Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

tramvajac

Članovi
  • Posts

    2730
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

tramvajac last won the day on December 15 2020

tramvajac had the most liked content!

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    zapadno od Zagreba
  • Interests
    željeznica, tehnika općenito, urbanizam, psihologija, stripovi, povijest i još dosta toga

Recent Profile Visitors

10535 profile views

tramvajac's Achievements

1,8k

Reputation

  1. Samo sam ja alkoholičar (pelin i tako to) Bili smo u hali gdje se sastavljaju postolja tako da je i to viđeno samo nismo slikali
  2. tramvajac

    Zagreb danas

    Niski vodostaj Save pruža nesvakidašnji uvid u izgled Podsusedskog mosta.
  3. tramvajac

    Zagreb danas

    Onda ćemo imati poluraspadnuto ruglo s natpisima: "Oprez, pada žbuka!", dok se uslijed gravitacije i prirodnih elemenata sve ne sruni dolje. Nakon toga ćemo gledat ciglu, ali će bar biti u duhu vremena.
  4. tramvajac

    Zagreb danas

    Grad su ljudi ne građevine (makar bi po tom pitanju možda mogao što reći Orešković) 🏙️ Jasno mi je da puno stvari ima povijesnu vrijednost, ali trenutno stanje mi se čini neodrživo. Kao što sam već spomenuo imao mnoge građevine za čiju obnovi i konzervaciju nemamo novaca tako d propadaju npr. paromlin, ciglana, cementara itd. Jednako tako propadaju kuće/zgrade jer stanari nemaju novaca za konzervatorsku obnovu, a jednako tako nije fer prema ostalim građanima da im grad plati obnovu. Dakle pojednostaviti obnovu što je više moguće. Administrativno i građevinski tako da si građanu to mogu priuštiti, a i u slučaju da grad subvencionira dio iznosa to ne bude neki ogroman iznos. Možda bi tako grad bio vizualno bezličan, ali tome se može doskočiti na mnogobrojne druge načine kao što su primjerice murali. Bolje nego da imamo bezličan grad jer nema ljudi koji bi u njemu živjeli. Grad bez ljudi je bezličan, a fasade nakon tri prolaska istom ulicom ljudi više i ne primjećuju.
  5. Vjerojatno nije svježe bojano nego naprosto cink još nije korodirao. Možda su ti dijelovi bili koju minutu dulje u kupki prilikom galvaniziranja pa su dobili veći sloj cinka koji i dan danas štiti čelik ispod.
  6. tramvajac

    Zagreb danas

    Da li bi bilo prihvatljivo rješenje da se podigne spomenička zaštita fasada u centru grada tako da se onda pročelja zgrada mogu obnoviti modernim i jeftinijim metodama? Stara žbuka se sruni i navuče moderna fasada bez ukrasa i ornamenata. Vizualno bi bilo monotono, ali opet bi se čini da bi bilo lijepše od trenutnog raspadnog stanja i opasnosti za prolaznike kojem u svakom trenutku nešto može pasti na glavu. Došli smo naprosto do slijepe ulice ili dati pare (gradske) da se to popravi ili ukroniti silna ograničenja i popraviti kako je najjeftinije (uz dakako neki minimum kvalitete).
  7. tramvajac

    Zagreb danas

    Po izgledu i smještaju mi se ne čini da bi išta drugo moglo biti. Dobro je temeljeno, ima uže uzvodno da drži stup dok je skela nizvodno. Vozičak je gore ... Ako nije nosač sajle koja vodi skelu stvarno ne znam što bi drugo moglo biti. Zanimljivo je da su tamo također i visinomjeri Sava što bi također moglo biti vezano za korištenje skelu koja značajno ovisi o vodostaju.
  8. tramvajac

    Zagreb danas

    Samo jedna mala tužna ploča označava da je tu bila sinagoga. Valjalo bi to mjesto označiti nečim više od male ploče za opemenu svima drugima žednim krvi i nasilja, ali to bi značilo suočiti se s vlastitim grijesima, a to nije u modi niti interesu vladajućima. Iz tog razloga imamo samo parking u centru grada. Da je park s drvetom do dva bio bi pametnije iskorišten prostor.
  9. tramvajac

    Zagreb danas

    Smijem li ti malo upasti u temu? Fotografija je od danas i nastala u Zagrebu pa se valjda računa. Zna li netko što je ovo: Smješteno je između nasipa u Podsusedu u ravnini Kovinske ulice. Meni izgleda kao sidrište za uže koje drži splav. Vidi se vozičak. Nema nikakve rampe do obale, ali možda je zakopana. Je li to možda bilo kada su 80-ih radili novi most?
  10. tramvajac

    Zagreb danas

    Ja plaćam pa čekam na neki pregled 3 mjeseca i to na manje zahtjevan. I kaj bumo sada? Ljudi žive i rade u Irskoj pa se naručuju na preglede i zahvate u vrijeme svojih godišnjih odmora i kako sam ja sada kriv za to da moram čekati? I kakve veze imaju ljudi u Glini i Petrinji što sustav ne funkcinora. Da je država uložila u te krajeve prethodnih 20+ godina ne bi bio tamo toliko nizak standard da si ljudi ništa ne mogu priuštiti. I dan danas ima sela bez električne energije (i prije nego što je bio potres) i neasfaltirnih cesta samo zato jer su krive nacionalnosti. Što se škola tiče. Kao što je NT 2200 rekao nije sve u brojevima, a zna se jednako tako da su tamo plaće vrlo niske, a udio visoko obrazovanih jedan od najvećih. Dakle profesori su podplaćeni, a od njih se svake godine očekuje sve više i više. Sustav je ustrojen tako da imaju vrlo malo legalne zaštite od pritisaka i nasilja roditelja. Ukratko najjednostavnije je djetetu dati ocjenu jer se svatko utemeljeno ili ne može žaliti na tvoj rad, a onda dolazi inspekcija kojoj moraš dokazati da si nevin, a ne da oni moraju dokazati da si kriv. Ukratko ... Dekonstrukcije obrazovanja i zdravstva su u punom zamahu i nema naznaka da će se zaustaviti.
  11. tramvajac

    Zagreb danas

    U Zagrebu fali kapaciteta vrtića i dosta ih je teško dobiti iz prve, a o čekanjima za pregled u bolnici ne treba trošiti riječi.
  12. tramvajac

    Zagreb danas

    Sve navedeno je posljedica nereguliranog kapitalizma u kojem nema socijalnih mjera kojima bi se potpomogao razvoj društva. Sve socijalne mjere koje imamo danas su samo one preostale iz razdoblja komunizma i svake godine se malo po malo smanjuju. Npr. broj vrtića i bolnica. Ne ulagati u sustav(e) koji se onda raspadnu jer su preopterećeni i neučinkoviti te ih potom nazivatima teretom na proračun i atavizmima komunizma je samo tehnika dimne zavjese kojom se bogati još više bogate i društvo sve više raslojava. Kada netko i ukaže na to koliko je kapitalizam otrovan i poguban onda ga se odmah prozove jugonostalgičarom i protivnikom Hrvatske i to je to. Tu rasprava prestaje. Sve dakako smišljeno od vladajućih jer raja troši energiju za obraćune između sebe umjesto sa pravim neprijateljima koji imaju prste u njihovim džepovima. Primjer je kako je sada krenula negativna kampanja protiv Možemo jer su ostvarili zavidne rezultate. Demokracija im je dobra samo dok pobjedi njihov kandidat.
  13. tramvajac

    Zagreb danas

    Što se sagradi može se i srušiti, počistiti i opet pretvoriti u zelenu uređenu površinu. Gledajući snimke iz 68. vidljivo je da je na Kegliću bilo još zgrada od vojarni, a sada je lijepa zelena površina usred grada što je pozitivan primjer. Ono što ne služi svrsi ili je ilegalno sagrađeno bez vođenja računa o normalnom stanovanju valja ukloniti i zamijeniti livadom ili nekim korisnim sadržajima. Čak sam i sklon reći da je to bolja sudbina od životarenja ruševina kao što su paromlin, ciglana Črnomerec, cementara Podsused itd. Mislim da su slike nastale nakon potresa. Vidi se motiv padanja dimnjaka na nekoliko mjesta na muralima, a i boje su još dosta svježe tako da datum izrade nije neki daleki.
  14. Ploča je spigana jer je postavljena dosta nisko i desno (oznaka mogućnosti poledice je na sredini stupa) i smeta putnicima namjernicima koji žele preći most. Ako čovjek ne gleda dok se vozi na biciklu može ju lako "pobrati" glavom. Nije da opravdavam vandalizam, ali su stvarno mogli staviti metar viši stup i onda na nju postaviti natpisnu ploču i nikome ne bi smetala.
  15. Lijepo izgleda, ali osobno kada vidim ovaku megalomaniju mi samo pada na pamet žali bože novaca koji se mogao pametnije utrošiti i potencijalno olakšati i/ili unaprijediti kvalitetu života mnogobrojnih građana države koja ih je digla.
×
×
  • Create New...