Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.01.2024 in all areas

  1. Svaku subotu planiram se počastiti putovanjem vlakom gdje ima zanimljivosti za vidjeti (i fotkati naravno). Ove subote zaputio sam se u Sisak, no nisam planirao i obilazak Metropole. Sezona magle je u zraku, tako znam da sam se probudio u gradu na četiri rijeke. Spremio sam se za put ka Sisku. Stigavši na stajalište Karlovac Centar dočekala me pustoš koja se uskoro pretvorila u veliku gužvu. Sunce neda Nedavno je forumaš Zugspotter Ingolstadt napisao da je ovo stajalište na Europskoj razini. S tom tvrdnjom se slažem, ali je održavanje, nažalost, Hrvatsko. Ovaj lift me zbunjuje do kraja. Nije radio, a bio je gore. Sad kao "ne radi", a dole je u prizemlju. Dotični za Zagreb je upravo trebao stići, no oni su poslali - teretni, a još je išao za Rijeku.😡 Nakon punih osamnaest minuta kašnjenja, u nadi da ću dočekati neku mamlaz (jer kasni)-somuljagu, došao je ni manje ni više Mađar i to kakav. 005 s klupama! Nisam znao jel bih preskočio il' bih uzeo vožnju u toj povijesnoj garnituri. Iznutra U dnu fotografija vidi se moje prijevozno sredstvo Pred Draganićima se radi na podvožnjaku Kad je u Desincu zadnji put ovdje bio netko parkiran? S obzirom na godine ovog vlaka mislio sam da ne može do 60 km/h, ali kad mi je brzinomjer pokazao ovu cifru samo sam molio da se ne raspadne Usput slikane informacije na vagonu Hrvatski Leskovac Zeleni most na ulasku u Zagreb Povijesni u Zagrebu. Možda neudobno, ali svakako povijesno i inspirativno iskustvo pružila mi je ova garnitura To je zasad sve. Ovo radim po prvi put pa ako sam fulao putopis nemojte mi zamjeriti trebat će mi još iskustva. Ako podržavate to što radim puno Vam hvala unaprijed i veselim se pisanju nastavka koji će biti uskoro. Pozdrav iz Karlovca!
    4 points
  2. Subota 27. siječnja osvanuo je još jedan u ovom nizu lijepih zimskih dana. Pred sam odlazak još jedan pogled na Kvarner sa balkona. prvo odmorište samo nekoliko kilometara daleko od kuće-pruga u padu prema Rijeci poštanskom se vagonu konačno izgubio svaki trag ovdje na dnu vrtače pogled na prugu, koja dolazi iz Zagreba-promet je iu ovo doba godine prilično živ Polubranik je spušten, vlak se spušta iz kolodvora Meja i odlazi prema Škrljevu. idemo dalje.... vidjet ćemo gdje će nas put odvesti.....
    3 points
  3. dobar je mađar, samo da ga čiste kao somine još uvijek skroz ok vlakić, tih, udoban i može povući gdje ima dobru prugu
    3 points
  4. Povratkom ispod mosta penjemo se cestom do Turistički zemljovid kraja. kolodvor prazan na jednoj i drugoj strani..... U neka davna vremena i kod mlina je bilo vagona. Opraštam se od Fužina i ova dva stvora, koja su se iznenada odlučila uživati na sviježem gorskom zraka. ŽCP vrata, u pozadini istoimeni usjek. Jedan red kamenih snjegobrana postavljen okomito s jedne i druge strane kolosijeka. Prvi red i najdalji od usjeka podignut je također s lijeve, a i..... desne strane kolosijeka. Prvi red ovih zidanih građevina vidljiv je u cijelosti, a također je uočljiva i promjena nivelete kolosijeka. Idemo dalje i prijeći ćemo preko sedla "Sleme" na sjevernu stranu Dinarida.
    2 points
  5. Nakon kratke vožnje evo nas na vrhu. Lijevo Crikvenica, desno Rijeka Ravno prema Zagrebu nova dionica izgrađena do križanja za Mrkopalj pred 70-ak godina zbog akumulacionog jezera Lokve. "Kraljev Jarak" još jedno od poznatih mjesta na staroj cesti. idemo dalje lokalnom cestom prema ...... Jezero Bajer i brana u Fužinama. Poslije prolaska kroz centar mjesta izlazimo na Ličko polje. Ostaci starog mosta čekaju svoju sudbinu. Novi most "Ličanka" elegantan u svojoj jednostavnosti.
    2 points
  6. Evo nas s druge strane u kolodvoru Lokve. Nažalost vlakova nigdje subotom prije podne. Strana A kolodvora sa bivšom EVP Lokve u pozadini. Pogled na stranu B kolodvora sa izvlačnjakom na desnoj strani u produžetku prvog kolosijeka. Nema mi druge vlakova nigdje idemo dalje slijedeći kolodvor je.... pogled na prazne kolosijeke u pravcu Zagreba te isto tako prazne kolosijeke u pravcu Rijeke. Na prvom peronu ostale su uspomene na Tin Express iz prosinca 2023. godine.
    1 point
  7. budem ti ja snimio. lako teoretizirati.
    1 point
  8. To kaj ti znaš nije dovoljno za razumijevanje, a niti za tumačenje Voznoga reda. Brzina sa 140 na 50 se lomi u Jaski 🙄- pri čemu je ograničenje kroz Jasku 45 km/h: gu - gornji ustroj ns - način signaliziranja Ni'đe 80.
    1 point
  9. Bez brige, može Mađar potegnut do 120 km/h. Ja se vozio jednom u Mađaru do Slavonskog Broda, praši on bez problema.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...