Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

gordana357

Članovi
  • Content Count

    716
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Orlando,florida
  1. gordana357

    gordana357

  2. Pruga Knin-Zadar zvanicno pustena u promet 1967. Jos me zanima gdje su te parne lokomotive na Mostarskoj pruzi namirivane i servisirane.
  3. Pruga Knin-Zadar je izgradjena i pustena u promet 1967.godine,a u Kninu su uveliko vec bili dizeli 661 i 642.Koliko znam tom prugom nisu nikad vozile parne lokomotive.Ta 120-001 nije mogla biti manevra u Zadru.Manevru u Zadru i Bibinju je radila lok.642 koja je dolazila iz Knina,vise je radila u Bibinju nego u Zadru,iz Bibinja u Zadar je vukla loko bruto i vrsila postavu u Zadru.Okretanje putnickih garnitura je vrseno voznim lokomotivama.Po evidenciji domicilne lozionice lok.120-001 su bile Varazdin i Koprivnica.
  4. Bice da je to dizel odvukao garnituru Talga u Rajlovac u depo i putnicke stanice onako za usput.
  5. Zasto bi bila misterija ako je 661 na Talgo vozu za Bihac. U VV Bihac je permanentno stacionirana po jedna lok.serije 661 za tamosnje potrebe.U Bihacu na njoj mogu izvrsiti dnevni pregled,izmjene kocionih papuca i neke sitne tekuce opravke.Sve ostalo se radi u Rajlovcu.I...kad tu lok. 661 u Bihacu treba zamjeniti drugom iz Rajlovca,a ovu vratiti u Rajlovac daj je na Talgo za Bihac ova sto je dovukla voz iz Sarajeva,a ova sto treba iz Bihaca da se vrati u Sarajevo,vrati i Talgo voz.Zasto u tom slucaju davati na voz i lok.441. Stvar je jednostavna ko pekmez.
  6. Zar nije dovoljan dokaz Kineske ozbiljnosti ono sto se radi na Peljeskom mostu.
  7. To samo ako grmi na peronu,ako grmi iznad perona onda nema opasnosti,ali i nece grom u koprive.
  8. Imam sliku 32 serije na GK stavit cu je na fb.Znam to sigurno.pok.otac je bio strojovodja na 32 seriji u Volinji od 1962. pa dok je bila u Volinji.Odveze je u Zagreb na tzv. "pranje",ostane dva dana u Zagrebu,spava u konacistu,cijelo vrijeme je u lozioni dok se na njoj vrse opravke i kad je srede vraca je nazad.
  9. Slika 32-013 u Volinji na 1. lozionickom kolosjeku iz 1961.tad su iz Knina dosle 32 seije i zamjenile dotadasnje serije 31. Doslo je 5 lokomotiva i rasporedjene su lozionici Sisak,ali zbog kratke okretnice nisu vozile u Sisku ni isle na opravku,na opravku su isle u lozionici Zagreb.Dvije su radile aktivno u turnusu,jedna ispravna pogasena u rezervi u hangaru u lozionici u Volinji,a dvije u Sunji.U Sunji su i okretane jer je okretnica u Sunji dugacka 24.5 m.Ovo je slika iz Zagreba iz muzeja inace uzeta iz kancelarije sefa lozionicke ispostave u Sunji nakon 1978. kad je dizel lok.preuzela rad rivalice u Volinji,ukinuta manevra u Sunji zbog pocetka rada Zagreb RK i ukinuto i radno mjesto sefa lozionicke ispostave u Sunji.Puno slika iz tog vremena je uslikao na tom terenu jedan novinar koji je zivio u Kostajnici i bio dopisnik Vecernjeg lista.
  10. Prije rekonstrukcije vagoni dosli iz Njemacke upravo su pojedinacno vagani u Zagreb Zap.kol.
  11. 50 km/h,ako je isao u sktrtanje onda 35 km/h.
  12. Ovaj prvi video je TV snimak podizanja vagona i rasciscavanje koje je uslijedilo vec sutradan popodne. Na drugom videu je Zagreb Zap.Kol. tu su stigli DB vagoni iste vrste iz Njemacke zbog rekonstrukcije i tu se kompletirala ekipa,koja je isla na rekonstrukciju.Lokomotiva je bila 661-216 strojovodja je bio Zlatko Pongrac,a ovaj u civilu sto se penje na lokomotivu je tadasnji sef saobracajnih poslova ZTP-a Zagreb Amanovic.Iz Zapadnog je garnitura sa kompletnom ekipom otisla u Novsku preko Siska i Sunje. i iz Novske se krenulo na rekonstrukciju prema Dugom Selu zbog primjedbi ponasanja vlaka tamo na nekim krivinam i mislim na nekom mostu.U Dugom Selu su stali zatvorili slavine zracnog voda i do Sesveta ispitivali kocili samom lokomotivom.Lok. zaustavila bez problema.U Sesvetama su stali ukljucili u zracni vod,napravili skracenu probu i izmedju Borongaja i GK pri brzini od 115 km/h vrsili kocenje.Sve je funkcionisalo bez problema.
  13. Bez filozofije...jesu li kaznjeni sustavni krivci za Rudine.
×
×
  • Create New...