Vita jela, zelen bor, evo brzi odgovor.
Među onima što smo ih obišli (vidio si slike) nalaze se dvije lokomotive serije 11, obje novije verzije s usmjerivačima zraka, te po jedna 33 i 51.
Brojeve nažalost nisam gledao, a mislim i da su pločice poskidane. Brojevi me, pošteno govoreći, nisu ni zanimali. Jednostavno sam pao u komu kad sam vidio kako se odnosimo prema vlastitom tehničkom nasljeđu.
To zasigurno nije sve, jer se na RK mora nalaziti još parnih lokomotiva, između ostalih i zadnja serije 11 koja je 1976. remontirana u TŽV Gredelj.
Vjerojatno se neke parne lokomotive, bolje rečeno njihove reliquiae reliquiarum, nalaze u krugu Vuče vlakova gdje nismo imali pristupa.
A i ovo što smo vidjeli ugurano je na mjesto koje se ne može nazvati baš reprezentativnim.
I ostali vrijedni muzejski primjerci (vagoni) nagurani su u neku pripizdinu, gdje također hrđaju i propadaju.
Kad to usporedim s jednim Železniškim muzejom u Ljubljani, koji sam ove godine posjetio dvaput, dođe mi da ono debelo krme s HTV-a, koje se permanentno sprda s našim zapadnim susjedima, opalim nogom drito u pretilu trbušinu.
Da ne duljim, negdje na forumu imaš točne podatke gdje se koja od očuvanih (čuj: očuvanih) parnjača u Hrvatskoj nalazi, zajedno s njihovim brojevima. A postoji i foto-dokumentacija, uključivo lokomotive na RK.
Hvala na odgovorima i dodatnim informacijama.
Tvoje komentare o stanju parnjaca necu da "komentarisem", jedino ako ti treba jos neko pa da zajedno placemo.