Jump to content

Iz Rijeke u Sisak


mali.paja

Recommended Posts

Stari Gas -z vagoni

 

DSCN0886_zpsskghma6q.jpg

 

Koji jos imaju staru plocicu proizvodnje

 

DSCN0888_zpsdbwtsdai.jpg

 

Hrpa keramicko - porculanskih izolatora za KM

 

DSCN0895_zpsvb2gmgif.jpg

 

Manevra 2131 001 u zakljucanom djelu depoa..

 

DSCN0902_zpshsldw6lr.jpg

 

Plocice proizvodnje .

 

DSCN0915_zpsq7nwngcq.jpg

 

Upravljacnica manevre

 

DSCN0918_zpsqgzhr5zs.jpg

 

Sav raskopan kolodvor Sisak

 

DSCN0936_zpsm9kia8bg.jpg

 

Jos jedna parnjača ispred Sisacke kolodvorske zgrade .

 

DSCN0954_zpsxxob2pdk.jpg

 

Teretni vlak koji se dosuljava iz daljine prema signalu ..

 

RSCN0984_zpszttqx9a3.jpg

Pozdrav iz Rijeke :hombre

Link to comment
Share on other sites

Na putu nazad u Zagreb pricali smo i izmjenjivali price sa Nikom .

 

DSCN0999_zpsncgjhpyc.jpg

 

Te povratak u Zagreb Brena na vlaku za istocnu Hrvatsku .

 

DSCN1018_zps319p0uj5.jpg

 

Ispred PP depoa James 016

 

DSCN1024_zps6ldjq2rv.jpg

 

Malo iza depoa James 2044 020 , Brena 1142 008 , Nagibalo 7123 011 te jos 2 Mađara

 

DSCN1031_zpsiryoaa4m.jpg

 

Prema Maksimiru manevarka 2132 321

 

DSCN1036_zpsru3ghi7b.jpg

 

Dva Jamesa kod njihove radione ..

 

DSCN1037_zpsmwa7iucp.jpg

 

Nazad na kolodvor gdje upravo odlazi Macosa 7121 109 , iza nje se vide Mađar 023 i James 008

 

DSCN1063_zpssohokpiv.jpg

 

Prema istoku kolodvor sve prometniji..

 

DSCN1112_zpspu7wqnu2.jpg

 

Idemo nazad kolodvor Karlovac , susret sa jos dvije Asee

 

DSCN1205_zpsdu1oicj7.jpg

Pozdrav iz Rijeke :hombre

Link to comment
Share on other sites

Malo prije kolodvora Ogulin u foto akciji Thomcro i ja ..

 

DSCN1244_zpsqewkezih.jpg

 

Kolodvor Ogulin

 

DSCN1262_zpsurxervbt.jpg

 

Moravice i susret sa niskopodnim regionalcem.

 

DSCN1286_zps7c00te3e.jpg

 

Delnice

 

DSCN1287_zps8a4or84d.jpg

 

I u Škrljevu ponovni susret s Mađarskim mjernim vlakom koji je odvozio ( po mapperu ) do Josipdola .

 

DSCN1315_zpsibwimtlq.jpg

 

I to je to ekšn je bio stvarno odlican , a posebice i sa ekipom s kojom sam išao što se moze vidjeti i po fotkama.. Filmići sa Glavnog kolodvora sutra ! :)

 

******************

K 357

Pozdrav iz Rijeke :hombre

Link to comment
Share on other sites

Da sam znao da će ići nikola sa vama mogao sam vam reći da ga pitate za moje lokomotive koje su kod njega. Jedna je preko 30 godina. Kada sam ga na jesenjoj burzi prošle godine pitao za lokomotive onda se pravio mutav da nema nikakvih lokomotiva. Nemoj da mu netko nešto da da slučajno popravlja. Doduše prvu lokomotivu sam mu ja dao na popravak. Drugu sam mu dao novce da kupi u Grazu. I kupio je i odmah rasturio bez pitanja. Sada nema ni lokomotiva ni novaca.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Bravo momci! Prava railfanovska ekspedicija i lijepe slike. :palac:

 

obratite pažnju na tender, je to bilo uobičajno da je tako ugljeni prostor bio prekriven?)

 

Uz pretpostavku da se ne šališ odgovaram: ni slučajno.

Taj pokrov se stavlja(o) samo na tendere lokomotiva koje su izložene na otvorenom prostoru, da unutra ne ulazi voda. Prvi put sam tako nešto vidio na tenderu lokomotive 11 dok je bila izložena na Glavnom kolodvoru.

Probaj zamisliti kako bi izgledalo punjenje tendera ugljenom da se takav pokrov morao micati i ponovo stavljati. A i kapacitet krcanja ugljena bi bio manji.

  • Thanks 1

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

.... Uz pretpostavku da se ne šališ ...

... ma svašta meni pada na pamet, i ozbiljno i neozbiljno :mrgreen:

Fino ste ovo odradili.Super. :palac:

kapotova je to zasluga, on planira za nas trojicu (imamo već sad plan za 3 ekšna samo treba sponzore nać), naše je samo da odradimo ekšn

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Da, i to kakav ... traje već mjesecima na ovom mjestu :roll:

Jedino još dosad nigdje nije objavljena fotka šatoraša iz ovakve perspektive, tako da ti je u tome uspjelo biti prvi ;)

Link to comment
Share on other sites

...

Jedino još dosad nigdje nije objavljena fotka šatoraša iz ovakve perspektive, tako da ti je u tome uspjelo biti prvi ;)

Ajd neka sam i ja u nečem prvi :kul (obično kaskam za drugima :lool )

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Izvrstan putopis, hvala vam na njemu, posebno na slikama iz podstavnice. Bio sam u njoj (mislim da su je zvali i podstavnica 1) u proljeće '97 dok sam pisao diplomski o GK Zagreb. Dečki koji su gore radili ljubazno su me primili, iscrpno i strpljivo sve objašnjavali (još jednom im se i ovim putem zahvaljujem iako je prošlo toliko vremena). Na kraju nisam ništa shvatio koji dio bloka je za koji dio kolodvora. Tada su mi rekli da se ne brinem oko toga jer i čovjeku koji dođe kao novi tamo raditi trebalo je (mislim da su mi rekli) oko 2-3 godine da pohvata sve konce i da može samostalno raditi. Uglavnom non-stop su okretali te sklopke za skretnice i signale.

Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama

Mes

Link to comment
Share on other sites

...

Momci, svaka čast za putopis do mojih krajeva! :)

Vidiš, ja se nisam sjetil da Te obavjestim da ćemo doć do Siska, sorry, nemože se baš sve predvidjeti. A mogli smo se i vidjet ...

... Uglavnom non-stop su okretali te sklopke za skretnice i signale.

je, tako nam je i onaj barbić (pomoćnik šefa kolodvora) rekal da se sve radilo preko tih "srebrnih prekidača". Objašnjaval je i na koju su foru prelazili sa jedne strane kolodvora na drugu ali nisam to baš pohvatal ali mali.paja će sigurno to znat puno bolje opisat

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Izvrstan putopis, hvala vam na njemu, posebno na slikama iz podstavnice. Bio sam u njoj (mislim da su je zvali i podstavnica 1) u proljeće '97 dok sam pisao diplomski o GK Zagreb. Dečki koji su gore radili ljubazno su me primili, iscrpno i strpljivo sve objašnjavali (još jednom im se i ovim putem zahvaljujem iako je prošlo toliko vremena). Na kraju nisam ništa shvatio koji dio bloka je za koji dio kolodvora. Tada su mi rekli da se ne brinem oko toga jer i čovjeku koji dođe kao novi tamo raditi trebalo je (mislim da su mi rekli) oko 2-3 godine da pohvata sve konce i da može samostalno raditi. Uglavnom non-stop su okretali te sklopke za skretnice i signale.

Ja sam radio na Postavnici -1 kao prometnik od 20.12.1978. do 26.01.1981. Inace sam na ovoj Postavnici poceo prvu smjenu svog rada na zeljeznici i to 28./29.06.1975. kao pripravnik otp.vlakova na radnom mjestu telegrafiste i zurnaliste,tako da me za nju vezu uspomene. Prva grupa tastera na lijevoj strani je grupa kojom rukuje prometnik,tasteri ulaznih i izlaznih signala,skretnica na rasp.Tresnjevka i zastitnih signala na rasp.Tresnjevka. U sredini je grupa tastera skrenica,manevarskih i gr.kol.signala za prelaz sa S-1/Vl-1 i tako sve do 9.kol. Manevarski sa 14. kol i sve do s-1 na zapadnoj strani. Na desnoj strani su tasteri svih ostalih skretnica i man.signala na zapadnoj strani stanice. Za nadzornike skretnica su uzimani iskusniji i bolji npr.rukovci manevre ili manevristi. Rad pod nadzorom je trajao tri (3) mjeseca,a nikako 2-3 godine.Ko nije mogao da savlada vracan je nazad na manevru.Vec nakon mjesec dana se vidi ko moze,a ko ne moze. Ja kad sam poceo bio sam najmladji prometnik na postavnici od 1939. do tad 1978. Vecinom su gore isli prometnici nakon vremena provedenog na peronu i sa duzim stazom.Do XI mj.1979. radili su prometnici i nadz.skretnica turnus 8/36 onda smo trazili da radimo 12/24/48 iz razloga sto nas je dosta putovalo.Ja sam putovao iz Sunje,Flegar iz Pusce Bistre,Kuruc iz Jaske jedino pok.Bursac je stanovao u Zagrebu. I bolje se pokazao taj turnus bilo je vise slobodnog vremena.

Link to comment
Share on other sites

Evo i mog djela putopisa ;) !

Za početak T.K.K. u vlaku za Zagreb! Fantastična ekipa za putovanja! Hvala kondukteru na fotografiji!

DSC_3303_zpsntpnzdgf.jpg

U Meji je križanje sa 1141 388 i putničkim vlakom

DSC_3324_zpsv9csrsez.jpg

Kolodvor Zalesina i obavezna "zavojita" fotografija :grin:

DSC_3343_zps1bcn3qaf.jpg

Moravice

DSC_3351_zpsj6cmsfix.jpg

Klek

DSC_3372_zpsorrrgcor.jpg

U Ogulinu ulazi puno ljudi!

DSC_3376_zpsald8jnog.jpg


DSC_3381_zpsmykx7bbf.jpg

Nagibalo :kul3

DSC_3398_zpsj3abfaty.jpg


DSC_3401_zpsmp2yonie.jpg

Karlovac

DSC_3405_zps466db6mn.jpg

Link to comment
Share on other sites

Penjanje na staru postavnicu! Puno hvala Thomcrotu na ideji, Malom paji na organizaciji posjeta postavnici i gospodinu pomoćniku šefa kolodvora na detaljnim objašnjenjima !

DSC_3438_zps554euv1z.jpg


DSC_3445_zpshsk9wytw.jpg


DSC_3457_zpsyzs5dhdc.jpg


DSC_3464_zpsas4i4kh9.jpg


DSC_3451_zpsrcjlxvmm.jpg


DSC_3470_zpsrfeocwxu.jpg

Veliko iznenađenje! Mađarski mjerni vlak :shock: !

DSC_3489_zpskwrwgp4c.jpg


DSC_3506_zpsiwodh6oo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja sam radio na Postavnici -1 kao prometnik od 20.12.1978. do 26.01.1981. Inace sam na ovoj Postavnici poceo prvu smjenu svog rada na zeljeznici i to 28./29.06.1975. kao pripravnik otp.vlakova na radnom mjestu telegrafiste i zurnaliste,tako da me za nju vezu uspomene. Prva grupa tastera na lijevoj strani je grupa kojom rukuje prometnik,tasteri ulaznih i izlaznih signala,skretnica na rasp.Tresnjevka i zastitnih signala na rasp.Tresnjevka. U sredini je grupa tastera skrenica,manevarskih i gr.kol.signala za prelaz sa S-1/Vl-1 i tako sve do 9.kol. Manevarski sa 14. kol i sve do s-1 na zapadnoj strani. Na desnoj strani su tasteri svih ostalih skretnica i man.signala na zapadnoj strani stanice. Za nadzornike skretnica su uzimani iskusniji i bolji npr.rukovci manevre ili manevristi. Rad pod nadzorom je trajao tri (3) mjeseca,a nikako 2-3 godine.Ko nije mogao da savlada vracan je nazad na manevru.Vec nakon mjesec dana se vidi ko moze,a ko ne moze. Ja kad sam poceo bio sam najmladji prometnik na postavnici od 1939. do tad 1978. Vecinom su gore isli prometnici nakon vremena provedenog na peronu i sa duzim stazom.Do XI mj.1979. radili su prometnici i nadz.skretnica turnus 8/36 onda smo trazili da radimo 12/24/48 iz razloga sto nas je dosta putovalo.Ja sam putovao iz Sunje,Flegar iz Pusce Bistre,Kuruc iz Jaske jedino pok.Bursac je stanovao u Zagrebu. I bolje se pokazao taj turnus bilo je vise slobodnog vremena.

Flegar je isto pokojni a za Tibora ti ne bih znao reći da li je jš živ. Negdje od sredine 2000 više nije bilo nadzornika skretnica. To su radili sve prometnici. Preostali nadzornici su dobili mogučnost prekvalifikacije za prometnike. Isto i telegraf je reduciran na 1 čovjeka.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...