Jump to content

Po planu Kotoriba, po izvedbi Budinšćina


Dinko-KA

Recommended Posts

Ma to ti je priča za sebe, same vožnje od tada se baš i ne sjećam, ima već godina od tada. Bil sam na GK negdje prije sisveta prošle godine i vidim postavljenog zagorca ima u sastavu 2Bt + 2 Bl. Reko idem ja vidit zakaj vi Zagorci na forumu tak jamrate protiv tih Bt-a. Uđem unutra, vidim sjedala izgledaju super, udobna, mekana, kaj god oćeš. I kak nije bilo još nikoga drugoga u vagonu osim mene, odlučim se pošteno bacit se na sjedalo. I ja fino punom kilažom tres. E, koda sam se bacil na betonski zid. Drugi dan me tak jako bolila guzica da sam jedva sjedil na njoj. A mislio sam kak ću fino utonuti u sjedalo... I od tada stvarno nisam željan Bt-a. :wink:

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Drugi dan me tak jako bolila guzica da sam jedva sjedil na njoj. A mislio sam kak ću fino utonuti u sjedalo... I od tada stvarno nisam željan Bt-a. :wink:

 

Eto ti kad ne vjeruješ. :kul

Nego, kakav ti je to Zagorjepis kada gotovo da i nema jamranja po HŽu i njegovim divotama putovanja? :D Di je žalopojka na male brzine i hrpetinu sporih vožnji te na ostalu gamad koja vreba na pruzi? :twisted:

Vidiš i sam koliko polazaka, križanja i slično ima Budinšćina a kak su loši parametri vožnje. :roll::cry:

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

Eto ti kad ne vjeruješ. :kul

Nego, kakav ti je to Zagorjepis kada gotovo da i nema jamranja po HŽu i njegovim divotama putovanja? 8) Di je žalopojka na male brzine i hrpetinu sporih vožnji te na ostalu gamad koja vreba na pruzi? :puc

Vidiš i sam koliko polazaka, križanja i slično ima Budinšćina a kak su loši parametri vožnje. :roll::cry:

Bil sam u Češkoj ovih dana, pa bum sad odgovoril.

A čuj, ovaj dio pruge mi se čini sasvim solidno. Ima dosta zavoja tak da baš i nije tak jednostavno dići brzinu. Uvjerljivo najgori dio pruge je onaj na dijelu V.Trgovišće-Zabok. Imaš osjećaj kao da se voziš po grabama. Mislim kaj im je takav problem remontirat tih da prostite jebenih 5 km i dignut brzinu sa sadašnjih 30 bar na 60 km/h? Nevjerovatno. :evil::?

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

A čuj, ovaj dio pruge mi se čini sasvim solidno. Ima dosta zavoja tak da baš i nije tak jednostavno dići brzinu.

 

FYI, '80ih je rađen remont za 100 km/h na cijelom potezu Budinšćina - Zaprešić osim zavoja na Bračku. (to ti je onaj između stanice Hum-Lug i Dubrava zabočka) Pustimo na stranu što je odmah zbog raznoraznih razloga srušena brzina na 80 no ugl. ta cijela dionica se da bez greške dići na 120. Ali neće zasad ako ne i uopće. :puc

 

Uvjerljivo najgori dio pruge je onaj na dijelu V.Trgovišće-Zabok. Imaš osjećaj kao da se voziš po grabama. Mislim kaj im je takav problem remontirat tih da prostite jebenih 5 km i dignut brzinu sa sadašnjih 30 bar na 60 km/h? Nevjerovatno. :mrgreen::?

 

Tamo je jako teško dići brzinu jer je tlo jako močvarno pa se vrlo brzo pruga opet razvali. :(

No opet FYI :) tamo sada brzina nije 30 nego 20 km/h. ;)

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

FYI, '80ih je rađen remont za 100 km/h na cijelom potezu Budinšćina - Zaprešić osim zavoja na Bračku. (to ti je onaj između stanice Hum-Lug i Dubrava zabočka) Pustimo na stranu što je odmah zbog raznoraznih razloga srušena brzina na 80 no ugl. ta cijela dionica se da bez greške dići na 120. Ali neće zasad ako ne i uopće. :wink:

A gle, nije ti to pruga za 120 km/h. Na potezu Karlovac-Jastrebarsko i Zdenčina-Remetinec se vozi 120 km/h. Ali je pruga ravna ko špaga i svejedno se dosta čuje i na nekim dijelovima lupa da nemožeš ni pričat. U klimatiziranim vagonima je sasvim druga stvar. Možda je teoretski i moguće, ali bi se tračnice jako brzo uništile. Recimo prije remonta (2005. mislim) se na cijelom potezu Karlovac-Zagreb vozilo 80 km/h i tad je vozilo dosta Bt-ovaca i onih švicaraca Bt-a (povučeni 2004.) na putničkim vlakovima. Bilo ih je kao sada Bt-ovaca na Zagorskoj prugi. Ali čim se brzina digla na 120, Bt-ovci su jednostavno nestali odavde. Sada se koji Bt zaleti svega par puta godišnje i to ako je neka stiska s vagonima. Zamisli koja bi to buka bila u Bt-ovima pri 120 km/h. Na njima piše da su za 120, ali u praksi su za 80 km/h.

 

Tamo je jako teško dići brzinu jer je tlo jako močvarno pa se vrlo brzo pruga opet razvali. :hm

No opet FYI :) tamo sada brzina nije 30 nego 20 km/h. :prof

Nisam znao da je močvarno tlo, ali brzina je sigurno viša od 20 km/h. Vozno vrijeme je 10 minuta, a put je 5 km. I vlak stvarno dođe za 10 minuta, uopće ne nabije ni minutu kašnjenja. :twisted:

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

A gle, nije ti to pruga za 120 km/h.

....

Možda je teoretski i moguće, ali bi se tračnice jako brzo uništile.

 

Pruga nije za 120 km/h, zato se i pristupa remontu i temeljitoj obnovi da se podigne brzina. Pri tome se potrebni zavoji popeglaju pri čemu 100 i 120 km/h ne čini neku ozbiljnu razliku pa shodno tome niti veliki posao.

???

Kako se onda ne uništavaju tam di je 160 km/h? A da ne govorimo o 300+km/h na TGV i ICE.... :wink:

 

 

Nisam znao da je močvarno tlo, ali brzina je sigurno viša od 20 km/h. Vozno vrijeme je 10 minuta, a put je 5 km. I vlak stvarno dođe za 10 minuta, uopće ne nabije ni minutu kašnjenja. :twisted:

 

Brzina je 60 km/h a ima dugačka spora vožnja od 20 km/h.

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

Kako se onda ne uništavaju tam di je 160 km/h? A da ne govorimo o 300+km/h na TGV i ICE.... :?

Pa ne uništavaju se zato što na tim potezima nema gotovo nikakvog zavoja, pruga je ravna ko crta. 160 km/h se vozi samo na dijelovima pruge Zagreb-Tovarnik-dg. :? Za TGV i ICE nebi ulazio u rasprave... :kul

 

Nisam znao da je močvarno tlo, ali brzina je sigurno viša od 20 km/h. Vozno vrijeme je 10 minuta, a put je 5 km. I vlak stvarno dođe za 10 minuta, uopće ne nabije ni minutu kašnjenja. :?
...ima dugačka spora vožnja od 20 km/h.
Brzina je 40 km/h, a na jednom dijelu pruge dugom 700 metara je spora vožnja od 20 km/h.

Izgleda da smo svi u pravu. :jup

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvala za zanimljiv putopis. Naročito pohvaljujem nošenje zaštitnog prsluka! :?

 

Bok!

 

Ante

Hvala ti!

Inače nisam znao da treba nositi prsluk dok se nije ovdje otvorila tema. A kad na ovom forumu piše da ga je poželjno nositi, to je sigurno istinita informacija pa onda nema smisla da se tako ne radi. ;)

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvala za zanimljiv putopis. Naročito pohvaljujem nošenje zaštitnog prsluka! :?

 

Bok!

 

Ante

Hvala ti!

Inače nisam znao da treba nositi prsluk dok se nije ovdje otvorila tema. A kad na ovom forumu piše da ga je poželjno nositi, to je sigurno istinita informacija pa onda nema smisla da se tako ne radi. ;)

 

Zaštitna odjeća u upadljivim bojama i s reflektirajućim trakama sastavni je dio zaštite na radu. Kao takva pomaže u boljem zapažanju svih onih koji rade ili se iz nekog drugog razloga kreću uz željezničku infrastrukturu a nisu putnici. Sa zaštitnom odjećom si bitno uočljiviji, a to ti može spasiti život u nekim situacijama. S druge strane - prsluk je vrlo jeftin, praktičan za obući, a jako puno znači.

 

Još jednom pohvale za promicanje vlastite (a dobrim primjerom i tuđe) sigurnosti!

 

Bok!

 

Ante

Unin_grb.png.29f4a5dacaee32a0dea2e7b9930a22d4.png

 

 

1318035464_logovodoravni.jpg.374c9de55cca2fd0384894b16e3a0dd0.jpg

 

Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...