Jump to content
zeljeznice.net

dorianb

Članovi
  • Content Count

    1,253
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Profile Information

  • Location
    Stubicke Toplice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Izgleda da ce ti teretnjaci cak imati prioritet nad putnickim prometom:
  2. Tako je, oko 2 godine je nema. 2015. su ju smanjili sa 20 na 10 km/h jedno kratko vrijeme ali ubrzo nakon toga je bio vatrogasni oporavak dionice nakon cega je jos jedno krace vrijeme bila pa je ukinuta, tj. uvedeno je 40 km/h cijeli dio Zabok V Trgovisce. Pitanje je da li je sad taj dio dovoljno osiguran za 120 km/h...
  3. Bilo bi dobro da nakon elektrifikacije Zapresic-Zabok vlakovi 7022, 7023 001, 002, 003, 004 i 005 budu u varazdinskom depou. Macose su sve starije, sve ce polako poispadati i taman ce ih u blizoj buducnosti ostati toliko da pokriju linije tipa Zabok-Djurmanec i Zabok-Gornja Stubica. Sve u svemu, dobro je da ima bar nekog pomaka makar 4 nova vlaka su premalo. Trebat ce polako i osmisljavati strategiju zamjene Svedova u blizoj buducnosti... Ne znam kakvo je stanje sa 100-tkama glede Osijeka i Bjelovara doduse..
  4. Cini li mi se to ili se povecala brzina prometovanja ma ovoj dionici? Djeluje kao da se na mjestima vozi i brze od 60 km/h. Ili je dopusteno voziti brze radi kasnjenja, danas sam isao iz Zaboka sa 3017 koji je kasnio oko pola sata. Voznja i dalje traje cca 1h zbog laganih voznji, stajanja ispred ulaznih signala itd...
  5. Jos je relativno malo ostalo do VR-a 2019/2020. Ima li kakvih informacija o promjenama u unutarnjem voznom redu (osim otvaranja pruge Zabno-Gradec) ili sve ostaje kako je i po nacrtu?
  6. To znaci da bi se od VR-a 2019/20 brzina izmedju ta dva kolodvora mogla povecati na iznad 100 km/h?
  7. Nema kod nas IC vlakova.. Podravka i nagibni su de jure Inter City vlakovi ali de facto su to sve ubrzani vlakovi. Osim toga, kombinacija 211 sa presjedanjem na lokalni vlak Zagreb-Osijek vozi 40 minuta kraće od "InterCity" Podravke.
  8. Eto vidio sam na stranici HZ Infrastrukture, na onoj mapi projekata koji se sufinanciraju sredstivma EU-a, kazu da je pruga Gradec-Sv. Ivan Zabno "U prometu s voznim redom 2019/2020"
  9. dorianb

    dorianb

  10. To je i meni zanimljivo, primjetio sam da su prilikom ove modernizacije napravili dosta takvih slijepih zavrsetaka u kolodvorima... Mislim da to ne ide nigdje, da ce tu biti bik. Isto tako ima u Zaboku i mislim N.Dvorima isto.
  11. Novi vozni red stupa na snagu pocetkom prosinca ove godine, nadam se da ce ju tad i otvoriti. Prema nacrtu voznog reda trebala bi biti 4 para direktnih vlakova po novoj pruzi a putovanje izmedju ZG i BJ po tom nacrtu iznosi oko sat i 10 - sat i 20 minuta, ovisno o stajanjima....
  12. Zabok-Trgovisce jest 40 km/h , barem danas kad sam ja isao. Nisam mjerio nicim ali osjeti se da vlak vozi sporije nego na ostatku dionice. Takodjer mi se dio Zapresic-V.Trgovisce vise cini 50 nego 60 km/h, makar vjerojatno je 60. Istina je da je voznja znatno mirnija i udobnija nego prije.
  13. Ne, pruga se otvorila za dizel vucu. Tako ce biti jos relativno dugo vremena, dok elektrifikacija ne bude gotova. Nadam se da ce biti gotova do VR-a 2020/2021.
  14. Da li je brzina od Zaboka do V.Trgovisca 40 ili 60 km/h? Pretpostavljam 40 jos uvijek, po vazecem VR-u?
×
×
  • Create New...