Portos Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Odluka za odlazak u Slatinu tokom Uskršnjih praznika bila je iznenadna, u šali je prijatelj spomenuo da bi mogli biciklima do Slatine pa vlakom natrag, do tamo je 200km a Željko i ja nikada nismo vozili duže od 125km pa bi to bila prilika... No bolja opcija, manje opasna, bila je ubaciti bicikle u Medomobil te u subotu 26.3.2016. odvesti krug 200km kroz Mađarsku. U četvrtak smo spakirali bicikle, u petak s posla direkt u Slatinu. Navečer smo pripremili sendviće. U subotu doručak i prema Suhopolju. Prvih 20km bilo je OK, onda je počela kiša. Pa smo u Suhopolju pili kavu i čekali da kiša prestane. Potom krećemo prema Terezinom polju, mjestu gdje je granični prijelaz prema Mađarskoj. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Kratko zaustavljanje kod novoobnovljenog dvorca Karta biciklističkih staza Kod granice opet sitna kiša. Pa smo opet pauzirali pola sata u restoranu Graničar Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Kroz Mađarsku je bilo uglavnom suho i ravno te smo vozili vrlo brzo ali i povremeno stajali zbog okrijepe i nužde Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Konačno nakon 150km stižemo u Donji Miholjac i sjedamo malo odmoriti i okrijepiti se. Do Slatine je još 41km, a da bi imali 200km treba nam oko 50km, svi smo umorni, mokri, noć pada, hladno je vani ali ne posustajemo. U Čađavici, 13km od Slatine odlučujemo voziti dužim putem, kroz Sopje. U mrklom mraku pod svjetlima Xenon reflektora dolazimo u Slatinu oko 21h nakon 9.35h vožnje. Ciklokompjuter kaže da smo vozili 9.07h I prešli 204,9km Međutim mi se držimo aplikacije Strava Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Mokra odjeća završila je na radiatoru Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Uskršnji doručak Željko i Kiki će do Kikijeve tetke a ja ću bolne guze biciklom do kolodvora, 983 dolazi u 9:50 Prema Osijeku Evo Bonda 007 sa 4 vagona Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Prije 8 godina hodali smo uz prugu pokraj silosa i utvrdili da je to trasa ex Guttmanove pruge. I danas su tračnice tamo, izvadili su samo dio kod bika. Taj dio nisam slikao, ali sam nastavio po trasi, te došao do Slatinske obilaznice s koje se dobro vidi trasa. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Potom odlazim kojih 1,5km sjevernije te ponovno nailazim na trasu Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Ručak odnosno Janjetina bio je već u podne nakon kojeg smo malo zalegli u krevete do 15h. Već je bio pao dogovor otići do Čaćinaca potražiti lokaciju bivšeg nadvožnjaka Guttmanove pruge preko pruge Čaćinci-Osijek pa smo se obukli i odvezli Medomobilom. Točnu lokaciju nisam znao ali ovaj put imali smo Google karte, Earth i GPS. Kada uz to naiđeš na lokalnog umirovljenika koji je radio na obližnjoj farmi goveda uspijeh je zagarantiran. Dakle simpatični gospodin je znao točnu lokaciju i odveo nas je do nje. Popeo sam se na ostatak južnog nasipa nadvožnjaka Upornjaci su porušeni a dio materijala odvežen i poravnat Pogled prema jugu gdje je nekada bio triangl pruge koji se vidi iz zraka Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Na ostatku nasipa nalazim JŽ hektometarski stupić Pogled na prugu i mjesto gdje je bio sjeverni nasip Ja sam gore A razlog zašto mašem su opeke kojima je bio građen nadvožnjak, na njima piše GC (Guttman ciglana?) i godina 1902 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Pogled s pruge na kamenje, ostatak upornjaka nadvožnjaka Nalazimo se između stupića 3 i 4 pruge Osijek-Čaćinci, nekih 2km istočno od Čaćinaca A ova dupla Macosa prolazi točno pokraj mjesta gdje su bili upornjaci nadvožnjaka Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Gospodin vodič nas je uputio na vahtarnicu nekih 400m istočnije. Trasa pruge prema Čaćincima Ovo je pogled prema Osijeku. 20÷30m dalje bila je nekad skretnica pruge do Guttmanovih skladišta A skladišta su bila negdje u ovom pravcu, pokraj 1435mm pruge Evo i ex vahtarnice Ukucate li GPS koordinate jasno ćete razaznati obrise nekadašnje trase na tlu. Ja sam ipak trasu malo potočkao da se snađete. I za kraj trasa uz cestu prema Orahovici koju smo obišli prije 8 godina. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Kako se sat bio pomaknuo imali smo još vremena posjetiti izletište Jankovac na Papuku. Također smo vozili cestom pokraj trase pruge prema Slatinskom Drenovcu i Voćinu. Slap Jankovac Dom na Jankovcu Jedno od jezera Izvor Ekološki svjesni Medvjeđi luk Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Po dolasku u Slatinu gledalo se "Tko pjeva zlo ne misli" A po povratku smo zastali u Bjelovaru posjetiti prijatelja "po pedali" Toliko od mene, misterij nadvožnjaka je riješen! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Bravo Portos ! Pronašao si "kariku koja nam je nedostajala" prije 8 godina ! Tada nikako nismo uspijevali pronaći taj bivši nadvožnjak. Koliko smo zapravo tada bili fizički udaljeni od te karike ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Bravo Portos ! Pronašao si "kariku koja nam je nedostajala" prije 8 godina ! Tada nikako nismo uspijevali pronaći taj bivši nadvožnjak. Koliko smo zapravo tada bili fizički udaljeni od te karike ? Bili smo jako blizu i prvi put, ali nismo bili dovoljno tehnički opremljeni niti imali koga pitati. Mislim da smo prvi put bili najviše 200÷300m od nadvožnjaka. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Svaka ćast! Željeznički arheolog godine! (A tek je kraj ožujka) Ostatak vremena si držao guj'cu u škafu 'ladne vode? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 ... A razlog zašto mašem su opeke kojima je bio građen nadvožnjak, na njima piše GC (Guttman ciglana?) i godina 1902 http://i85.photobucket.com/albums/k59/portosmedex/Slatina%20Guttman%20Uskrs%202016/033_zps8g0ahrwl.jpg Uvijek me razveseli kad se nešto ovako starog, povijesnog, nađe i spasi od propadanja i daljnje devastacije Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Po dolasku u Slatinu gledalo se "Tko pjeva zlo ne misli" Netko je ostavio rupu na čarapi? Jel' to klimatizacija? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Bravo Portos ! Pronašao si "kariku koja nam je nedostajala" prije 8 godina ! Tada nikako nismo uspijevali pronaći taj bivši nadvožnjak. Koliko smo zapravo tada bili fizički udaljeni od te karike ? Kako ćeš ga pronaći kad je on maznuo cigle? Ne do Bog da ode u Egipat. Što misliš da Končar dobije kakav posao u Egiptu? Pošaljemo ga dole na par puta na ispitivanje tih vlakova i nestane Keopsova piramida. Gdje je? Eno je u Zaprešiću između SILVERA i PORTOSA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Uskršnji doručak Ovdje ima jaja i za Uskrs po svim kalendarima pa i za sljedeću godinu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Pretpostavljam da je nadvožnjak imao posebni značaj kao najviša točka u krajoliku s koje je pucao pogled... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 30, 2016 Author Share Posted March 30, 2016 Pretpostavljam da je nadvožnjak imao posebni značaj kao najviša točka u krajoliku s koje je pucao pogled... Čovjek koji nas je odveo do lokacije rekao je da se Guco morao dobro zaletiti iz smjera vahtarnice kako bi savladao uspon prema nadvožnjaku. Pruga Čaćinci-Osijek na tom mjestu nije niža nego na ostalim mjestima no možda je dok je nadvožnjak postojao bila ukopana niže a kasnije podignuta. U svakom slučaju nasipi su bili viši od okoline. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Svaka čast na putopisu, a naročito na otkriću. Usput primi pregršt uvreda jer si se odmetnuo od ekipe 3S+P i uvalio se među nekakve bicikliste. (Šala mala, no hard feelings) Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Usput primi pregršt uvreda jer si se odmetnuo od ekipe 3S+P i uvalio se među nekakve bicikliste. Bogme, 200 km prijeći u jednom danu .... tu bi se i Guco, a pogotovo njegov ložač, već pošteno namučili . Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.