K 357 Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 Stari Gas -z vagoni Koji jos imaju staru plocicu proizvodnje Hrpa keramicko - porculanskih izolatora za KM Manevra 2131 001 u zakljucanom djelu depoa.. Plocice proizvodnje . Upravljacnica manevre Sav raskopan kolodvor Sisak Jos jedna parnjača ispred Sisacke kolodvorske zgrade . Teretni vlak koji se dosuljava iz daljine prema signalu .. Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 Na putu nazad u Zagreb pricali smo i izmjenjivali price sa Nikom . Te povratak u Zagreb Brena na vlaku za istocnu Hrvatsku . Ispred PP depoa James 016 Malo iza depoa James 2044 020 , Brena 1142 008 , Nagibalo 7123 011 te jos 2 Mađara Prema Maksimiru manevarka 2132 321 Dva Jamesa kod njihove radione .. Nazad na kolodvor gdje upravo odlazi Macosa 7121 109 , iza nje se vide Mađar 023 i James 008 Prema istoku kolodvor sve prometniji.. Idemo nazad kolodvor Karlovac , susret sa jos dvije Asee Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 Malo prije kolodvora Ogulin u foto akciji Thomcro i ja .. Kolodvor Ogulin Moravice i susret sa niskopodnim regionalcem. Delnice I u Škrljevu ponovni susret s Mađarskim mjernim vlakom koji je odvozio ( po mapperu ) do Josipdola . I to je to ekšn je bio stvarno odlican , a posebice i sa ekipom s kojom sam išao što se moze vidjeti i po fotkama.. Filmići sa Glavnog kolodvora sutra ! ****************** K 357 Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Da sam znao da će ići nikola sa vama mogao sam vam reći da ga pitate za moje lokomotive koje su kod njega. Jedna je preko 30 godina. Kada sam ga na jesenjoj burzi prošle godine pitao za lokomotive onda se pravio mutav da nema nikakvih lokomotiva. Nemoj da mu netko nešto da da slučajno popravlja. Doduše prvu lokomotivu sam mu ja dao na popravak. Drugu sam mu dao novce da kupi u Grazu. I kupio je i odmah rasturio bez pitanja. Sada nema ni lokomotiva ni novaca. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Fino ste ovo odradili.Super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Bravo momci! Prava railfanovska ekspedicija i lijepe slike. obratite pažnju na tender, je to bilo uobičajno da je tako ugljeni prostor bio prekriven?) Uz pretpostavku da se ne šališ odgovaram: ni slučajno. Taj pokrov se stavlja(o) samo na tendere lokomotiva koje su izložene na otvorenom prostoru, da unutra ne ulazi voda. Prvi put sam tako nešto vidio na tenderu lokomotive 11 dok je bila izložena na Glavnom kolodvoru. Probaj zamisliti kako bi izgledalo punjenje tendera ugljenom da se takav pokrov morao micati i ponovo stavljati. A i kapacitet krcanja ugljena bi bio manji. 1 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 .... Uz pretpostavku da se ne šališ ... ... ma svašta meni pada na pamet, i ozbiljno i neozbiljno Fino ste ovo odradili.Super. kapotova je to zasluga, on planira za nas trojicu (imamo već sad plan za 3 ekšna samo treba sponzore nać), naše je samo da odradimo ekšn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 šta je ovo nekakav sajmeni dan? http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/sisak15/DSC_9025_zpsmvmr2zgc.jpg Da, i to kakav ... traje već mjesecima na ovom mjestu Jedino još dosad nigdje nije objavljena fotka šatoraša iz ovakve perspektive, tako da ti je u tome uspjelo biti prvi Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 ... Jedino još dosad nigdje nije objavljena fotka šatoraša iz ovakve perspektive, tako da ti je u tome uspjelo biti prvi Ajd neka sam i ja u nečem prvi (obično kaskam za drugima ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 http://s212.photobucket.com/user/thomcro/media/sisak15/DSC_9231_zpswo10qkwd.jpg.html Ovo je 22-031 Momci, svaka čast za putopis do mojih krajeva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tnardel Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Izvrstan putopis, hvala vam na njemu, posebno na slikama iz podstavnice. Bio sam u njoj (mislim da su je zvali i podstavnica 1) u proljeće '97 dok sam pisao diplomski o GK Zagreb. Dečki koji su gore radili ljubazno su me primili, iscrpno i strpljivo sve objašnjavali (još jednom im se i ovim putem zahvaljujem iako je prošlo toliko vremena). Na kraju nisam ništa shvatio koji dio bloka je za koji dio kolodvora. Tada su mi rekli da se ne brinem oko toga jer i čovjeku koji dođe kao novi tamo raditi trebalo je (mislim da su mi rekli) oko 2-3 godine da pohvata sve konce i da može samostalno raditi. Uglavnom non-stop su okretali te sklopke za skretnice i signale. Quote Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama Mes Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 ...Momci, svaka čast za putopis do mojih krajeva! Vidiš, ja se nisam sjetil da Te obavjestim da ćemo doć do Siska, sorry, nemože se baš sve predvidjeti. A mogli smo se i vidjet ... ... Uglavnom non-stop su okretali te sklopke za skretnice i signale. je, tako nam je i onaj barbić (pomoćnik šefa kolodvora) rekal da se sve radilo preko tih "srebrnih prekidača". Objašnjaval je i na koju su foru prelazili sa jedne strane kolodvora na drugu ali nisam to baš pohvatal ali mali.paja će sigurno to znat puno bolje opisat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Vidiš, ja se nisam sjetil da Te obavjestim da ćemo doć do Siska, sorry, nemože se baš sve predvidjeti. A mogli smo se i vidjet ... Ma nije problem, za idući put znaš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Ma znam znam samo pitanje je kad će nas opet put odvest u Sisak ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Ma znam znam samo pitanje je kad će nas opet put odvest u Sisak ... Prije će mene dovest u Rijeku hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Evo i linkova videa iz Zagreba Glavnog kolodvora .. HD .. Imam malo problema s kamerom pa je vjetar malo pokvario snimke *********** K 357 Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordana357 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Izvrstan putopis, hvala vam na njemu, posebno na slikama iz podstavnice. Bio sam u njoj (mislim da su je zvali i podstavnica 1) u proljeće '97 dok sam pisao diplomski o GK Zagreb. Dečki koji su gore radili ljubazno su me primili, iscrpno i strpljivo sve objašnjavali (još jednom im se i ovim putem zahvaljujem iako je prošlo toliko vremena). Na kraju nisam ništa shvatio koji dio bloka je za koji dio kolodvora. Tada su mi rekli da se ne brinem oko toga jer i čovjeku koji dođe kao novi tamo raditi trebalo je (mislim da su mi rekli) oko 2-3 godine da pohvata sve konce i da može samostalno raditi. Uglavnom non-stop su okretali te sklopke za skretnice i signale. Ja sam radio na Postavnici -1 kao prometnik od 20.12.1978. do 26.01.1981. Inace sam na ovoj Postavnici poceo prvu smjenu svog rada na zeljeznici i to 28./29.06.1975. kao pripravnik otp.vlakova na radnom mjestu telegrafiste i zurnaliste,tako da me za nju vezu uspomene. Prva grupa tastera na lijevoj strani je grupa kojom rukuje prometnik,tasteri ulaznih i izlaznih signala,skretnica na rasp.Tresnjevka i zastitnih signala na rasp.Tresnjevka. U sredini je grupa tastera skrenica,manevarskih i gr.kol.signala za prelaz sa S-1/Vl-1 i tako sve do 9.kol. Manevarski sa 14. kol i sve do s-1 na zapadnoj strani. Na desnoj strani su tasteri svih ostalih skretnica i man.signala na zapadnoj strani stanice. Za nadzornike skretnica su uzimani iskusniji i bolji npr.rukovci manevre ili manevristi. Rad pod nadzorom je trajao tri (3) mjeseca,a nikako 2-3 godine.Ko nije mogao da savlada vracan je nazad na manevru.Vec nakon mjesec dana se vidi ko moze,a ko ne moze. Ja kad sam poceo bio sam najmladji prometnik na postavnici od 1939. do tad 1978. Vecinom su gore isli prometnici nakon vremena provedenog na peronu i sa duzim stazom.Do XI mj.1979. radili su prometnici i nadz.skretnica turnus 8/36 onda smo trazili da radimo 12/24/48 iz razloga sto nas je dosta putovalo.Ja sam putovao iz Sunje,Flegar iz Pusce Bistre,Kuruc iz Jaske jedino pok.Bursac je stanovao u Zagrebu. I bolje se pokazao taj turnus bilo je vise slobodnog vremena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Evo i mog djela putopisa ! Za početak T.K.K. u vlaku za Zagreb! Fantastična ekipa za putovanja! Hvala kondukteru na fotografiji! U Meji je križanje sa 1141 388 i putničkim vlakom Kolodvor Zalesina i obavezna "zavojita" fotografija Moravice Klek U Ogulinu ulazi puno ljudi! Nagibalo Karlovac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Penjanje na staru postavnicu! Puno hvala Thomcrotu na ideji, Malom paji na organizaciji posjeta postavnici i gospodinu pomoćniku šefa kolodvora na detaljnim objašnjenjima ! Veliko iznenađenje! Mađarski mjerni vlak ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Mađar 021 u Sisku 22-047 U 22ci: Strojovođa Stari Švicarski vagoni! Puno hvala Niku koji je odlično vodio i objasnio puno stvari ! U Baatiću Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Još jednom Švicarac. Jedna 22ka 2131 001 Dvije fotke sa privremenog perona Na GLK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Niskopodna Litorina I jedna Makosa Vrapčić žica hranu Jedan Mađar Odlazak :mah I to je to! :mah do sljedećeg Ekšna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Ja sam radio na Postavnici -1 kao prometnik od 20.12.1978. do 26.01.1981. Inace sam na ovoj Postavnici poceo prvu smjenu svog rada na zeljeznici i to 28./29.06.1975. kao pripravnik otp.vlakova na radnom mjestu telegrafiste i zurnaliste,tako da me za nju vezu uspomene. Prva grupa tastera na lijevoj strani je grupa kojom rukuje prometnik,tasteri ulaznih i izlaznih signala,skretnica na rasp.Tresnjevka i zastitnih signala na rasp.Tresnjevka. U sredini je grupa tastera skrenica,manevarskih i gr.kol.signala za prelaz sa S-1/Vl-1 i tako sve do 9.kol. Manevarski sa 14. kol i sve do s-1 na zapadnoj strani. Na desnoj strani su tasteri svih ostalih skretnica i man.signala na zapadnoj strani stanice. Za nadzornike skretnica su uzimani iskusniji i bolji npr.rukovci manevre ili manevristi. Rad pod nadzorom je trajao tri (3) mjeseca,a nikako 2-3 godine.Ko nije mogao da savlada vracan je nazad na manevru.Vec nakon mjesec dana se vidi ko moze,a ko ne moze. Ja kad sam poceo bio sam najmladji prometnik na postavnici od 1939. do tad 1978. Vecinom su gore isli prometnici nakon vremena provedenog na peronu i sa duzim stazom.Do XI mj.1979. radili su prometnici i nadz.skretnica turnus 8/36 onda smo trazili da radimo 12/24/48 iz razloga sto nas je dosta putovalo.Ja sam putovao iz Sunje,Flegar iz Pusce Bistre,Kuruc iz Jaske jedino pok.Bursac je stanovao u Zagrebu. I bolje se pokazao taj turnus bilo je vise slobodnog vremena. Flegar je isto pokojni a za Tibora ti ne bih znao reći da li je jš živ. Negdje od sredine 2000 više nije bilo nadzornika skretnica. To su radili sve prometnici. Preostali nadzornici su dobili mogučnost prekvalifikacije za prometnike. Isto i telegraf je reduciran na 1 čovjeka. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.