Jump to content

Dar ispod bora


Portos

Recommended Posts

Dok smo u Subotu ispitivali EMV na dionici Rajlovac-ulazni signal kolodvora Alipašin most...

 

sar112.jpg

 

...sa Butmira je polijetao jedan propelerac,

 

sar111.jpg

 

na carini su stajala 3 novonabavljena trolejbusa...

 

sar110.jpg

 

...pored nas je prošao lokal prema Konjicu.

 

sar113.jpg

 

Kad samo se idući put dovezli do ulaznog predsignala, 661 je gurala trolejbuse na istovar u teretnu stanicu, iza Mercatora.

 

sar114.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onoj dvojici, koji su dan prije isprobali komfor sjedala II razreda u EMV-u, javio sam za istovar trolejbusa. Kako smo i mi u Subotu sa testiranjima završili relativno rano, htio sam i sam stići na istovar trola. Završili su prije nego sam sišao sa tramvaja, pa su me ona dvojica pokupila autom i odvezla u slastičarnicu u Hrasno. Slastičari su kao i neki railfanovi ljubitelji brodova od čokolade. :wink:

 

sar127.jpg

 

no brod ima ipak previše kalorija pa sam se zadovoljio ovim:

 

sar129.jpg

 

sar130.jpg

 

Na kraju smo se slikali ispred slastičarnice.

 

sar115.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Kako je dnevna karta bila u džepu odlučio sam se provozati do Dobrinje. Kada smo stigli u Dobrinju, na okretištu su stajala 4 zglobna trolejbusa, na prvom su majstori nešto popravljali. Umjesto da slikam okretište :wink: ja sam uletio u prvi trolejbus, koji je odmah krenuo, te nije kupio putnike prvih nekoliko stanica da bi nadoknadio kašnjenje. Brzo smo stigli do Austrijskog trga.

 

sar116.jpg

 

i trolejbus je odmah krenuo natrag.

 

sar117.jpg

 

Uskoro u kratkom roku dolaze još 3 komada.

 

sar118.jpg

 

sar119.jpg

 

sar120.jpg

 

sar121.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam zapravo čekao kratkog troosovinca da se njime odvezem do Otoke. Kako nije dolazio uzeli su jednoga zglobnoga sa linije 103 i poslali njega.

Na Otoci taman polazi jedan troosovinac.

 

sar124.jpg

 

Ovaj je mene dovezao

 

sar125.jpg

 

Otoka okretište

 

sar126.jpg

 

Otoku i bulevar Meše Selimovića dijeli samo Miljacka. Prešavši most ulazim u tramvaj prema Ilidži, treba ići spavati sutra me čeka dug put :wink:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Linija 685 Smatzgrube otkriva da je trolejbus došao iz Solingena :wink:

Točno. 20 zglobnih i 28 solo troosovinaca došlo je iz Solingena!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Žao mi je što na ulicama Sarajeva nema vise crvenih solo Škoda i narandžastih Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka :mrgreen::kul .Nije valjda da su baš svi stradali u ratu...

Takođe mi je žao što Grad i dalje prima kramu iz Evrope,a nema sredstava da kupi nove trole.Beloruski Belkomunmaši nisu skupi,a nepoderivi su.

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Link to comment
Share on other sites

Žao mi je što na ulicama Sarajeva nema vise crvenih solo Škoda i narandžastih Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka :roll:8) .Nije valjda da su baš svi stradali u ratu...

Nemoj biti nestrpljiv. Ovo je bio tek šesti dan mog boravka u Sarajevu, u idućim postovima naći će se odgovor i na tvoje konstatacije i pitanja :twisted:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Žao mi je što na ulicama Sarajeva nema vise crvenih solo Škoda i narandžastih Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka :):( .Nije valjda da su baš svi stradali u ratu...

Nemoj biti nestrpljiv. Ovo je bio tek šesti dan mog boravka u Sarajevu, u idućim postovima naći će se odgovor i na tvoje konstatacije i pitanja :)

 

Nestrpljiv sam! :D Pogotovo kad je ovako zanimljiv saobraćajni Sarajevopis! :D

 

@DR.68847:Sanosi su zakon za upravljanje,održavanje...Ma,za sve! Jes' da nisu trole,ali kod nas u Somboru "Severtrans" još uvek cepa S-200.Od 5 preostalo je 3,koji od 1988. godine rade kao sat! :D

 

Izvinjavam se na OT.Portos,jedva čekam nastavak! :D

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Link to comment
Share on other sites

Nestrpljiv sam! :evil: Pogotovo kad je ovako zanimljiv saobraćajni Sarajevopis! :D

 

Portos,jedva čekam nastavak! :kul

Sedmi dan u Sarajevu. Dva seta NiMH baterija punila su se u Subotu popodne i tokom noći. Ustajem prije 6h kako bih na vrijeme stigao na Novu željezničku stanicu. Linija 4 vozi tek od iza 7h pa ću trojkom do US ambasade, dalje do stanice pješice. Noćas je padao snijeg, pod nogama škripi. Na Stupu ulazim u "trojku" i kupujem kartu kod vozača. Automat ne prihvaća kartu od prve, iz druge ipak da, dugo ju žvače unutra i izbacuje. Kartu spremam u džep. Par stanica poslije kontrola u Nedjelju ujutro :wink: Vadim kartu ona neponištena. Kažem kontroloru kako se ponašao poništivač, on ga provjerava, kaže u pravu ste krivo je radio i rukom ispisuje kartu te ju zadrapa malo. Silazim kod ambasade i dolazim nadomak stanice. Kroz ovaj prolaz među zgradama nekada je prolazila tramvajska pruga.

 

sar201.jpg

 

Već sam u vučnom vozilu vlaka 391, 441-905. Prema Zenici polazi vlak 2152

 

sar202.jpg

 

Lokal 2401 za Konjic nije čekao dolazak B399 iz Zagreba koji je u dolasku kasnio oko 50 minuta. Mi smo kasnili u polasku čekajući ga samo 30 minuta.

 

sar203.jpg

 

Izlazak iz Nove željezničke stanice

 

sar204.jpg

 

Desna pruga je prema Zenici, lijeva prema Rajlovcu teretnoj mi ćemo ravno prema jugu.

 

sar205.jpg

 

Desna pruga dolazi iz smjera Rajlovac teretna.

 

sar206.jpg

 

Dionica Ilidža-Blažuj

 

sar207.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Blažuj

 

sar208.jpg

 

Hadžići

 

sar209.jpg

 

Pazarić

 

sar210.jpg

 

Pazarić-Raštelica

 

sar211.jpg

 

sar212.jpg

 

Raštelica

 

sar213.jpg

 

IVAN :evil:

 

sar214.jpg

 

Izlazimo kroz IVANU :wink:

 

 

Bradina :D

 

sar215.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

počinje spust dug 27 kilometara

 

sar216.jpg

 

Vrlo brzo nailazimo na mjesto gdje je pruga klizila zajedno sa nasipom. Strojovođe ovaj tip sanacije nazivaju mostom na rijeci Kwai

 

 

Nastavljamo prema Konjicu, na dionici Sarajevo-Čapljina ima čak 109 tunela

 

sar217.jpg

 

sar218.jpg

 

Grad

 

sar219.jpg

 

sar220.jpg

 

sar221.jpg

 

sar222.jpg

 

Poznato?

 

sar223.jpg

 

Ili ovo?

 

sar224.jpg

 

sar225.jpg

 

Ovo bi već trebali prepoznati sa mnoštva objavljenih fotografija...

 

sar228.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Ovčari

 

sar229.jpg

 

sar230.jpg

 

sar231.jpg

 

Dalje prema Konjicu. Sa lijeve strane od ulaza u tunel vidi se otisak upravljačnice Mađara koji je ispred ovog tunela iskoćio iz tračnica i udario u portal. Bilo je to80-ih, strojovođa je nažalost poginuo :wink:

 

sar232.jpg

 

sar233.jpg

 

sar234.jpg

 

Iza ovog tunela je Konjic

 

sar235.jpg

 

sar236.jpg

 

sar237.jpg

 

Dakle bila je to jedna od najopasnijih pruga u svijetu, dionica Bradina-Konjic koju je B391 uspješno savladao :evil:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Lokal 2401 stigao je u Konjic prije B391. Mi odlazimo, on čeka povratak kao 2402

 

sar238.jpg

 

Neretva, odnosno jedno od 4 akumulacionih jezera pored kojih prolazi pruga

 

sar239.jpg

 

Preko jezera u gradnji je cestovni most

 

sar240.jpg

 

Čelebić

 

sar241.jpg

 

...u kojem se križamo sa B396 koji je redovit

 

sar242.jpg

 

nekada je na ovom brdu bila u kamenu izrađena Jugoslavija, ispod je pisalo TITO, sada je samo livada

 

sar243.jpg

 

Ostrožac

 

sar244Ostroac.jpg

 

I lijevi kolosijek vać dugo zbog čestih odrona izvan upotrebe

 

sar245.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Most preko akumulacionog jezera

 

sar246.jpg

 

Jablanica grad. Ispod je srušeni most i muzej Bitke na Neretvi

 

sar247.jpg

 

Jablanica

 

sar248.jpg

 

Dalje se vozimo kanjonom Neretve. Trasa bivše uskotračne pruge potopljena je u akumulacionom jezeru.

 

sar249.jpg

 

sar250.jpg

 

sar251.jpg

 

Ovo bi trebala biti Drežnica stara

 

sar252.jpg

 

A ovo most na kojemu su nastale neke od najljepših fotografija vlakova na ovoj pruzi

 

sar253.jpg

 

Drežnica?

 

sar254.jpg

 

Jedna od hidrocentrala na Neretvi

 

sar255.jpg

 

Ukrižje koje nije u upotrebi

 

sar256.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Nadomak Mostara

 

sar257.jpg

 

Mjesto odrona na kojem je prvi puta oštećena 441-902

 

sar258.jpg

 

Hidrocentrala Mostar

 

sar259.jpg

 

Na ovaj odron nedavno je naletjela jedna TMD oštetivši se

 

sar260.jpg

 

Ostaci kasarne JNA u koju je vodio željeznički kolosijek

 

sar261.jpg

 

Kolodvor ? u kojem ćemo stati jer lokalni vlakovi ovom dionicom ne voze

 

sar262Ratani.jpg

 

Preko Neretve

 

sar263.jpg

 

Još jedna ex kasarna ex JNA

 

sar264.jpg

 

Razbijena 441-902 u depou Mostar, pokraj nje remotorizirana i obnovljena 212-184

 

sar265.jpg

 

Ulaz u Mostarski kolodvor

 

sar266.jpg

 

Već viđeni autobus oldtimer

 

sar267.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Vagoni u koje je nedavno udarila 441-902. Nesretna lokomotiva, dva puta je stradala u kratkoj službi nakon modernizacije.

 

sar272.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Iz Bačevića krećem u 441-910 koja vuče 980t Bruta ugljena čije je krajnje odredište Tuzla. Vožnjom maksimalnom brzinom od 50 km/h pri struji vučnih motora 850-900A i poštujući ograničenja brzine i lagane vožnje vozimo se dolinom Neretve uz uspone takvih promila koje 910 savladava bez ikakvih problema. Na ovoj dionici stvarno je užitak biti strojovođa, pogotovo ukoliko voziš tiristoriziranu lokomotivu, zadaš parametre brzine, kontrolerom doziraš struju na vučnim motorima, a lokomotiva lagano prede uzbrdo :D

Kako li se tek osjeća strojovođa sa lijevom rukom na kočniku, desnom na kontroleru, lijevom nogom na budniku, desnoj nozi na papućici sirene :evil:

 

Hidrocentrala na Neretvi

 

sar273.jpg

 

Jedan od izvora koji dodatno boje Neretvu svojom zelenom bojom

 

sar274.jpg

 

E, da sam na uzvisini, kakva bi to fotografija vlaka bila :wink:

 

sar275.jpg

 

Još jedna hidrocentrala

 

sar276.jpg

 

Most preko akumulacionog jezera

 

sar277.jpg

 

...i naš vlak

 

sar278.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Kako li se tek osjeća strojovođa sa lijevom rukom na kočniku, desnom na kontroleru, lijevom nogom na budniku, desnoj nozi na papućici sirene

 

Ko glavni koji more svakog trena na*ebat.

Sub sole aut pluvia ducemus ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...