Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Ulazimo u prvi kolodvor za Kninom, vjerojatno Pađene. Signali u kolodvorima ne radi, vjerojatno za to se na pruzi može krenuti dosta polako. I kad pruga je djelomično modernizirana i kad vlak vozi 160 km/s, ništa se ne radi. Ravnica malo dalje. Takvi krajolik u srednjoj Europi nema! Ali krenemo dalje i opet moramo prelaziti brda. Trasiranje pruge je slično, kao grčka magistralna pruga iz Soluna za Athinu, ali tamo ima u dolini puno naselje i zemljoradno iskorištenje krajolika. Ovdje nema čovjeka... Na vrh brda... Sada smo definitivno gore. Sviđaju se mi te tablice- i kad imamo u Češkoj iste tablice, nisu tako često, jer vrijednost uspinjanja je kod nas 5,10,15... promile. Da za mene je ovo čudni pogled:-). Opet kolodvor. Kao prethodni, ne radi u putničkom prometu, sam je tamo prometni ured. Mislim, da smo u Plavna, ali nisam siguran. I malo dalje je veliki most, ovo je prva slika iz ovoj pruzi, koja izgleda srednjoeuropski. I mislim, da ovaj most morao biti izgrađen po austrijskim projektu, jer kod nas imamo dosta sličnih. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Konačno neke selo, ovo je slikano iz toga mosta. Malo dalje opet tunel pod brdima, ovi izgleda totalno austrijsko-ugarski. Za tunelom je lijevo opet neka dolina- tamo krenemo. Na tom padanju ima puno lijepih zavoja. Na padini je neke stajalište. Zanimljivo, da i kad tamo ne vozi putnički vlakovi i većina kolodvora je bez putničkog prometa, na moderniziranim dijelu pruge ima puno lijepih novih stajališta. Obično ali nema naselje, za to ne znam, razlog, za što ovo postoji... Opet cca. kilometar dalje. Duboka dolina lijevo od prugi, na suprotnoj strani je autocesta za Dalmaciju. ... i opet krenemo gore. ... i mali trenutak kasnije isti pogled kao prethodno: I na istom mjestu sam mogao slikati pogled duboko do doline. Nešto tako ima na malo mjesta u Europi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Opet smo gore- iz pruge nije ništa vidjeti, na sreće sam u upravljačnici:-). Malo dalje je krajolik opet drugačiji, opet ravnica između brdima. Ovdje je pruga modernizirana i izgleda dobro, možda bi se tamo moglo 160 km/sat voziti. Zavoji pod brdima, gore je već snijeg. Modernizirani kolodvor- vjerojatno Malovan. Sigurno imao originalno 3 kolosijeka, sada ima samo 2. Desno je neki industrijski kolosijek, i kad ne znam, kamo u takvim pustim mjestu. Dalje je čudni tunel- samo konstrukcija, ali nema brda nad njim. Opet smo visoko pod brdima. Pruga često krene visoko nad krajolikom- takve trasiranje volim najviše. Čuvarski dom kod pruzi, izgleda tipično "ugarski". Opet visoko nad dolinom. Zadnji kolodvor preko Gračaca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 I ovdje pruga krene visoko nad dolinom. Signal APB ne radi. Krenemo preko sljedeći "austrijski" tunel... ... i dalje je snijeg i krajolik izgleda dosta srednjoeuropski. Snijeg na ovim bijelim kamenima izgleda lijepo! Opet krenemo dugi dio ravno. Konačno ulazimo u kolodvor Gračac. Lijevo je ICN u suprotnom smjeru. Gračac je moderniziran, da ima lijepi peron i "nagibni" je u istom stilu:-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Za Gračacom opet dolina između visokima brdima. Pruga izgleda po modernizaciji lijepo- samo kontaktnoj mreži nema... Sada smo dosta daleko od mora (i kad Dražen je kazao, da za ovoj planinom more ima), da ima snijeg i u dolini. Ulazimo u kolodvor Lovinac. Tamo čeka u suprotnom smjeru teretni vlak, vući ga tipična lokomotiva seriji 2062. Ali teretni vlak nije dugi- iz ekonomskog pogleda mora biti takva vožnja ne racionalna, HŽ bi trebali neke slabije lokomotive za vožnju takvih vlakova. Dalje je promjena krajolika. Smo na ravnici i brda nisu mali trenutak vidjeti. Cesta krene preko prugu, ali naselje nije vidjeti. Šum u dolini i dalje su vatre. Dražen je kazao, da ovo je obično, pali se trava. Tako se kod nas ne radi, ali u Mađarskoj sam video "crna polje" (ni samo) kod prugama. Ne znam, za što je takva "tehnologija" dobra. i ovi pogled još znamo:-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Dalje je pruga tako modernizirana, da krene na drugim mjestu od staroj. Dobro vidjeti, da originalno je bila pruga malo desno. Ali dobro, da možemo vidjeti iz vlaka originalni mostovi. Ulazimo u kolodvor Gospič. Konačno neke veće naselje, možda naravno grad. Kolodvor je cijeli lijepo moderniziran i ima dugi peron. Dalje krene "nova" pruga lijevo od stariji, da vidimo stari mostovi. Ne znam, za što je ovdje maksimalna brzina 100 km/sata. Mogli bismo krenuti 160 km/sat i nema problema:-). Reljef krajolika je isti kao do sada, ali ovdje ima polje i naselje, da izgleda drugačije od prethodnih slučaja. Kolodvor Perušić izgleda isto, kao većina kolodvora na ugarskih lokalnih prugama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Dalje je putovanje opet veliki doživljaj- smo visoko nad dolinom rijeke Like. Opet jedan tunel. Za mene je ne tipično, kad tunel nema portala. Kolodvor Vrhovine. Definitivno smo u "ugarskoj kraljevini", dalje također vozi putnički vlakovi za Ogulin- i kad samo 2 puta dnevno... Brda već izgledaju srednjoeuropski. Opet ima puno snijega- Dražen je kazao, da kad nije snijeg na ovima mjestima, nema ga nigdje u Hrvatskoj. Planina izgleda slično, kao na Slovačkoj:-). Ali krajolik je lijepi. Ne znam, za što se tamo ne razvija turistički promet, možda bi u ovoj siromašnoj županiji imali više novca. Kao na nekoj lokalnoj pruzi u Češkoj... Ulazimo u kolodvor Rudopolje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Malo dalje smo u tipičnim selskim krajoliku. Neki malo važni kolodvor, vjerojatno Blata. Moram priznati, da na ostatku putovanja za Ogulin sam već malo slikao. Jedan razlog je bio crveni signal, da baterija polako svrši i drugi, da meni se više sviđa krajolik mediteranskog tipa. Prije Ogulina je pruga naravno lijepa, ali tako "normalno". I osim toga sam bio već 4 sata na upravljačnici i bio sam iz tolika sreće dosta umoran... Opet neki kilometar dalje. Ulazimo u kolodvor Blata. Takvi pogled na "konkurenciju" ne vidim svaki dan, da sam slikao linijski autobus na prijelazu ceste prije kolodvora Josipdol. Mali trenutak kasnije smo stali u tom kolodvoru. Zgrada je isto normalnog "ugarskog" tipa za lokalne pruge. Sada biti će mala pauza. Izdao sam sve slike iz "dalmatinskoj prugi", sljedeća je iz Ogulina. Ima zadnjih 75 slike i ovo bih htio izdati malo kasnije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lok62serija Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Danas bih htio putopis svršiti, jer sutra polazim za obiteljima u njemačkom Karlsruhe. Prethodno smo vidjeli željeznički čvor Knin, sada smo malo dalje. Na žalost nije moguće putovati "unskom prugom", da smo morali ići "ličkom prugom" unutar Hrvatskoj. Hvala lijepa za informaciju o povijesti ovoj pruzi, u hrvatskoj Wikipediji nema točnih informaciji. Neke umetne zgrade na pruzi izgledaju dosta "ugarski" druge su novije. Je znati, da pruga je bila izgrađena od Ogulina, da krenemo od novijih dijela za stariji. Kod Kninu sve izgleda zanimljivo- ni Austrijsko-ugarska monarhija, ni Tito. Prva takva zgrada je most kod Kninu, preko rijeku Unu. http://i914.photobucket.com/albums/ac349/Dromolog/Jugoslvie%202011/P3110837.jpg Jedan ispravak: nije rijeka Una, već Butižnica - pritok rijeke Krke. Una izvire nekih 40-tak kilometara sjevernije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lok62serija Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Modernizirani kolodvor- vjerojatno Malovan. Sigurno imao originalno 3 kolosijeka, sada ima samo 2. Desno je neki industrijski kolosijek, i kad ne znam, kamo u takvim pustim mjestu. http://i914.photobucket.com/albums/ac349/Dromolog/Jugoslvie%202011/P3110872.jpg Ovo je kolodvor Zrmanja (Otrić), a industrijski kolosijek je zapravo triangl. Kolodvor Malovan je sljedeći kolodvor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Ne znam, za što je ovdje maksimalna brzina 100 km/sata. Mogli bismo krenuti 160 km/sat i nema problema:-). Zato što signali nisu u funkciji i zato što nisu svi ŽCPR-ovi osigurani svjetlosnom i zvučnom signalizacijom. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Opet hvala svima za ispravke, priznam, da ime konzultiram samo z voznim redom HŽ i nekada teško reci, što je kolodvor i što samo stajalište. Sada sam mislio, da Zrmanja je samo stajalište, ne znam za što. I isto ne znam za što sam uvijek znao, da Malovan je kolodvor... Sada krenemo dalje. Prva slika je iz triangla, gdje desno vozi vlakovi direktno za Zagreb, lijevo smo išli za Ogulin. U starih voznih reda vozili ICN izvan Ogulina, sada ne. Za zavojom je bio kolosijek pruge Zagreb- Rijeka. Dalje smo dosta daleko išli po "lažnoj dvukolosiječnoj pruzi", samo jedan kolosijek ima kontaktnu mrežu, drugi nema. U suprotnom smjeru prolazi teretni vlak iz Ogulina za Zagreb, vući ga klasična modernizirana "elektra" serije 1141. Ulazni signali kolodvora Ogulin. Ulazimo u kolodvor Ogulin. Zanimljivo, da u stanicama riječkoj pruzi ima stupovi talijanskog tipa iz prvog elektrificiranje pruga, ali na "široj pruzi" su stupovi noviji. Stanična zgrada kolodvora Ogulin. Iz Ogulina smo krenuli natrag, da strojvođa prešao na drugu upravljačnicu. Nisam znao, da li mogu putovati i na drugoj uprvljačnici, ali da. Prvo sam ali slikao garnituru "nagibnog". I još jedan put ogulinska kolodvorska zgrada, sada bolje, jer sam bio izvan vlaka. Od sada smo bili kasni, oko 20 minuta. Za to, da smo morali čekati na kasni putnički vlak iz Rijeke, otpravnik je kazao, da tamo ima putnika s rezervacijama na naš vlak. Dobro, kad su "najbolji" vlakovi željezničkog mreži obavezno rezervirani. Konačno ulazi garnitura putničkog vlaka- lokomotiva seriji 1141 (u originalnom uvjetu) iz Moravice i 3 klasični "Goša" vagoni- opet standard visokog kvaliteta, kako je u Hrvatskoj obično... Malo kasnije je dolazio vlak u suprotnom smjeru, također malo kasni. I opet polazimo. Prvo natrag, ali po drugom kolosijeku. Desno krene pruga za Knin, tamo smo već bili:-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Malo dalje ide iz desna direktni kolosijek iz Knina i nekoliko metra dalje je početak kolodvora Oštarje. Dalje je bio krajolik kod pruzi dosta obični, ali do sada nisam slikao danas elektrificiranu prugu, i kad kontaktna mreža izgleda, da je kompletno iz 80. godine (ili novija). Ulazimo u prvi kolodvor za Oštarje, opet ti "talijanski" stupovi... Pruga ide dalje također po ravnici. Ulazni signal u sljedeći kolodvor, na riječkoj pruzi svi signali radi. I sviđa se mi taj most, vjerojatno iz početka pruge u 60. godinama 19. stoljeća. Dalje smo krenuli nad kanjonom neke rijeke, na jednom mjestu je bio kod pruge ratna zgrada iz 2. svjetskog rata. Opet kolodvor, mislim, da Duga Resa. Stanica je naravno duga, konačno smo prije staničnoj zgradi. I malo bližije- čeka tamo putnički vlak za Zagreb: opet klasični "Goša" vagoni. ako kod na ne izgleda ni IC vlak... ... i vući ga modernizirana ASEA serije 1141. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Malo kasnije smo već na početku velikog grada Karlovca. Tako, iz pruge, izgleda dosta "zapadno". Trenutno u Karlovcu gradi novo lijepo stajalište, sviđa se mi, da direktno kod autobusnog kolodvora. Malo je takvih "multimodalnih terminala" u (jugo)istočnoj Europi! Prije ulazaka za karlovački kolodvor smo išli kod depoa- tamo stoji puno starih "šinobusa". Sam rado, da u Hrvatskoj nema dvuosovinska vozila u prometu, jer kad ima vlak samo 2 osovine, je "komfort" za putnika slični kao u teretnima vlakovima. Lijepa i velika zgrada karlovačkoga kolodvora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Ulazimo u prvi kolodvor za Kninom, vjerojatno Pađene. Opet kolodvor. Kao prethodni, ne radi u putničkom prometu, sam je tamo prometni ured. Mislim, da smo u Plavna, ali nisam siguran. Točno - Pađene i Plavno. Ulazimo u kolodvor Blata Plaški. Dalje je putovanje opet veliki doživljaj- smo visoko nad dolinom rijeke Like. Nije Lika, već je Gacka. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Između Karlovcom i Zagrebom pruga ide totalnom ravnicom oko Save, da sam malo slikao. Konačno je prije nama Zagreb i Sljeme nad njim. Opet neki kolodvor, dosta veliki- možda Desinec. I sada ulazimo u zadnji kolodvor prije zagrebačkim čvorom, vjerojatno Hrvatski Leskovac. Morali smo krenuti lijevo, jer na glavnim kolosijeku je stao opet putnički vlak za Karlovac. Tako smo išli, garnitura putničkog vlaka je izgledala opet obično- IC ili putnički vlak, svejedno:-). Prije Zagreba je lijevo od pruge mjesto za 2. kolosijek, ali samo mali dio pruge- ne znam, da li je to taj razlog. I kad minimalno iz Zagreba za Ogulin bi 2. kolosijek bio potreban! Prije Zagrebom je vrlo dugi most i za njim početak zagrebačkog predgrađe. I krug je gotovi- desno krene pruga za Sisak i Bosnu. Na taj pruzi ima zanimljivi most preko Savu. Ali mislim, da slikanje iz taj pozicije je najbolje:-). Opet iluzija dvukolosiječnoj pruzi, ali lijevo se krene za Rijeku, desno za Sisak. Smo malo prije ulazakom za zagrebački glavni kolodvor. Lijevo krene direktni kolosijek na Zapadni kolodvor, da bismo mogli ići za Sloveniju bez ulazaka u glavni kolodvor. Ulazni signali za Glavni kolodvor. I nešto slično sam već slikao prije tjedna. Ulazimo u zagrebački glavni kolodvor, 6-satno putovanje na upravljačnici "nagibnog" se svrši. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 I na istom mjestu sam mogao slikati pogled duboko do doline. Nešto tako ima na malo mjesta u Europi! Prekrasna slika. A snimio si početak toka rijeke Zrmanje, koja izvire neposredno ispod pruge! Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 (edited) Konačno je prije nama Zagreb i Sljeme nad njim. Nije Sljeme, već je Plešivica. Opet neki kolodvor, dosta veliki- možda Desinec. Jastrebarsko. P.S. Sorry zbog toliko upada u ovu prekrasnu reportažu, ali to je zbog preciznosti u navođenju lokacija. Edited April 23, 2011 by Stanley Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Danas je bio sunčano vrijeme, da sam još jedan put slikao spomenik parnoj lokomotivi kod glavnog kolodvora. U Zagrebu sam imao samo više sat, jer sam morao ići dalje za Budimpeštu i IC Kvarner je polazio u 16:20. Jer tamo ne vozi vagon-restoran, imao sam ručak u kolodvorskoj restauraciji, gdje smo imali još mali sastanak s "Lovcom". Ne znam, kako zahvaliti za tako lijepo putovanje!! Od sada sam mislio, da se putovanje svršio, i kad sam imao još više 24 sata, kad sam dolazio kući. Još jedan put sam slikao "diodsku Aseu" i ulazio sam u vlak. Dalje nisam ništa slikao- jednako sam bio ovima fantastičnima doživljajima, koji trajali cijeli tjedan, dosta umoran, drugo baterija fotoaparata ne radila. Samo na granici sam još jedan put slikao večernji most preko Drave. I mjesto, gdje sam opet izlazio iz teritoriji bivšoj Jugoslaviji- smo u Mađarskoj. Dalje sam putovao cijeli večer u tamnoj Mađarskoj i dosta sam se nudio. Ništa nisam video, u vagonu nemao putnika (tako na večer Mađari ne putuju i kad da, da unutarnjima brzi vlakovima, koje nemaju doplatak za IC vlak. Bio sam rado, kad sam bio prije pol noći opet u Budimpešti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Subota je bila zadnji dan putovanja. Imao sam još također cijeli dan u Budimpešti, jer autobus je polazio u 16:15. Htio sam putovati autobusom, jer je jednostavno jeftiniji od vlaka- za 15 eura bih relaciju Budimpešta- Prag vlakom nemao. I drugi razlog je bio, da posle tjedna vožnje različnima vlakovima u bivšoj Jugoslaviji, nisam imao tek na češki siromašni standard. Više Budimpeštu dosta volim! Da sam se malo vozio po gradu i nešto malo još slikao. Jer noćenje je bio u blizu kolodvora Keleti, prvo sam slikao, kako izgleda gradnja budućoj liniji M4 budimpeštskog metroa. Mislim, da posle tolika godina gradnje mirno optimistički pogled... Niskopodni trolejbus Ikarus 412T (izgrađen oko 2000.) na okretištu prije parlamenta (državni dom, Országház) Dalje sam krenuo po lijevom brijegu Dunava, gdje vozi tramvajska linija 2. Tamo vozi tradicionalno tramvaji "ipari csuklós" (industrijski zglobni) iz kraja 60. godine. Linija je jedna iz najlepijih u gradu, ali to nije bio točni razlog, za što takvi itinerar. Na ovoj liniji ima lijepo moderniziranu podzemnu stanicu Fövám tér (trg glavnoj carini), gdje biti će stanica liniji metroa M4. Ovo mjesto volim! Nad ovim stajalištom je stajalište tramvaja liniji 47 i 49 preko Dunav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 I sljedeća slika je iz gradnje liniji M4. Jedna iz stanica je također Móritz Zsigmond körtér na budinskoj strani Dunava. Tamo izgleda, da je također sve gotovo. Dalje sam imao tek na metro u prometu, jer u bivšoj Jugoslaviji metroa nema. I najviše volim u Budimpešti nadzemne dijelovi, na primjer ovi krajni na M2. Sada sam na krajnoj stanici Örs vezér tere i vidim u smjer grad. Ima tamo 2 nadzemne stanice. Lijevo je vidjeti depo ovoj liniji. Stanica je po rekonstrukciji (između 2000-2008 je bila modernizirana cijela linija) vrlo lijepa- točno takvi dizajn uvijek volim- nemam rado, kad su zgrade bombastične. Na žalost vlakovi metroa su originalni- htjeli kupiti nove garniture, ali ne vozi i sada je već ugovor s Alstomom (Chorzów) ukinuti. Za to možemo do sada u Budimpešti vidjeti originalne garniture tipa Ev iz 1969.-1976. Sada sam već htio krenuti natrag, da bih imao tipičan mađarski ručak, ali video sam, da HEV (prigradska željeznica), koji vozi iz Örs vezér tere za bliski grad Gödöllö, sada ne radi. Umjesto toga je vozio svake 2-3 minute autobus- zglobni Ikarus 280 iz 80. godine. Jer ovi autobusi bili moje djetinjstvo, kad mogu gledam je. Više, kod pruzi nema redovnog autobuskog prometa, da sam htio opet vidjeti nešto nove. Ovi autobus mene je dovozio na stanicu Cinkota na kraju Budimpešti. Dalje je već peštska županija. Od taj stanici dalje vozio normalno vlakovi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Iz Cinkote dalje išli vlakovi. Desni 2 kolosijeci su za Gödöllö, lijevo krene garnitura na kratkoj pruzi za Csömör. U stanici još čeka garnitura za Gödöllö. U Cinkote također ima spomenik- ova električka lokomotiva je vućila vlakovi prije 2. svjetskog rata. U Cinkote ima ta HÉV-ova linija depo, da sam išao tamo. Rajlovac to ali nije:-). I u depoa ima spomenika, ili vlak za nostalgični promet. Taj električki vlak je bio izgrađen u 50. godinama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Autobus za Prag polazi iz okolici autobusnog kolodvora Népliget- tamo vozi linija metroa M3. I kad sam dosta bio na ručku u jednoj običnoj "étterem", kamo često hodim (i tamo mene već znaju), imao sam dosta vrijeme i putovao sam metroom dalje, na zadnju stanicu Köbánya-Kispest. Tako izgleda unutar "novog" tipa sovjetskog metroa iz 80. godine, tipa 81-71. Köbánya-Kispest je također nadzemna i više tamo ima dosta važni željeznički kolodvor. Slikati vlak i garnituru metroa mogu samo tamo:-). Na M3 vozi garniture iz 6 vagona (na M2 5 vagona). Jedna takva trenutno krene iz početnoj stanici Köbánya-Kispest... ... i druga u suprotnom smjeru dolazi. I tako se svrši putovanje. Autobus za Prag vozi 2 puta dnevno i jer smo narod škrta, prometnik "Student Agency" ne želi platiti novca uprave autobusnog kolodvora. Da autobus polazi iz parka i nema stajalište. Na sreće autobus je žuti, da ga u parku vidimo... Ali i tako je tako putovanje udobnije od češkog IC vlaka... I sada sam konačno svršio putopis. Oprostite svi, da ovo trajalo tako dugo. I oprostite sve jezične i zemljopisne greške- htio sam imati sve "izvan" do današnjog večera, da sam koristio glavno pamćenje- i to je često loše. Hvala svima za strpljenje! Sutra ću putovati za Njemačku, i jednog dana iz toga također biti će putopis. Ali ne znam, kada... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Odlicna reportaza, svaka cast bilo ga je bas gust citati Evo par ispravaka Kolodvor Perušić izgleda isto, kao većina kolodvora na ugarskih lokalnih prugama. Nije Perušić već kolodvor Ličko Lešće Opet kolodvor, mislim, da Duga Resa. Ovo je kolodvor Zvečaj. Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 I sada sam konačno svršio putopis. Oprostite svi, da ovo trajalo tako dugo. I oprostite sve jezične i zemljopisne greške- htio sam imati sve "izvan" do današnjog večera, Nemamo što oprostiti. Trajanje je samo pojačavalo znatiželju (i zadovoljilo ju!), a na greškama se ionako uči (i dobro je došlo svima nama da provjerimo svoje znanje zemljopisa i poznavanje hrvatske željezničke infrastrukture. :cheer: Veselimo se unaprijed i budućim putopisima. Za Karlsruhe ti može biti dobra priprema i ovaj: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7523-karlsruhe-kvv Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.