Jump to content

Plavcem 028 u Gupčev kraj


Zeus

Recommended Posts

Nakon što se je plavac 028 vratio obnovljen iz Gredelja na varaždinsko područje, obećao sam svojoj kćeri (čitaj sebi :D ) da ćemo se provozati čim prvi put dođe u Zabok. Danas je konačno svanuo taj dan i potrefilo nam se u stubički kraj.

 

Nakon što smo sve fino isplanirali, krenuli smo put Zaboka. Čim smo došli na kolodvor zasjao je on - plavac 028.

 

DSCF3036.jpg

 

Društvo mu je pravila povratnica iz Like i Dalmacije - ličanka 014.

 

DSCF3038.jpg

 

DSCF3040.jpg

 

A moja kćer je odmah iskoristila priliku za poziranje. :wink:

 

DSCF3045.jpg

 

Zatim sam u gomili koja je čekala vlak za Zagreb, ne baš tako slučajno naletel na našega bena. Nadal sam se da dela popodne i da bu čekal 3011. Razmjenili smo par riječi, naravno o zagorskim cugima, i došel je 3011.

 

DSCF3047.jpg

 

DSCF3046.jpg

 

DSCF3053.jpg

 

Ubrzo je iz Zagreba stigel i 3006 na čelu kojeg je povratnica među žive, 2 044 003.

 

DSCF3050.jpg

 

Još sam malo poslikal svojega plavca

 

DSCF3055.jpg

 

DSCF3056.jpg

 

i sve je bilo spremno za dugo iščekivanu vožnju. :wink:

 

(Nastavlja se)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

I krenula je ta dugo očekivana vožnja u obnovljenom plavcu.

 

Interijer potpuna novina za Zagorce

 

DSCF3063.jpg

 

Mogu reći da su ova sjedala OK i čine se dosta boljima od sjedala u starim plavcima. :D

 

Krenuli smo iz Zaboka

 

DSCF3065.jpg

 

Dolazimo u Hum-Lug

 

DSCF3066.jpg

 

Zatim Oroslavje

 

DSCF3067.jpg

 

Malo krajolika iz vlaka. Riječ je o naselju Andraševec.

 

DSCF3071.jpg

 

Vlak fino klizi stubičkom prugom i dolazimo u Stubičke Toplice

 

DSCF3075.jpg

 

Dvije slike Stubičkog Kamenjaka na kome je zagrebačka krema u prošlom stoljeću izgradila brdo vikendica

 

DSCF3079.jpg

 

DSCF3080.jpg

 

Vozili smo se u prikolici

 

DSCF3068.jpg

 

i stižemo u Donju Stubicu

 

DSCF3083.jpg

 

Crkvica na jednom brijegu između Donje i Gornje Stubice

 

DSCF3090.jpg

 

i nakon 17 minuta vožnje stigli smo u Gornju Stubicu.

 

(nastavlja se)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Stigavši u Gornju Stubicu posjetili smo majstora koji upravljao plavcem i zamolili ga da slikamo upravljačnicu. Naravno da smo dobili dopuštenje.

 

DSCF3093.jpg

 

Još jednom veliko HVALA dotičnom gospodinu na izuzetnoj ljubaznosti i susretljivosti prema railfanovskim potrebama.

 

Dio upravljačnice u prikolici

 

DSCF3092.jpg

 

Nakon toga slijedila je kratka okrepa u obližnjem kafiću, a zatim fotografiranje plavca izvana

 

DSCF3095.jpg

 

DSCF3096.jpg

 

Opet malo poziranja

 

DSCF3097.jpg

 

Malo fotki plavca s druge strane kolodvora

 

DSCF3102.jpg

 

DSCF3103.jpg

 

DSCF3106.jpg

 

DSCF3112.jpg

 

(nastavlja se)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Malo interijera

 

DSCF3114.jpg

 

DSCF3115.jpg

 

DSCF3118.jpg

 

DSCF3070.jpg

 

I sada se selimo u motorni dio

 

DSCF3121.jpg

 

Ljubazni majstor nas je pozvao da mu pravimo društvo u upravljačnici do zaboka, što nikako nismo mogli odbiti. :mrgreen:

 

Moja kćer je ponovno iskoristila priliku

 

DSCF3122.jpg

 

Malo detalja upravljačnice u motornom dijelu

 

DSCF3123.jpg

 

DSCF3124.jpg

 

DSCF3125.jpg

 

DSCF3126.jpg

 

DSCF3127.jpg

 

DSCF3128.jpg

 

DSCF3129.jpg

 

Vrijeme je projurilo i sve je spremno za polazak prema Zaboku.

 

(nastavlja se)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Krenuli smo iz Gornje Stubice. Majstor nam je potvrdio da je buka u upravljačnici motornog dijela bitno manja nego u neobnovljenim plavcima.

 

DSCF3130.jpg

 

I dolazimo na zavoj poslije kojeg je ravni dio pruge skroz do Donje Stubice

 

DSCF3131.jpg

 

Stižemo u Donju Stubicu

 

DSCF3132.jpg

 

i krećemo prema Stubičkim Toplicama

 

DSCF3133.jpg

 

ŽCP Jezerčica

 

DSCF3134.jpg

 

Nadomak Stubičkih Toplica

 

DSCF3135.jpg

 

Tu je bila sačekuša poslije prošlogodišnjeg roštilja.

 

DSCF3137.jpg

 

Dolazimo u Stubičke Toplice

 

DSCF3138.jpg

 

Nadomak Oroslavja

 

DSCF3139.jpg

 

Oroslavje

 

DSCF3140.jpg

 

DSCF3141.jpg

 

Dolazimo u Hum-Lug i na varaždinsku prugu

 

DSCF3144.jpg

 

Nakon što smo došli u Zabok, oprostili smo se od našeg domaćina i našeg plavca i sačekali par minuta vlak 3013 kojeg je vukla još jedna ličanka - 2 062 019.

 

DSCF3145.jpg

 

DSCF3146.jpg

 

I to bi bilo sve za ovaj put. Dojmovi o plavcu su vrlo dobri, mada ima nekih stvari koje su se mogle i bolje napraviti. Sve u svemu, ugodno provedenih 2,5 sata.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa i nije takva novina ako se još netko sjeti kratkog boravka obnovljenog 107/108, al naravno, nije to to.. :mrgreen:

 

Šteta što i ja nisam mogao sudjelovati u ovom putopisu, al nekom drugom prilikom..

Link to comment
Share on other sites

He, he, vidim da i ti i ja radimo od svojih kćeri prave railfanovke! :mrgreen:

Lijep putopis, to je jedna od pruga kojom se još nisam vozil, pa mi je posebno zanimljivo vidjet putopis! :palac:

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

Zgodna ideja i odlična realizacija putopisa :mrgreen:

Lijepo da jedan plavac može biti razlog za putopis. :D

 

Izgleda da smo se taman mimoišli, ja sam se u isto vrijeme motao po zabočkom kolodvoru i kasnije po zabočkom zavoju :pivo

HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Stigavši u Gornju Stubicu posjetili smo majstora koji upravljao plavcem i zamolili ga da slikamo upravljačnicu. Naravno da smo dobili dopuštenje.

 

DSCF3093.jpg

(nastavlja se)

Majstor Joža je uoči početka Oluje '95 iz Capraga u Zaprešić sa elektrom dovukao preko 3000t težak vlak. Pokupili si sve cisterne tovarene plinom.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na lijepim komentarima. :)

 

Pa i nije takva novina ako se još netko sjeti kratkog boravka obnovljenog 107/108, al naravno, nije to to..

 

On je dosta kratko bil tu tak da se neki ni nisu imali priliku voziti u njemu, ali ovaj je naš i nadam se da bu pri nama ostal. :D

 

Lijep putopis, to je jedna od pruga kojom se još nisam vozil, pa mi je posebno zanimljivo vidjet putopis! :mrgreen:

 

Ja sam se vozil po njoj nebrojeno puta što s baatićima, što s plavcem i to u vrijeme kad još nije bila obnovljena i kad je imala prijelaze pa se čulo lupkanje kotača po njima.

 

Jučer sam se prvi put vozil po obnovljenoj stubičkoj pruzi i mogu reći da vlak vozi pristojnom brzinom. :D

 

nego, što se novih sjedala tiče, bojim se da će i Zagorje nakon početnog oduševljenja osjetiti nedaće ovih kičmolomaca, pogotovo na vožnjama duljim od 2 i po sata! :?

 

Tu kod nas ti se malo tko vozi u plavcu dulje od 2,5 sata, tak da na ovom području to i ne bude tak veliki problem. Ipak kod nas plavci voze više-manje lokalne vlakove.

 

Lijepo da jedan plavac može biti razlog za putopis.

 

Može, može. Mislim da bu još jedan putopis pal, čim nam daju Beet-a. :P

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...