hadzibane Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 trolejbus u Sarajevu?! to mi je stvarno otkriće! Pre rata bilo je 6 linija,sad ima,čini mi se,pet linija.Označavale su se od 101-106.Vozni park činili su uglavnom crveni Škodini solo trolejbusi i Sanos-Škoda zglobni trolejbusi narandžaste boje.Interesantno je da su u Sarajevu svi trolejbusi imali registarske tablice,što u Beogradu nikad nije bilo.Sve su linije polazile sa sadašnjeg Austrijskog Trga.Trolejbuska mreža je uglavnom sa desne obale reke Miljacke,osim one linije što prolazi pored Skenderije,gledano iz pravca Zagreba.koliko sam video,skoro sve trole su MAN iz raznoraznih donacija i pokoji S-200. Čini mi se da je trolejbuski sistem uveden 1982 godine No,btw...Hvala Ti Portos što si ovu izvrsnu reportažu podelio sa nama! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Sarajevo je imalo najbogatiji gradski saobracaj u Jugi: - tramvaj - autobus - trola - uspinjaca (Sve je, ako se ne varam, pripadalo GRAS-u) Samo je jos metro falio, a kako su tokom rata, kroz tunel ispod piste, znali gurati njakva kolica, ispade da i to ima Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Sarajevo je imalo najbogatiji gradski saobracaj u Jugi:- tramvaj - autobus - trola - uspinjaca (Sve je, ako se ne varam, pripadalo GRAS-u) Samo je jos metro falio, a kako su tokom rata, kroz tunel ispod piste, znali gurati njakva kolica, ispade da i to ima Dašta! Nije k'o Beograd,pa da bude metropola... Tj da ima metro do pola... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 U ovom putopisu nešto fali. Naime gdje god išao, u određenim dijelovima dana mislim na Pfaffa. Njemu posvećujem ovaj post. Čevapčići naravno iz Tufahija iz slastičarnice "Vatra" sa Baščaršije Ručak iz restorana depoa "Rajlovac" I za kraj Hurmašica Bilo je tu još slastica, naravno Baklava, Sirnica i koječega. Nisam bio gladan. Niti namjeravam gladovati, ići na dijetu...ništa takvoga! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Da bi bilo sve komplet Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Proteklih 12 dana ponovno sam boravio službeno u Sarajevu. Moje putešestvije počele su još u ponedjeljak 1.2. kada sam smjestivši se u hotelsku sobu, izašao iz hotela te na Stupu kupio dnevnu kartu za 5,3 km te sjeo u Satru 3 g.b. 602. Ako se sječate, prošli put sam, u mom prvom susretu sa Sa tramvajima, obavio vožnju sa najnovijom Satrom 3, g.b. 603. Unutrašnjost srednjeg, niskopodnog dijela Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Dok sam se vozio u pravcu Bašćaršije, 602 je stao na semaforu. 2 stanice od Neđarića na semaforu sa druge strane stajala je Tatra KT8D5 Uspio sam, budući se semafori nisu upalili istovremeno istrčati iz Satre i dočekati Tatru KT8 ima vrata sa obe strane, upravljačnice također. Kako Sarajevo ima okretišta, ne koriste se lijeva vrata niti stražnja upravljačnica. Lijeve stepenice pretvorene su u pod tramvaja. A unutrašnjost ovog, vrlo udobnog tramvaja izgleda ovako: Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Na krajnjoj stanici/okretištu u Neđarićima upoznajem se za vozačem koji mi dozvoljava da se s njim vozim do remize, iako tramvaji kada idu u remizu ne voze putnike. Putem se križamo sa g.b. 300 i 304, da bih ih bolje uhvatio u kadar ljubazni vozač je prikočio... 300 304 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Izlazim pred Remizom i slikam 303 koji čeka slobodan ulazak u Remizu. KT8 voze isključivo na dvokratnoj liniji 5 i to samo radnim danom. Postoji 5 kom. KT8 od kojih 301 nije u voznom stanju, na liniji 5 inače vozi 7 tramvaja dakle 4xKT8 + 3xK2 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Odmah nakon 303 dolazi i 300 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Između 300 i 304 u Remizu se ugurao i stari K2 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Evo i 304 Kao što ste vjerovatno primijetili, prva i zadnja vrata su trokrilna, ostala četverokrilna... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Šećem uz Remizu i slikam Bečke GT6, neki su u redovitom prometu dok neki još nisu osposobljeni za promet i imaju stare, Bečke garažne brojeve. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Još malo Remize Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Do Skenderije se vozim u stražnjem dijelu "Nizozemca" Te dalje produžavam trolejbusom na liniji 103 prema Dobrinji, koji je očito nekada u Solingenu imao PEL poništivače karata. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Nakon nepotpunog kruga trolejbusom, u povratku me opet zapala najčešća linija 103, dolazim do Skenderije te ponovno ulazim u Nizozemca prema Bašćaršiji Bio je to prvi put da je u tramvaj ušla kontrola karata. Ne i zadnji put Malo unutrašnjosti Ovaj Nizozemac je jedini pofarban i sa reklamom. Inače nisu svi pridošli u prometu. Po prilici ih vozi 8 od 16, svi na liniji 3 NaBašćaršiji I K2 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Nakon šetnje Bašćaršijom uz okrijepu... Pokušao sam u tramvaj ući kod BBI centra. Bila je gužva zbog srednješkolaca i studenata pa sam prošetao do Skenderije i ušao u liniju 6 Unutrašnjost K2 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Zaboravih u prvi post staviti ručak u Bosanskom Brodu A ovo je bila večera A nakon večere Lijepo je bilo u Sarajevu... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 14, 2010 Author Share Posted February 14, 2010 Utorak, 2.2. poslije večere. Dionica Ilidža-Stup, noćne fotografije uz korištenje stalka i visoku ISO vrijednost. Voze uglavnom K2 i Satre. Ovaj vozi prema Stupu i Bašćaršiji Ovaj prema Ilidži Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 14, 2010 Author Share Posted February 14, 2010 Malo infrastrukture sa dionice Stup-Ilidža. Preko 40 godina star 1435mm kolosijek. Pogled prema Ilidži Pogled prema Stupu Prolazi trol-autobus ex Solingen koji u GRAS-u vozi isključivo pogonjen diesel motorom. Tračnice pokraj kružnog toka na ulazu u Ilidžu Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 14, 2010 Author Share Posted February 14, 2010 Vraćam se u hotel. A tramvaj ode prema Ilidži. Za Pfaffa Končarmobil by rent-a-kombi Termometar laže bar 3°C Portos Room Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Bogami, lijep službeni put. I ja bi, i ja bi (da nisam u penziji). A one delicije su dobar trening za Apatin - Sombor - Beograd i tko zna još gdje. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Kak je meni teško se naviknuti na "normalnu" širinu tramvajskog kolosijeka, jednostavno, nejde mi u oko.. A i ovo je baš zanimljivo vidjeti, betonske pragove na tram pruzi.. Ti nije smetala ona svijetleća reklama, imam osjećaj da ti je baš blještila u sobu? (dobro, znam da imaš i zastor, al opet ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Ti nije smetala ona svijetleća reklama, imam osjećaj da ti je baš blještila u sobu? (dobro, znam da imaš i zastor, al opet ) Bolan, kad ti pane mrak na oci, ne vidis nista. Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Kak je meni teško se naviknuti na "normalnu" širinu tramvajskog kolosijeka, jednostavno, nejde mi u oko.. Ti se naviko na "nenormalnu" a kako je covjek mjerilo svih stvari... Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.