Pfaff Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Kaže moja trenutačna snajka koja je iz Opuzena (stari ima plantažu mandarina) da je nekoć postojala barkajolska usluga za sve kolodvore/naselja duž Neretve. Sigurna je i za Komin. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Kaže moja trenutačna snajka koja je iz Opuzena (stari ima plantažu mandarina) da je nekoć postojala barkajolska usluga za sve kolodvore/naselja duž Neretve. Sigurna je i za Komin. Sad me čudi jedna stvar, zašto Komin? Oni bar imaju sve kuće uz kolodvor, a s druge strane potoka su možda samo jedna ili dvije kuće.. Nego naletio sam na izvrsnu lokaciju, kolodvor je Rogotin.. Al kako su tu vlakovi rijetki, mogu samo slikati infru.. Al ko ima sreće, ima.. Naletila "strojna" Asea.. Pa mi zasmetalo zanimljivo brdo.. Ode ona dalje put Metkovića kroz plodna polja.. Malo za naprezanje očiju.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Rogotin iz drugog kuta.. Stajalište Stablina.. Pogled prema Pločama.. Ovo stajališe i nije baš tolko izvan ruke kao neka ostala stajališta, ali opet nije baš ni predostupno stanovnicima.. Ovo je bivša pruga, sada cesta prema skladištu eksploziva.. Tamo su i najbliže kuće, ako izuzmem depo u Pločanskom kolodvoru.. Rezerva.. Đurani.. I ima se posla, moram priznati.. Kompozicija brzog vlaka iz/za Sarajevo.. Asea.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Zašto Komin? Oni su imali obratni slučaj s autobusom (stajalište im je na drugoj strani potoka...) Veliš, ima se posla. Ako je točno ono što sam vidio kad sam bio kod Ele, taj se posao mjeri u ozbiljnim milionima tona! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Ajmo krenuti s par usputnih.. Mljac.. Zanimljiva plažica.. Jedan od Opuzenskih mostova.. Zanimljiva kombinacija.. Eh, našo se u krivo vrijeme na krivom mjestu, ide teretnjak za BIH.. Kolodvor Ploče, pogled s glavne ceste.. U Metkoviću naišao na teretnjak, kako je malo poduži, poslikao samo ovo.. Zatim sam napravio jednu malu sačekušu brzom iz Sarajeva.. Nisam očekivao 5 vagona, obično ima 4.. Očito turistička sezona, pa ga malo pojačaju.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 I ode on polako u smjeru Ploča.. Jedna pobliža.. Sačekušu ste ovu već upoznali, a sad eto umjesto samo Asee, sad je ipak malo poduža kompozicija.. Al umalo da mi zbriše ovaj vlak.. Ja sam došao na sačekušu kojih 10 minuta prije, zauzeo poziciju i čekao vlak.. Pogled puca skoro do Ploča, pa sam ga mogao uhvatiti kad je bio još i tamo negdje iza Stabline.. Neki striček, stao i raspričao se samnom.. Zainteresiralo ga to jel sam ja to iz Krapine, da on ima rođake tamo i tako riječ po riječ i zamalo uteče vlak.. Morao sam mu reći da idem pogledati vlak.. Pa brzo skočio na poziciju i okidao slike.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Nisam očekivao 5 vagona, obično ima 4..Očito turistička sezona, pa ga malo pojačaju.. A ne ne. Obično ima 3, u sezoni 4, a izvanredno kao što si ti uslikao, 5. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Neki striček, stao i raspričao se samnom..Zainteresiralo ga to jel sam ja to iz Krapine, da on ima rođake tamo i tako riječ po riječ i zamalo uteče vlak.. Morao sam mu reći da idem pogledati vlak.. Pa brzo skočio na poziciju i okidao slike.. Sad si me podsjetil na slični doživljaj od prije godinu dana. Išel sam iz Zagreba i stanem kod Lagermaksa u Luki i čekam 3013. Taman imam još 10 minuta. Kad tam ide ženina kolegica s posla. Odmah ona, o bok, pa kaj delaš tu, kak si, kak familija, kad bute na more i još sto pitanja. I sad se ti izvlači. I ajde, nekak sam zmislil priču zakaj sam tu, ali ženska se ne predaje. Vlak samo kaj nije došel, a ona kao da nije razgovarala s nikim već ljeto dan i sad hoće sve nadoknaditi. I na svu sreću spasil me mobitel koji je zazvonil u zadnji tren. Ona je otišla,a ja brzo u auto po fotić i škljoc, škljoc. A kaj buš. Takav ti je život nas railfanova. Nesmeš reći kaj delaš, jer buju mislili da ti fali teri šraf v glavi. Btw, pohvale za putopis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Bravo zaslužio si čistu 5 za ovaj putopis, jako lijepo si ulovio svaki dio ovog ne tako čestog krajolika na ovom forumu!!! :jup Btw vidim da mi se stariji brat dobro drži(2041-025) unatoč puno posla u pločanskoj luci!!! Edited August 6, 2011 by 2041024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeljko256 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Fina je ova reportaža iz južnih nam krajeva.. Quote Od Konjščine do Sibira... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Cornholio Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Da na sekundu skrenem sa teme. Nije li nekada doslo do zapaljenja voza negdje na otvorenoj pruzi koji je bio natovaren upravo Cehoslovackim plasticnim eksplozivom? Da li sam ja nesto pomjesao ili pogresno cuo? Koliko se mogu sjetiti, incident se desio negdje sjeverno od Mostara, nekada sedamdesetih??? Da donekle odgovorim na vlastito pitanje. Izgleda da je upravo danas godisnjica nemilog dogadjaja. Ustvari ne znam radi li se o istom dogadjaju posto ovde nije u pitanju eksploziv nego rakete. Prilicno sam siguran da se radi o istom dogadjaju, informacije se previse se podudaraju da ne bi bio. Uglavnom vise na linku ovde: http://bljesak.info/web/article.aspx?a=7c51ee08-010f-4b20-9ad0-27f77e798dff&c=574044e8-c8c8-449a-85dd-05d49eb9b572 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Da donekle odgovorim na vlastito pitanje. Izgleda da je upravo danas godisnjica nemilog dogadjaja. Ustvari ne znam radi li se o istom dogadjaju posto ovde nije u pitanju eksploziv nego rakete. Prilicno sam siguran da se radi o istom dogadjaju, informacije se previse se podudaraju da ne bi bio. Uglavnom vise na linku ovde: http://bljesak.info/web/article.aspx?a=7c51ee08-010f-4b20-9ad0-27f77e798dff&c=574044e8-c8c8-449a-85dd-05d49eb9b572 Biće netko izvanka zapovjedio da roba ne završi u Iraku, pa se "zapalila kočnica" i nitko nije mogao ništa reć ... ili je netko pomogao "zapaliti kočnicu", pa tako 11 puta za svih 11 vagona ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Biće netko izvanka zapovjedio da roba ne završi u Iraku, pa se "zapalila kočnica" i nitko nije mogao ništa reć ... ili je netko pomogao "zapaliti kočnicu", pa tako 11 puta za svih 11 vagona ... Kada se ova nesreća dogodila na pruzi Sarajevo-Ploče u funkciji je bila telekomanda. Točnije Rajlovac-Rogotin. Na telekomandi prometnik nije obavezan izlaziti pred vlakove. U Konjicu je na kolodvoru bio neki odvjetnik, koji je nekog ispraćao na vlak za Beograd ili Ljubljanu. Iz Bradine se spustio teretni vlak, koji je imao kotače usijane od kočenja. Od Konjica prema Jablanici je i dalje osjetan pad. Vlak je prošao bez zaustavljanja. Taj odvjetnik je otišao prometniku i rekao mu o usijanim kotačima . Ovaj ništa nije poduzeo, niti kome javio. Za nekih sat vremena došlo je do eksplozije ispred Mostara. Kada je doznao za to odmah je prijavio prometnika miliciji. Prometnik je uhapšen i zatvoren. Dalju sudbinu neznam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Cornholio Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Kada se ova nesreća dogodila na pruzi Sarajevo-Ploče u funkciji je bila telekomanda. Točnije Rajlovac-Rogotin. Na telekomandi prometnik nije obavezan izlaziti pred vlakove. U Konjicu je na kolodvoru bio neki odvjetnik, koji je nekog ispraćao na vlak za Beograd ili Ljubljanu. Iz Bradine se spustio teretni vlak, koji je imao kotače usijane od kočenja. Od Konjica prema Jablanici je i dalje osjetan pad. Vlak je prošao bez zaustavljanja. Taj odvjetnik je otišao prometniku i rekao mu o usijanim kotačima . Ovaj ništa nije poduzeo, niti kome javio. Za nekih sat vremena došlo je do eksplozije ispred Mostara. Kada je doznao za to odmah je prijavio prometnika miliciji. Prometnik je uhapšen i zatvoren. Dalju sudbinu neznam. Hvala na komentaru. Inace ovo sa usijanim tockovima u Konjicu sam gledao svojim ocima dosta puta. Ustvari prilicno je redovna pojava. O sudbini prometnika je bolje da ne razmisljamo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Super reportaža i prekrasne slike, bravo! Di si spavao? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted August 21, 2011 Author Share Posted August 21, 2011 Super reportaža i prekrasne slike, bravo! Di si spavao? Fala svima na pohvalama, al nikak da nabacim još koju sliku i dovršim to.. U krevetu.. Bio u Gradcu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Ipak je prošlo puno vremena od zadnjeg posta, malo sam zanemario ovaj putopis, pa da ga se napokon dovrši.. Zanimljivo je vidjeti čeoni kolodvor u Hr, ipak ih nemamo tako puno.. Još pogotovo s karakterističnim biljem za ovo podneblje.. Imaju i parnjaču, malo ju je nagirazo zub vremena, kao i sam kolodvor, ali možda svemu tome dođu neka bolja vremena.. Još koja slikica uz Neretvu.. Kula.. Nešto za hladne zimske dane.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Bio sam usput i do Stona.. Nakratko pogledao što tamo ima od željeznice.. Eto za ljubitelje plovila.. Dođe.. i ode.. S magistrale puca predivan pogled na teretni dio kolodvora Ploče.. Đuro radi.. Zanimljiv vagon.. I zanimljivi ostaci ASEA.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Tu se mogu vidjet samo đureki i ASEE, bi rekel čovjek za svakog ponešto.. I dizelaši i elektraši mogu doći na svoje.. Željeznica u bilju.. Most koji prelazi preko pruge s "bosanske" strane kolodvora Metković.. Dio stanične zgrade.. Preko puta.. Odlučio sam se provozat vlakom po toj našoj najjužnijoj pruzi.. Prvo sam smišljao taktiku i nakraju odlučio napraviti krug Metković - Ploče - Metković.. Stiže vlak iz Ploča.. Asea + vagon.. Moram reči, očekivao sam da će izaći svega jedan ili dva putnika, ali kad sam vidio dvadesetak ljudi kako izlazi, ostao sam zapanjen.. Otkopčali su ASEU i ide se "okrenuti".. U ovom vagonu ću se voziti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Evo je već natrag.. Joooš malo.. I eto je na suprotnoj strani.. Spojena.. Ubrzo smo krenuli.. Priznajem, stvarno me fascinirala vožnja uz Neretvu.. To je jedna od onih stvari koju bi svaki Hr railfan trebao napraviti.. Stajalište Krvavac.. Pa ulazak u Opuzen.. I sama kolodvorska zgrada.. Kako je jako blizu,nije mi stala cijela u objektiv.. Nastavljamo dalje.. Vlak fino piči, stvarno, meni je bilo veliko zadovoljstvo se tak brzo vozit, naviknut na one puževe brzine u Zagorju.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Samo za usporedbu, udaljenost od tih 22km putnički vlak ovdje prevaljuje za 25/26 minuta, brzi vlak na relaciji Zaprešić - Zabok udaljenost od 23km prevaljuje u 30 minuta, s tim da ovaj putnički staje na još 7 stanica, a zagorski brzi nigdje.. Dok brzi na ovoj pruzi ovu udaljenost prevaljuje u 18 minuta, kaj bi Zagorci dali za to.. Stižemo ubrzo u Komin.. Ajmo dalje.. Stajalište Banja.. Rogotin.. Ravno su Ploče teretna.. Unatrag, novi čvor Ploče.. Opet crvene ASEE.. Đureki, možda i ovi dočekaju bolje dane.. ASEA.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Opet ASEE.. Đuro.. Bosanski vagoni.. Naša rezerva.. Opet Đureki.. Ulazimo u kolodvor Ploče.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 One dvije crvene asee su naše ili? na jednoj vidim HŽ i jesu li to jedine koje su ostale sa 3 svjetla ili ima još koja? Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Jesu li one silne ASEE u Pločama dovedene na aklimatizaciju prije prebacivanja na riječku prugu? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Zakaj naši ne voze do Sarajeva, a ŽFBH do Ploča? Smiješno je mijenjati lokomotivu nakon 30 km pruge.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.