Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

ismic

Članovi
  • Content Count

    322
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ismic

  • Birthday 03.03.1994

Contact Methods

  • MSN
    ismic@windowslive.com

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    sisak
  1. ismic

    ismic

  2. Ma mislim za vožnju kao upravljanje, a putnici naravno da imaju pravo prigovarati ako interijer nije dobar.(ali po mom mišljenju je interijer sasvim ok) A naravno da ne moze svima odgovarati.
  3. Gle, mene kao putnika zaboli uho (da budem pristojan ) kako koji odjel odnosno radnici u Gredelju dobivaju dijelove odnosno sirovine. Mene također ne zanima jel to sve zamaskirano na ovaj ili onaj način sve dok to vizualno izgleda dobro i ne proizvodi razne zvukove. Ja samo znam da kad bi moj profesor radioničkih vježbi ocjenjivao rad na mađarima, Gredelj bi pao godinu. Također tko je branio gredelju da zamaskira te vijke i sa lajsnama sakrije razne gluposti? No dosta off topica. Što se mene tiče ako je strojovođama vlak dobar za vožnju tko sam ja da prigovorim, a što se tiče snage još bolje da sve radi sa 60%, svi sustavi bolje rade kad nisu stalno na 100%.
  4. Svaka čast! Vlakovi su super, ok imaju tu i tam u putničkom prostoru su sitne gluposti, za vozne osobine ne znam. Drempa pa čak i ja koji to zadnjih godina ne pratim znam da su takvi vlakovi oko 4-5 milijuna eura, a o projektima gredelja neću trošiti riječi osim da kažem da su gredeljevi mađari po kvaliteti izrade i detaljima interijera u razini radioničkih vježbi u prvom tehničke srednje...
  5. ismic

    Mađari

    Nije to tako ružno za ponekad i ne predugo, ali s obzirom da sam provodio malo više od 2 sata dnevno tijekom 4 godine u njima onda je ta boja postala naporna i umarajuća, pogotovo pod neonskim svjetlom. Što se mene tiče pastelne ili nekakve takve blage boje su najbolji izbor jer unose živost, a ne stvaraju neugodu za dužeg putovanja, najbolji primjer je vanjsko bojanje 6112 101.
  6. ismic

    Mađari

    Onda vjerovatno radiš odličnu sarmu. Sa aspekta putnika to je modernizacija jer umjesto odvratnih plavih "kostolomaca" ili starih smeđih sjedala koja isto nisu bila najbolja, ova siva su odlična, a i ova siva neutralna shema interijera je puno bolja od onih napadnih boja od kojih je bolila glava. edit: Da su još uložili i dodali klimu i nova vrata odradili bi potpun posao, ali to je hž tako da ne treba očekivati da su odjednom pametni.
  7. S obzirom da su nesto spominjali da se nalaziste proteze od zeljeznickog do autobusnog, najbolje bi bilo kompletno srusiti autobusni, sadasnju zgradu zeljeznickog iskoristiti kao spomenik i u njoj napraviti muzej. Jer ionako godinama postoji plan o izmjestanju autobusnog kolodvora(200m dalje)i lokacija postoji, a za putnicki dio zeljeznickog bi najbolje bilo prebaciti ga na sadasnji teretni dio i to vec imaju dio zemljista jer je tamo nekakvo skladiste hz infre edit i tad bi ta dva kolodvora bili jedan do drugog tako da bi se moglo razmisljat o nekakvom integriranom prijevozu
  8. Dosta sam to zbog sebe proucavao i dosao do zakljucka da se sve svodi na to kuda ides i koliko dana po jednom gradu. Interrail ima gomilu opcija, po meni u svakom slucaju ako je global pass onda flexi jer je tempo jedan dan-jedan grad previse, a ako je one country pass onda vidis kud planiras putovat i racunaj. Ali znaci bitan je raspored putovanja da bi vidio da li je interrail isplativ, ili ako ides na blef onda definitivno interrail.
  9. istina, ispričavam se, ali to je stvarno neprofesionalno odrađeno tko god je radio, pa makar kao privremeno(nije ljepilo tak skupo...)
  10. čisto da ne nagađam, tko je toliki majmun da tako nešto napravi???
  11. Ovo je najbitnije! A što se tiče prijevoznika, treba postojatisamo u svrhu popunjavanja linija, a treba omogućiti da na tržište uđe što više privatnih (i ne nužno stranih) operatera.
  12. 99 mil eura kada se podjeli sa 21 vlakom dobije se 4,7 mil eura, a 1,63 milijarde kn po današnjem srednjem tečaju od 7,65kn za 1 eur iznosi 213 mil eura, znaci 213mil /44 vlaka i dobijemo 4,84 mil eura što daje razliku u cijeni od 140 tisuca eura. S obzirom da je proizvodnja u Hrvatskoj mislim da tu nema razgovora o isplativosti.Končar tu ubija Stadler..
  13. ma bubnuo sam Slavonska, potpisujem da bude ovak kako si napisao. Putovao sam 4 godine u Zagreb(sad sam se i preselio u zg) i poznajem dosta ljudi koji su isto putovali ili putuju.. i znam barem troje svojih prijatelja kojima bi Buzin puno bolje odgovarao nego Odra, a isto tako imam dvoje prijatelja kojima puno bolje odgovara Odra, jer kada izađu iz vlaka idu na različite strane, a samo ta razlika od 1,2km može uštediti između 5 i mozda i 15min ako je velika gužva.Također može značiti između stizanja na vlak ili kašnjenja jer opet imamo i zet vozni red za uzet u obzir...
  14. Mislim da bi uz Odru i Buzin trebalo dodati barem još 2 stajališta unutar Zagreba(Av.Dubrovnik i Slavonska naprimjer) jer za tih dodatnih 2-3min po stanici velika većina putnika bi uštedila desetke minuta jer nebi morali ići skroz do Glavnog... a najveća ušteda na vremenu bi se dobila da je za početak cijela pruga Zg-Sk minimalno 120 km/h, a dalje do novske min. 80/100km/h. Sve u svemu ovo stajalište je dobra ideja i koliko vidim kada prođem tuda gradilište dobro napreduje.
×
×
  • Create New...