Jump to content

misija x: ostaci pruge Bjelovar - Garešnica - Banova Jaruga


x-type

Recommended Posts

netipično za mene - objavljujem slike koje su napravljene jučer :mrgreen:

slike nisu ništ spektakularno tak da ak nemate brzu vezu, nema potrebe za čekanjem da se učitaju jer uglavnom prikazuju granje, koprive i poljske puteve. ali bilo je jako vruće, koprive su pekle ko lude, a bio sam gladan ko pas tak da je bolje da se divite uratku :mrgreen:

naravno, posebna zahvala kolegi 2041024 koji je također prošao kroz sve te koprive sa mnom (al on nije ostao bez ručka radi slikanja granja ko ja :mrgreen: )

 

početak u Bjelovaru nismo slikali, ostavili smo to za povratak, al nam se niej dalo. 2041 to može svaki dan poslikat pa njega tražite :mrgreen:

 

prve dvije slike prikazuju - travu. dakle, to je nekih 500tinjak metara od skretnice na kojoj pruga počinje, preciznije, Ulica Ivana Gregurića u bjelovarskom naselju popularno zvanom Jošine. do prije desetak godina ulica je prelazila preko nasipa i bile su vidljive tračnice, al su preuređenjem ulice nasip razorili da cesta ne ide prek brda za bezveze. prva slika je u smjeru izlaza iz grada i nasip tu prolazi kroz vrtove i šljive rastu po njemu.

IMGP3014.jpg

 

IMGP3015.jpg

 

tu od pruge nema ni p, al do 1993. (ili 1992.) tu je bio žcp u Malim Sredicama (južni dio Bjelovara). cesta je imala dupli zavoj u kojem je sjekal prugu. kak je napravljena južna obilaznica, to je sve otišlo u povijest. inače, tu sam često kao klinac s pokojnim djedom bauljao i tražio ostatke pruge. btw, to je još nekih 500 metara od prethodnih slika.

 

IMGP3016.jpg

 

zanimljivost prva: most preko rječice Bjelovacke na ulazu u prigradsko naselje Brezovac. (još nekih 250 m iza prethodnog mjesta)

 

IMGP3017.jpg

 

IMGP3020.jpg

 

IMGP3021.jpg

 

sad smo već poodmakli od grada. selo Galovac, ostaci žcp-a. 2041024 je primijetio da su tračnice neobično uske.

IMGP3023.jpg

 

IMGP3025.jpg

 

na nasipu pruge danas se nerijetko nalaze poljski putevi

 

IMGP3024.jpg

 

ovako izgleda flora, tj. nasip u Patkovcu. žcp je povijest pa ga nismo slikali.

IMGP3026.jpg

 

vidljiv je mostić preko grabe uz nekadašnji žcp (također Patkovac)

IMGP3029.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oooo, vidim da su se počele raditi lijepe reportažice, sve na mom tragu! Što reći nego samo: Hrabro naprijed!!!!! Daj još slika! Nemoj stati samo na ovome! Fotić u ruke i slikati sve živo i mrtvo :mrgreen: u bližoj i daljoj okolici. Od nas ćeš dobiti samo riječi pohvale :mrgreen: .

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

razmišljamo da li da odemo u Severin poslikati još jedan žcp ili ne. ipak idemo. a kad tamo iznenađenje: osim žcp-a nalazimo bivšu staničnu kuću! meni je posebno zanimljiva daska na kojoj je nekad stajao naziv stanice

IMGP3032.jpg

 

u Severinu nailazimo i na prvi prag na trasi

IMGP3031.jpg

 

IMGP3035.jpg

 

nasip u smjeru Drljanovca i V. Pisanice

IMGP3036.jpg

 

i u smjeru Patkovca

IMGP3037.jpg

 

žcp na ulazu u Veliku Pisanicu

IMGP3039.jpg

 

IMGP3040.jpg

 

mislimo da je ovo zgrada nekadašnjeg kolodvora Velika Pisanica. arhitektura podsjeća na željezničku. zgrada je posve obnovljena i danas su to prostorije neke firme.

IMGP3041.jpg

 

utovarna rampa u Velikoj Pisanici. iza se vidi i nekakvo skladište s nekim natpisom koji nismo uspjeli dešifrirati. čini nam se da je Velika Pisanica imala 3 kolosijeka.

IMGP3042.jpg

 

IMGP3044.jpg

 

šnjofajući uokolo, u zgarištu nalazim na udaljenost od Bjelovara

IMGP3045.jpg

 

po šumi Kukavica mi se nije dalo bauljat, iako bi se moglo naći vjerojatno zanimljivih stvari unutra. zato smo već u Velikom Grđevcu (s druge strane šume). Grđevac potpuno razočarava jer nismo našli ništ interesantno. čini nam se da smo vidjeli nekakvu kućicu koja bi mogla bit nekadašnja stanica, al unutra netko živi i nije uz cestu.

evo vam fotak grđevačke flore na nasipu i nekakvo skladište koje je moralo imati veze sa željeznicom.

IMGP3046.jpg

 

IMGP3047.jpg

 

između Grđevca i Pavlovca nalazi se nekakva kao dolina rijeke Česme i ostaci mosta preko same rijeke. konstrukcija je vjerojatno bila zanimljiva jer prema mojoj procjeni, most je bio predug da bi bio obični konzolni pa je vjerojatno postojala nekakva rešetkasta konstrukcija,

IMGP3049.jpg

 

IMGP3050.jpg

 

onda sam na nesreću ja ugledao nekakav beton u granju i koprivama. za svaku opeklinu kopriva sa slike Stanley svakom plaća po pivu :mrgreen: riječ je o zanimljivom mostu preko nečega. valjda je nekakav potočić tekao. uz najbolju volju nismo mogli naći motiv da se probijamo do vrha nasipa (koji je tu visok neka 3-4 metra)

IMGP3053.jpg

 

ovo je žcp između Pavlovca i Dražice. tu je bila stanica Pavlovac i odvajanje pruge prema Grubišnom Polju i nečemu gdje se spajala s daruvarskom prugom (valjda Bastaji, nisam ziher). postojala je mogućnost da obiđemo i tu trasu, al to ćemo drugi put. dakle, tu je zanimljiv dvokolsiječni žcp

IMGP3055.jpg

 

IMGP3056.jpg

 

lijevo u granje ode odvojak prema Grubišnom Polju, ravno o putu prema Banovoj Jarugi

IMGP3058.jpg

 

a ovo je negdje ni sam ne znam gdje. između Palešnika i Velikog Pašijana

IMGP3060.jpg

 

Zdenčac

IMGP3065.jpg

 

i Garešnički Brestovac. tu nalazimo zanimljiv industrijski kolosijek. sam kolodvor je očito bio povelik.

IMGP3066.jpg

 

ovo nije industrijski, to je baš pruga

IMGP3067.jpg

 

IMGP3068.jpg

 

ovo mi se opako čini da je komad tračnice ostao i da si je netko napravio na njoj klizna vrata jer se otprilike podudara s mejstom di bi tračnica trebala prolazit

IMGP3069.jpg

 

još malo tog industrijskog kolosijeka

IMGP3072.jpg

 

nasip u Garešnici. osim malo tucanika, u Garešnici ne postoji baš ništa zanimljivo vezano uz nekadašnju prugu.

IMGP3073.jpg

 

ovo nam je arhitektonski ličilo na nekadašnju kolodvorsku zgradu

IMGP3074.jpg

 

Kaniška Iva: dupli žcp, valjda je bio nekakvi odvojak na ribnjake

IMGP3075.jpg

 

IMGP3076.jpg

 

u Kaničkoj Ivi nalazimo iščupane pragove

IMGP3079.jpg

 

i tucanik govori da je tu stvarno bila nekad pruga

IMGP3080.jpg

 

odmah nakon mosta preko Ilove je ulaz u Sisačko-moslavačku županiju i žcp. vidiš, nismo se sjetili potražit most preko Ilove

IMGP3082.jpg

 

trasa pruga na istom mjestu

IMGP3081.jpg

 

IMGP3083.jpg

 

i to je to. još je par km do Banove Jaruge (jedno 4-5). nije nam se dalo tražit eventualne ostatke odvajanja i skretnicu. slike šveda iz Banove imate u temi Šveđani.

Link to comment
Share on other sites

Evo i mog skromnog doprinosa ovom putopisu jer je kolega X-type već sve pokazao pa ću ja staviti još samo par slikica da se ne ponavljamo i ne budemo dosadni.

Za početak još jedamputa most ali sa druge strane slikano iz auta!

P9200130.jpg

Malo ostataka nasipa ispred samog mosta

P9200129.jpg

P9200128.jpg

Ovdje sam snimio tračnicu koja mi se čini poprilično tanja od današnjih naravno radi se o cpn-u u Galovcu

P9200134.jpg

Mostić u Patkovcu sniman s drugog kraja

P9200138.jpg

Još malo stanične zgrade iz Severina :mrgreen:

P9200141.jpg

P9200140.jpg

P9200143.jpg

Još jednom žcp V. Pisanica

P9200145.jpg

I slike sa područja vjerojatnog bivšeg kolodvora V. Pisanica

P9200148.jpg

Pretpostavili smo da je ovo bio nekada nekakav magazin ili tako nešto!

P9200149.jpg

P9200150.jpg

P9200151.jpg

Nasip između V. Grđevca i Pavlovca

P9200154.jpg

P9200155.jpg

Još malo "VRUČEG" mosta ili šta god to da bilo :mrgreen:

P9200160.jpg

P9200161.jpg

Dionica Palešnik-Veliki Pašijan

P9200167.jpg

Ovdje tračnice vode malo dublje u šumu

P9200168.jpg

P9200169.jpg

U Garešničkom Brestovcu jedna zanimljivost

P9200175.jpg

P9200176.jpg

P9200177.jpg

Vidi se da je ovdje nekada bilo industrije i posla

Ovo je slika nasipa u Garešnici ako se to može tako nazvati ali nekih većih tragova željeznice nije bilo

P9200178.jpg

I za kraj malo NEOSIGURANOG željezničko-cestovnog prijellaza sa dva kolosijeka ili jednim i pol :kul i trase pa čak i ostataka infrastrukture u Kaniškoj Ivi

P9200179.jpg

P9200180.jpg

P9200181.jpg

P9200182.jpg

Toliko od mene za sada! Ali biti će još samo dok uhvatim vremena i odem snimiti postojeći dio kolosijeka iz bjelovarskog kolodvora! Pozdrav i nadam se da ćete uživati mi stvarno jesmo!!!! 8)8)8)8)8)

Link to comment
Share on other sites

Sjajno !!! Izuzetno zanimljiva reportaža, vrijedna svake koprive koja vas je pronašla. :wink:

 

Iako je prošlo jako puno godina od ukidanja pruge, ostalo je još dosta tragova za ovakva interesantna istraživanja. Zgrade su još tu, mostovi također, a čak je i rasputnica u Pavlovcu ostala gotovo sačuvana.

 

Svaka čast, dečki :D

Link to comment
Share on other sites

Dečki, svaka čast na trudu i na fotkama. I, naravno, na super reportaži.

Biti ću slobodan dodati nekoliko opaski.

Šteta je da niste imali (? - pretpostavljam) popis bivših službenih mjesta, tj. kolodvora i stajališta, radi lakše orijentacije i potrage za ostacima. Ja ću ih rekonstruirati po sjećanju.

Dionica BJELOVAR - PAVLOVAC-DRAŽICA:

- Galovac

- Kokinac

- Severin

- Bulinac

- Velika Pisanica

- Veliki Grđevac

- Česma

- Pavlovac-Dražica

Dalje prema Garešnici ne znam, osim što se sjećam da je postojao kolodvor (možda stajalište) Hercegovac-Trnovitica

Pruga PAVLOVAC-DRAŽICA - BASTAJI (danas Maslenjača):

- Veliki Zdenci

- Grubišno Polje

- Ivanovo Selo

- Bastaji

Sva službena mjesta na ovoj pruzi bila su kolodvori. U Velikim Zdencima kolodvor se nalazio na ulazu u naselje iz smjera Bjelovara, odmah pokraj onog industrijskog objekta (ne znam što je to, ''Zdenka''?, a imao je tri kolosijeka.

Tragovi pruge i kolodvora morali bi se naći i u Grubišnom Polju (dio trase dobro se vidi s nadvožnjaka na cesti prema Virovitici), a na kolodvoru Ivanovo Selo bio sam pred tri godine. Zgrada je vrlo dobro očuvana i danas služi za stanovanje, a dobro se vidi i trasa kolosijeka. Autom se može spustiti do samog kolodvora, iako je prilazni put zemljani i jako ''kvrgav''.

I još nekoliko dodataka:

- Kada vam bude usput ne bi bilo loše slikati bivši kolodvor Bulinac. Do njega se stiže skretanjem sa glavne ceste Bjelovar - Daruvar u smjeru Nove Rače. Zadnji puta kad sam bio tamo (doduše, ima tome dvadesetak godina) desno tj. zapadno od ŽCPR lijepo su se vidjela 2 kolosijeka, a na zgradi je stajala ploča s nazivom kolodvora. Vjerujem da je zgrada još čitava.

- Ne vidim da ste slikali nasip i mjesto gdje je nekada pruga prolazila iznad ceste Bjelovar Daruvar. Mislim da je to između Velike Pisanice i Velikog Grđevca. Jesu li taj nasip u međuvremenu maknuli? Nekako mi se ne čini vjerojatnim, bio je vrlo visok i dugačak.

- Most preko Česme bio je rešetkasto-lučne konstrukcije. U to sam siguran, jer sam često prolazio tuda, a most se dobro vidio s ceste.

- Što se tiče kopriva i pive, vidi se da niste bili u izviđačima. Na ovakve ture kreće se prikladno opremljen (duge hlače, košulja dugih rukava i visoke cipele, a može i mrežica protiv komaraca, mlatilica protiv obada i ostale leteće gamadi, serum protiv zmijskog otrova, suha hrana za dva dana, zaliha vode... + busola i specijalka). :mrgreen: Pivo ste od mene svakako zaslužili, bez obzira na koprive, pa se nadam da ćemo se u skoro vrijeme sresti i izravnati račune.

To bi bilo sve od moje malenkosti za ovaj put. Još jednom bravo, zaslužujete sve čestitke za ovaj lijepi putopis i prisjećanje na jedan, nažalost zaboravljeni, dio povijesti željeznice u Hrvatskoj.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Bravo dečki, svaka čast na trudu. Vrijedilo je navozati se, vrijedilo je izdržati svako peckanje koprive, svaki ubod insekta.

Jedino bih malo iskritizirao kolegu 2041024 koji je stavio ogromne fotke zbog kojih sam morao scrolati do iznemoglosti ne bih li vidio kompletne slike i pročitao komentare drugih kolega.

Stoga, 2041024, ukoliko još možeš editiraj odnosno smanji slike!

Ako nikako drugačije u dogovoru s administratorima!

I ne stavljaj nikada više tako velike preklinjem te...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Šteta je da niste imali (? - pretpostavljam) popis bivših službenih mjesta, tj. kolodvora i stajališta, radi lakše orijentacije i potrage za ostacima. Ja ću ih rekonstruirati po sjećanju.

Dionica BJELOVAR - PAVLOVAC-DRAŽICA:

- Galovac

- Kokinac

- Severin

- Bulinac

- Velika Pisanica

- Veliki Grđevac

- Česma

- Pavlovac-Dražica

Dalje prema Garešnici ne znam, osim što se sjećam da je postojao kolodvor (možda stajalište) Hercegovac-Trnovitica

nismo imali i o tome smo pričali kak bi bilo dobro da imamo. išli smo više po njuhu gdje bi moglo bit kakvih ostataka.

za daljnje stanice ja bih rekao da su ovak išle: Hercegovac/Trnovitica, Palešnik, Garešnički Brestovac, Garešnica, Kaniška Iva, Banova Jaruga.

- Kada vam bude usput ne bi bilo loše slikati bivši kolodvor Bulinac. Do njega se stiže skretanjem sa glavne ceste Bjelovar - Daruvar u smjeru Nove Rače. Zadnji puta kad sam bio tamo (doduše, ima tome dvadesetak godina) desno tj. zapadno od ŽCPR lijepo su se vidjela 2 kolosijeka, a na zgradi je stajala ploča s nazivom kolodvora. Vjerujem da je zgrada još čitava.

zapravo smo u Bulincu zastali, ali nismo vidjeli ništa zanimljivo :? samo ostatke nasipa kroz vrtove pa nam se to nije učinilo zanimljivim. a kolodvorska zgrada nam je nekak promaknula ak postoji

- Ne vidim da ste slikali nasip i mjesto gdje je nekada pruga prolazila iznad ceste Bjelovar Daruvar. Mislim da je to između Velike Pisanice i Velikog Grđevca. Jesu li taj nasip u međuvremenu maknuli? Nekako mi se ne čini vjerojatnim, bio je vrlo visok i dugačak.

khm, jes da smo malo brže prošli kroz šumu, ali sam se ja ipak zgledao ne bih li vidio ostatke nasipa. pretpostavljam da po njemu danas ide šumski put, vjerojatno tamo di je unproforov punkt bio u ratu.

- Što se tiče kopriva i pive, vidi se da niste bili u izviđačima. Na ovakve ture kreće se prikladno opremljen (duge hlače, košulja dugih rukava i visoke cipele, a može i mrežica protiv komaraca, mlatilica protiv obada i ostale leteće gamadi, serum protiv zmijskog otrova, suha hrana za dva dana, zaliha vode... + busola i specijalka). :mrgreen: Pivo ste od mene svakako zaslužili, bez obzira na koprive, pa se nadam da ćemo se u skoro vrijeme sresti i izravnati račune.

jebo te led sunce je pržilo preko 30, kakvi dugački rukavi!?!? :mrgreen:

 

btw, vidim da mi je kolega baš lijepo uslikao noge na zadnjoj slici :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

jebo te led sunce je pržilo preko 30, kakvi dugački rukavi!?!? :mrgreen:

 

Hehe... Negdje sredinom osamdesetih bio sam, po običaju, na godišnjaku u Somboru. Pokojni tast i ja krenuli smo na pecanje na tzv. Ministarske bare (hadzibane zna gdje je to). Bilo je vruće kao u paklu, preko dana 36 u hladu. Dok smo prolazili kroz šumu između benta (nasipa) i jezera ja sam obukao ''tankericu''(!) i navukao kapuljaču na glavu(!), jer su oko nas zujale milijarde komaraca. Nikada nisam doživio nešto slično, doslovce su nam u rojevima ulijetali u nos i uši.

A kada me tast, isto tako pakleno vrućeg dana, pozvao da mu pomognem otresti dudove za rakiju, obukao sam duge hlače i košulju dugih rukava, te nabio na glavu kapu, jer je mojih ''omiljenih'' gusjenica (dudov svilac) bilo tri puta više nego dudovih plodova i padale su po meni poput tuče.

Drugim riječima, tko želi u akciji proći neuboden/nepofuren, mora se malo i (s)kuhati. :mrgreen:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Odlična reportaža o još jednoj nestaloj i zaboravljenoj željezničkoj pruzi.

Vaš trud se isplatio.

Posebno su me oduševile slike staničnih zgrada Velika Pisanica i Garešnica. Kada se te stare zgrade obnove onda stvarno bljesnu u punom sjaju. Iako više ne služe prvobitnoj namjeni još uvijek svjedoče da su nekada ovdje prolazili vlakovi i tisuće i tisuće ljudi ovdje počinjalo i završavalo svoje putovanja.

 

Pitam se koliko ovakvih i sličnih staničnih zgrada, devastiranih i poluporušenih ima širom Hrvatske ?

 

Pozdrav iz Osijeka !

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

Pitam se koliko ovakvih i sličnih staničnih zgrada, devastiranih i poluporušenih ima širom Hrvatske ?

Ima ih zasigurno još jako puno, ali zahvaljujući ovakvim i sličnim ekspedicijama (Stanley je upravo malo prije u zasebnoj temi najavio još jednu novu :wink: ), velik njihov broj će biti pronađen i ovjekovječen na ovom forumu. :D

Link to comment
Share on other sites

za daljnje stanice ja bih rekao da su ovak išle: Hercegovac/Trnovitica, Palešnik, Garešnički Brestovac, Garešnica, Kaniška Iva, Banova Jaruga.

 

Pogledao sam još jedanput vaš putopis (zbilja je gušt) i sjetio se da je između službenih mjesta Pavlovac-Dražica i Hercegovac-Trnovitica bilo stajalište Pavlovac-Ladislav.

Nego, jeste li vas dvojica tamo 1. ili 2. rujna? Postoji mogućnost da izravnamo račune tj. da vam isplatim odštetu za one koprive.

To ovisi o dogovoru s moja dva kompanjerosa, seabralom i Portosom. Mi polako radimo na planu putovanja tj. očevida, a nije isključeno da osvanemo u vašem dvorištu.

Guknite, a detalje možemo preko PP.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

za daljnje stanice ja bih rekao da su ovak išle: Hercegovac/Trnovitica, Palešnik, Garešnički Brestovac, Garešnica, Kaniška Iva, Banova Jaruga.

 

Pogledao sam još jedanput vaš putopis (zbilja je gušt) i sjetio se da je između službenih mjesta Pavlovac-Dražica i Hercegovac-Trnovitica bilo stajalište Pavlovac-Ladislav.

a jel ne bi Pavlovac-Ladislav bilo na kraku prema Grubišnom? ovak gledajući na kartu postoji i ta mogućnost.

nego - jel se sjećaš možda je li bilo stajalište Zdenčac?

Nego, jeste li vas dvojica tamo 1. ili 2. rujna?

 

zasad nemam ništ u planu. javi negdje 30tog

Link to comment
Share on other sites

Popis stajališta i kolodvora prema voznom redu 1957/58:

 

P8180003.jpg

 

Na dionici Garešnica-Banova Jaruga vlakovi ne voze, iako je ucrtana u mrežu pruga u navedenom voznom redu. :?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, zaista sam krivo smjestio stajalište Pavlovac-Ladislav, ali je bitno da je postojalo. Uostalom, za nekoga tko sipa podatke iz glave tj. po sjećanju nisam puno ni fulao.

Stajališta Rašenica u zadnjim godinama prometa nije bilo.

A pruga Banova Jaruga - Garešnica izgrađena je puno kasnije (čak mislim u vrijeme kada je ostatak mreže ukinut) i služila je, koliko znam, samo za teretni promet.

Dobro bi nam došao vozni red iz šezdesetih (1962.-66.). Ima netko da skenira i stavi na Forum?

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da vam nadopunim temu:

Jučer smo poslikali dio onoga što ste vas 2 propustili.

 

U gustišu ostaci nasipa željezničkog nadvožnjaka preko ceste Daruvar-Bjelovar

Bjnadvoz.cestaJ.jpg

Bjnadvoz.cestaS.jpg

 

Malo dalje ostaci nasipa s upornjacima bivšeg nadvožnjaka preko kanala

Bjnadvoz.kanalJ.jpg

Bjnadvoz.kanalS.jpg

 

Zgrada bivšeg kolodvora Bulinac koji je imao 2 kolosijeka

Bulinackolodvor1.jpg

Bulinackolodvor2.jpg

 

Za kraj poklon x-typeu

Koprivax-type.jpg

(Stanley me nagovorio a j... onog tko se ne da nagovoriti)

:skok

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Putopisi od jučer se polako pripremaju, ali kad smo već spomenuli Bulinac:

1. Do jučer nisam imao pojma da takvo mjesto uopće postoji :oops:

2. Osim kolodovora, tu je osim nas bilo još dosta živih bića (za razliku od drugih mjesta koja su bila prilično pusta).

Na primer:

- koze :!:

j0901242op9.jpg

 

(umjesto Portosa, njima se bavila njihova čuvarica,

i pas:

j0901243gw1.jpg

 

A Portos nije bio ni svjestan da su mu iza leđa ovce

j0901244rs9.jpg

sve dok nije došao ostatak ekipe:

j0901245tf3.jpg

 

3. Jedna slika iz Pizzerie "Bilogora" je već na forumu, a druga pokazuje zavjese u istom objektu:

j0901246yz7.jpg

 

4. Kvaliteta ćevapćića se nažalost ne može pokazati pravom slikom, nego samo ovako:

:rig

 

Srećom, postoji i :pivo pa se nekako preživjelo!

 

Želim(o) svima ugodan vikend :D

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Za kraj poklon x-typeu

(Stanley me nagovorio a j... onog tko se ne da nagovoriti)

:skok

 

Hehe...

U ove koprive x-type nije mogel upasti, jer nije bil na lokaciji (Veliki Zdenci).

I tak u znaku ove plemenite biljke (korisne protiv reume) dojde i moj 1.500-ti post. Rekel bi da nije loše za godinu dana.

Ja se nisam štel pofuriti, jer nemam reumu. :mrgreen:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

ovaj Portos me svako malo iznenađuje :mrgreen:

pred ljeto zeme oštrodlaku živinu, a sad pred zimu dugoglaku...

kad malo bolje razmislim nije ni on tak bedast :mrgreen:

Nisam ja zel nikakvu živinu. Sasvim dovoljan mi je bio 6-dnevni boravak curinog mačka u Zaprešiću :twisted:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...