Jump to content

Hrvatsko-bosansko putovanje u ožujku 2011


Dromolog

Recommended Posts

Ulazimo u prvi kolodvor za Kninom, vjerojatno Pađene.

P3110847.jpg

Signali u kolodvorima ne radi, vjerojatno za to se na pruzi može krenuti dosta polako. I kad pruga je djelomično modernizirana i kad vlak vozi 160 km/s, ništa se ne radi.

P3110848.jpg

Ravnica malo dalje. Takvi krajolik u srednjoj Europi nema!

P3110849.jpg

Ali krenemo dalje i opet moramo prelaziti brda. Trasiranje pruge je slično, kao grčka magistralna pruga iz Soluna za Athinu, ali tamo ima u dolini puno naselje i zemljoradno iskorištenje krajolika. Ovdje nema čovjeka...

P3110850.jpg

Na vrh brda...

P3110851.jpg

Sada smo definitivno gore. Sviđaju se mi te tablice- i kad imamo u Češkoj iste tablice, nisu tako često, jer vrijednost uspinjanja je kod nas 5,10,15... promile. Da za mene je ovo čudni pogled:-).

P3110852.jpg

Opet kolodvor. Kao prethodni, ne radi u putničkom prometu, sam je tamo prometni ured. Mislim, da smo u Plavna, ali nisam siguran.

P3110853.jpg

I malo dalje je veliki most, ovo je prva slika iz ovoj pruzi, koja izgleda srednjoeuropski. I mislim, da ovaj most morao biti izgrađen po austrijskim projektu, jer kod nas imamo dosta sličnih.

P3110854.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Konačno neke selo, ovo je slikano iz toga mosta.

P3110855.jpg

Malo dalje opet tunel pod brdima, ovi izgleda totalno austrijsko-ugarski.

P3110856.jpg

Za tunelom je lijevo opet neka dolina- tamo krenemo.

P3110858.jpg

Na tom padanju ima puno lijepih zavoja.

P3110860.jpg

Na padini je neke stajalište. Zanimljivo, da i kad tamo ne vozi putnički vlakovi i većina kolodvora je bez putničkog prometa, na moderniziranim dijelu pruge ima puno lijepih novih stajališta. Obično ali nema naselje, za to ne znam, razlog, za što ovo postoji...

P3110861.jpg

Opet cca. kilometar dalje.

P3110862.jpg

Duboka dolina lijevo od prugi, na suprotnoj strani je autocesta za Dalmaciju.

P3110865.jpg

... i opet krenemo gore.

P3110866.jpg

... i mali trenutak kasnije isti pogled kao prethodno:

P3110867.jpg

I na istom mjestu sam mogao slikati pogled duboko do doline. Nešto tako ima na malo mjesta u Europi!

P3110868.jpg

Link to comment
Share on other sites

Opet smo gore- iz pruge nije ništa vidjeti, na sreće sam u upravljačnici:-).

P3110869.jpg

Malo dalje je krajolik opet drugačiji, opet ravnica između brdima. Ovdje je pruga modernizirana i izgleda dobro, možda bi se tamo moglo 160 km/sat voziti.

P3110870.jpg

Zavoji pod brdima, gore je već snijeg.

P3110871.jpg

Modernizirani kolodvor- vjerojatno Malovan. Sigurno imao originalno 3 kolosijeka, sada ima samo 2. Desno je neki industrijski kolosijek, i kad ne znam, kamo u takvim pustim mjestu.

P3110872.jpg

Dalje je čudni tunel- samo konstrukcija, ali nema brda nad njim.

P3110873.jpg

Opet smo visoko pod brdima.

P3110874.jpg

Pruga često krene visoko nad krajolikom- takve trasiranje volim najviše.

P3110875.jpg

Čuvarski dom kod pruzi, izgleda tipično "ugarski".

P3110876.jpg

Opet visoko nad dolinom.

P3110877.jpg

Zadnji kolodvor preko Gračaca.

P3110878.jpg

Link to comment
Share on other sites

I ovdje pruga krene visoko nad dolinom.

P3110879.jpg

Signal APB ne radi.

P3110880.jpg

Krenemo preko sljedeći "austrijski" tunel...

P3110881.jpg

... i dalje je snijeg i krajolik izgleda dosta srednjoeuropski.

P3110882.jpg

Snijeg na ovim bijelim kamenima izgleda lijepo!

P3110883.jpg

Opet krenemo dugi dio ravno.

P3110884.jpg

Konačno ulazimo u kolodvor Gračac. Lijevo je ICN u suprotnom smjeru.

P3110885.jpg

Gračac je moderniziran, da ima lijepi peron i "nagibni" je u istom stilu:-).

P3110887.jpg

Link to comment
Share on other sites

Za Gračacom opet dolina između visokima brdima.

P3110888.jpg

Pruga izgleda po modernizaciji lijepo- samo kontaktnoj mreži nema...

P3110890.jpg

Sada smo dosta daleko od mora (i kad Dražen je kazao, da za ovoj planinom more ima), da ima snijeg i u dolini.

P3110891.jpg

Ulazimo u kolodvor Lovinac. Tamo čeka u suprotnom smjeru teretni vlak, vući ga tipična lokomotiva seriji 2062.

P3110892.jpg

Ali teretni vlak nije dugi- iz ekonomskog pogleda mora biti takva vožnja ne racionalna, HŽ bi trebali neke slabije lokomotive za vožnju takvih vlakova.

P3110893.jpg

Dalje je promjena krajolika. Smo na ravnici i brda nisu mali trenutak vidjeti.

P3110894.jpg

Cesta krene preko prugu, ali naselje nije vidjeti.

P3110895.jpg

Šum u dolini i dalje su vatre. Dražen je kazao, da ovo je obično, pali se trava. Tako se kod nas ne radi, ali u Mađarskoj sam video "crna polje" (ni samo) kod prugama. Ne znam, za što je takva "tehnologija" dobra.

P3110896.jpg

i ovi pogled još znamo:-).

P3110897.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dalje je pruga tako modernizirana, da krene na drugim mjestu od staroj. Dobro vidjeti, da originalno je bila pruga malo desno.

P3110898.jpg

Ali dobro, da možemo vidjeti iz vlaka originalni mostovi.

P3110899.jpg

Ulazimo u kolodvor Gospič. Konačno neke veće naselje, možda naravno grad.

P3110900.jpg

Kolodvor je cijeli lijepo moderniziran i ima dugi peron.

P3110901.jpg

Dalje krene "nova" pruga lijevo od stariji, da vidimo stari mostovi.

P3110902.jpg

Ne znam, za što je ovdje maksimalna brzina 100 km/sata. Mogli bismo krenuti 160 km/sat i nema problema:-).

P3110903.jpg

Reljef krajolika je isti kao do sada, ali ovdje ima polje i naselje, da izgleda drugačije od prethodnih slučaja.

P3110904.jpg

Kolodvor Perušić izgleda isto, kao većina kolodvora na ugarskih lokalnih prugama.

P3110905.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dalje je putovanje opet veliki doživljaj- smo visoko nad dolinom rijeke Like.

P3110906.jpg

Opet jedan tunel. Za mene je ne tipično, kad tunel nema portala.

P3110907.jpg

Kolodvor Vrhovine. Definitivno smo u "ugarskoj kraljevini", dalje također vozi putnički vlakovi za Ogulin- i kad samo 2 puta dnevno...

P3110908.jpg

Brda već izgledaju srednjoeuropski.

P3110909.jpg

Opet ima puno snijega- Dražen je kazao, da kad nije snijeg na ovima mjestima, nema ga nigdje u Hrvatskoj.

P3110910.jpg

Planina izgleda slično, kao na Slovačkoj:-).

P3110911.jpg

Ali krajolik je lijepi. Ne znam, za što se tamo ne razvija turistički promet, možda bi u ovoj siromašnoj županiji imali više novca.

P3110912.jpg

Kao na nekoj lokalnoj pruzi u Češkoj...

P3110913.jpg

Ulazimo u kolodvor Rudopolje.

P3110914.jpg

Link to comment
Share on other sites

Malo dalje smo u tipičnim selskim krajoliku.

P3110915.jpg

Neki malo važni kolodvor, vjerojatno Blata. Moram priznati, da na ostatku putovanja za Ogulin sam već malo slikao. Jedan razlog je bio crveni signal, da baterija polako svrši i drugi, da meni se više sviđa krajolik mediteranskog tipa. Prije Ogulina je pruga naravno lijepa, ali tako "normalno". I osim toga sam bio već 4 sata na upravljačnici i bio sam iz tolika sreće dosta umoran...

P3110916.jpg

Opet neki kilometar dalje.

P3110917.jpg

Ulazimo u kolodvor Blata.

P3110918.jpg

Takvi pogled na "konkurenciju" ne vidim svaki dan, da sam slikao linijski autobus na prijelazu ceste prije kolodvora Josipdol.

P3110919.jpg

Mali trenutak kasnije smo stali u tom kolodvoru. Zgrada je isto normalnog "ugarskog" tipa za lokalne pruge.

P3110920.jpg

Sada biti će mala pauza. Izdao sam sve slike iz "dalmatinskoj prugi", sljedeća je iz Ogulina. Ima zadnjih 75 slike i ovo bih htio izdati malo kasnije.

Link to comment
Share on other sites

Danas bih htio putopis svršiti, jer sutra polazim za obiteljima u njemačkom Karlsruhe. Prethodno smo vidjeli željeznički čvor Knin, sada smo malo dalje. Na žalost nije moguće putovati "unskom prugom", da smo morali ići "ličkom prugom" unutar Hrvatskoj. Hvala lijepa za informaciju o povijesti ovoj pruzi, u hrvatskoj Wikipediji nema točnih informaciji. Neke umetne zgrade na pruzi izgledaju dosta "ugarski" druge su novije. Je znati, da pruga je bila izgrađena od Ogulina, da krenemo od novijih dijela za stariji. Kod Kninu sve izgleda zanimljivo- ni Austrijsko-ugarska monarhija, ni Tito. Prva takva zgrada je most kod Kninu, preko rijeku Unu.

http://i914.photobucket.com/albums/ac349/Dromolog/Jugoslvie%202011/P3110837.jpg

 

Jedan ispravak: nije rijeka Una, već Butižnica - pritok rijeke Krke. Una izvire nekih 40-tak kilometara sjevernije.

Link to comment
Share on other sites

Modernizirani kolodvor- vjerojatno Malovan. Sigurno imao originalno 3 kolosijeka, sada ima samo 2. Desno je neki industrijski kolosijek, i kad ne znam, kamo u takvim pustim mjestu.

http://i914.photobucket.com/albums/ac349/Dromolog/Jugoslvie%202011/P3110872.jpg

Ovo je kolodvor Zrmanja (Otrić), a industrijski kolosijek je zapravo triangl.

Kolodvor Malovan je sljedeći kolodvor.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, za što je ovdje maksimalna brzina 100 km/sata. Mogli bismo krenuti 160 km/sat i nema problema:-).

 

Zato što signali nisu u funkciji i zato što nisu svi ŽCPR-ovi osigurani svjetlosnom i zvučnom signalizacijom. ;-)

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Opet hvala svima za ispravke, priznam, da ime konzultiram samo z voznim redom HŽ i nekada teško reci, što je kolodvor i što samo stajalište. Sada sam mislio, da Zrmanja je samo stajalište, ne znam za što. I isto ne znam za što sam uvijek znao, da Malovan je kolodvor...

Sada krenemo dalje. Prva slika je iz triangla, gdje desno vozi vlakovi direktno za Zagreb, lijevo smo išli za Ogulin. U starih voznih reda vozili ICN izvan Ogulina, sada ne.

P3110921.jpg

Za zavojom je bio kolosijek pruge Zagreb- Rijeka. Dalje smo dosta daleko išli po "lažnoj dvukolosiječnoj pruzi", samo jedan kolosijek ima kontaktnu mrežu, drugi nema.

P3110923.jpg

U suprotnom smjeru prolazi teretni vlak iz Ogulina za Zagreb, vući ga klasična modernizirana "elektra" serije 1141.

P3110924.jpg

Ulazni signali kolodvora Ogulin.

P3110925.jpg

Ulazimo u kolodvor Ogulin. Zanimljivo, da u stanicama riječkoj pruzi ima stupovi talijanskog tipa iz prvog elektrificiranje pruga, ali na "široj pruzi" su stupovi noviji.

P3110926.jpg

Stanična zgrada kolodvora Ogulin.

P3110927.jpg

Iz Ogulina smo krenuli natrag, da strojvođa prešao na drugu upravljačnicu. Nisam znao, da li mogu putovati i na drugoj uprvljačnici, ali da. Prvo sam ali slikao garnituru "nagibnog".

P3110928.jpg

I još jedan put ogulinska kolodvorska zgrada, sada bolje, jer sam bio izvan vlaka.

P3110929.jpg

Od sada smo bili kasni, oko 20 minuta. Za to, da smo morali čekati na kasni putnički vlak iz Rijeke, otpravnik je kazao, da tamo ima putnika s rezervacijama na naš vlak. Dobro, kad su "najbolji" vlakovi željezničkog mreži obavezno rezervirani. Konačno ulazi garnitura putničkog vlaka- lokomotiva seriji 1141 (u originalnom uvjetu) iz Moravice i 3 klasični "Goša" vagoni- opet standard visokog kvaliteta, kako je u Hrvatskoj obično...

P3110930.jpg

Malo kasnije je dolazio vlak u suprotnom smjeru, također malo kasni.

P3110931.jpg

I opet polazimo. Prvo natrag, ali po drugom kolosijeku.

P3110932.jpg

Desno krene pruga za Knin, tamo smo već bili:-).

P3110933.jpg

Link to comment
Share on other sites

Malo dalje ide iz desna direktni kolosijek iz Knina i nekoliko metra dalje je početak kolodvora Oštarje.

P3110934.jpg

Dalje je bio krajolik kod pruzi dosta obični, ali do sada nisam slikao danas elektrificiranu prugu, i kad kontaktna mreža izgleda, da je kompletno iz 80. godine (ili novija).

P3110935.jpg

Ulazimo u prvi kolodvor za Oštarje, opet ti "talijanski" stupovi...

P3110936.jpg

Pruga ide dalje također po ravnici.

P3110937.jpg

Ulazni signal u sljedeći kolodvor, na riječkoj pruzi svi signali radi. I sviđa se mi taj most, vjerojatno iz početka pruge u 60. godinama 19. stoljeća.

P3110938.jpg

Dalje smo krenuli nad kanjonom neke rijeke, na jednom mjestu je bio kod pruge ratna zgrada iz 2. svjetskog rata.

P3110939.jpg

Opet kolodvor, mislim, da Duga Resa.

P3110940.jpg

Stanica je naravno duga, konačno smo prije staničnoj zgradi.

P3110943.jpg

I malo bližije- čeka tamo putnički vlak za Zagreb: opet klasični "Goša" vagoni. ako kod na ne izgleda ni IC vlak...

P3110944.jpg

... i vući ga modernizirana ASEA serije 1141.

P3110945.jpg

Link to comment
Share on other sites

Malo kasnije smo već na početku velikog grada Karlovca. Tako, iz pruge, izgleda dosta "zapadno".

P3110947.jpg

Trenutno u Karlovcu gradi novo lijepo stajalište, sviđa se mi, da direktno kod autobusnog kolodvora. Malo je takvih "multimodalnih terminala" u (jugo)istočnoj Europi!

P3110948.jpg

Prije ulazaka za karlovački kolodvor smo išli kod depoa- tamo stoji puno starih "šinobusa". Sam rado, da u Hrvatskoj nema dvuosovinska vozila u prometu, jer kad ima vlak samo 2 osovine, je "komfort" za putnika slični kao u teretnima vlakovima.

P3110949.jpg

Lijepa i velika zgrada karlovačkoga kolodvora.

P3110950.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ulazimo u prvi kolodvor za Kninom, vjerojatno Pađene.

Opet kolodvor. Kao prethodni, ne radi u putničkom prometu, sam je tamo prometni ured. Mislim, da smo u Plavna, ali nisam siguran.

Točno - Pađene i Plavno.

 

Ulazimo u kolodvor Blata

Plaški.

 

Dalje je putovanje opet veliki doživljaj- smo visoko nad dolinom rijeke Like.

Nije Lika, već je Gacka.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Između Karlovcom i Zagrebom pruga ide totalnom ravnicom oko Save, da sam malo slikao.

P3110951.jpg

Konačno je prije nama Zagreb i Sljeme nad njim.

P3110952.jpg

Opet neki kolodvor, dosta veliki- možda Desinec.

P3110953.jpg

I sada ulazimo u zadnji kolodvor prije zagrebačkim čvorom, vjerojatno Hrvatski Leskovac. Morali smo krenuti lijevo, jer na glavnim kolosijeku je stao opet putnički vlak za Karlovac.

P3110954.jpg

Tako smo išli, garnitura putničkog vlaka je izgledala opet obično- IC ili putnički vlak, svejedno:-).

P3110955.jpg

Prije Zagreba je lijevo od pruge mjesto za 2. kolosijek, ali samo mali dio pruge- ne znam, da li je to taj razlog. I kad minimalno iz Zagreba za Ogulin bi 2. kolosijek bio potreban!

P3110956.jpg

Prije Zagrebom je vrlo dugi most i za njim početak zagrebačkog predgrađe.

P3110957.jpg

I krug je gotovi- desno krene pruga za Sisak i Bosnu.

P3110958.jpg

Na taj pruzi ima zanimljivi most preko Savu. Ali mislim, da slikanje iz taj pozicije je najbolje:-).

P3110959.jpg

Opet iluzija dvukolosiječnoj pruzi, ali lijevo se krene za Rijeku, desno za Sisak. Smo malo prije ulazakom za zagrebački glavni kolodvor.

P3110960.jpg

Lijevo krene direktni kolosijek na Zapadni kolodvor, da bismo mogli ići za Sloveniju bez ulazaka u glavni kolodvor.

P3110961.jpg

Ulazni signali za Glavni kolodvor.

P3110962.jpg

I nešto slično sam već slikao prije tjedna. Ulazimo u zagrebački glavni kolodvor, 6-satno putovanje na upravljačnici "nagibnog" se svrši.

P3110963.jpg

Link to comment
Share on other sites

I na istom mjestu sam mogao slikati pogled duboko do doline. Nešto tako ima na malo mjesta u Europi!

Prekrasna slika. A snimio si početak toka rijeke Zrmanje, koja izvire neposredno ispod pruge!

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Konačno je prije nama Zagreb i Sljeme nad njim.

Nije Sljeme, već je Plešivica.

 

Opet neki kolodvor, dosta veliki- možda Desinec.

Jastrebarsko.

P.S. Sorry zbog toliko upada u ovu prekrasnu reportažu, ali to je zbog preciznosti u navođenju lokacija. :wink:

Edited by Stanley

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Danas je bio sunčano vrijeme, da sam još jedan put slikao spomenik parnoj lokomotivi kod glavnog kolodvora.

P3110965.jpg

U Zagrebu sam imao samo više sat, jer sam morao ići dalje za Budimpeštu i IC Kvarner je polazio u 16:20. Jer tamo ne vozi vagon-restoran, imao sam ručak u kolodvorskoj restauraciji, gdje smo imali još mali sastanak s "Lovcom". Ne znam, kako zahvaliti za tako lijepo putovanje!! Od sada sam mislio, da se putovanje svršio, i kad sam imao još više 24 sata, kad sam dolazio kući. Još jedan put sam slikao "diodsku Aseu" i ulazio sam u vlak.

P3110966.jpg

Dalje nisam ništa slikao- jednako sam bio ovima fantastičnima doživljajima, koji trajali cijeli tjedan, dosta umoran, drugo baterija fotoaparata ne radila. Samo na granici sam još jedan put slikao večernji most preko Drave.

P3110970.jpg

I mjesto, gdje sam opet izlazio iz teritoriji bivšoj Jugoslaviji- smo u Mađarskoj.

P3110971.jpg

Dalje sam putovao cijeli večer u tamnoj Mađarskoj i dosta sam se nudio. Ništa nisam video, u vagonu nemao putnika (tako na večer Mađari ne putuju i kad da, da unutarnjima brzi vlakovima, koje nemaju doplatak za IC vlak. Bio sam rado, kad sam bio prije pol noći opet u Budimpešti.

Link to comment
Share on other sites

Subota je bila zadnji dan putovanja. Imao sam još također cijeli dan u Budimpešti, jer autobus je polazio u 16:15. Htio sam putovati autobusom, jer je jednostavno jeftiniji od vlaka- za 15 eura bih relaciju Budimpešta- Prag vlakom nemao. I drugi razlog je bio, da posle tjedna vožnje različnima vlakovima u bivšoj Jugoslaviji, nisam imao tek na češki siromašni standard. Više Budimpeštu dosta volim! Da sam se malo vozio po gradu i nešto malo još slikao. Jer noćenje je bio u blizu kolodvora Keleti, prvo sam slikao, kako izgleda gradnja budućoj liniji M4 budimpeštskog metroa. Mislim, da posle tolika godina gradnje mirno optimistički pogled...

P3120972.jpg

Niskopodni trolejbus Ikarus 412T (izgrađen oko 2000.) na okretištu prije parlamenta (državni dom, Országház)

P3120973.jpg

Dalje sam krenuo po lijevom brijegu Dunava, gdje vozi tramvajska linija 2. Tamo vozi tradicionalno tramvaji "ipari csuklós" (industrijski zglobni) iz kraja 60. godine. Linija je jedna iz najlepijih u gradu, ali to nije bio točni razlog, za što takvi itinerar. Na ovoj liniji ima lijepo moderniziranu podzemnu stanicu Fövám tér (trg glavnoj carini), gdje biti će stanica liniji metroa M4. Ovo mjesto volim!

P3120974.jpg

P3120976.jpg

P3120977.jpg

P3120978.jpg

Nad ovim stajalištom je stajalište tramvaja liniji 47 i 49 preko Dunav.

P3120979.jpg

Link to comment
Share on other sites

I sljedeća slika je iz gradnje liniji M4. Jedna iz stanica je također Móritz Zsigmond körtér na budinskoj strani Dunava. Tamo izgleda, da je također sve gotovo.

P3120980.jpg

Dalje sam imao tek na metro u prometu, jer u bivšoj Jugoslaviji metroa nema. I najviše volim u Budimpešti nadzemne dijelovi, na primjer ovi krajni na M2. Sada sam na krajnoj stanici Örs vezér tere i vidim u smjer grad. Ima tamo 2 nadzemne stanice. Lijevo je vidjeti depo ovoj liniji.

P3120982.jpg

Stanica je po rekonstrukciji (između 2000-2008 je bila modernizirana cijela linija) vrlo lijepa- točno takvi dizajn uvijek volim- nemam rado, kad su zgrade bombastične.

P3120983.jpg

Na žalost vlakovi metroa su originalni- htjeli kupiti nove garniture, ali ne vozi i sada je već ugovor s Alstomom (Chorzów) ukinuti. Za to možemo do sada u Budimpešti vidjeti originalne garniture tipa Ev iz 1969.-1976.

P3120984.jpg

Sada sam već htio krenuti natrag, da bih imao tipičan mađarski ručak, ali video sam, da HEV (prigradska željeznica), koji vozi iz Örs vezér tere za bliski grad Gödöllö, sada ne radi. Umjesto toga je vozio svake 2-3 minute autobus- zglobni Ikarus 280 iz 80. godine. Jer ovi autobusi bili moje djetinjstvo, kad mogu gledam je. Više, kod pruzi nema redovnog autobuskog prometa, da sam htio opet vidjeti nešto nove.

P3120985.jpg

Ovi autobus mene je dovozio na stanicu Cinkota na kraju Budimpešti. Dalje je već peštska županija. Od taj stanici dalje vozio normalno vlakovi.

P3120986.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iz Cinkote dalje išli vlakovi. Desni 2 kolosijeci su za Gödöllö, lijevo krene garnitura na kratkoj pruzi za Csömör.

P3120987.jpg

U stanici još čeka garnitura za Gödöllö.

P3120988.jpg

U Cinkote također ima spomenik- ova električka lokomotiva je vućila vlakovi prije 2. svjetskog rata.

P3120989.jpg

U Cinkote ima ta HÉV-ova linija depo, da sam išao tamo. Rajlovac to ali nije:-).

P3120990.jpg

P3120991.jpg

I u depoa ima spomenika, ili vlak za nostalgični promet. Taj električki vlak je bio izgrađen u 50. godinama.

P3120992.jpg

Link to comment
Share on other sites

Autobus za Prag polazi iz okolici autobusnog kolodvora Népliget- tamo vozi linija metroa M3. I kad sam dosta bio na ručku u jednoj običnoj "étterem", kamo često hodim (i tamo mene već znaju), imao sam dosta vrijeme i putovao sam metroom dalje, na zadnju stanicu Köbánya-Kispest. Tako izgleda unutar "novog" tipa sovjetskog metroa iz 80. godine, tipa 81-71.

P3120994.jpg

Köbánya-Kispest je također nadzemna i više tamo ima dosta važni željeznički kolodvor. Slikati vlak i garnituru metroa mogu samo tamo:-).

P3120995.jpg

Na M3 vozi garniture iz 6 vagona (na M2 5 vagona). Jedna takva trenutno krene iz početnoj stanici Köbánya-Kispest...

P3120996.jpg

... i druga u suprotnom smjeru dolazi.

P3120997.jpg

I tako se svrši putovanje. Autobus za Prag vozi 2 puta dnevno i jer smo narod škrta, prometnik "Student Agency" ne želi platiti novca uprave autobusnog kolodvora. Da autobus polazi iz parka i nema stajalište. Na sreće autobus je žuti, da ga u parku vidimo... Ali i tako je tako putovanje udobnije od češkog IC vlaka...

P3120998.jpg

 

I sada sam konačno svršio putopis. Oprostite svi, da ovo trajalo tako dugo. I oprostite sve jezične i zemljopisne greške- htio sam imati sve "izvan" do današnjog večera, da sam koristio glavno pamćenje- i to je često loše. Hvala svima za strpljenje! Sutra ću putovati za Njemačku, i jednog dana iz toga također biti će putopis. Ali ne znam, kada...

Link to comment
Share on other sites

Odlicna reportaza, svaka cast bilo ga je bas gust citati

 

Evo par ispravaka

 

Kolodvor Perušić izgleda isto, kao većina kolodvora na ugarskih lokalnih prugama.

P3110905.jpg

 

Nije Perušić već kolodvor Ličko Lešće

 

Opet kolodvor, mislim, da Duga Resa.

P3110940.jpg

 

Ovo je kolodvor Zvečaj.

Link to comment
Share on other sites

I sada sam konačno svršio putopis. Oprostite svi, da ovo trajalo tako dugo. I oprostite sve jezične i zemljopisne greške- htio sam imati sve "izvan" do današnjog večera,
Nemamo što oprostiti. Trajanje je samo pojačavalo znatiželju (i zadovoljilo ju!), a na greškama se ionako uči (i dobro je došlo svima nama da provjerimo svoje znanje zemljopisa i poznavanje hrvatske željezničke infrastrukture.

:cheer: :cheer: :cheer:

 

Veselimo se unaprijed i budućim putopisima.

Za Karlsruhe ti može biti dobra priprema i ovaj:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7523-karlsruhe-kvv

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...