Pfaff Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Zakaj naši ne voze do Sarajeva, a ŽFBH do Ploča? Smiješno je mijenjati lokomotivu nakon 30 km pruge.. Nemoj opet počinjati... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 MrO kaj ne vidiš da te ASEE nisu baš u voznom stanju.. Pfaff, sumnjam da je to HŽ-ovcima palo na pamet.. Bruno, bit će i to jednog dana.. Ajmo nastavit.. Neznam dal će se u Rijeci moć vidjet tako nešto.. Bik neda dalje.. Sa svih strana.. Ajmo unatrag.. Vozni red (a neću zainat reć skromni).. Ajmo natrag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Stiže, stiže.. Ovdje bar nema nekog prevelikog uzbuđenja kaj će ti doć, imaš samo 2 vagonske i nekoliko lokomotivskih opcija.. Jedino oni međunarodni, kod njih su moguća iznenađenja.. Opet ASEA.. Još jemput crvene.. Stablina.. I to je to, slika više nema, ispucane su sve na forum.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Neznam dal će se u Rijeci moć vidjet tako nešto.. http://i152.photobucket.com/albums/s165/ivog/Delta%20Neretve/deltaneretve491.jpg Samo ako su u pitanju palme, cikasa bi se možda i našlo... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ćiro_bos Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Hvala na lijepoj reportaži! Lijepo je gledati slike i u isto vrijeme tužno se prisjećati onih putničkih vozova koji su pristizali nekada u Ploče...ali tako je manje više svugdje. pozdrav... Quote Posavina exspres Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 (edited) Hvala na lijepoj reportaži! Lijepo je gledati slike i u isto vrijeme tužno se prisjećati onih putničkih vozova koji su pristizali nekada u Ploče...ali tako je manje više svugdje. pozdrav... Lijepa su to vremena bila. I mlado se bilo Ja se recimo sjecam 70-tih kada sam znao sjesti na brzi voz Ploce - Stutgart koji je prolazio kroz Sarajevo oko 11:00, a stizao u Minhen oko 08:00 narednog dana. A vracao se iz Stugarta oko 19:00 [bio u Minhenu oko 21:00] da bi su Sarajevo stigao narednog dana oko 17:00. Karte bile jeftine a svi priznavali 'crveni' pasos Znalo se desiti da se poslje sopinga iz Minhena vratim isti dan navece. A u vozu isto osoblje kao u dolasku[stjuardi u kuset/spavacim]. Das mu jednu-dvije 'crvene' i on te smjesti u kuset. Ili odes ujutru oko 6:00 na zelj stanicu Sarajevo i sjedes na brzi za Ploce. Tri sata kasnije si u Plocama. Odatle na autobus u Gradac. Kupas se cjeli dan i onda predvece opet na autobus pa voz za Sarajevo[najcesce ubrzani za Tuzlu]. A veona cesto je autobusna Ploce-Gradac znala biti skuplja od zeljeznicke Sarajevo-Ploce. Jer koliko se ja sjecam, iz Sarajeva za Ploce je polazio samo jedan jedini voz, a svi ostali su bili prolazni [Zg, Bg, Lj, Stutgat, Tz,..]. Taj jedini je bio putnicki i mi ga zvali "ribarski' je bio pun ribara koji su njime najcesce isli na Jablanicko jezero. Polazio je oko ponoci i stajao 'kraj svake bjele kuce' kako smo govorili/identifikovali putnicke vozove. Edited November 15, 2011 by marco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Dobro odrađena vožnja uz Neretvu, da i to vidimo i iz vagona Baš sam jučer pogledao film iz upravljačnice (naravno autor je Pfaff) i ne treba čuditi da se tim vlakom netko vozi jer kolko vidim stajlišta su u samim mjestima. Ova usporedba sa Zagorjem stoji, a kad sam vidio kolodvor Matkovič sa svoja dva široka perona sa četiri kolosijeka, odmah mi je pala na pamet usporedba sa Zabokom. Naime u Matkoviču ima dva križanja dnevno dva vlaka, dok se u Zaboku skoro svaki sat križaju četiri vlaka, a ima tri uska perona (ako se to može nazvat peronom) sa tri kolosijeka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 (edited) Jako lijepo, neznam jeste primjetili da ova 2 Đurana imaju iskrolovke Edited November 16, 2011 by josip Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 MrO kaj ne vidiš da te ASEE nisu baš u voznom stanju.. Vidim da nisu u voznom stanju, ali kao da nemamo gredelj i končar... mogu ih napravit za test vožnje, možda stavit neku jaču opremu, ili napravit od njih nekaj kaj bi dobro poslužilo na riječkoj pruzi u budučnosti... Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 16, 2011 Author Share Posted November 16, 2011 Kako bi na ovu dionicu dobro došao nekakav kratki motornjak.. Ovako non-stop prekapčaj lokomotivu sad s jedne, pa na drugu stranu.. Al žalosno je da uz prugu vozi paralelno i bus, oke, tamo gdje je pruga nedostupna zbog potoka je opravdano, ali svejedno busevi voze dobar dio uz prugu, gdje bi prijevoz moga preuzeti vlak.. Tu bi dobro došlo i taktni vozni red, svakih sat-dva vlak piči sim-tam.. Di bi mi to mogli dočekati, kada je HŽ-u jedino na pameti ukidanje vlakova.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Kako bi na ovu dionicu dobro došao nekakav kratki motornjak.. Ovako non-stop prekapčaj lokomotivu sad s jedne, pa na drugu stranu.. Al žalosno je da uz prugu vozi paralelno i bus, oke, tamo gdje je pruga nedostupna zbog potoka je opravdano, ali svejedno busevi voze dobar dio uz prugu, gdje bi prijevoz moga preuzeti vlak.. Tu bi dobro došlo i taktni vozni red, svakih sat-dva vlak piči sim-tam.. Di bi mi to mogli dočekati, kada je HŽ-u jedino na pameti ukidanje vlakova.. Točno. Ta je prugica idealna za Šveda s taktnim voznim redom. I to doČapljine... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 (edited) Dobro odrađena vožnja uz Neretvu, da i to vidimo i iz vagona Baš sam jučer pogledao film iz upravljačnice (naravno autor je Pfaff) i ne treba čuditi da se tim vlakom netko vozi jer kolko vidim stajlišta su u samim mjestima. Ova usporedba sa Zagorjem stoji, a kad sam vidio kolodvor Matkovič sa svoja dva široka perona sa četiri kolosijeka, odmah mi je pala na pamet usporedba sa Zabokom. Naime u Matkoviču ima dva križanja dnevno dva vlaka, dok se u Zaboku skoro svaki sat križaju četiri vlaka, a ima tri uska perona (ako se to može nazvat peronom) sa tri kolosijeka. UZ DUZNO POSTOVANJE Ali, ne radi se o Matkovicu nego Metkovicu, gradu koji ima skoro 20.000 stanovnika !!. Iz toga da si dva puta tako napisao zakljicio sam da se ne radi o greski u kucanju. Uopste mi nije jasno kako si zakljucio da se u Metkovicu radi o "dva krizanja dva vlaka dnevno"?? Pa, SAV teretni zeljeznicki saobracaj iz luke Ploce prolazi kroz taj grad!! Pocevsi od uvoza uglja za koksovanje do izvoza bokskta/glince, A posto se drzavna granica Hrvatska-BH nalazi tacno kod ulaznog signala za zelj stanicu Metkovic sa sjevera [znaci ni 500 metara od stanice], nadam se da shvatas da kroz Metkovic prolaze i svi ostali vozovi [ima i putnickih] koji idu dalje na sjever Pozdrav Edited November 16, 2011 by marco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 (edited) Ovako Matkovič umjesto Metkovič je bio tipfeler, a zakaj sam ga dvaput ponovio to ni sam ne znam Da se križaju dva vlaka dnevno sam vidio u voznom redu i mislio sam na putničke vlakove jer sam pisao o izgledu perona a ne kolosijeka, a iz slika se vidi da kolodvor Metkovič ima dva perona i to prilično široka i svaki peron ima po dva kolosijeka kaj je četiri kolosijeka za prijem putnika kaj mi se činilo previše za današnji putnički promet, a teretni nisam spominjao jer njima peroni ne trebaju. Edited November 16, 2011 by ICE-3M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Ovako Matkovič umjesto Metkovič je bio tipfeler, a zakaj sam ga dvaput ponovio to ni sam ne znam Da se križaju dva vlaka dnevno sam vidio u voznom redu i mislio sam na putničke vlakove jer sam pisao o izgledu perona a ne kolosijeka, a iz slika se vidi da kolodvor Metkovič ima dva perona i to prilično široka i svaki peron ima po dva kolosijeka kaj je četiri kolosijeka za prijem putnika kaj mi se činilo previše za današnji putnički promet, a teretni nisam spominjao jer njima peroni ne trebaju. Meni je delta Neretve i pruga oko nje fascinantan doživljaj. Nego, reci ti nama jel ti se sviđa taj MetkoviČ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Meni je delta Neretve i pruga oko nje fascinantan doživljaj. Nego, reci ti nama jel ti se sviđa taj MetkoviČ? Inače zgrada kolodvora Metković je je najstarija na pruzi Ploče Sarajevo. Ona pamti i ispraćaj posmrtnih ostataka prestolonasljednika nakon sarajevskog atentata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 (edited) Inače zgrada kolodvora Metković je je najstarija na pruzi Ploče Sarajevo. Ona pamti i ispraćaj posmrtnih ostataka prestolonasljednika nakon sarajevskog atentata. Još da ga prilikom obnove nisu prebojali u breskvu, bio bi predivan... BTW, zna li se zašto su Prijestolonasljednika i gospođu vozili naokolo umjesto vlakom preko Broda? Edited December 5, 2011 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Još da ga prilikom obnove nisu prebojali u breskvu, bio bi predivan... BTW, zna li se zašto su Prijestolonasljednika i gospođu vozili naokolo umjesto vlakom preko Broda? Nadvojvoda prije atentata bio na vojnim vježbama sam. Gospođa se kasnije pridružila. Koliko znam on je na vježbu stigao sa juga. Nakon ubojstva tjela Franje Ferdinanda i grofice Sofije su balzamirana. Dana 30.06.1914. su posebnim dvorskim vlakom prispjeli u 06.00 sati u Metković. Na dočeku su bili svećenici katolički i pravoslavni. Isto tako je cjelokupno pučanstvo Metkovića bilo na dočeku. Sa vlakom je pristiglo i dvoranstvo pokojnog nadvojvode. Po ovome je vlak putovao cijelu noć od Sarajeva do Metkovića. Iz Mostara je prispjela i počasna satnija. Osim njih tu je bio i jedan dio momčadi ratne mornarice. Nakon vjerskog obreda oba lijesa su blagoslovljena uz zvonjavu svih crkvenih zvona. Zatim su prenešeni na jahtu "DALMAT". Tom jahtom su preveženi do ušća Neretve u more. Tamo ih je čekao ratni brod "VIRIBUS UNITIS" na koji su lijesovi prenešeni. Iza 09.00 sati brod je isplovio prema Trstu i dalje vlakom za Beč. Ratni brod Viribus unitis je bio usidren na ušću Neretve jer nije radi gaza i veličine mogao ploviti do Metkovića. Pretpostavljam da je i putovanje u Sarajevo bilo obrnutim smjerom. I meni je malo čudno zašto nisu posmrtni ostaci preveženi vlakom preko Broda. Ja sam o ovome pisao na uzanim temama. Za mlađe i one koji su se kasnije uključili na forum nije na odmet ponoviti. Nešto malo o sudbini jahte Dalmat: Još je u osamdesetim bila usidrena u Splitu na rivi. Bila je služila kao restoran. Radi nerentabilnosti je prodana i završila je u rezalištu. Netko je to devedesetih godina primjetio i intervenirao preko Ministarstva kulture RH uspio spriječiti dalje rezanje. Na žalost dosta je toga izrezano. Ostao je samo trup broda. Sadašnje stanje nije mi poznato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4w4 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Juce sam dugo gledao ovu reportazu i veoma mi je uljepsala jedan oblacan dan.Evo ga jedan "Mostar express" iz ljeta 1983 izmedju Ploca i Sarajeva:Ploce-Zagreb("a/b" i "b"),Ploce -Ljubljana(bijeli "buffet" te "a" i "b"),Ploce-Salzburg("b",austrijski stariji tip,zeleni),Ploce-Stuttgart("Dms",njemacki tirkizno-krem, te"b""a/b","bc"od "Jz"). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Imam jedno malo off-topic pitanje, ali nigdje na internetu ne mogu naći odgovor! Poznavatelji južnih krajeva, možete li pojasniti misterij cestovnog graničnog prijelaza u Metkoviću? Naime, na Google StreetViewu se granične table lijepo vide, ali samih kućica za prijelaz i rampi-nema! Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Imam jedno malo off-topic pitanje, ali nigdje na internetu ne mogu naći odgovor! Poznavatelji južnih krajeva, možete li pojasniti misterij cestovnog graničnog prijelaza u Metkoviću? Naime, na Google StreetViewu se granične table lijepo vide, ali samih kućica za prijelaz i rampi-nema! Zato što kamera nije produžila dalje. Prelaz je iza krivine do koje slikom dolaziš. Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Zato što kamera nije produžila dalje. Prelaz je iza krivine do koje slikom dolaziš. Znači hrvatski prijelaz je zapravo u BiH? Jer i po katastru je granica tamo gdje su table. Što je s onim kućama koje su teritorijalno u BiH, ali de facto sa hrvatske strane? Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.