Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Dok smo u Subotu ispitivali EMV na dionici Rajlovac-ulazni signal kolodvora Alipašin most... ...sa Butmira je polijetao jedan propelerac, na carini su stajala 3 novonabavljena trolejbusa... ...pored nas je prošao lokal prema Konjicu. Kad samo se idući put dovezli do ulaznog predsignala, 661 je gurala trolejbuse na istovar u teretnu stanicu, iza Mercatora. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Onoj dvojici, koji su dan prije isprobali komfor sjedala II razreda u EMV-u, javio sam za istovar trolejbusa. Kako smo i mi u Subotu sa testiranjima završili relativno rano, htio sam i sam stići na istovar trola. Završili su prije nego sam sišao sa tramvaja, pa su me ona dvojica pokupila autom i odvezla u slastičarnicu u Hrasno. Slastičari su kao i neki railfanovi ljubitelji brodova od čokolade. no brod ima ipak previše kalorija pa sam se zadovoljio ovim: Na kraju smo se slikali ispred slastičarnice. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Kako je dnevna karta bila u džepu odlučio sam se provozati do Dobrinje. Kada smo stigli u Dobrinju, na okretištu su stajala 4 zglobna trolejbusa, na prvom su majstori nešto popravljali. Umjesto da slikam okretište ja sam uletio u prvi trolejbus, koji je odmah krenuo, te nije kupio putnike prvih nekoliko stanica da bi nadoknadio kašnjenje. Brzo smo stigli do Austrijskog trga. i trolejbus je odmah krenuo natrag. Uskoro u kratkom roku dolaze još 3 komada. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Četvrti pristigli Parkirao je pokraj i uskoro premjestio trole na žice lijevo. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Ja sam zapravo čekao kratkog troosovinca da se njime odvezem do Otoke. Kako nije dolazio uzeli su jednoga zglobnoga sa linije 103 i poslali njega. Na Otoci taman polazi jedan troosovinac. Ovaj je mene dovezao Otoka okretište Otoku i bulevar Meše Selimovića dijeli samo Miljacka. Prešavši most ulazim u tramvaj prema Ilidži, treba ići spavati sutra me čeka dug put Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Linija 685 Smatzgrube otkriva da je trolejbus došao iz Solingena Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Video sa premještanja trola na okretištu Austrijski trg Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Linija 685 Smatzgrube otkriva da je trolejbus došao iz Solingena Točno. 20 zglobnih i 28 solo troosovinaca došlo je iz Solingena! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Odlaze. U K2 se najnormalnije voze putnici Normala Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 A ovo je nova Američka ambasada Usliko a nisu te uhapsili Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Žao mi je što na ulicama Sarajeva nema vise crvenih solo Škoda i narandžastih Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka .Nije valjda da su baš svi stradali u ratu... Takođe mi je žao što Grad i dalje prima kramu iz Evrope,a nema sredstava da kupi nove trole.Beloruski Belkomunmaši nisu skupi,a nepoderivi su. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Žao mi je što na ulicama Sarajeva nema vise crvenih solo Škoda i narandžastih Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka .Nije valjda da su baš svi stradali u ratu... Nemoj biti nestrpljiv. Ovo je bio tek šesti dan mog boravka u Sarajevu, u idućim postovima naći će se odgovor i na tvoje konstatacije i pitanja Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 ...Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka... Vozio. Ide ko blesavo. A lakse ga smotat nego kratkog. Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Žao mi je što na ulicama Sarajeva nema vise crvenih solo Škoda i narandžastih Sanos-Škoda S-200 zglobnjaka .Nije valjda da su baš svi stradali u ratu... Nemoj biti nestrpljiv. Ovo je bio tek šesti dan mog boravka u Sarajevu, u idućim postovima naći će se odgovor i na tvoje konstatacije i pitanja Nestrpljiv sam! Pogotovo kad je ovako zanimljiv saobraćajni Sarajevopis! @DR.68847:Sanosi su zakon za upravljanje,održavanje...Ma,za sve! Jes' da nisu trole,ali kod nas u Somboru "Severtrans" još uvek cepa S-200.Od 5 preostalo je 3,koji od 1988. godine rade kao sat! Izvinjavam se na OT.Portos,jedva čekam nastavak! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Nestrpljiv sam! Pogotovo kad je ovako zanimljiv saobraćajni Sarajevopis! Portos,jedva čekam nastavak! Sedmi dan u Sarajevu. Dva seta NiMH baterija punila su se u Subotu popodne i tokom noći. Ustajem prije 6h kako bih na vrijeme stigao na Novu željezničku stanicu. Linija 4 vozi tek od iza 7h pa ću trojkom do US ambasade, dalje do stanice pješice. Noćas je padao snijeg, pod nogama škripi. Na Stupu ulazim u "trojku" i kupujem kartu kod vozača. Automat ne prihvaća kartu od prve, iz druge ipak da, dugo ju žvače unutra i izbacuje. Kartu spremam u džep. Par stanica poslije kontrola u Nedjelju ujutro Vadim kartu ona neponištena. Kažem kontroloru kako se ponašao poništivač, on ga provjerava, kaže u pravu ste krivo je radio i rukom ispisuje kartu te ju zadrapa malo. Silazim kod ambasade i dolazim nadomak stanice. Kroz ovaj prolaz među zgradama nekada je prolazila tramvajska pruga. Već sam u vučnom vozilu vlaka 391, 441-905. Prema Zenici polazi vlak 2152 Lokal 2401 za Konjic nije čekao dolazak B399 iz Zagreba koji je u dolasku kasnio oko 50 minuta. Mi smo kasnili u polasku čekajući ga samo 30 minuta. Izlazak iz Nove željezničke stanice Desna pruga je prema Zenici, lijeva prema Rajlovcu teretnoj mi ćemo ravno prema jugu. Desna pruga dolazi iz smjera Rajlovac teretna. Dionica Ilidža-Blažuj Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Blažuj Hadžići Pazarić Pazarić-Raštelica Raštelica IVAN Izlazimo kroz IVANU Bradina Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 počinje spust dug 27 kilometara Vrlo brzo nailazimo na mjesto gdje je pruga klizila zajedno sa nasipom. Strojovođe ovaj tip sanacije nazivaju mostom na rijeci Kwai Nastavljamo prema Konjicu, na dionici Sarajevo-Čapljina ima čak 109 tunela Grad Poznato? Ili ovo? Ovo bi već trebali prepoznati sa mnoštva objavljenih fotografija... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Ovčari Dalje prema Konjicu. Sa lijeve strane od ulaza u tunel vidi se otisak upravljačnice Mađara koji je ispred ovog tunela iskoćio iz tračnica i udario u portal. Bilo je to80-ih, strojovođa je nažalost poginuo Iza ovog tunela je Konjic Dakle bila je to jedna od najopasnijih pruga u svijetu, dionica Bradina-Konjic koju je B391 uspješno savladao Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Lokal 2401 stigao je u Konjic prije B391. Mi odlazimo, on čeka povratak kao 2402 Neretva, odnosno jedno od 4 akumulacionih jezera pored kojih prolazi pruga Preko jezera u gradnji je cestovni most Čelebić ...u kojem se križamo sa B396 koji je redovit nekada je na ovom brdu bila u kamenu izrađena Jugoslavija, ispod je pisalo TITO, sada je samo livada Ostrožac I lijevi kolosijek vać dugo zbog čestih odrona izvan upotrebe Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Most preko akumulacionog jezera Jablanica grad. Ispod je srušeni most i muzej Bitke na Neretvi Jablanica Dalje se vozimo kanjonom Neretve. Trasa bivše uskotračne pruge potopljena je u akumulacionom jezeru. Ovo bi trebala biti Drežnica stara A ovo most na kojemu su nastale neke od najljepših fotografija vlakova na ovoj pruzi Drežnica? Jedna od hidrocentrala na Neretvi Ukrižje koje nije u upotrebi Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Nadomak Mostara Mjesto odrona na kojem je prvi puta oštećena 441-902 Hidrocentrala Mostar Na ovaj odron nedavno je naletjela jedna TMD oštetivši se Ostaci kasarne JNA u koju je vodio željeznički kolosijek Kolodvor ? u kojem ćemo stati jer lokalni vlakovi ovom dionicom ne voze Preko Neretve Još jedna ex kasarna ex JNA Razbijena 441-902 u depou Mostar, pokraj nje remotorizirana i obnovljena 212-184 Ulaz u Mostarski kolodvor Već viđeni autobus oldtimer Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Polazak iz Mostara Mostar teretna Ulazak u Bačeviće koji su kraj mog putovanja sa B391 B391 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Vagoni u koje je nedavno udarila 441-902. Nesretna lokomotiva, dva puta je stradala u kratkoj službi nakon modernizacije. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Iz Bačevića krećem u 441-910 koja vuče 980t Bruta ugljena čije je krajnje odredište Tuzla. Vožnjom maksimalnom brzinom od 50 km/h pri struji vučnih motora 850-900A i poštujući ograničenja brzine i lagane vožnje vozimo se dolinom Neretve uz uspone takvih promila koje 910 savladava bez ikakvih problema. Na ovoj dionici stvarno je užitak biti strojovođa, pogotovo ukoliko voziš tiristoriziranu lokomotivu, zadaš parametre brzine, kontrolerom doziraš struju na vučnim motorima, a lokomotiva lagano prede uzbrdo Kako li se tek osjeća strojovođa sa lijevom rukom na kočniku, desnom na kontroleru, lijevom nogom na budniku, desnoj nozi na papućici sirene Hidrocentrala na Neretvi Jedan od izvora koji dodatno boje Neretvu svojom zelenom bojom E, da sam na uzvisini, kakva bi to fotografija vlaka bila Još jedna hidrocentrala Most preko akumulacionog jezera ...i naš vlak Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Kako li se tek osjeća strojovođa sa lijevom rukom na kočniku, desnom na kontroleru, lijevom nogom na budniku, desnoj nozi na papućici sirene Ko glavni koji more svakog trena na*ebat. Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.