Posted
jThSYmw.jpg


80To69o.jpg


Portos je već izdaleka oduševljeno uzviknuo: - Eno ga, Moes Štakor!

Za neupućene, riječ je o dizel-lokomotivi koja je nekada bila u posjedu GŽZ - Gradskih željeznica Zagreb, vulgo Samoborčeka. Lokomotivu je proizvela nizozemska firma Moes, a u GŽZ je bila poznata po nadimku Štakor. Vukla je isključivo teretne vlakove, a navodno se najviše naradila na vuči tenkova, haubica i ostale vojne željezne robe do Tehničko-remontnog zavoda Bregana i obratno.


Pa evo Štakora i njegovih detalja, a na kraju i u društvu Portosa:


ZIzFJVF.jpg


112Uem9.jpg


GTGUNcX.jpg


TXgNwER.jpg


QVp1RUs.jpg


Z0kjSIo.jpg

Serija 05 je zakon!

Posted
Ova lokomotiva je očito izvan pogona:


J4btmjK.jpg


I moja malenkost zaslužuje još jednu lijepu uspomenu:


JrvZRmG.jpg


Vagon koji se, sudeći po izgledu podvozja, koristi i danas:


e5LFhB1.jpg


Dvojica naših railfanovskih prijatelja su išla nekim drugim putevima, pa će naknadno prikazati svoje foto-zabilješke:


bQXI89N.jpg


C7Zal7X.jpg


Jedna za oproštaj od Kaniške Ive:


95ZzXMf.jpg


Sada smo već sasvim blizu Garešnice, a putem smo naišli na bivši željeznički most preko rječice Garešnica:


H4gygSR.jpg


xLgmhpj.jpg


Serija 05 je zakon!

Posted
Od Garešnice do Pavlovac-Dražice: nakon malo motanja do ciljeva


Sada slijedi meni osobno najzanimljiviji dio trase, pruga Garešnica - Bjelovar koja je bila u javnom prometu od 1913. do 1968. godine.


Trasa pruge na zemljovidu iz 1958. godine označena je sivom bojom i lako se prati:


Mbpk7cg.jpg


Izvadak iz voznog reda nepoznate godine s označenim službenim mjestima:


ozwgFbC.jpg


Ex-kolodvor Garešnica danas:


Z88y0LB.jpg


Kolodvor Garešnički Brestovac smo uspjeli promašiti, iako se svojedobno vidio sa ceste. Možda je zgrada srušena ili pregrađena? Tko će ga znati... Nastavili smo potragu za stajalištem Zdenčac, a sve što smo našli bilo je ovo na slici. Jasno se vidi dio ceste koji je naknadno preliven asfaltom, zasigurno nekadašnji ŽCPR (stajalište nažalost nismo našli):


o97XZ1e.jpg


Ovo bi mogao biti trag nasipa:


ylXNnq4.jpg


Puno više sreće smo imali sa stajalištem Palešnik. Po meni, to je bio najvrijedniji ulov dana. A sve je počelo od ovog praga:


3ossQwf.jpg


Očito je ovo bila željeznička zgrada:


AqWzVUl.jpg


Naravno - i to vrlo dobro očuvana:


aMNN057.jpg

Serija 05 je zakon!

Posted
m9mWF9B.jpg


VQEjqF0.jpg


nA9EMSf.jpg


Slijedila je potraga za stajalištem Hercegovac-Trnovitica i ta nam je zadala najviše muka. Prema zemljovidu stajalište se nalazilo otprilike na pola puta između sela Hercegovac i Velika Trnovitica. Stoga smo u Hercegovcu skrenuli sa glavne ceste i uputili se prema Velikoj Trnovitici. Putem smo otvorili svih deset očiju i tražili bilo kakav trag pruge i stajališta. Na kraju smo otkrili samo jedno sumnjivo mjesto, a to je ovaj ''hupser'' ili nadvišenje na cesti:


A3qha21.jpg


Tu smo se prepirali da li jest ili nije... Na kraju je enigmu riješio Portos po povratku pomoću Googlea, a što je otkrio reći će vam osobno.

Sveudilj tražeći prugu i stajalište završili smo u Velikoj Trnovitici, odakle smo uz pomoć lokalnog stanovništva i preko loših cesta dobauljali do ovog mjesta:


NhTl4vi.jpg


Nema sumnje - bivši kolodvor i rasputnica Pavlovac-Dražica. Tu je jedan krak pruge skretao ulijevo prema Grubišnom Polju i Bastajima (danas Maslenjača), dok je drugi vodio prema Garešnici:


f48NruE.jpg


Trasa pruge prema Garešnici:


eDWs7wT.jpg


Bivše službeno mjesto Pavlovac-Dražica danas je u privatnom vlasništvu, a kako je istaknuto upozorenje na oštru psinu ograničili smo se tek na usputnu snimku:


VrKEmnY.jpg


Serija 05 je zakon!

Posted
Laganini nastavak i kraj


Nakon kratke vožnje izbili smo iz Pavlovca na glavnu cestu Daruvar - Bjelovar. Tu je već bilo puno lakše jer smo ovuda već prolazili na jednoj davnoj ekspediciji.

Prošli smo pokraj bivšeg stajališta Česma (primijećeno, ali ne i slikano zbog stanja na cesti). Slijedeće odredište je bio Veliki Grđevac, gdje smo ponovo učinili digresiju i skrenuli u dječji park ''Mato Lovrak'' da razgledamo Vlak u snijegu bez snijega:


0KTABnW.jpg


RQqq9Ms.jpg


Silver je jedini od nas bio željezničar, dapače strojovođa, pa zaslužuje posebnu sliku:


9WUBEio.jpg


Spustili smo se i do nekadašnjeg kolodvora, koji je danas u privatnom vlasništvu i skladište kojekakve krame:


qIkm48X.jpg


x8PD4jK.jpg


wx4xJJ3.jpg


Za razliku od Velikog Grđevca, ex kolodvor Velika Pisanica izgleda puno pristojnije:


vgnOfb7.jpg

Serija 05 je zakon!

Posted
Trasa pruge prema Velikom Grđevcu:


8HN669S.jpg


Još dva detalja iz Velike Pisanice:


YxgDafx.jpg


xq16sft.jpg


Iduće službeno mjesto je bio ex kolodvor Bulinac, no kako smo ga već prikazali u ranijem putopisu odlučili smo ga ostaviti po strani i potražiti stajalište Severin.


Naravno da smo ga našli:


jyXaeRv.jpg


STIB u trijumfalnoj pozi nad pronađenim pragom:


effVbNY.jpg


Ima još tragova pruge:


OYd2MT5.jpg


Stajalište Kokinac nam je bilo izvan ruke pa smo ga zaobišli, ali nismo propustili ex kolodvor Galovac - prvo službeno mjesto od Bjelovara:


HeXp6xm.jpg


Serija 05 je zakon!

Posted
Objekt koji je prikazan na prethodnoj slici je nekadašnja kućica skretničara i čuvara ŽCPR. Kolodvorska zgrada se nalazi dalje prema zapadu, ali je toliko pregrađivana i dograđivana da se ne može prepoznati. Ja sam u Galovcu uhvatio ova dva motiva, a netko od mojih suputnika će prikazati više:


Vw5D7qe.jpg


MaeO8fu.jpg


I posljednji objekt koji nismo htjeli propustiti - bivši željeznički most na potoku Bjelovacka:


6wVoLNJ.jpg


slGZnAk.jpg


I evo nas na kraju trase - kolodvor Bjelovar:


g3ZV2CM.jpg


2rT4RJI.jpg


aWafNjc.jpg


Dalje smo produžili prema Svetom Ivanu Žabnom i trasi nove pruge u izgradnji, no taj dio prikaza prepuštam svojim suputnicima.

Sve u svemu, još jedno vrlo ugodno i zabavno railfanovsko putovanje.


Serija 05 je zakon!

Posted

Kao i uvijek, zanimljiv i kvalitetan putopis, nadodao bih samo nešto. Ribnjaci na kojima ste bili (gdje postoji uskotračna željeznica) nisu Ribnjak Kaniška Iva (vlasnik: "Riba" d.d. - Garešnica), već "Ribnjačarstvo Poljana" d.d. i nalaze se u mjestu Ribnjaci koje čak spada pod Požeško-slavonsku županiju. Postojala je uskotračna pruga od Ribnjaka do Poljane gdje se riba pretovarivala i vozila dalje.

 

U Garešnici je postojao trag pruge (ŽCPR) do Bjelovara sve do prije par godina, prolazila je između Bille i INA-e.

 

Čekamo da se i drugi sudionici jave! :)

Posted

Ribnjaci na kojima ste bili (gdje postoji uskotračna željeznica) nisu Ribnjak Kaniška Iva (vlasnik: "Riba" d.d. - Garešnica), već "Ribnjačarstvo Poljana" d.d. i nalaze se u mjestu Ribnjaci koje čak spada pod Požeško-slavonsku županiju.

 

Vidjeli smo ploču s nazivom mjesta Ribnjaci. Također smo vidjeli u selu neke napuštene objekte (društveni dom, dućan). Možda je to netko od mojih suputnika registrirao fotoaparatom.
Na internetu sam našao ovaj podatak o nazivu i adresi poduzeća: Ribnjačarstvo Poljana d.d., Ribnjaci bb, 43283 Kaniška Iva. Po poštanskom broju dakle pripada Bjelovaru.
Inače smo znali da smo prolazili i kroz Slavoniju, jer je zapadna zemljopisna granica Slavonije rijeka Ilova. Druga je stvar što su neke županije složene kako su složene, pa je primjerice Banova Jaruga u Sisačko-moslavačkoj županiji iako zemljopisno pripada Slavoniji.
Karta požeško-slavonske županije s općinama. Poljana je u onom ficleku sasvim lijevo:
UVTyYn3.gif
U svakom slučaju hvala na ispravci/dopuni.

Serija 05 je zakon!

Posted

Znam ja dobro gdje je Poljana s obzirom da je to moje rodno selo, zato me ti Ribnjaci i bodu toliko u oko :grin:

Ribnjaci možda imaju poštanski broj Kaniške Ive, ali spadaju pod grad Lipik pa su samim time i u Požeško-slavonskoj županiji. Divna li nam je država :grin:

Granica Slavonije i Moslavine jest rijeka Ilova, ali ja govorim o upravnom području, odnosno županiji.

 

http://www.lipik.hr/?lang=1&vrsta=3&id=24

 

 

Grad Lipik broji 26 naselja: Antunovac, Bjelanovac, Brekinska, Brezine, Bujavica, Bukovčani, Dobrovac, Donji Čaglić, Filipovac, Gaj, Gornji Čaglić, Jagma, Japaga, Klisa, Korita, Kovačevac, Kukunjevac, Lipik, Livađani, Marino Selo, Poljana, Ribnjaci, Skenderovci, Strižičevac, Subocka i Šeovica.

 

Nisam rekao da ne postoji RIbnjak Kaniška Iva, ali to nije isto što i Ribnjačarstvo Poljana.

 

Ribnjačarstvo Poljana d.d., link na Gmaps: https://goo.gl/maps/aAXib5FBEN72

 

A za Ribnjak Kaniška Iva se skreće ovdje (sa ceste Međurić - Garešnica): https://goo.gl/maps/ACJiiJ2QoYx , a nalazi se ovdje: https://goo.gl/maps/tWCHw143ZcG2

Evo i znaka za isti:

bjQ2eio.jpg

 

Pa evo za one koji nisu upoznati s područjem da znaju o čemu se radi :)

Posted

Hvala ekipi na ugodnom druženju i naravno, na reaktiviranju 3S+P (tj. 4S+P) forumaške arheološke ekipe. :grin:
Hvala i Stanleyu na odlično pripremljenom putopisu. Sve je tu lijepo opisano i rečeno, a ja ću dodati par fotki iz svoje perspektive, bez previše ponavljanja već viđenih kadrova.

On 11. 09. 2016. at 10:52, Stanley said:

Seabral u svom elementu:

http://i.imgur.com/NVOPEoP.jpg

 

Ovako je to izgledalo s druge strane

 

P9100040res.jpg.5d1aa74027dc40a3552c9ef5ac388cd6.jpg



A skretnica prema Garešnici i dalje postoji

P9100030_res.jpg.bd15449fdd62af8ba975aadc1b69044b.jpg

 

On 11. 09. 2016. at 10:52, Stanley said:

Seabral i STIB su se spustili u šumu da potraže nasip:

http://i.imgur.com/PA7aWGV.jpg

 

Prije nas se Portos sjurio u šumu. Kroz granje i smeće smo se popeli na bivši nasip pruge i uspjeli pronaći nekoliko pragova.
Samo sam čekao da mi netko veli koliko sam čudan kad se toliko veselim pronaći komad drveta usred šume. :lol:

P9100058res.jpg.fe92d0ec7b5f8a0fde3442c8b8e8e425.jpg

P9100060res.jpg.b9f665b2fab2b6c281f3d26a8dca9086.jpg

A u povratku iz šume sam uspio pronaći koprive ... odnosno one su nekako pronašle mene. Detalje valjda ne moram opisivati :grin:

 

Posted
On 11. 09. 2016. at 11:06, Stanley said:

Nekadašnji željeznički most na rijeci Ilovi se ne propušta:

Most je zaista impresivan. I vrlo netipičan u svojoj betonskoj konstrukciji.

 

P9100071res.jpg.b17681ebcbd1d3ba90281edf32a4a85a.jpg

 

na mostu

 

P9100077res.jpg.6ecfe25bc348a5e4b4ad6e0a475976f5.jpg

 

Most je dobro prohodan, ali s jedne i s druge strane mosta je vrlo gusti drač

 

P9100081res.jpg.72adfbbca1a70e87b80d493ea8e6c3d2.jpg

Posted
On 11. 09. 2016. at 11:06, Stanley said:

Još jedan smjerokaz:

 

http://i.imgur.com/FUtDNRp.jpg

Od lokalnog stavnovništa smo doznalo da su se na ovom mjestu susretale uskotračna ribnjačka pruga i industrijska pruga Garešnica - Banova Jaruga. Tu se vršio pretovar ribe, a kao podsjetnik su ostala dva stupa javne rasvjete, te utovarna rampa.

 

P9100096res.jpg.c4dc2c38fc11e57cd509ac2bf9a2d7f4.jpg

 

Ove lampe već jako dugo ne svijetle ...

 

P9100099res.jpg.67bc81682398bb8f5308cdf24a5e05c2.jpg

 

A u travi iza žbunja se može pronaći još pokoji prag.

 

P9100102res.jpg.753b57891f4b974b613581e7fd474a3e.jpg

Posted
On 11. 09. 2016. at 12:11, Stanley said:

Dvojica naših railfanovskih prijatelja su išla nekim drugim putevima, pa će naknadno prikazati svoje foto-zabilješke:

U samom ribnjaku se može uočiti vrlo impresivan splet kolosijeka.

 

P9100134res.jpg.815a1979f69768fcf7a1e5c75f31d945.jpg

 

P9100136res.jpg.40648a5fb627a44212f8b9bbd5c9992f.jpg

 

P9100138res.jpg.a652dc3f4560f8c4c3f0bd8e2732254b.jpg

 

Putem smo prošli i preko ovog mostića, koji je očito služio i ribnjačarskoj željeznici u vrijeme kad se riba pretovarivala u klasične normalnotračne vagone

 

P9100140res.jpg.64820b444d1213995c363ceba3274e35.jpg

 

Jedan kadar iz Garešnice, iz donje perspektive :grin:

 

P9100150res.jpg.6e4f76fb5fac36fc148e0e5249b4dbcb.jpg

Posted
On 11. 09. 2016. at 13:10, Stanley said:

Nakon kratke vožnje izbili smo iz Pavlovca na glavnu cestu Daruvar - Bjelovar. Tu je već bilo puno lakše jer smo ovuda već prolazili na jednoj davnoj ekspediciji.

Prošli smo pokraj bivšeg stajališta Česma (primijećeno, ali ne i slikano zbog stanja na cesti). Slijedeće odredište je bio Veliki Grđevac, gdje smo ponovo učinili digresiju i skrenuli u dječji park ''Mato Lovrak'' da razgledamo Vlak u snijegu bez snijega:

Nekoliko kadrova iz starih Baat-ića, još uvijek dosta dobro očuvanih

 

P9100185res.jpg.d3c62ad5801bd9e9535e7f0a176695e6.jpg

 

P9100186res.jpg.4a390018eccd55a2db010f05e0d9d186.jpg

 

P9100187res.jpg.cfda8305cf6839c09ff6c0edbbe1dc49.jpg

Posted
On 11. 09. 2016. at 13:22, Stanley said:

Iduće službeno mjesto je bio ex kolodvor Bulinac, no kako smo ga već prikazali u ranijem putopisu odlučili smo ga ostaviti po strani i potražiti stajalište Severin.

 

Naravno da smo ga našli:

 

http://i.imgur.com/jyXaeRv.jpg

Par detalja sa i oko zgrade stajališta Severin

 

P9100230res.jpg.a1272bf09f9523d96954eb64a0fe30d8.jpg

 

Ploča s imenom stajališta kao da je nedavno skinuta ...

 

P9100232res.jpg.9b57b33fbfb638585fb0c95b321d79d8.jpg

 

Okrepa za nekad žedne putnike i namjernike

 

P9100229res.jpg.f30e9cf48536b21fdd19630d409ced92.jpg

Posted

Most pred Bjelovarom

 

P9100243res.jpg.6244091038f3e4243f301749b166bfd4.jpg

 

Ne, njih dvojica se nisu se posvađali, iako je svaki krenuo na svoju stranu :grin:

 

P9100244res.jpg.6c532a9d9eaadb1fbdc24c916e8af491.jpg

 

Švedi u Bjelovaru. Vide se i brojevi, ukoliko je to nekome interesatno

 

P9100249res.jpg.dbe3670db88ad918b96f04a3505b261b.jpg

 

Nakon Bjelovara posjetili smo kolodvor Sv. Ivan Žabno. Upravo ga uređuju

 

P9100251res.jpg.472129454b27cf81b792626b5534b391.jpg

 

P9100253res.jpg.59290f9c463f07a3f5b8b22e271139dd.jpg

 

Ovo vjerojatno neće uređivati, ali nadam se da neće ni zatrpati. Ovako baš lijepo stoji kao podsjetnik na nekadašnja vremena.

 

P9100252res.jpg.11d881d4a4ba9d89104a1d98cc95b2cd.jpg

Posted

 

Trasa pruge prema Velikom Grđevcu:
8HN669S.jpg

To je smjer prema Bjelovaru. Inače Velika Pisanica je imala tri kolosijeka, te veliki pretovarni depo za prekrcaj tereta sa uskotračne pruge na normalni kolosijek.

Uskotračna željeznica je išla duboko u Bilogoru, te je bilo više krakova. Pretežno se prevozila drvna masa i rude.

Posted
Portos je označio trasu pruge Banova Jaruga - Garešnica - Bjelovar (dijelove koje smo obišli) na Google Mapsu i zamolio me da prenesem slike na forum. Trasa pruge je označena crvenom bojom.

Pa idemo redom.


Odvajanje pruge kod Banove Jaruge i betonski most na Ilovi:


JbMnZzs.jpg


Ovdje se vidi kolodvor koji nismo našli, vjerojatno Veliko Vukovje:


rQjoBuN.jpg


Lokacija kolodvora Kaniška Iva i ribnjaka Poljana:


BmluWoM.jpg


Lokacije mosta i kolodvora Garešnica:


IQoEJcS.jpg


Garešnički Brestovac i tragovi ŽCPR koje smo našli:


wF3L2Hz.jpg


Lokacija stajališta Palešnik:


ERwlQL0.jpg


Uzvišenje ili ''hupser'' koje smo našli na cesti, potvrđena lokacija stajališta Hercegovac-Trnovitica:


MFSNnfL.jpg

Serija 05 je zakon!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...