Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

tnardel

Članovi
  • Content Count

    436
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tnardel

  • Birthday 28.01.1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Maksimir - zapadni
  1. tnardel

    Malo zabave ... II

    Noć vjestica…neko zvoni na vratima… Muz otvara i vice zeni: – Draga, nekakva vjestica je pred vratima. Žena odgovara: – Ma, daj joj nekih slatkisa i otjeraj je, Muz poslusa i od tada punica s njim vise ne razgovara. Osnovao Lav novu firmu i zaposlio magarce da rade. I u prvo vrijeme sve je išlo odlično. Lav je rukovodio, magarci radili, a firma se razvijala. Poslije nekog vremena Lav je uvidio da ima mnogo novca, ali da nema slobodnog vremena pa je odlučio zaposliti menadžera. I zaposli Lav Medvjeda kao menadžera da rukovodi firmom. Kao profesionalni menadžer Medvjed je tražio razne izvještaje da bi mogao što bolje upravljati firmom, ali i da izvještava Lava. I tako je Lav uživao, Medvjed rukovodio, a magarci radili i još pride pisali izvještaje za Medvjeda. Poslije nekog vremena Medvjed zaključi da suviše vremena provodi analizirajući te izvještaje pa zaposli tri Vuka kao voditelje poslovanja čiji će posao biti da od svih tih izvještaja prave jedan sažeti izvještaj Medvjedu. Da bi pokazali Medvjedu koliko su oni stručni i vrijedni, Vukovi su magarcima uveli još novih izvještaja. Sada su magarci pored redovnog posla i starih izvještaja dobili pisanje i novih brojnih izvještaja. To ih naravno nije činilo sretnima pa su počeli gunđati jer su morali ostajati duže na poslu da bi završili sve te izvještaje za Vukove. Medvjed je uočio da moral u firmi opada te je zaposlio Lisicu da ga podigne. Lisica je provodila ankete, organizirala razne tečajeve, događaje i skupove u svrhu podizanja morala u firmi, ali sve to izvan radnog vremena i vikendom. Magarci su sada već otvoreno pokazivali nezadovoljstvo jer su imali sve više i više posla i sve manje i manje slobodnog vremena. U isto vrijeme Lav je primijetio da profit firme drastično opada te je pozvao Medvjeda, Vukove i Lisicu na sastanak da odluče što i kako dalje. Na sastanku je odlučeno: - Otpustiti pola magaraca da bi se smanjili troškovi poslovanja, a preostalim magarcima umanjiti plaću za 20%. Svaka sličnost s aktualnim događanjima u zemlji je sasvim slučajna i za to ova basna unaprijed odriče bilo kakvu odgovornost! - "Tri vještice gledaju tri Swatch sata. Koja vještica gleda koji Swatch sat?" Na engleskom: - "Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch."
  2. Doći u San Francisco a ne posjetiti Cable Car muzej bilo bi ravno bogohuljenju. Pa krenimo: Zgrada muzeja: Odmah na ulazu vidi se radionica za održavanje i popravak kabela i pogona cable cara: a odmah pored je i sam pogon: Radnim mjeri temperaturu kućišta samog pogona: i tehnički podatci (nadam se da će biti čitljivi). Inače brzina kretanja sistema je između 19 i 20 km/h U početku su vozili parovi od dva vagona. Prvi iz kojega se upravljalo i otvorene prikolice. Zanimljivo je da se pred zadnjom stanicom (okretištem koje koristi okretnicu) otkopčavla prikolice i nakon okretanja kola za upravljanje manevriranjem se ponovno spajali kako bi upravljačnica opet bila prva. Svaka kola imju dva postolja Takozvani grip. Poluga kojom se pritišće pogonski kabel i ostvaruje se kretanje Shematski prikaz provlačenja kabela kroz krivinu: te prikaz teh. rješenja postavljanja kabela na na okretnici. Naime vagon se ljudskom snagom odvuče na okretnicu, okrene, ručno izvuče i nakon toga je opet spreman za spajanje na kabel. Postupak se može vidjeti na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=iMz41QkaRbg Shematski prikaz ugrađene kanalice i kabela ispod kolosjeka Shematski prikaz povučenih kabela kroz grad. Inače San Francisco ima 4 Cable Car linije: Te shema razdvajnja kabela ispod pogonskog postrojenja. Jedan mali dio se može vidjeti u podrumu samog muzeja, ali je nezahvalan za slikanje jer je u mraku zaštićen staklom i žičanom mrežom. Valjda je u prošlosti netko pokušao doći do njih tim putem. Te shematski prikaz visinske motke (možda netko zna primjereniji prijevod "depression beam") Pošto sam u SF-u bio sa obitelji, a oni nisu baš toliko zainteresirani za željezničku i srodnu tematiku morao sam skratiti planirano vrijeme obilaska. Za one koji žele više, neka me slobodno kontaktiraju na pp i ako ste zainteresirani ustupam sve slike iz muzeja. Ima dosta slika panoa o gradnji i opisima koja bi se ovdje slabo ili nikako vidjela. Slike i opise potresa koji je pogodio SF početkom 20 st, a odnosi se na cable car i njegovu obnovu. Za kraj slika kolosjeka cable cara na ulici uz sam muzej:
  3. Pokušao sam preko Dropboxa. Ako tko ima savjet neka mi da. na Photobucketu nemam mjesta a ne plača mi se dodatni prostor, a ko nema neka admini izbrišu post.
  4. Puno slika! Daklem, Ove vruće srpanjske dane proveo sam u SAD-u. Jedno od odredišta mi je bio Sacramento, glavni grad savezne države Califorije. Naravno da sam se zaputio i u željeznički muzej koji je smješten u Old Town-nu koji me se jako dojmio. Da nema parkiranih automobila i asfalta imao bi osjećaj kao da si u americi u 19 stoljeću. https://www.dropbox.com/s/gon9pveyb8q5jgq/IMG_5428.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/g4e2lcjejc5de95/IMG_5423.JPG?raw=1 stara škola https://www.dropbox.com/s/rbirla2h8z5wzr6/IMG_5421.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/rhjztkzpurtb2bo/IMG_5411.JPG?raw=1 Sjedne strane trgića https://www.dropbox.com/s/7ixgjraaqpfk29d/IMG_5415.JPG?raw=1 a s druge: https://www.dropbox.com/s/pgm0f3x3926jswl/IMG_5417.JPG?raw=1 i konačno ono u što sam se zaputio: https://www.dropbox.com/s/6sh6pbh1vtfyh39/IMG_5410.JPG?raw=1 Na ulazu me prvo dočekao likovni signal, https://www.dropbox.com/s/25om71mel3tkhel/IMG_5200.JPG?raw=1 i Southern Pacific railroad locomotive NO.1 https://www.dropbox.com/s/n7hf467h4ro2dld/IMG_5350.JPG?raw=1 više o njoj https://www.dropbox.com/s/o04f6c4mid1qnzm/IMG_5351.JPG?raw=1 Početak obilaska muzeja https://www.dropbox.com/s/vyk1qndef9l4aaw/IMG_5201.JPG?raw=1 Kratka povijest kalifornijske željeznice https://www.dropbox.com/s/elpz056fkzmgmiq/IMG_5202.JPG?raw=1 Proširenje Sacramento valley rail road company https://www.dropbox.com/s/85l0ovh7pi0addv/IMG_5203.JPG?raw=1 Rekonstruktivni detalj sa izgradnje brdske dionice https://www.dropbox.com/s/jiz9k8ub86ayhcs/IMG_5204.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/kgnwib2xjslvul0/IMG_5205.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/2tyurl99zs9orod/IMG_5206.JPG?raw=1 Mjerna oprema geometra toga doba https://www.dropbox.com/s/pk3d4dn24i7lktp/IMG_5207.JPG?raw=1 i oprema inženjera https://www.dropbox.com/s/eim8rxead2918ot/IMG_5208.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/69nj84cbo6gr2f7/IMG_5209.JPG?raw=1 Majstor iliti strojovođa na radnom mjestu https://www.dropbox.com/s/dnd8gsxjy646oky/IMG_5211.JPG?raw=1 i čeka valjda dozvolu za ulazak u tunel u izgradnji https://www.dropbox.com/s/qjwcg5888zlvp0g/IMG_5212.JPG?raw=1 Tračnice iz 1860 tih godina https://www.dropbox.com/s/4pghsld55fe0t0u/IMG_5214.JPG?raw=1 i spojnice (valjda) https://www.dropbox.com/s/gobxr1vn3qsl5za/IMG_5215.JPG?raw=1 Inženjer daje upute https://www.dropbox.com/s/zi9nphxarrivm7y/IMG_5217.JPG?raw=1 Još malo o prvoj lokomotivi https://www.dropbox.com/s/7ei3hb8pma7hlx7/IMG_5218.JPG?raw=1 Samohvala https://www.dropbox.com/s/ub2xpwu27hn5ybw/IMG_5219.JPG?raw=1 Osovina u tadašnjem mjerilu https://www.dropbox.com/s/873aq3cxyz8sbo1/IMG_5223.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/ms36p6tfcfuvawu/IMG_5224.JPG?raw=1 Vrijeme na željeznici https://www.dropbox.com/s/ixvevlnb9ovbizf/IMG_5227.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/w51yc6lk92xxayo/IMG_5226.JPG?raw=1 Putnički vagon https://www.dropbox.com/s/1o69nermaazxmp9/IMG_5231.JPG?raw=1 izvana https://www.dropbox.com/s/kf9mzyc58qkgra4/IMG_5230.JPG?raw=1 i iznutra (na žalost ulazak u isti nije bio moguć) https://www.dropbox.com/s/ir991h4k2a9gb2q/IMG_5228.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/suz15oqxki2stj2/IMG_5229.JPG?raw=1 Detalji sa manevarskog rada https://www.dropbox.com/s/hggdefmdwg71bsj/IMG_5241.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/ozry92pb8di0fpw/IMG_5242.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/2ljdvhqb7xxjq97/IMG_5240.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/06mgbiwg1lpjpha/IMG_5247.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/xx8ilhr4yv8r6t0/IMG_5246.JPG?raw=1 Izvadak iz signalnog pravilnika https://www.dropbox.com/s/1194rlnd678w228/IMG_5248.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/qt0rkktlyx0yjnn/IMG_5251.JPG?raw=1 Upozoravajući "uređaj" https://www.dropbox.com/s/yhcecv50hmv6k6w/IMG_5249.JPG?raw=1 Manevarska lampa https://www.dropbox.com/s/pvjudiagwey0j2e/IMG_5252.JPG?raw=1 Zviždaljka parnog vučnog vozila https://www.dropbox.com/s/eydeaci2p4dy91c/IMG_5253.JPG?raw=1 Upute bez rijeći https://www.dropbox.com/s/9giwd7sad3p2d2t/IMG_5254.JPG?raw=1 Telegrafska oprema https://www.dropbox.com/s/vf8vt0n2aqi77nr/IMG_5255.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/8wjnhsq4p6e4ocb/IMG_5256.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/sz0qwn0j0d1hebm/IMG_5257.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/t0x2gx3362b0kaw/IMG_5258.JPG?raw=1 Kolodvorska strana pročelja želj. stanice https://www.dropbox.com/s/zbx87vejv7rio0f/IMG_5260.JPG?raw=1 Prozor za prodaju karata https://www.dropbox.com/s/x39ll4an5slchxa/IMG_5263.JPG?raw=1 Službenica za telefonom https://www.dropbox.com/s/n22a3zck8qu2kqj/IMG_5264.JPG?raw=1 Privatni vagon https://www.dropbox.com/s/78fg7oplyy7lnmw/IMG_5259.JPG?raw=1 Unutrašnjost (također je onemogućen ulazak u njega, a slikao sam preko stakla) https://www.dropbox.com/s/r5jqi52o2sbuw85/IMG_5265.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/lols33ajtoosv0g/IMG_5266.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/q1t9hde1uytzlqc/IMG_5267.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/jy1ipqvt4fkugqw/IMG_5268.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/qs5x969swb52b81/IMG_5269.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/baus1lpkwy5vb5i/IMG_5270.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/btr6pp9s9z5ikni/IMG_5271.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/ya08533opdkj2jv/IMG_5272.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/97wn1wgm37fkvu6/IMG_5273.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/s3rwn2c5kgagiho/IMG_5274.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/khquwrp680jzmqg/IMG_5275.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/tvhm9bk0j8bkihr/IMG_5277.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/5jn4ol2kue0syzt/IMG_5278.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/qi4uj11ovi45yar/IMG_5279.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/oaa4trhb6a8yoq4/IMG_5280.JPG?raw=1 Detalj sa održavanja klosijeka https://www.dropbox.com/s/mz5vydf6dc611sz/IMG_5282.JPG?raw=1 Prijesek modela parnog cilindra https://www.dropbox.com/s/bd2t5ekbmje27q6/IMG_5283.JPG?raw=1 Vrsta drezine? https://www.dropbox.com/s/nupye4pamwuumjo/IMG_5284.JPG?raw=1 Parna lokomotiva (nisam našao tablu sa detaljima lokomotive) https://www.dropbox.com/s/50gl5d4ryfxmcet/IMG_5289.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/auf2r17k1abh5gl/IMG_5290.JPG?raw=1 Ljubazna volonterka u muzeju i moja malenkost (još kada sam joj rekao da sam railfar i ing. želj. prometa, njenoj sreći nije bilo kraja) https://www.dropbox.com/s/q1mr6txh87otc6g/IMG_5291.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/gg2lsb47ed18cs7/IMG_5296.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/gasvnkkkyso1vfo/IMG_5297.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/s16xelh8ntrf3a7/IMG_5304.JPG?raw=1 Jedna odozgora https://www.dropbox.com/s/mso4bhy67laqrhu/IMG_5381.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/h7z56lyb61yqvmf/IMG_5293.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/ke1zlrzxvg2zv3r/IMG_5294.JPG?raw=1 Upravljačnica https://www.dropbox.com/s/s0cpkooo49od7j0/IMG_5295.JPG?raw=1 Detalji osovina https://www.dropbox.com/s/wbft2tehitawx9m/IMG_5299.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/0qnz5rb3gk563yn/IMG_5300.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/e4vpsfsrczsp3c9/IMG_5301.JPG?raw=1 i cilindara https://www.dropbox.com/s/w0qrhla46tk2d64/IMG_5303.JPG?raw=1 Serija 4466 https://www.dropbox.com/s/rexel4ss7q8287u/IMG_5305.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/d0es43qsijur9ft/IMG_5308.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/pjofewtzk7lxxcy/IMG_5306.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/8c74cxujg41ux1w/IMG_5309.JPG?raw=1 Ložište https://www.dropbox.com/s/gs91yuofwb6giuu/IMG_5310.JPG?raw=1 Neobična zatvorena parna lokomotiva https://www.dropbox.com/s/sguedmrav3iy97p/IMG_5338.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/4np3fd4pm67e203/IMG_5337.JPG?raw=1 Sjedalo strojovođe, a iza njega kotao https://www.dropbox.com/s/ttb7nsqlo0exe59/IMG_5340.JPG?raw=1 kotao https://www.dropbox.com/s/96owdzccsdwiyef/IMG_5341.JPG?raw=1 ložište https://www.dropbox.com/s/3nldbb3izrhzql6/IMG_5345.JPG?raw=1 pomoćnikovo sjedalo https://www.dropbox.com/s/ps6a6r7vl171bjt/IMG_5344.JPG?raw=1 I pomoćnik strojovođe na djelu https://www.dropbox.com/s/tob785634ug60b1/IMG_5343.JPG?raw=1 Pogled na manometre strojovođe https://www.dropbox.com/s/vcfybi0sp6fzzug/IMG_5346.JPG?raw=1 i još jedan ljubazni volonter marljivo objašnjava kako se upravlja lokomotivom https://www.dropbox.com/s/v3y190hl5k1pc3y/IMG_5347.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/2p6a8d7je8bt97i/IMG_5348.JPG?raw=1 i pripadajući tahograf https://www.dropbox.com/s/heqlkogo8rvgcjw/IMG_5349.JPG?raw=1 Još malo izvana https://www.dropbox.com/s/sd0vg5bheelh1yi/IMG_5352.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/3tebftfd9io4zhk/IMG_5354.JPG?raw=1 a iza je bio ložač https://www.dropbox.com/s/z75swn03g5s290p/IMG_5355.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/x601ofv4oq29cd4/IMG_5353.JPG?raw=1 Malo za zaljubljenike maketa https://www.dropbox.com/s/fl08wezm8b684w2/IMG_5383.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/7zea2hkjtty4jmu/IMG_5387.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/olignhpv3tj8vp1/IMG_5388.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/ojvd7nipgiv44c8/IMG_5389.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/ccx7ea0rd1za15v/IMG_5391.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/4ggvcla9de3x3qe/IMG_5392.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/sr5jw5mpvj9t6fl/IMG_5393.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/s2s0cqvl922klcq/IMG_5394.JPG?raw=1 i željeznički modeli https://www.dropbox.com/s/cj0wt8aa8cgrnu7/IMG_5384.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/x74zr7f5ldh19w3/IMG_5385.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/krswvnszju87c9x/IMG_5386.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/czcthlyfghr62t6/IMG_5396.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/3lkwd83zs5c6u69/IMG_5397.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/hea6w4z3eh8ilip/IMG_5398.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/vid9jkq0nfugyof/IMG_5399.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/9shl0grhzwpimwb/IMG_5400.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/tv6whtu82epkx1x/IMG_5401.JPG?raw=1 https://www.dropbox.com/s/0d1crc8rhqze2fs/IMG_5403.JPG?raw=1 Imaju i simulator vlaka velikih brzina, koji na žalost nije radio kada sam došao do njega. Predstava za publiku završila je nekih desetak minuta prije moga dolaska do tog dijela muzeja. Šteta. https://www.dropbox.com/s/ouo7s4kedx3nyaq/IMG_5406.JPG?raw=1 Izvod iz voznog reda https://www.dropbox.com/s/kt9b11oldfjt740/IMG_5407.JPG?raw=1 I eto me opet na ulazu/izlazu iz muzeja. Sve u svemu bilo je fantastično. https://www.dropbox.com/s/n7hf467h4ro2dld/IMG_5350.JPG?raw=1 Nadam se da sam bar malo dočarao atmosferu dotičnog muzeja.
  5. Ali nije mi jasno kako HŽ-putnički prijevoz uspije kasniti na vožnji od svega 4 minute i to preko 50 % voznog vremena. Kao da od agreba do splita ksane preko 4 sata (ne računajući zimsku idilu).
  6. Malo da oživim temu. Evo jedno pregaženje, doduše u Vijetnamu, ali ima veze sa temom: https://youtu.be/H0Gi7hMdIj4?t=8123
  7. Profesor Toš je i meni predavao na fakultetu. Već davnih 1994,ili 5.
  8. A što je to DSK i ZZ. Dajte molim vas za nas neukije napišite puno ime a ne "inicijale". Unaprijed hvala!
  9. tnardel

    Malo zabave ... II

    Utrčava unuk narkoman u kuću i viče : baba jesi vidjela možda negdje one moje roze pilule -baba: nisam sinko..e i ajde molim te prije nego što izađeš iz kuće da otjeras one zmajeve iz kuhinje... Zezaju se unuci s djedom i stave mu viagru u čaj. Ode djed van i poslije nekog vremena se vraća sav upišan. 'Što je bilo djede, zašto si upišan?' 'Stanem ja pišati, izvadim ga, vidim nije moj i vratim ga u gaće
  10. Evo i od mene, da ni ja ne otvaram posebnu tebu malo tramvaja i Cable Car-a od mene: Cable Car na početnom stajaištu: Te na stajalištu, koja su zbog nagiba uliva po kojima vozi na sredini raskršća: Te kreće dalje:
  11. Malo dižem temu iz mrtvila. Naime, ljetos sam bio između ostalog u LA-ju i naravno malo navratio do Union Station-a. Kako sam bio sa ženom i djetetom, a vani je bilo užasno vruće, a i do tada smo se već i nahodali nisam sa njohove starne imao razumijevanja za dužim i detaljnijim itraživanjem istoga. Tako da ću sa vama podijeliti nekoliko slika. Civilna strana kolodvora: Sada malo unutrašnjosti: Zanimljivo je to da kada sam stigao na perone morao sam se javiti šefu osiguranja (koje je usput rečeno privatno te opako opremljeno i naoružano te stoje na svim strateškim mjestima) koji mi je bez problema dozvolio slikanje. Ono što me fascinira je stroga zabrana prelaska žutih linija.
  12. Slijetanje u Split: Polijetanje sa Plesa:
  13. Možda malo blesavo pitanje, ali mogu li ući na HR željezničko prijevozno tržište pošto Srbija nije u EU, ili mora prvo osnovati neku firmu u EU pa onda konkurirati u ovom slučaju na HR tržištu?
  14. Pročitao sam taj komentar i reko sam sebi konačno netko tko je normalan. Onda mi je palo napamet da bi to mogao biti ili netko sa željeznice i/ili sa foruma. Isto se ni meni ne da komentirati novinarske idiotarije, a još manje odgovarati na nesuvisle komentare ispod teksta. Nadam se da je barem tvoj komentar izazvao pozitivne reakcije...
  15. Hvala vam puno na objašnjenju. Sada mi je jasno i zašto mi train simulator 2018 zavodi ponekad potpuno kočenje (sorry na malom OT-u).
×
×
  • Create New...