Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09.03.2024 in all areas

  1. @.Laurus. vidjeti ćeš sve. Željeznička akcija kreće već u 4h. Dok smo gledali čekaonicu s civilne strane, tiho zujanje se čulo s željezničke strane pa smo brže bolje otišli slikati, prije nego što počnu dolaziti ljudi na vlak. Tek je kasnije postalo izvjesno da samo 1 čovjek ide iz Novog grada u 4:32 za Banja luku. Prvo kratki razgled terena, tj kolodvora u kojem je vrijeme stalo. Pogled prema Banjaluci Pogled prema Dobrljinu Malo kolodvora I napokon sastav vlaka 6421 Mašina je spojena na mrežu i tiho zuji, no nema nigdje žive duše. S kolodvora odlazimo na 2 lokacije koje sam odredio za noćno snimanje ovog vlaka, i povratnog iz Banja luke za Dobrljin. Dan se počinje buditi oko 5:50 kada u Blagaju lovimo vlak za Dobrljin po drugi put. U slijedećem nastavku se javljam iz Poljavnica, kad se jutro već probudilo i kad se vlak pošteno vidi.
    3 points
  2. @DBzbunjola teška na tom kolodvoru onda. Sad mi je raspored još manje jasan, ali nema veze. Obećao sam objaviti prvi dio putopisa, a obećanje ovime ispunjujem. Klasična priča, krećem u 22:37 s 4108 prema Karlovcu, no ovog puta u društvu kolege iz Varaždina. Razumno je očekivati niskopodni ako vozni red istog predviđa, no PP cijeli tjedan to ignorira i šalje Mađara za Resu navečer. Mi smo dobili 012. Kompletno pošaran osim prozora, no po noći je tako i tako svejedno. Sretan sam da ću moći spavati (50 minuta u komadu drmnuo) U Karlovcu onda još brzinski napravih par fotki interijera, koji izgleda još odlično! U Karlovcu silazimo, kolega iz Karlovca čeka već i krećemo u pohod do pekare koja je službeno zatvorena, no na bočni prozor sa 0% poreza možeš kupiti sve. Tako posluju 🇦🇱 u Hrvatskoj...čovjek čak ne zna ni jezik pravilno. Ali je bio pristojan i uljudan pa nema veze. U 0:30 sjedamo u auto i, za razliku od prošlog puta, napuštamo EU. Putujemo preko Tušilovića, Vojnića, Gline i Dvora do Novog grada, gdje stižemo u 3:40. Na putu smo još vidjeli i usamljeni tenk, negdje na ulazu u Glinu. Osim očajne ceste i zastrašujućih napuštenih sela, do granice nema ničega zanimljivog. I napokon prelazimo rijeku Unu. Ubrzo nakon toga prelazimo i Sanu (koja ima ušće u Novom Gradu) i dolazimo na kolodvor. Kolodvor se grije na drva pa se po izlasku iz auta suočavamo sa čudnim smradom, ali ga kasnije vjetar tjera dalje od nas. U kolodvoru svijetli svjetlo, čekaonica je prazna, osvijetljena ali zaključana. To je neka ŽRS logika...
    2 points
  3. Je li bilo kakvih scena prilikom fotkanja u ovakvo gluho doba noći? Nemojte samo da vas netko zamijeni za migrante ili njihove krijumčare prilikom takvih sumanutih noćnih smucanja
    1 point
  4. U Egiptu sam. Fotografiranje vlakova je, blago rečeno, otežano. Kolodvori su strateški objekti i po pravilu se ne smiju fotografirati. Unatoč tome na Google Mapsu ima stotina fotki o većim kolodvorima, bilo od lokalaca ili od turista. Doživio na vlastitoj koži što sve ovisi o policajcu u službi (svaki kolodvor ima policijsku stanicu i policajac prati svaki vlak). Ovaj put sam imao sreću i mogao slikati vlak Aleksandrija (Moharram Bek) - Marsa Matruh. (U drugim slučajevima sam morao isključiti kameru i plan obilaska je pao u vodu.) Rano jutro na početnom kolodvoru Moharram Bek (ti vlakovi ne polaze sa glavnog kolodvora Aleksandrija, ovo je predgrađe): Likovni signali su izgrađeni od Britanaca a sistem je još uvijek a funkciji: Uz prugu je veliko gradilište, gradi se nova brza pruga, došao sam upravo radi obilaska stare pruge: Pruga vodi kroz pustinju i nedaleko Sredozemnog mora: Križanje u kolodvoru Grawlla: Obožavam staru britansku tehniku i nevjerojatno je kako sve ovo još uvijek fukcionira unatoč skandaloznom stanju infre i održavanja. Tračnice su u toliko očajnom stanju da sam više puta bio siguran da ćemo iskočiti. Trenutno toliko vremena sam imao da vam pokažem ponešto iz Egipta. Ako ste zainteresirani, vjerojatno u 5. mjesecu ću imati dosta vremena da napravim putopis.
    1 point
  5. taj onda vjerojatno vozi, samo su ga tu sparkirali iza Breni jer znam da one stoje već dosta blizu zgradi operative, evo ti dvije slike snimljene negdje 2021. da vidiš kako to izgleda "iznutra", naravno ovi svi mađari osim na rubnom kolosijeku tu stoje za čerupanje sada se iza one dvije Asee nalaze one ciganke koje su istrčale svoje i Brene
    1 point
  6. Nastavak... Neboder Ovi ne bu tako skoro vozili Prema zadnjim informacijama ovakve papagaj-asee više ne voze. Iz žalosti u žalost... ...u budućnost Tramvaji Sljedeće fotke prikazuju Metropolu iz pogleda turista (mene). On sjedi, oni rade, ja slikam... Ex-Zagrebačka banka Jadni Paromlin Sarajevska (ima J kraj broja na haubi) Eh, da mi je jedan ovakav (bez vozača moliću)😁 Konjić Prazno I to je to. Konačno je došao kraj ovog putopisa. Hvala Vam na strpljenju, pokušat ću biti brži ubuduće i odjavljujem se fotkom soma koji me doveo doma. Thank You for all and have a good night!
    1 point
  7. U redu je. Trudim se paziti da ne stvaram predrasude s obzirom na moj broj godina - prednost zbog vremena u kojem živim i gdje je mnogo više stvari dostupno nego kada ste Vi bili u mojim godinama. Po pitanju ovog putopisa sam prilično spor pa ću jedno vrijeme prestati s time i raditi reportaže kao što sam i počeo. Ali bilo bi uredu završiti ovaj postojeći so show must go on! Stepa Kotrljajući se do GK uz autoput A11 vidio sam napušteni industrijski kolosijek koji prolazi ispod autoputa. Kasnije sam saznao da je to kolosijek do ribnjaka. Fotka je loše ispala, ali info se da iščitati... Plavac 014. Prvi od XXX kojeg sam vidio Spustivši se kroz Importanne, s druge strane pronašao sam mjesto pokojnog ind. kolosijeka za Paromlin koji će navodno isto uskoro rušiti😢. Prema Glavnom U Paromlin (opet sunce neda) Fotka s ulaza HŽM Ovog jadnik je nažalost rođen da bude zaboravljen😥 Možda nastavim pisati večeras žuri mi se na 4000 za Škrljevo. Pozdrav iz Karlovca!
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...