Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.08.2021 in all areas

  1. Danas smo unuk ii ja pješice otišli na masažu Tek je 10 sati a već je sve puno Nađe se mjesta za još jednog, dvoje a ljudi još pristižu Najsmješnije mi je vidjeti kad dolazi velika porodica oboružana sa brojnim dekama, ležaljkama, luftićima, šatorima i suncobranima... Temperatura je ugodnih 24 stupnja a more je sa nekih 26 još toplije Do pred 2 dana je bilo čak i sa 28 c pa ga je malo kiše i jaka bura ohladila Danas je bura u slabljenju no valovi su ostali dovoljno veliki za uživanje Nema bolje masaže za cijelo tijelo od valova Uživaju stari i mladi
    2 points
  2. Ukrasno bilje na stajalištu Sutla, snimljeno jučer ujutro: 8012 za Harmicu stiže sa zakašnjenjem od desetak minuta. Taman da u povratku bude redovit, bar do Zaprešić Savske:
    1 point
  3. Motao sam se gradom Zagrebom (ko magare u magli) i naiđem na neki bircuz....pomislim ko bog za popit hladno piće... Na ulazu dvije obavijesti..
    1 point
  4. Potkrovlje u Ilici 6 krije bogati reljef sa kipovima samo kako je već duže vremena sve prekriveno sa žičanom mrežom radi golubova teško je to zamijetiti Nikako da se dovrše radovi na ovoj fasadi u Bogovićevoj ulici Pogled na balkon u Ilici odaje da nije baš previše siguran? Velika fasadna reklama u Šoštarićevoj je prikladna godišnjem dobu Pojavili su se kuhani i pečeni kukuruzi koji ulicama šire zamamne mirise
    1 point
  5. Ovo zaista volim kad straßen muzikanti sviraju, pogotovo kao ova cura. I sada se puno bolje osjecam kad vidim obnovljeni oktogon. Ali to je kap u moru.
    1 point
  6. Obradovalo me je kad sam vidio uređen prolaz Oktogon ali ove kante za smeće zaista ne bi smjele biti ovdje! Oktogon je nekada bio pun ekskluzivnih dućana i bio je konkurencija Nami prekoputa U središtu je ostalo još skela i materijala od radova na obnovi Ova kupola sa vitrajima je prekrasna! Kao mali se sjećam da je on bio dosta taman, mutan i zamazan? Pogled prema Ilici I prema Cvjetnom trgu Ova mlada dama je doprinjela posebnom ugođaju prilikom snimanja
    1 point
  7. Nije mi jasno, kako mogu biti projektanti tako naivni, da stave tako velike ploče od kamena tamo, kde se obavlja prevoz sa vozilima. U Ljubljani su jih stavili ispred parlamenta. Pošto su pukle zbog prometa, stavili su par puta nove. Dok nije došao neko i stavio manje. Sada problema nema više. pozdrav Darko
    1 point
  8. Drago mi je da barem nekoga interesiraju tako naizgled banalne stvari kao što je obnova jedne stare ruševne kuće! Ova je bila jako loša i prije potresa pa je on na neki način doprinio njezinoj temeljitoj obnovi jer bi se inače samo krpala? Prošetao sam se danas (konačno) malo gradom po običaju do Backa u Gundulićevoj Oko podneva je mirno i taman ugodno sa nekih 24c, veseli me vidjeti opet puno turista Ovako prazne ulice je drugih mjeseci u godini teško vidjeti (jedino jako rano ujutro) Eh da to traje barem nekoliko ljetnih mjeseci.... Gundulićeva Obnavlja se i ulična fasada zgrade broj 4 Šteta što se brojni detalji na zgradama vide samo izdaleka ili odozgora
    1 point
  9. Baš mi je interesantno, da su stručno sanirali ovu zgradu sa protipotresnim armirano-betonskim stubovima... Bio sam siguran, da će na brzinu nešto pozidati i brzo staviti žbuku, da se ne vidi, šta su uradili. Izgleda, da su bili na poslu profesionalci 👍 @1borna, hvala ti, da si cijelo vrijeme pratio događaje na gradilištu ove zgrade. U stvari hvala tvojim pesekima, što su tražili, da jih izvedeš u park pozdrav Darko
    1 point
  10. Sveto pismo govori iz tebe.
    1 point
  11. Malo slikica mirnoga Zagreba, kolovoz mi je najljepši dio godine u gradu jer ima daleko manje prometa Moji peseki su jedva dočekali da ih izvedem u park a ja da vidim kako napreduju radovi Radi se i na uličnoj zgradi, u parku su stavljene nove klupe Očekivano krošnje orezanog drveća su dobro razrasle, dok se rašire bit će hladovine Našetavanje gradom će malo pričekati dok mi rane ne zacijele....
    1 point
  12. Patke su se preselile na treće jezero...
    1 point
  13. Tužni bager u Maksimiru...
    1 point
  14. Kako ja ne bih putovao? Paa, putovao sam biciklom odozdoma do Maksimira. Pratim stanje sa prva dva jezera. Skužio sam da su napravili jednu betonjsku kaskadu, slapić koji će odvajati prvo od drugog jezera.......jezera su već dobrano očišćena..... ...ima nekih dijelova betonskih ploča koje su otpale i ukloniti ih će iz prvog jezerca.... Ne znam kad će pustiti vodu ali bit ću dežuran da vam javim.
    1 point
  15. Niski vodostaj Save pruža nesvakidašnji uvid u izgled Podsusedskog mosta.
    1 point
  16. 27.07.2021 - Tamo i opet natrag - malo brojki i zaključaka Kako sam htio probati skupiti dodatnih podataka o kretanju (pogotovo nagibnog vlaka), instalirao sam na mobitelu "GPX Viewer PRO" (košta nekih 5EUR) koji može snimati trakove kretanja (lokacija, visina, brzina) te ih exportati u razne formate (uključno KMZ) no zanimljivi je GPX jer u njemu ima nešto više podataka i postoje alati za obradu i vizualizaciju isith. Na compu sam pak instalirao GPXSee pa sam iz njega izvadio ovih par prikaza ispod. 1) Put Šibenik-Perković -> stavio sam kartu (lijepo označi ove petokilometarske markere) i ondak se može igrati sa speed-time i speed-distance prikazima, vidi se kojim brzinama vlak vozi na kojim dijelovima pruge (tu se vide zaustavljanja na stajalištima te maksimalna brzina od 60km/h na pruzi): 2) Put Perković-Knin -> isto karta speed-distance, vidi se na kojim dijelovima pruge vlak ide cca 100km/h, odnosno može se rekonstruirati zaustavljanja i ostali eventi koje se može naći u VR i IoM-u. Speed-time grafovi također pokazuju koliko vremena uzimaju zaustavljanja (Unešić i Drniš) pa se iz toga još mogu stvari analizirati. I na kraju par observacija - šteta što je plan u cijelosti propao no na kraju smo imali baš zanimljivu i veselu avanturu. No to samo znači da ćemo ga morati ponoviti, barem ovaj dio od Splita do Perkovića i nazad, odnosno morao bih smisliti nekakav razlog da odem nagibnim cijelim putem od ZG do ST (uz svu ovu mjernu skalameriju). Nagibni vlakovi se još uvijek doimaju svježe, znam da su prije koju godinu ih osvježili u TSŽV-u i koliko čitam ima problema nakon toga - i dalje djeluju jako dobri, lijepo voze (ubzranje mi je fantastično), nagibna tehnika (koju se osjeti) me nije smetala. Pruga Knin-Perković je zapravo u dosta dobrom stanju, velim vlak na dosta dijelova ove pruge vozi 100km/h no kolosijek se čini dobar (još od remonta iz 2000-ih) i da bi se uz malo peglanja i sređivanja tu moglo navući još nešto vremena na ZG-ST (tako da mi onih 4,5 sata kao što već pisah ne izgledaju tako nedostižni). Pruga do Šibenika je malo drmusava, ograničenje je 60km/h i stajališta izgledaju dosta loše a i pomalo nedostupna (Ripište) tako da bi tu malo isto ljubavi dosta pomoglo (80-90km/h i mirnija vožnja bi bila veliki plus).
    1 point
  17. M604 Oštarije-Split - 277-399 PERKOVIĆ (27.07.2021) I tako smo se dokopali Perkovića tek u 15:02 (trebali smo biti u 13:04) tako da zapravo više nije bilo vremena da odradim planirao - stigao bih u Split oko 16:00 a veze nazad u to vrijeme preko Perkovića zapravo i nema sve do 19:49. Tko zna doduše kako bi stvari ispale i da li bi još kakav vlak nazad išao (na žalost upravo smo se u Perkoviću susreli sa onim s kojim sam se trebao vratiti - ICN 1522, makar je bila i malo kasnija opcija). U Perkoviću je dakako stajao i sumnjivac koji je uzrokovao (ili samo prijavio) sam požar - @DB ga je identificirao kao 81995 HŽ Cargo kojeg su vukle dvije Ličanke 2062-019 i 2062-24 spojene po duljem kraju pa izgledaju super fora. To je onaj teretnjak kojeg smo vidjeli u Kninu sa tvrđave i koji je otišao prije no što smo se vratili nazad do kolodvora. Na slikama se također kuži dim požara te su nas još nadlijetale Zračne snage Ukrcali smo se u 7022-007 (onaj isti od jutra) te smo u njemu čekali polazak. Zapravo smo prvo dočekali ICN 1522 iz Splita (7123-001/002 - nema sticker Godine Željeznice) koji je došao redovno u 15:17, nakon toga par minuta kasnije je kroz kolodvor bez zaustavljanja prošao i RegioJet oko 15:23 (kako su nas pustili prve iz Unešića kroz požar). Nakon toga je otišao i ICN1522 uz minimalno kašnjenje - sigurno je morao malo polakše kroz požar no stigao je u ZG sa samo 5 minuta kašnjenja. Ovdje se sada vidi kako 7123-001/002 nema na sebi Godina željeznice sticker, već je u čistoj bijeloj izvedbi. Kako smo već čekali polazak i našeg vlaka za Šibenik uslikao sam samo u prolazu iz kabine.
    1 point
  18. M604 Oštarije-Split - Gužva u kolodvoru 265-351 UNEŠIĆ (27.07.2021) Dakle, krenuli smo nagibnim 1521 iz Knina prema Splitu redovno u 12:17 (vlak je stigao u Knin oko 12:06 pa je čekao malo, taman su svi izašli van zapaliti). Krenuli smo sa 7123-015/016 i sve je do Unešića bilo OK (nagibni dobar komad pruge zapravo drži 100km/h), no tamo se zaustavljamo te nas kondukter informira da je požar malo dalje niz prugu (kod Koprna) te da su i Kanadei u akciji (što smo i mogli uživo pratiti na FlightRadaru24 kako dio naših kanadera ima aktivne ADS transpondere). Stigli smo u Unešić oko 12:50 što je cca redovno vrijeme, tamo je već stajala 2044-020 na četvrtom kolosijeku - ne znam da li je tu kao neka rezerva da uskoči u slučaju problema sa svim noćnim vlakovima ili je eto tu nekim drugim poslom. Oko sat kasnije (oko 14:00) dolazi i RJ 1047 sa 2044-016 koji je do tada bio na nekih 90 minuta zakašnjenja, stao je na treći peron (kužim da je smetao da se dođe do 2044-020 ali su ga zaustavili u ravnini prometnog ureda tako da su zadnji vagoni debelo virili preko perona. Neki putnici iz RJ-a (kao i iz našeg vlaka) su izašli van (primarno ekipa koja ide zapaliti cigarete i ostale dimilice). Eh, kada li je zadnji puta kolodvor Unešić bio ovako popunjen? Zanimljivo kako 2044-016 mora raditi na dosta gasa kako bi pretpostavljam mogla osiguravati napajanje za klimatizaciju svih vagona. Kako nam je kondukter (koji je bio super i nudio je okolo vodu i kavu po vlaku dok smo čekali) rekao da imamo dovoljno vremena smo skoknuli malo dalje do obližnje lokalne institucije - Caffe Bar ŠPACO koji je bio dobro popunjen i zadimljen pa smo čak odabrali sjedenje vani na terasi unatoč vrućini.
    1 point
  19. M607 Perković-Šibenik - Od 020-800 ŠIBENIK do 000-000 PERKOVIĆ (27.07.2021) Krenuli smo na vrijeme u 08:13 iz Šibenika, cca pola sata do Perkovića i ondak još cca sat i malo do Knina uz stajanje na svim stajalištima. Slike su nastale zapravo u oba prolaza pa malo tu varam, no ideja je da se vide sva stajališta putem barem sa pojednom slikom. Nešto je putnika ušlo/izašlo na Mandalini (prvoj stanici od kolodvora) te nešto kasnije u Primorskom Vrpolju. Veliko mi je iznenađenje bio putnik koji je ušao na Ripištu, dok kojeg mi apsolutno nije jasno kako se može prići sa ceste ii od neke kuće, tako da evo idu slike (iz vlaka pa nisu neka kvaliteta) redom: 019-866 Stajalište MANDALINA 017-646 Kolodvor RAŽINE 015-391 Stajalište PRIMORSKI SVETI JURAJ 011-834 Stajalište PRIMORSKO VRPOLJE 009-402 Stajalište DABAR 005-797 Stajalište RIPIŠTE Pruga ide paralelno državnoj cesti D58 no malo je udaljena od samih naselja koja su više uz tu cestu te na nekim mjestima nije baš jasno kako putnici uopće dođu do stajališta. Najbliža i najbolja veza postoji u Primorskom Vrpolju, gdje postoji cesta kojom se pristupi do stajališta (i igrališta pored). Inače u Primorskom Vrpolju ako se popnete gore do ceste ćete naći naravno najpoznatiji objekt u istome - Restoran TORCIDA (glavno mjesto za skrenuti na janjetinu) - tu je slika iz jednog ranijeg obilaska no samo da znamo o čemu govorimo Također - kako je Vlak Klimatiziran, vrlo važna poruka. Kao što napisah, klima dobro radi, vlak također ima većinu onih zastora koji se mogu spustiti kao sjenila, tako da sam Šved i nije tako loš. Još kada se smjestiš u dio dalje od motora gdje je ipak manja buka
    1 point
  20. A stvarno si lik...stvarni svjedok zbivanja na maksaču...!! Na petom jezeru.....tamo su oko ponoći......prikazivale se utvare iz najgorih noćnih mora!!
    1 point
  21. Pa ja bas nebi rekao da je neskladno. Mnoge moderne gradjevine pasu u takvu okolinu. Primjer je hotel Dubrovnik II i Cvjetni plac. A takvih primjera ima u inozemstvu jako puno. Osobno mi se to jako svidja, pogotovo kad arhitekt dobro obavi svoj posao.
    0 points
  22. Dobro jutro! Ovdje bi trebala biti pješačka zona bez prometa (osim tramvaja) međutim tu ipak stalno prolaze taxiji, razni kamioni dostave a kada se radi nešto sa tramvajima i zamjenski autobusi. Snimio sam sa ulične strane zgradu u Vlaškoj koju često slikam sa strane parka I zgrada do nje je u opasnom stanju Ima još zgrada sa privremenim improvizacijama i nakon godine i pol Na pošti se za sada još uvijek samo prazni unutrašnjost, valjda se i učvršćuje statika? Hotel u Praškoj je pokazao svoje stakleno lice Lijepo ali u velikom neskladu sa okolinom?
    0 points
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...