mali.paja Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 Prije nekoliko dana dobio sam poruku. Otvorim i čitam. Thomcro me zamolio ako mogu maloj riječkoj ekipi organizirati posijet staroj postavnici na Glavnom kolodvoru. Dečki idu iz Rijeke dana 18.03 sa vlakom 703 a kasnije prema Sisku. Između vlakova bi pogledali postavnicu. Javio sam da ništa ne obećavam ali ću pokušati. I tako sam ja dobio potrebne suglasnosti i došao na Glavni kolodvor čekati vlak 703. Vlak je po običaju imao malo zakašnjenje od petnestak minuta. Ja sam bio na 1 peronu a dečki izranjaju iz rupe. Quote
mali.paja Posted March 20, 2015 Author Posted March 20, 2015 Krenuli smo odmah prema postavnici. U međuvremenu me nazvao Stanislav Vukorep iz Čapljine. Trebao sam se i sa njim naći. Za vas na forumu on nije bitan niti se javlja ali uredno prati sve osobito uskotračne teme. On priprema za tisak knjigu o uskotračnoj pruzi Čapljina-Dubrovnik, Uskoplje-Zelenika i Hum-Titograd. Knjiga bi imala preko 5oo stranica. Bilo bi puno fotografija i tehničkih podataka. Dosta slika sam mu ja dao. Dobio je slika i od Chestera kao i iz Austrije. Pješice je sve te trase prošao i zabilježio razgovore sa još živućim ljudima koji su radili na toj pruzi. Rodom je iz Hutova i tamo ima postavljenu malu zbirku željezničkih predmeta kao Zavičajni muzej. Pozovem i njega u posijet na postavnicu. Od hrpe ključeva ne valja niti jedan. Zato pozovem pomoćnika šefa kolodvora. I on donese ključ pravi. Kasnije je dečkima malo i pričao neke stvari o postavnici jer je on na njoj dežurao kao prometnik. Pa da počnemo sa slikama sa postavnice. Pomoćnik šefa kolodvora. Stanislav Vukorep. Quote
mali.paja Posted March 20, 2015 Author Posted March 20, 2015 Zemljaci! I pomoćnik je porijeklom od Hutova. Neke slike su malo tamnije.Ja sam sa ovim završio a vi iz Rijeke nastavite ako želite ili započnite novi putopis. Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 Par riječi samo za uvod: prije desetak dana odlučili smo nas trojica, Kapo, K 357 i ja da iskoristimo popust srijedom koji daje HŽ PP i da za siću love odemo do Zagreba ali kako je Zagreb već isfuran odlučili smo se da krajnja destinacija bude Sisak gdje smo naumili snimiti parnjače. U Zagrebu nam se priključio Nik. Par dana prije odlaska pala mi je na pamet ideja da bi se moglo vidjet i postavnica i kontaktiral sam malog.paju tako da je i to upalo u ovaj ekšn.Ja ću nastaviti ali ću sa fotografijama krenut od "donje" polazne točke ... 703 ... 1141 379karte su kupljenesviće zoraprvo stajanje na Pećinamajutro na Škrljevuna Meji križanje sa 4600kroz Zlobin smo proletiliofčice u Drivenikuostaci "starog" EVP-astajanje u Fužinama Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pa u Lokvamaodvojak za Lučice pred Delnicamadosta mladih se u Delnicama ukrcava (idu u Moravice u srednju školu)stajanje u Zalesini (ima dosta snijega i nije još za bilo kakvu ozbiljniju aktivnost)ulazimo u Brod Moravicestajanje u Moravicamaopet nekog vraga mudruju po Vrbovskomu Gomirju k'o da je bil "atomski zdesna" ... ove čačkalice od stabala su prestrašne kako izgledajuOgulinski Hreljinćenifu su prenamjenili Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pred Ogulinombila su 4 dizla u depotuoštarijski "stari" EVPkrižanje sa nagibalom u Generalskom stoluu Dugoj Resi rešetaju tucanikKarlovackrižanje sa putničkimovi ostaci stare mreže još bude neka druga sjećanjastajanje u Jastrebarskomuskoro se ćaća vraća Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 što nije most već obojan?šta je ovo nekakav sajmeni dan?tu negde sam i jaeto nas na kraju puta prvog djelaneki čekaju neki već spremni za odlazaktu ćemo gore uskorovalja bit oprezan, vlak je uvijek brži!vrlo elegantno zdanjeprije nego što smo otišli u obilazak prošal je 6112 101zanimljive su mi te istake i kako je sve to sagrađeno Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pogled sa prvog ...... sa drugog... i sa trećeg prozorane, gore nismo išliunutrašnjostiza ulaznih vrata je priručna kuhinja Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pogled na kolodvora iz postavniceimali smo i službeno vođenje i objašnjavanje (gospodin je pomoćnik šefa kolodvora ali mu nisam zapamtio ime)shema kolodvora sa signalima i skretnicama Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pult sa sklopkamagospodin objašnjava na koji je način ve funkcioniralodetalji sheme kolodvora Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 svako malo nešto prolazi (što je za nas iz "donjih" krajeva teško za vidjeti)pa vagonnaoko obična kompozicija ...ali nijei tad iznenađenje, dolazi mađarski mjerni vlakpriprema za odlazak u Rijekuidemo za Sisakzdesna se odvaja riječka prugaevo nas u Sisku ... al' što je ovo? Pa ovdje je sve raskopano! Kaže nam Nik da je ovdje tako već skoro godinu dana jer kad su krenuli kopat pothodnik da su neletjeli na nekakva arheološk nalazišta i da otad sve ovako stoji. Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 al' ajmo mi na ono zbog čega smo potegnuli put21-030upravljačnicaložišteosobnapločicekotači naoko ne izgledaju veliki Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 ali u usporedbi sa Kapotom to već drugačije izgledaK 357 je na njojnije baš ni niskagrupni portret T.K.K.švicarski vagoniznutraima ih još pod krovomovoj nisam uspio odgonetnut brojaima zanimljiv natpis na boku tendera Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 al' iza je 62-ka u zelenom bojanjunetko je nešto čepao pa ima i ostataka policijskog očevidaodostragaDaBaat-a nisam snimil izvana ali jesam zato unutrašnjost, karakteristična vrataunutrašnjostinventarska lista Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pasaran ...... i non pasaran u ćenifuslužbeni dio Da vagona (nisam ulazio jer je trebalo uć kroz bočna vrata a meni se nije dalo penjat a vrata su bila tvrdo zamandaljena)unutrašnjost je, logično, puna smeća i devastiranaogibljenjevani na livadi su ostaci nekakvih starih Gas vagona koji sad nose oznake HŽ Infrerampa za namirivanje parnjača Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 potom smo ušli u dio koji je pod ključem i tu su dvije lokomotive, jedna manevra i jedna parnjača (zanimljivo je da ono što je "skriveno" od očiju ostaje koliko toliko sačuvano a ono što je vani izloženo to se u pravilu devastira {nije to slučaj samo u Siskom, imamo mi to i u Rijeci})vjerovatno je u ovim pretincima bio alatovdje se nešto drugo radilo kad postoji ovakvo upozorenjemada su mi govorili da miriše na ocat meni je mirisalo po tropovici, zid Segesticeništa ga nije moglo omest u dremežu Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 sisačka spejs šatl postavnicaod 5-6 kolosjeka samo jedan je u funkcijipreko puta kolodvorske zgrade je autobusni kolodvoruz kolodvorsku zgradu je 22-101 (al' obratite pažnju na tender, je to bilo uobičajno da je tako ugljeni prostor bio prekriven?)vraćamo se čekat vlak za povratak u Zagreb, odvojci koji nikamo ne vode i šturc za ništasa malim zakašnjenjem evo mađara za Zagrebpo povratku u Zgareb ... makosaputničkipa opet makosa Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 pa đir po depou (drvenjak nas je naganjal ali smo ga uspješno otklonili al' bil je zbog toga ljut k'o ris a nije nam niš mogal ... al' je zato za nama cupkal k'o vjerni pasić, valjda da nebi uzeli koji šraf)dolazi još jedan putnički iz smjera Dugog sela (noge su sve teže i već mi je pomalo dosta)ovome nisam mogal odoljetifala bogu, napokon, ovim ćemo kućisad udri pa po detaljima, glave na zgradičetvrti peron prvi kolosjek (tu sam se načekal i načekal vlakova za Rijeku) Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 sunce je sve niženapuštamo Zagrebpreko Miramarskemi odosmo lijevoputnički dolazi iz smjera zapadnog kolodvorajoš malo i napuštamo Zagreb Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 preko Save i by by Zagreb do neke druge prilikestajanje u karlovcusad ima i dva šveđotapreko Kupemalo dalje uz Mrežnicuizmeđu Oštarija i Ogulina, idealno za malo propuhat kotačeOgulin, polako pada mrak Quote
thomcro Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 kratko stajanje u MoravicamaSkradzašto smo stali u Zalesini neznam (moguće da je smjena prometnika)Delnicefužinska večeru Škrljevu križanje sa mađarskim jernim vlakome sad smo za mrkić doma, stajanje u Pećinamai za šlus, u Rijeci nas dočekalo brundalo*****I to je to, nema više! Do slijedećeg ... Quote
K 357 Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 Evo da se i ja nadodam sa svojim slicicama ( biti ce ih lijepi broj ,ali to je bilo najmanje sto sam mogao odvojiti jer sam uslikao i preko 1000 fotki ) Lagani pred-izlazak sunca u Meji Malo kasnije Drivenik Samo što nije izašlo ! Zalesina sa ostatcima snjega koji su jos do 30 cm Kolodvor Moravice Vrbovsko sa nešto teretnih vagona . Ogulinski depo Izlazak iz Ošratija i njegov EVP Susret sa nagibnim 7123 002 & 001 u Generalskom Stolu ( ja mislim ) Quote Pozdrav iz Rijeke
K 357 Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 U Dugoj Resi se trenutno obnavlja zadnji kolosjek ... Most preko rijeke Kupe prije ulaska u kolodvor Karlovac Okretnica i par Šinobusa te jedna manevra . Nakon toga Savski most na ulazu u Zagreb koji se jos rizvode radovi... Zgrada glavnog kolodvora Zagreb Zapadna postavnica Malo iz nutra Ostatci papira na kojemu su bili napisani po redu kolodvori od Zagreba do Rijeke i od Pule do Buzeta Par manevarki Mađar 6111 022 Quote Pozdrav iz Rijeke
K 357 Posted March 20, 2015 Posted March 20, 2015 Mađarski mjerni vlak 9160 035 Bilo je i vrijeme da se krene za Sisak ( Mađarom 6111 021 ) Na sredini ogromne ravnice od 50 km krizanje sa jos jednim Mađarom ovaj put 6111 023 ( s kojim smo se i vratili iz Siska ) Evo nas u sisku . Okretnica i depo sa jednom parnom lokomotivom serije 22 U drugom depou jos dvije parne lokomotive ( nesjecam se serije ) Prazan tender . Upravljacnica prve lokomotive .. Vmax 45 km / čas Unutrasnjost plavog vagona.. Quote Pozdrav iz Rijeke
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.