Zeus Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Nakon što se je plavac 028 vratio obnovljen iz Gredelja na varaždinsko područje, obećao sam svojoj kćeri (čitaj sebi ) da ćemo se provozati čim prvi put dođe u Zabok. Danas je konačno svanuo taj dan i potrefilo nam se u stubički kraj. Nakon što smo sve fino isplanirali, krenuli smo put Zaboka. Čim smo došli na kolodvor zasjao je on - plavac 028. Društvo mu je pravila povratnica iz Like i Dalmacije - ličanka 014. A moja kćer je odmah iskoristila priliku za poziranje. Zatim sam u gomili koja je čekala vlak za Zagreb, ne baš tako slučajno naletel na našega bena. Nadal sam se da dela popodne i da bu čekal 3011. Razmjenili smo par riječi, naravno o zagorskim cugima, i došel je 3011. Ubrzo je iz Zagreba stigel i 3006 na čelu kojeg je povratnica među žive, 2 044 003. Još sam malo poslikal svojega plavca i sve je bilo spremno za dugo iščekivanu vožnju. (Nastavlja se) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 I krenula je ta dugo očekivana vožnja u obnovljenom plavcu. Interijer potpuna novina za Zagorce Mogu reći da su ova sjedala OK i čine se dosta boljima od sjedala u starim plavcima. Krenuli smo iz Zaboka Dolazimo u Hum-Lug Zatim Oroslavje Malo krajolika iz vlaka. Riječ je o naselju Andraševec. Vlak fino klizi stubičkom prugom i dolazimo u Stubičke Toplice Dvije slike Stubičkog Kamenjaka na kome je zagrebačka krema u prošlom stoljeću izgradila brdo vikendica Vozili smo se u prikolici i stižemo u Donju Stubicu Crkvica na jednom brijegu između Donje i Gornje Stubice i nakon 17 minuta vožnje stigli smo u Gornju Stubicu. (nastavlja se) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Stigavši u Gornju Stubicu posjetili smo majstora koji upravljao plavcem i zamolili ga da slikamo upravljačnicu. Naravno da smo dobili dopuštenje. Još jednom veliko HVALA dotičnom gospodinu na izuzetnoj ljubaznosti i susretljivosti prema railfanovskim potrebama. Dio upravljačnice u prikolici Nakon toga slijedila je kratka okrepa u obližnjem kafiću, a zatim fotografiranje plavca izvana Opet malo poziranja Malo fotki plavca s druge strane kolodvora (nastavlja se) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Malo interijera I sada se selimo u motorni dio Ljubazni majstor nas je pozvao da mu pravimo društvo u upravljačnici do zaboka, što nikako nismo mogli odbiti. Moja kćer je ponovno iskoristila priliku Malo detalja upravljačnice u motornom dijelu Vrijeme je projurilo i sve je spremno za polazak prema Zaboku. (nastavlja se) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Krenuli smo iz Gornje Stubice. Majstor nam je potvrdio da je buka u upravljačnici motornog dijela bitno manja nego u neobnovljenim plavcima. I dolazimo na zavoj poslije kojeg je ravni dio pruge skroz do Donje Stubice Stižemo u Donju Stubicu i krećemo prema Stubičkim Toplicama ŽCP Jezerčica Nadomak Stubičkih Toplica Tu je bila sačekuša poslije prošlogodišnjeg roštilja. Dolazimo u Stubičke Toplice Nadomak Oroslavja Oroslavje Dolazimo u Hum-Lug i na varaždinsku prugu Nakon što smo došli u Zabok, oprostili smo se od našeg domaćina i našeg plavca i sačekali par minuta vlak 3013 kojeg je vukla još jedna ličanka - 2 062 019. I to bi bilo sve za ovaj put. Dojmovi o plavcu su vrlo dobri, mada ima nekih stvari koje su se mogle i bolje napraviti. Sve u svemu, ugodno provedenih 2,5 sata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Zgodno Baš si lijepo ovom vožnjom obradovao svoju kćer ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Pa i nije takva novina ako se još netko sjeti kratkog boravka obnovljenog 107/108, al naravno, nije to to.. Šteta što i ja nisam mogao sudjelovati u ovom putopisu, al nekom drugom prilikom.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedi Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 He, he, vidim da i ti i ja radimo od svojih kćeri prave railfanovke! Lijep putopis, to je jedna od pruga kojom se još nisam vozil, pa mi je posebno zanimljivo vidjet putopis! Quote A. G. MATOŠ. Pjesnik. 120/121 A. G. MATOŠ. Legenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Jako dobro, ideja->plan->razrada->realizacija, sve po propisu nego, što se novih sjedala tiče, bojim se da će i Zagorje nakon početnog oduševljenja osjetiti nedaće ovih kičmolomaca, pogotovo na vožnjama duljim od 2 i po sata! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Bravo, Zeuse, jako lijepo Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola-Zabok Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Zgodna ideja i odlična realizacija putopisa Lijepo da jedan plavac može biti razlog za putopis. Izgleda da smo se taman mimoišli, ja sam se u isto vrijeme motao po zabočkom kolodvoru i kasnije po zabočkom zavoju Quote HŽ VUČA VLAKOVA sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Stigavši u Gornju Stubicu posjetili smo majstora koji upravljao plavcem i zamolili ga da slikamo upravljačnicu. Naravno da smo dobili dopuštenje. (nastavlja se) Majstor Joža je uoči početka Oluje '95 iz Capraga u Zaprešić sa elektrom dovukao preko 3000t težak vlak. Pokupili si sve cisterne tovarene plinom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted January 8, 2011 Author Share Posted January 8, 2011 Hvala svima na lijepim komentarima. Pa i nije takva novina ako se još netko sjeti kratkog boravka obnovljenog 107/108, al naravno, nije to to.. On je dosta kratko bil tu tak da se neki ni nisu imali priliku voziti u njemu, ali ovaj je naš i nadam se da bu pri nama ostal. Lijep putopis, to je jedna od pruga kojom se još nisam vozil, pa mi je posebno zanimljivo vidjet putopis! Ja sam se vozil po njoj nebrojeno puta što s baatićima, što s plavcem i to u vrijeme kad još nije bila obnovljena i kad je imala prijelaze pa se čulo lupkanje kotača po njima. Jučer sam se prvi put vozil po obnovljenoj stubičkoj pruzi i mogu reći da vlak vozi pristojnom brzinom. nego, što se novih sjedala tiče, bojim se da će i Zagorje nakon početnog oduševljenja osjetiti nedaće ovih kičmolomaca, pogotovo na vožnjama duljim od 2 i po sata! Tu kod nas ti se malo tko vozi u plavcu dulje od 2,5 sata, tak da na ovom području to i ne bude tak veliki problem. Ipak kod nas plavci voze više-manje lokalne vlakove. Lijepo da jedan plavac može biti razlog za putopis. Može, može. Mislim da bu još jedan putopis pal, čim nam daju Beet-a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.