ErrAseR Posted March 21, 2008 Author Share Posted March 21, 2008 bandaži, kao i kočione papuče, moraju biti stari tj ostariti nekoliko godina jer starenjem dobe nekakvu osobinu koja se od njih očekuje (neka neko ko zna tehnologiju metala malo pojasni) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 21, 2008 Author Share Posted March 21, 2008 tako, malo nastavljamo u domaćem štihu... Jedan ponedjeljak, radni dan, nista posebno zanimljivo, Manevra grbina, mjesto radnje ranžirni kolodvor, glavni glumci: manevra 1 : papagaj, porodica "pterodaktilus pilstikus" mannevra 2: "tiranosaurus đemsus" ... tako sad idemo dalje, prvo sam morao svoj tesko oprani auto morao provuč kroz ovu kaljužu da se javim nadzorniku... moj nadzornik teska šaljivčina... pita me jesam šta pio... (2 teske fotomontaže...) i onda dok sam ja pio.. kavicu ... moj kolega baci nekoliko ribičkih priča... ... kad sam stigao nazad na grbinu, bacio sam pogled na moje radno mjesto, prijemna skupina, i za divno cudo smatra se prazna , onaj vlak lijevo i desno je nekakva "rezerva" i tam stoji od dana cara franje i carice jelene u famoznom "brku 1" leži moje zlato maleno, u zadnje vrijeme pouzdana, ali vrlo svojeglava manevra... manevra 2 je iskoristila nestašicu posla i otišla na "doručak" u ložionu...(po gorivo) a ja sam otisao slikat rašlje napokon se pojavio nekakav posao, hrpa slonića, surle im do poda... i krene moja brza pustolovina prema grbini, brzina warp 0,2 moj radni asistent, inaće brojač vagona i kontrolor kvalitete otpuštenih kvačila već je posijedio dok sam ja dosao do njega... kad je izbrojio koliko vagona treba otkvačiti, primio se posla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 21, 2008 Author Share Posted March 21, 2008 i odose slonici put splita na ponovno punjenje... dok se slonici dolje negdje ne zaustave ja cekam na vrhu novu zapovijed i usput gledam sta sve ovi željezničari voze... i ovaj je zaposlen na željeznici... žica klopu kad je gablec i oštri panđe po auto-gumama eh da i nekad podigne rep i otrese jos nema zapovjedi pa bacam pogled prema Hotelu Porin i mjestu gdje je parkiran kemijski vlak usput jos jedna slikica za koju pretpostavljam da ce se svidjet Barneyu napokon, toranj je odlucio, idem na 52 kolosijek nekaj zgurat jer nije dobro sjelo dok sam ja dolje bespomoćan, u napad ide Tiranosaurus đemsus, sad sam nadrapao srećom, nije me uocio, sta ce njemu neki pterodaktil, nasao je bolji plijen, pa vidite kako "grebe" sve se puši... onda su mene prebacili na neke vagone koje je trebalo "podići" natrag na grbinu, posto je bilo blizu bacio sam pogled na "dvorišće" sekcije elektro-tehničkih postrojenja (ETP)... ovo je pogled i na njihov vozni park... ovo je pogled s desne strane moje lokse, sija sunce... a ovo je pogled na moju lijevu stranu... jaoj... (al nije nis padalo) i krenem ja putem grbine, maneva 2 ceka da se ja popnem pa ce i ona zamnom... a je dugacak, 11 vagona... pun gas, puna struja, puna brzina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 E ovo je super odlicna i zanimljiva reportaza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 21, 2008 Author Share Posted March 21, 2008 evo kaj je u prvom vagonceku bilo, željezo za zenicu.... dok sam to spustao prema dolje vidio sam obrise starog grada gdje su živjeli medvjedi... osim medvjeda, bavio sam se i analiziranjem KM-a, ovo je stricek izolator ovako se drzi zica ovo je kolut za zatezanje KM a ovo mu je kataloški broj onda sam ugledao dva reflektora koji inace svjetle po noći, međutim mali zeleni su valjda mjenjali žarulju pa je jedan svjetlio po danu... malo dalje leži kuća, inače adresa kuće je Ulica Brijestova III odv. ravno pa lijevo... Nebojte se Fredy je tu negdje, maže lanac na motorki... opet sam završio dolje, jedan lešinar čeka da odapnem... a mozda to ipak nije lešinar... a nista, nebud lijen zbog lešinara zovem redara da uvede red, krenuo je trkom... dok redar radi red, u praonici lokomotiva jedna brena se kupa... međutim, moje optičke oči nisu uspjele dešifrirati broj lokse... lići na "đems-bonda" 007 ali nije sigurno... onaj tiranosaurus je otisao malo iza čoška, opet nekaj vreba... a ovo je kontrolni toranj BR.1... i moj dan je gotov.... u utorak, nočna smjena, nista zanimljivo... malo magla puno posla itd... čitam neke novine i naletim na zanimljiv podatak majstore, okani se ti aparata i uzmi kramp, neznaš ni balans bijele namjestit.... ujutro u depou lijep prizor.... odo ja doma spavat... laku noc... ovaj dobro jutro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 ErrAsseR: moj radni asistent, inaće brojač vagona i kontrolor kvalitete otpuštenih kvačila već je posijedio dok sam ja dosao do njega... -prvo, hvala ti na fotkama. -drugo, ovog tvog radnog asistenta mora ruka zaboljeti od sofisticiranosti njegovog alata, jadan čovjek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 22, 2008 Author Share Posted March 22, 2008 cuj, kazu oni sami da je bolje da ga ruka boli nego kicma od neprestanog saginjanja pod odbojnike... evo, npr... te motke oni sami dovlače od kuće, nema toga u katalogu opreme HŽ-a .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Svaka čast na fenomanalnoj priči . Ako nastaviš s ovako luuudim tekstovima, kooptirat ćemo Te u 1. RŽB kao počasnog člana! BTW, zavidim Ti jer ne moraš farbati jajca za Uskrs - Tvoje radno mjesto je jedna velika pisanica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 BTW, zavidim Ti jer ne moraš farbati jajca za Uskrs - Tvoje radno mjesto je jedna velika pisanica Pazi da se ne počnu tucat s tim pisanicama... Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Zašto ne vidim neke slikice? Npr: Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Erraser, a di je karavelus maximus...tu zvijer ne vidjeh već 10-ak dana. Da ne bi te lokse stradale ko sredozemna medvjedica Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlada Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Odlična reportaža Erraser. Pošto ja radim u BG ranžirnoj jako mi je interesantno videti kako je to kod vas i stvari su skoro identične.Jedino mi je neobično što jedna tako teška mašina kao 2062 radi na spuštalici.Kod nas preko grbine mogu samo 621 i 641 koja ima 63 tone,teže mašine nikako.I samo jedno pitanje,da li je kod vas uobičajeno da majstori sa otvorene pruge rade na manevri u ranžirnoj ili je ovo bio samo izuzetak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milepaclo Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Pridružujem se pohvalama. Stvarno izvrsna reportaža i naravno komentari fotki su nenad..bivi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 23, 2008 Author Share Posted March 23, 2008 Odlična reportaža Erraser....cut .... nije uobičajeno da radi 2062, međutim, zbog nestašice ispravne može raditi... čudno mi je da je kod vas max težina 63t ? a ako vagon ima 79t bruto??? i mi nemamo drugačijih majstora osim majstora otvorene pruge... tj, ostao je jedan jedini str. manevre, bivsi forumas Edo Garlic ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlada Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Nisam mislio max. 63 tone nego da ne mogu ovi teški dizeli,naravno da preko grbine idu vagoni i preko 80 tona.Inače ovde je pre 7-8 godina preko grbine proletela Rumunka sa vozom od 1600 tona jer nije mogla da ukoči.Srećom voz je ukočen na retarderima a skretnice su vodile na kolosek pun vagona.A majstori se ovde dele na majstore na manevri koji rade samo to i majstore na otvorenoj pruzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 24, 2008 Author Share Posted March 24, 2008 bilo je nekoliko pitanja u svezi turopolja i pragova tamo pa dajem par crtica vezano uz to (ostatak je snimljen kamerom ZG - Volinja) dakle, doso ja u turopolje... vidi se kineski zid zazidan od pragova u 2 reda jedna retrovizorska dakle, pragovi zauzimaju 60% dužine kolodvora... kolodvor je dug 570m na prugu se meće otprilike svaki drugi prag te kad metnem te poznanice u formulu dobijem da ima pragova za 13680m pruge... za svaki slucaj provjerit cu jos jednom da cca 14km pruge je iskipano u Turopolju... u Capragu, čudne kombinacije... jel dizel gura mađara ili mađar šlepa dizela? dolazim na liniju bojišnice, jake snage su lijevo, a slabe strane su desno... ccc... primam sugestiju sa strane da je rat završio 95, a sad je 2008 i da si poštelam sat u glavi... da, vidim i ja, lijevo nema nikoga, samo minsko polje... (ak ima neko punicu, nek ju posalje korov čupat u Povratku iz Volinje, u Sunji zatečem onog dizela, izgleda da se malac zaljubio u struju, samo se uštekava na pantografe ... ponovno Caprag. Iako sam ja putnički vlak, ovaj teretni ide ispred mene... normalno, kad stojim 25 minuta (ko je izmislio toliko bavljenje? ) opet sam se vratio u Sunju, ovo je vojno-raketna baza Sunja... )opet neko sa strane veli da ne kenjam) ipak je izgleda nova trafostanica ili po naški EVP... trazim nekog da mi produži expoziciju u očima, želim da u mraku vidim ko moj fotić a fotić veli da je moj brzinomjer savršeno osvjetljen? hm... a ja jedva vidim brojeve u mraku... Eto, radni Uskrs i nije bas bio odvec zanimljiv...no dobro, vidjet cemo kaj je kamera zabilježila... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 jeste spremni na jos jedno 100-tinjak slika ? imam kratku ali zanimljivu reportažu sa mađarskog kolodvora... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 jeste spremni na jos jedno 100-tinjak slika ? imam kratku ali zanimljivu reportažu sa mađarskog kolodvora...Dapače, ali pliz otvori novu temu Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 zakaj? pa i to je moj dan na poslu... vidim ide zavist zbog dinamičkog posla no dobro... bit ce tema nova... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 zakaj? pa i to je moj dan na poslu... no dobro... bit ce tema nova... Može se i nova tema zvati isto ali s dodatakom: 2. dio, II ili slično. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 za svaki slucaj provjerit cu jos jednomhttp://img186.imageshack.us/img186/8751/number137andecg0.png Ne stoji ti račun, mislim da si zeznuo u 7 retku, 2 stupcu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 Ne stoji ti račun, mislim da si zeznuo u 7 retku, 2 stupcu.. Prvo jedan zeleni... a sad i drugi zeleni... di si ti bio dok ću ja učiti naprednu matematiku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorianb Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Evo ja sam zaboravio dati pohvale svim errAserovim putopisima....... dakle, sve pohvale,vrlo kvalitetno obrađena prezentacija jednog radnog dana strojovođe u fotografijama!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunkelheit Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 također. moram priznat da sam progutao sve kaj nam je erraser servirao, a bogme sam spreman i za repete. vjerojatno kada se vrati s godišnjeg Quote ...and I'd let that lonesome whistle blow my blues away..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 evo... malo nastavljamo sa radnim danima... ovdje ce biti njih dva-tri u jednoj reportaži... dakle, mjesto Rk... loksa iz eko uzgoja, nije špricana, bez kemijskih preparata 2132-206 ovo je šlajderšutc od knora (protuklizna zaštita) knor se kuha na elektro ormaru u kojem ni jedan važniji instrument ne radi kak treba... 702 loko control ?? pa KONTROLA LOK ovdje majstor.... DAJ DIMA... ponavljam... DAJ DIMA ... vid vraga... 702 odgovara... kolega na 2132-208 ima istu kontrolu 702 dok jednima dim ne smeta, štoviše mjenjaju mjesto na loksi ovisno o smjeru kako vjetar puše... drugi su podlegli napadu CO2 iz zraka te pali u nesvjest... još jedan prekrasni prizor dok sam se vozio uokolo začulo se na radiju: mejdej, mejdej, đuro na grbi zapeo... treba pomoć otpozadi... jooj, kak volim takve pozive... to je to za rk... nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.