Vrlo frekventan odvojak Rasputnice Krivaja i Gaj do 1991. U Sunji san pored 11 kolosjeka,koliko ih Sunja ukupno ima proveo djetinjstvo,mladost i zivot do svoje 35. godine.Kao prometnik sam poceo da radim u Sunji 1975. godine.Stanovao sam na zgradi zelj.stanice.Sad cu po sjecanju da napisem brojeve vlakova koji su prolazili preko Rasp.Krivaja i Gaj odnosno pravcem Novska - Sunja -Bos.Novi i obratno.Smjer Bos.Novi - Novska teretni 61310,61312,61314,61316,61342,81154 (ruda Omarska-Radinac).Brzi vlakovi 170,660,662 (redovni)i sezonski 1720,1866,1195,1669.Suprotni teretni 61313,61315,61341,61343,61345.Redovni brzi 171,661,663 Sezonski 1721,1867,1194,1668. U vremenu izvoza psenice i kukuruza su redovno uvodjeni podjeljeni narocito na relaciji Sremska Mitrovica - Solin Luka 61813 i 61815.Velike kolicine fosfata za umjetno gnjoivo su prevozene iz Solina za "Zorka" Sabac i "Petrokemiju" Kutina.Zaboravio sam jos vlak 61340 on i 61342 su bile Kutinske trase i svakodnevno su uvodjeni i pojeljeni 61840 i 61842,odnosno iz Kutine 61843 i 61845. Veliki profit bivsem ZTP Zagreb su donosili upravo vlakovi na relaciji Srem.Mitrovica-Solin Luka i Sabac - Solin Luka jer je ZTP Zagreb imao prijvozni put od Tovarnika do Bos.Novog gr.km. pa od Martin Broda do Solina i samo jednu zavrsno pripremnu organizaciju i to u stanici Solin Luka.A koliko je to para donosilo i sta to znaci to smo ni koji smo na Visoj ucili politicku ekonomiju kod prof.Dr Vojvodica dobro naucili. Inace Rasp.Krivaja i Gaj su napravljene 1964. godine i 1968. kad je pusten u rad APB Novska-Sunja i rasputnice su opremljene elektro-relejnim SS-uredjajem u sistemu APB-a.Prve dvije Rasputnice na podrucju bivseg ZTP Zagreb gdje su 1983. ugradjene nove skretnice T-1,T-2,T-3 i T-4 za brzinu u skretanje preko Rasputnica sa je bila 65 km/h. U jesen 1988. na rasputnici Krivaja i Gaj ugradjeni su elektricni grijaci skretnica (napajanje sa KM).Rukovanje rasputnicama je vrseno sa SS postavnog bloka INTEGRA stanice Sunja.