Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

ismic

Članovi
  • Posts

    322
  • Joined

  • Last visited

About ismic

  • Birthday 03.03.1994

Contact Methods

  • MSN
    ismic@windowslive.com

About Me

  • Sex
    Not Telling
  • Location
    sisak

Recent Profile Visitors

5619 profile views

ismic's Achievements

0

Reputation

  1. ismic

    ZGK

    Hahah, upravo sam to i ja pisao, da imao je takav signal koji je bio drukčiji od standardnih..
  2. Zar nije to ona "žutka" koja je prerađena za 25kV, mislim da se zove samanta... btw kao i uvijek Bog putopisa Pfaff je iz ničega napravio zanimljiv putopis
  3. ismic

    Solana Ston

    @Marco i meni su manevristi bili zanimljivi, iako meni je definitivno dio sa vučom u skladište najzanimljiviji @ICE ma tehnički nije prvi, ali je prvi pravi putopis, i veliko HVALA tebi i svima na pohvalama to mi je veliki poticaj za buduće putopise a definitivno će ih biti, btw danas sam saznao da možda idem u BIH sljedeći tjedan pa se "otvorila" mogućnost da idem vlakom iz Bihaća do Sarajeva, pa ako imate savjeta ili prijedloga jer ja ni nemam ideje vozi li uopće šta na toj relaciji
  4. ismic

    Solana Ston

    Hvala vam! @Potros u lošem stanju je zbog najviše zbog soli, ali vjerujem da će to oni održavati zato što im je to najbolji način prijevoza do skladišta, a i solana se dosta razvija kao turistička destinacija a ne kao čista tvornica soli pa im je to kao jedna od ljepota koju pokazuju... ali uglavnom nevjerujem da čak i u daljoj budućnosti da će se prestati koristiti ... vidio sam i čak jednu rezervnu novu tračnicu stavljenu kod ograde.. a evo nakon puuuuuno minuta konačno se i video maloprije uploadao https://vimeo.com/47717745
  5. ismic

    Solana Ston

    bude za par sati jer ima 306MB a manje od 4 min a kad uploadam video stavit ću ga kao još jedan reply pa bih zamolio moderatora da to sve stavi u ovaj post gdje sam odgovorio Marcu a ovaj post da se obriše, Hvala unaprijed!
  6. ismic

    Solana Ston

    Odi na http://www.pohrani.com/?l/13n/3IA7xG0r/img8294.jpg , to je ta slikaskretnice, a gledao sam kako manevriraju i to ide tako da čovjek zaustavi lokomotivu prije skretnice, izađe i nogom pomakne ovaj pomični dio. Imam i video kako to radi, ali je užasan zbog treskanja, imam objektiv koji radi super slike ali kad je video u pitanju tu je očajan jer nema stabilizaciju i još mu se motor od autofokusa čuje...al budem ga sad uploadao pa za jedno sat vremena najviše ga postam.
  7. ismic

    Solana Ston

    Hvala najljepša , A sada jedna meni ok i evo 3. djela, kada sam završio sa skladištem krenuo sam prema bazenu gdje se vadila sol, nakon 30-ak metara skakutanja po pragovima vidim ovo a tu je lokomotiva ovo je okretaljka za vagone a nakon što sam malo uživao gledajući kako lopataju krenuo sam prema natrag zato što je bilo užasno vruće na ovoj slici se dobro vidi kuća sa palmama za koju mislim da je "upravna zgrada" ili tako nešto...(lijeva) stanje pruge nije idealno ali to je ipak solana tako da je sasvim uredu... malo se i obnavlja A sada evo par detalja skretnice i općenito tog dijela koji vodi prema onom ranije spomenutom depou i nekakav stari dio Na kraju sam ipak našao sliku depoa, slikao sam na odlasku.. i to bi bilo to, uglavnom isplatilo se dati 10kn za ulaznicu i svakako preporučujem posjet ako se nalazite u blizini.
  8. ismic

    Solana Ston

    Mislim da je ova druga lokomotiva(ona je u voznom stanju) ARAN, ali nisam 100% siguran. A za školjke, najbolje je kada se ode od Malog Stona prema magistrali (ili u Drače), uz cestu su ljudi koji prodaju u takoreći trgovinama(mala kućica sa hladnjakom) gdje su kamenice i dagnje, onda se kupi jedno 10 kg dagnji i 15-ak kamenica i to se doma na buzaru pripremi a još sa domaćim malim plavcem ajmeeee Razne zamrznute dagnje nisu ni do koljena ovima... No da nastavim, krenuo sam prema drugom skladištu jer su me tako domoroci uputili kada sam ih pitao ima li kakvog kretanja na željeznici. Pogled u nepoznato a sada iz nepoznatog pogled unazad a tada sam vidio i moćnu dizelku sa vagonima evo par slika vagona manevarka marke homo sapiens i prava lokomotiva a sad par slika kako izgleda kompozicija a ovdje se vidi kako radi "brdski" dio željeznice, jednostavno zakače sajlu i sa vitlom dovuku vagon A kao što se vidi na nekim slikama neki vagoni su polu prazni što govori o velikoj marljivosti iako ima i punih do vrha(to su vjerovatno turisti )...Inače većina ljudi na pelješcu ima taj nevjerovatan mentalitet, za sve ima vremena, sve ide polako, ako uopće ide. U zadnjih neznam ni ja koliko godina jedine investicije u "mom" selu su igralište koje je napravljeno odmah uz obalu i tako je uništeno jedno 50m plaže i podzid koji drži cestu, ali je taj podzid napravljen nakon što je dobar dio ceste završio na igralištu.
  9. ismic

    Solana Ston

    Posjet solani u Stonu sam već duže vrijeme "pripremao", svake godine sam tamo 2 puta u godini, gledam i vidim kako bi mogao posjetiti solanu ali "ima vremena", "ajd neda mi se sada, budem za par dana". Logično, čim pišem ovaj putopis to znači da sam konačno bio u solani... Pa da već konačno krenem sa putopisom Solana u Stonu, jedna od tri solane u Hrvatskoj, najstarija u Europi i moguće na svijetu. Potječe iz 14. stoljeća i danas je u funkciji. Nastala je nakon što je Dubrovačka Republika 1333. kupila Ston i 1360. opasala ga obrambenim zidom.(Wikipedia) Pošto ovo nije forum ljubitelja soli, ako takav i postoji :ne zna: , prebacit ćemo se na ono zbog čega sam i otišao tamo. Solana Ston ima svoju uskotračnu 600mm željeznicu kao što se vidi na slici odmah pored nogu dlakavog nosoroga(mene) Prije nego što počnem sa opisom solane evo jedne dok sam hodao sa parkirališta prema solani Na ulazu sam platio relativno jeftinu ulaznicu od 10kn, i prvo što sam ugledao je a zatim odmah gdje je lijeva strana kadra prethodne slike ide i prvi teretni vagon Prvo sam krenuo lijevo pa pogled nazad pa malo pogled na bazene vagoni koji se valjda ne koriste, teško je zaključiti što se koristi a što ne, zato što sol "ubija" sve metalno.. željeznički nadvožnjak odnose se prema starim lokomotivama kao i HŽ a koji je to proizvođač nemam pojma tu je valjda bila skretnica i nažalost nisam slikao depo zato što sam razgovarao sa ljudima koji su tamo sjedili kod tog depoa ali se vidi na ovoj slici
  10. sutra ili prekosutra stavljam jedinu pelješku željeznicu...
  11. malo dizem iz mrtvih al evo konacno sam se vratio pravom internetu i pogledao ostatak fotki koje nisam vidio u ona 2 dana poslije splita(konkretno Mariove i Elementov fotke i Zagijev video), ... ova mi je stvarno super http://i1011.photobucket.com/albums/af234/peja147/Operacija%20Split/OperacijaSplit3.jpg ova http://i1011.photobucket.com/albums/af234/peja147/Operacija%20Split/OperacijaSplit65.jpg i ova http://i1011.photobucket.com/albums/af234/peja147/Operacija%20Split/OperacijaSplit91.jpg
  12. A ja sam mislio da sam ja lijen btw Mario kako koljeno?
  13. vlak je bio pun i iako smo se nadali da cemo imati 2 kupea za sebe, to se nije dogodilo i još smo imali malu zbrku sa rezervacijama, ali sve je nakraju ispalo uredu... ja sam pitao ima li utičnica negdje i dobio sam odgovor "u wc-u" tu je počelo šetanje, kako visoki napon nije bio uključen utičnice za 220V morali smo tražiti strojovođu da ga upali, tako je dinko vjerovatno u drnišu (nesjećam se točno) otišao do strojovođe i pitao ga da pusti visoki napon, tako smo i krenuli u potragu za utičnicom koja nije strgana ili ne radi iz nekog razloga...naravno to je bila utičnica u zadnjem wc-u zadnjeg vagona i tako smo dinko i ja jedno 5-6 puta išli kroz 4 vagona da bi stavili na punjenje mariovu i moju bateriju.. to nije bilo jednostavno jer su ljudi bili umorni pa odlučili malo odspavati i umjetnička verzija iz nekog drugog vagona meni ona fotografija iz medaka nije uspjela, lokomotiva je van fokusa...tako da neću ni stavljati negdje poslije gospića, a prije ogulina sam zaspao(neznam ni sam gdje) i probudio se prije duge rese na sljedećoj fotografiji pokušao sam dobiti dojam starosti, tako da je grain namjeran, ali neznam je li dobro pogođen famozno karlovačko stajalište a onda smo krenuli ganjati izlazak sunca, a zagi za nepovjerovati nije ni ustao na glavnom sam imao sreće pa mi je vlak kretao za otprilike 5 min od dolaska, jedva sam ostao budan tih sat vremena jer sam se bojao zaspati zato sto je bio vlak zg-sisak-novska, a ako bi ja zaspao, nema šanse da bi se probudio kada sam konačno ušao u kuću prva destinacija je bila tuš a onda krevet
  14. poslije rudina smo svi bili umorni i gladni, pa nakon kratkog dogovora domaćih krenuli smo prema restoranu koji je bio negdje kod marjana klopa je bila dobra, ali odmor nedolazi tako brzo, tako da nas je bilo u svakakvim stanjima mariova siesta poslije ručka i ti nekakvi ludi ljudi koji se sastali u splitu zbog nekakvih vlakova, ma manijaci neki sigurno poslije rucka smo isli na sustipan gdje smo slikali prirodne ljepote grada splita ali i prirodne ljepote od sustipana smo šetali rivom natrag do željezničkog kolodvora...riva lijepo izgleda osim bijelih nakaza... gdje su sakupljači sekundarnih sirovina kad ih hrvatska i split trebaju, bolje to neg da prugu kradu... ovu sliku sam izphotoshopirao do zadnjih granica, nikako nisam mogao uloviti avion da je blizu tornja, pa je to photoshop to učinio za mene na željezničkom smo pokupili stvari iz ormarića i oprskrbili vodom, ali meni nije pala na pamet hrana pa nam je mario prepustio pola svoje hrane pozdravili smo se i krenuli prema zagrebu
  15. meni je u solinu bilo super, to mi je bio prvi ulazak u neku radionicu, i još smo dobili roštilja od onog gospodina u uniformi Hž-a, nisam shvatio jel on prometnik ili? i još horda ludih railfanova na pasareli dalje smo išli kaštel stari gdje je bilo super mjesto za slikati avione, kojih je bilo valjda svakih par minuta zatim su bile rudine i meni prilično lijep spomenik
×
×
  • Create New...