Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

tony_ri

Članovi
  • Posts

    645
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

tony_ri last won the day on September 11

tony_ri had the most liked content!

About Me

  • Location
    Rijeka

Recent Profile Visitors

5127 profile views

tony_ri's Achievements

2k

Reputation

  1. Ispričavam se na upadu u temu, Koliko sam shvatio, ovako nabrzinu s interneta, radi se o groblju koje je djelomično uništeno i/ili prekopano za širenje kolodvora. Par savjeta s moje strane, čisto kao ideja, ako ste se ulovili ozbiljno naći to groblje. *Pokušajte doći do vjerodostojnih podataka dali materijalni ostaci groblja, barem nadzemni još uvijek postoje. Bivša država je bila relativno učinkovita u uklanjanju svih tragova kod takvih "rabota". *Pitajte lokalne starije ljude - s obzirom na odmak vremena, ovo bi moglo biti lagano problematično, ali možda netko nešto zna. *Pogledajte područje na ortofoto snimci nastaloj do 1968. Nije najveća sreća, malo ćete izgubiti oči, ali vrijedi pokušati. Naravno, nešto veličine pojedinačnog groba ili male grupe grobova neće biti jednostavno raspoznati. Uzeti u obzir ono iz prvog koraka - bivša država je bila učinkovita u uklanjanju svih tragova, pa ne očekujem veću uspjeh. *Odlazak u nadležni državni arhiv, pokušajte doći do katastarskih i drugih planova iz vremena prije 2. svjetskoh rata na kojima se groblje vidi. Ukoliko uspijete doći do materijala - digitalizirajte ga i preklopite sa današnjim katastrom uzimajući za referencu objekte koji su na istom mjestu u istim dimenzijama kao i u to vrijeme (crkve,škole...). Za ovo bi otegotna okolnost mogao biti Domovinski Rat, neznam dali je i koliko materijala uništeno. *Možete ići i po terenu, ali s obzirom na koliko vidim nepristupačan teren, popriličnu količinu otpada, među ostali i građevinskog ova ideja bi vam mogla zahtjevati puno vremena s upitnim rezultatom Ukoliko stvarno imate namjeru naći groblje, nada se da sam barem malo pomogao...
  2. Neće se ni početi graditi ovu godinu, ono što sam stavio je iz studije utjecaja na okoliš, nakon toga lokacijska dozvola, imovinsko-pravni poslovi, glavni projekt i građevinska dozvola - realno mislim da bi se na terenu moglo početi radiit kroz 2-3 godine ukoliko ne bude većih komplikacija
  3. kada sam rekao spojen, mislio sam na dolaznu stranu, tj mrežu HOPS-a , za kontaktnu mrežu je jasno kao dan
  4. Stajalište Krnjevo Pogled prema Matuljima Pogled prema Rijeci i na gradilište trgovačkog centra s gornje strane pruge Ispod pruge je brodogradilište 3. Maj Kolodvor Rijeka – poznati teren i to bi bilo to od mene za ovaj put
  5. Kolodvorska zgrada Skladište Garaža za Drezinu EVP Matulji i u pozadini nova zgrada HOPS-a
  6. Kolodvor Opatija-Matulji iz smjera Rijeka prema Šapjanama i Sloveniji Pogled unazad prema Rijeci Pruga prema Šapjanama Pruga prema Rijeci
  7. Stajalište Jušići Pogled prema Šapjanama I prema Rijeci Stajalište Rukavac Pogled prema Šapjanama I prema Rijeci Portal tunela Rukavac
  8. Pruga prema Šapjanama Pruga prema Rijeci Kolodvorska zgrada i zgrada koja po arhitekturi definitivno djeluje željeznička, ali je pretvorena u stambenu
  9. Kolodvor Jurdani iz smjera Rijeka prema Šapjanama i Sloveniji Pogled unazad prema Rijeci
  10. Ex Stajalište Brgud Natpis još stoji Pogled prema Šapjanama I prema Rijeci Preko ceste je lokacija famozne buduće radne/industrijske zone Miklavija koja se spominje u većini planova razvoja luke Rijeka, u zonu bi po planovima trebala ući i pruga no cijeli taj plan je još na dugačkom štapu Stajalište Permani Pogled prema Šapjanama I prema Rijeci
  11. Otkopani tankovi goriva I zasada netaknuti Dupla ograda oko cijelog kompleksa je još više-manje kompletna, ili barem tako izgleda s visine, isto vrijedi i za stražarske tornjeve Trening centar Nastavak slijedi
  12. Bivše vojno skladište goriva i maziva, a danas vatrogasni (trening) centar i poligon Šapjane čija je jedna od specifičnosti da ima i kolosijeke pa se svojevremeno najavljivalo i vježbanje raznih scenarija na željezničkim vozilima, za sada koliko znam to nije ostvareno Pitanje za upućene, dali je ovo ujedno i vojarna u kojoj je bila bojna „Matija Vlačić“ kasnije dio 1. Hrvatskog Gardijskog Zdruga ili postoji još koji vojni objekt u Šapjanama? Pruga je u dubokom usjeku Pa izlazi na komad relativno ravnog terena i razdvaja na 2 kolosijeka Dalje je pruga demontirana i vide se tragovi radova, ali njihovu svrhu neznam
  13. Vodotoranj zaslužuje svoj post, slike iz više kutova kao svjedok vremena prije nego vremenske (ne)prilike, vegetacija a moguće i ljudska ruka naprave svoje nastavak slijedi...
×
×
  • Create New...