Zeljezni Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Cilj ovog kratkog put(opis)a je pribavljanje iskustva glede mogućnosti prijevoza sklopivog bicikla vlakom, posebice na kratkoj, lokalnoj, relaciji u uobičajnim putničkim vagonim adrugog razreda. Informiravši se od susretljivih članova foruma o uvjetima, tarifama i uopće mogućnosti da ukrcam bicikl na lokalni putnički vlak, odlučih napraviti vremenski i kilometarski kratku dionicu, čisto informativno. Razlozi z ato su bili prije svega manjak raspoloživog vremena, moja opća "novobiciklistička" kondicija (posebice na usponima), te lokalni vozni red koji je nalagao tek jedan raspoloživi sat do povratne vožnje vlakom. Istina, prije ovog eksperimenta napravio sam koji dan ranije turu od Sopača (ŽS Lokve) pa preko Vrata, Fužina, Zlobina, do Plasa. I zaključio da je sve za moje mogućnosti izvedivo, osim uspona od Fužina do pola puta između Benkovca Fužinskog i Zlobina. Zato se - za prvi, meni pionirski put - odlučih da do Plasa dođem automobilom, ukrcam se na vlak za stanicu Lič, biciklom provozam do stanice Fužine (zeleno), ukrcam se na vlak do stanice Zlobin, i dalje do kraja biciklom, dakle do stanice Plase (žuto) gdje sam ostavio automobil. Polazak iz Plasa za Lič bio je u 16 sati, a povratak iz Fužina za Zlobin oko 17.35, jer je vlak kasnio nekih dvadeset minuta. Ponavljam, smisao i svrha ovog izleta bilo je utvrđivanje mogućnosti prijevoza bicikla n akratkoj lokalnoj turi. Moja prednost, odnosno, originalnost cijele zamisli je bio jedan specifičan bicikl, izvorno osmišljen za potrebe specijalnih postrojbi američke vojske. Kao takav bio je zabranjen za prodaju izvan USA, a ja sam - ne želeći iskušavati i ne baš pretešku mogućnost da ga ipak dobijem u HR - malo pričekao i dočekao prestanak te zabrane. U svakom slučaju dopremljen mi je u kontejneru, koštao me je kod američkog dobavljača ukupno 1000 US$, uključujući košaru i posebnu torbu, koje oboje nažalost ne mogu montirati zbog debljine guvernala, te specijalnu torbu (100 US$) za cijeli bicikl kojom imam mogućnost ući i u zrakoplov, brod, autobus i - dakako - vlak. Ispalo je da su to bila sva davanja. Kao što je vidljivo, dodao sam led farove (svijetli ko ludo) i Lowepro sistem foto torbi (za fotoaparat) te stražnju torbu za HD video kameru. Naravno, instalirao sam jedan manje poznat sistem protiv krađe, ali on baš i nije vidljiv, a ja osobno nekako priželjkujem da se netko zahebe i učini grešku ... Uglavnom, sve je - zbijeno u dva nepuna sata - izgledalo ovako: PS: za komentare molim pričekati dok ne završim cijeli putopis, a to će biti vrlo brzo učinjeno ... Željeznička stanica Plase, iako je četiri sata popodne, stanični sat uredno pokazuje "Točno u (malo iza) podne", a ja ne idući "U 3 za Yumu" ipak idem "U 16 za Lič" ... ... ni žive duše, ali zato ni mogućnosti kupovine karte ... ... pa zato ajmo malo o bicikli. Robusna, sklopiva, vele u originalu "padobranska" - Paratrooper. Idealna za prijevoz vlakom. Nekih 24 brzina, disk kočnice. Ne i preteška. Naprijed fototorbe (da vožnja ima - osim skidanja kila i fatanje kondicije - neki smisao. Nazad - pod gu.icom - torba za HD videokameru. Bicikl - obzirom da je ozbiljniji - nema nogare, zato je tu stablo ... Inače, popodne pasje, izmišljeno za pedaliranje kilavaca poput mene, vlažno, sparno, oko 27 stupnjeva u hladovini ... Stanica pusta i dalje, rekoh neću se uštavati i izazivati (i ovako sam već komičan i čuda) Ipak, zaključih da će vlak - ako dođe - stati na srednjem peronu, pa otiđoh pogledati. Naravno, kad je uskoro došao, ulazna su se vrata vagona (jednog i drugog) zaustavila upravo iznad spuštenog dijela perona (bildaj Mujo i ništa ne diraj) ... I dalje "Točno u (malo iza) podne", vrijeme stoji, stojim i ja. U taj čas nešto zuji, pa trese, evo stiže vlak, nisam zalud dolazio ... sklapam bicikl i najprije njega pa sebe penjem na previsoka vrata. U vagonu sam, kotača i lijevo i desno. Krenuli, ja veseo ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Kondukter me pregleda i zaključi da ne predstavljam opasnost i odmah složi prijazno i susretljivo lice, i time zapečati moju putničku sudbinu do odredišta. Najavi svoj dolazak kasnije. Vlak gazi prema Zlobinu, a ja - a kako drugačije - vidim, biciklo (o)stavio na zadnje mjesto gdje bi ga trebalo (o)staviti. No, u sva (mislim) tri uobičajna vagona ljudi ni za mali nogomet zaigrati (zajedno sa strojovođama i kondukterom), a ja i tako uskoro ispadam ... Iako, biciklu se skida prednji kotač, guvernal s vilicom postavlja paralelno i time podosta smanjuje prostor koji zauzima. NO, zato sad i nema potrebe, a i glupo bi bilo izlaziti s biciklom u jednoj ruci, a kotačem u drugoj. I ovako je smiješno, nekima ... Ponovo dolazi kondukter ... Naplaćuje mi kartu jer istu nisam mogao kupiti na Plasima, naravno ne zaračunava administrativni dodatak, a glede bicikla zaključi da (valjda) zaslužujem te dvije stanice prevesti ga bez dodatnog plaćanja. No, poveli smo razgovor - sve do Zlobina - koje su legalne opcije, mogućnosti i tarife prijevoza, i, da sad ne duljim (jer na temi pod Razno već to imamo) zaključismo da je stvar vrlo široka i da se može tumačiti ovako i onako, te da u svakom slučaju - a što sam ja potencirao - prijevoz treba platiti. Koliko i kako, ovisi o mnogočemu, o (pre)krcanosti vagona, o broju bicikla, o daljini odredišta, o gabaritim akoje bicikl zauzima, o vrsti vlaka i vagona, te - očito, presudnog čindbenika - osobne procjene konduktera (ostavljene kao ključnom mogućnošću i službenim uputama) u kombinaciji sa utiskom koji putnik-biciklist ostavi na njega. Ja sam očito - suprotno dojmu nekih na ovom forumu - kod njega ostavio dobar dojam i moj se bicikl vozio besplatno. U to ime ja pohvaljujem i pozdravljam srednjogodišnjeg konduktera koji se nažalost nije želio slikati (pa sam slikao samoga sebe), zahvaljujem mu na iscrpnom iščitavanju pravilnika i uputa, te želim da ni s jednim biciklistom i putnikom općenito nema na svojem poslu problema i neugodnosti. A HŽu se u ime bicikla odužujem ovom afirmativnom reportažom ... Evo i Zlobina, bacam oko kroz prozor (veselo spušten do kraja) n astanicu u koju ću se uskoro i vratiti ... Naravno, ni tu nema žive duše, ali ni sat akoji pokazuje krivo vrijeme ... Fotografija već viđena, biciklu se izlazi iz vlaka, a još nismo ni do Drivenik adošli, kamoli do Liča ... Zlobin - Drivenik, kao dijete davno, davno s pasićem šetao ovuda, pas stao, zaledio se, grm se počeo trest, i uskoro iskoči neki lopatar iz njega i uhvati tutanj, a mi (ćuko i ja) sebi nismo mogli doć duže vrijeme. Mislili, medo ... Tražim put od stanice Drivenik prema Zlobinu. I ne vidim ga. Ali uživam u otvorenom prozoru, fućkaj sve klime svijeta ... Stanica Drivenik, prometnik i sat koji drži do točnog vremena ... Biciklo spreman za izlaz. Pozdravljamo konduktera i vlak. Vani smo, rasklopljeni, ko Pale sami na svijetu. Avantura počinje ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Stanica napuštena, ljudi ni od korova, ni zaposlenika, ni putnika. Što će reć ja sam bio na cijeloj stanici najljepši, a znam tko bi dodao i da sam bio s najv.... u svakom slučaju, tišina, fini zrak, povjetarac, ipak je to već Gorski Kotar, a ne Primorje ... Biciklo opremljen za pokret (nizbrdo, a da kuda). Iako lijevo svjetlo gleda u nebo, ipak nije dopremljen padobranom kako bi se nazivom od njega očekivalo, ali je gazda u svakom slučaju "padobranac" u ovaj miran kraj ... Mada pitoreskni Lič - vele ljudi - povijesno i nema neku finu reputaciju (mještani ubiše svećenika, među ostalim) ... Još malo poziranja, ne propušta se neki toponim koji takolijepo zaleže u gornji desni dio fotografije, dok iz svakog kuta izvire nešto (žica, guma, skalina, natpis). Nitko sretniji od mene ... Zgrada prazna i ruševna. Šteta, dalo bi se za malu lovu obnoviti. A vrt urediti. Makar i za kakvu pristojniju i ozbiljniju udrugu koja liječi radnom terapijom. Ako ne ništa zaposliti ljude da mašu putnicima u vlaku ... Planinarski putokazi i miljokazi. Ali, hebi ga, ja sam na bicikli, ne pješaka ... Lijepo uređeni peron i pripadajuća infrastruktura. Krasno stajalište ... I to poduže, može i ozbiljan vlak pristati ... Peron opremljen signalizacijom za slijepe osobe. Lijepo i pohvalno. Još jedan pogled na stajalište, iako bi ja radije tradicionalno koristio naziv stanica ... Gdje stajalište prestaje, počinje cestica za Lič ... Prijelaz moderan, palete vjerojatno nečija osobna inovacija i inicijativa ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Uz padobranski bicikl id ei padobranska kaciga, dragi i (obostrano) odani prijatelj mi je po dolasku becikla donio istu i izjavio da nećemo pričati ako je ne počnem nosti kad vozim bicikl. To istina i zakon propisuje i kažnjava, a sad je na meni samo odlučiti 'oću li se kačiti sa zakonom, ili sa zakon(it)om - isto mi dođe, nahebo ovako i onako - koja je izjavila da joj ne prilazim ako imam tu kacigu na glavi, valjda je sram od ljudi ... A kaciga je slučajno ona specijalnih postrojbi, nisam neki militant ni ludi fan militarije, ali ipak fakat paše uz beciklo, a mio mi je i taj dio vojski. Iako - dao sam si riječ - jedan dan (kad malo zahladi) projurit ću (normalno, nizbrdo) na bicikli u ovoj kacigi (i OD/SMB piđami), i tako me neće nitko nepoznat prepoznati, he, he ... Prije starta razmišljam što nisam malo mlađi i blesaviji pa ova dva planinarska znaka docrtati i povezati okvirom bicikle, no sve ostaje samo na razmišljanju, odmalena smoznali poštivati takvo šumsko i putno znakovlje. Ipak, iskoristio sam nogostup da sve provjerim i pričvrstim. I uključim treptajuću signalizaciju na meni lijevom reflektoru ... kao i na onom crvenom pod gu.icom ... Lič, groblje i dio Ličkog polja ... Svidjela mi se pozadina pa rekog da malo beciklo pozira ... I još ... I još ... I još ... I još ... I još ... I još ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 I još ... I dosta više ... Poznati mostić sa strane ... ... i odozdo ... ... i od naprijed (nije piramida) ... ... 'al je Gotovina, vele heroj a ne zločinac ... Poslije Gotovine, a kamo nego desno (ravno). No, vozni red HŽa traži lijevo (ili lupat satvremena uzbrdo od Fužina do pred Zlobin, naravno gurajući, ne vozeći) ... Neke stvari ostaju za drugi put, a sad se slijedi lokomotiva (0,3 km) ... Ulica, pa Kolodvorska. Jedina uzbrdica tog popodneva ... Sliku svoju u napuklom špiglu ljubim ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Sebe u stranom svijetu baš ne srećeš svaki dan, pa se zato treba temeljito uslikati,inače ti neće vjerovati ... Pogotovo kad špiglo izdužuje ... Veliko finale prve dionice, 0,3 km uzbrdice, ni vrit, ni mimo, uspio izgurati pedalama, uspjeh za mene ... 730 m sve govori, koja bi to bila jurnjava da je sad negdje nizbrdo sve do mora ... Strojček infrastrukture ... Betonara ... ... i dio pripadajuće prigodne opreme na njoj ... Malo hidraulične dizalice ... Pa nešto što bi i cirkusu dobro došlo ... I malo ozbiljnog stroja prave marke ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Još malo hidraulične dizalice (glavno da dizaličar ima nadstrešnicu i to prozirnu) ... Dizalica hidraulična, ali manja, od betonare ... Mikser, tko zna što ga pogoni (tamo je neko upozorenje za struju) ... U beton ide i voda ... ... a nje ne smije prifaliti ... Temeljita obnova kolodvora Fužine, neka ... Po nakitu bi se reklo Nova godina ... Kako to vidi umjetnik ... Nije bilo vremena otići do Arnike na pivo (s limunom), pa (pre)ostade napiti se vod ena račun Hrvatskih željeznica ... Kosa mokra od kacige ... Česma cijela, voda hladna, pitka, ukusna ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 A kud nego do ćenife. Kondukter je ovoga puta od prve samoinicijativno zaključio da se radi o vojnoj bicikli, malo je gledao, poništio voznu kartu (10 kn i nešto lipa), i ostavivši me otišao svojim poslom ... Ni ovog puta bicikla nije nikome zasmetala, iako nitko nije prolazio, ipak je stajal avan puta. Vlak po običaju prazan ... Kaoi svako malo dijete, i ja sam požurio na prozor, upravo pred ulazak u Lič ... Naravno, od svih vrata ljudi se namjerili baš na ona gdje je bilo beciklo. Pojurio pomaknuti je ... Tunel i trenutna asocijacija na jedan drugi tunel, malo prema Moravicama ... (inače, kad smo išli uzbrdo, u onom prvom vlaku, u tunel i kroz njega smo išli polako) "U tunelu usred mraka sija zvijezda petokraka ..." (pjevali su županijski šef HDZa i njegovi "najvjerniji" jataci prije desetak godina, kad bi se mrtvi pijani vraćali službenim autom jednog propalog brodara na sabajle iz Opatije ... Još malo tunela ... Ulaz u Drivenik (radovi u tijeku) ... Ulazak u Zlobin, vrijeme je izaći ... Zlobin, nigdje ni pasa ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Zlobin, stanica, valja krenuti doma ... Vooooooziiiiiiiii ... ... Miškoooooooooo ... Plase, disk kočnice vrište od topline. Nisam od kočenja - barem ne u automobilu - no nisam ni vjerovao da ću osjetiti miris "feroda". U svakom slučaju eto mene nazad na polazištu, propuhan u finalu ... Vlak iz kojeg sam izašao na Zlobinu stoji na Plasima ... U trenutak pomislih kako sam bio brz ... ... onda shvatih da čeka križanje s drugim putničkim koji dolazi odozdo ... Mujo, živ i zdrav, nakon poziranja sklopio biciklo, mokar sjeo u auto, spustio oba prednja prozora i - kako struka i zdrav razum nalažu u takvim slučajevima - užgao klimu na maksimum, te se strmospizdio prema zavičaju i biciklističkim pivama koje su strpljivo čekale u frižideru ... To je bila moja prva ovakva intermodalna putešestvija. Zaključak! nem aprepreke vozati se vlakom zajedno s biciklom. Gled ebicikla i plaćanja naknade, sve je u tvojim rukama, ako se otprve očima prepoznaš s kondukterom, nema problema. Naravno, nema dvojbe da treba i platiti, posebice na većim razdaljinama. No to je već u ingerenciji ovlaštene osobe koj aće već znati što učiniti. Pa i progledati, ako treba. Mislim da je već velika bravura što uopće možemo biciklom u vagon. Moje najvrijednije iskustvo tog dan aje bilo to da ubuduće treba s biciklom ući, boraviti i izaći iz zadnjih vrata zadnjeg vagona, eventualno prvih vrat aprvog vagona. I velike su šanse da nikome nećeš zasmetati. Umorih se, kraće je trajala cijela ova moja biciklističko-željeznička bravura, nego sve ovo postavljanje na ovaj dio Foruma. Ali neka, veseli me što sve dijelm s vama koji ovo čitate ili - nadam se - i komentirate ... I malo ozbiljnog stroja prave marke ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Čim sam prije tjedan-dva pročitao tvoju ideju, pomislio sam: ovo ne može biti loše. Kad si nam javio da si to (sretno) odradio, počeo sam se nadati da neće predugo trajati da svoju pustolovinu podijeliš s nama. Sad, kad sam sve pregledao mogu reći da je fakat vrijedilo čekati. Fotke su ti sjajne (čini mi se da se ponavljam, ali fakat su super), a tekst i komentari na nivou slika i čitave ove ideje. Može opet i može još ! A ovaj poseban bajk se savršeno uklapa u ovu čitavu lijepu priču Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Evo nam još jednog sjajnog (potencijalno) putopisca. Izvrsno! Moram priznati, s obzirom da te s foruma pamtim uglavnom kao prznicu i svadljivca, ovako duhoviti tekst je pravo otkriće. A kad sam ti vidio gabarite odlučio sam da s tobom izbjegavam svaku polemiku. Bicikl je priča za sebe, jednostavno - mrak. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Bravo Zeljezni ! Odličan tekst i još bolje slike, uostalom da radiš dobre slike već smo znali od ranije ali da si i bajker to je ipak novost. Kako živim u gradu sa ponajviše biciklista i bickilističkih staza u 'rvatskoj i sam se često poslužim bicikloma posebno volim to prometalo na dva točka. No ovaj tvoj "military look" bajk je za mene pravi čudo neviđeno..... Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 (edited) ... i čitave ove ideje. Može opet i može još ! Ovo je samo mala inicijativa, a ne ideja. Također, tek mali pokušaj, proba. Jer kad je sve posloženo i očekivano, onda tu nema pustolovine. No, malim koracima dalje, zapravo malim tjeranjima bicikla ... Evo nam još jednog sjajnog (potencijalno) putopisca. Izvrsno! Moram priznati, s obzirom da te s foruma pamtim uglavnom kao prznicu i svadljivca, ovako duhoviti tekst je pravo otkriće. Vidim da ću morati napravit ozbiljniji putopis kako bi ono "potencijalno" postalo nevažećim. Također, žao mi je što tako - istovremeno - ozbiljan i duhovit čovjek uopće može doći u zabludu glede pogrešnog utiska o przici i svadljivcu, jer ... A kad sam ti vidio gabarite odlučio sam da s tobom izbjegavam svaku polemiku. Bicikl je priča za sebe, jednostavno - mrak. ... kad si vidio da netko kome noge ne ostaju u zraku kad sjedne na prosječnu stolicu, ili nema ženski broj noge, može biti przica, svadljivac? Vidim da je vrijeme da se osobno upoznamo da razbijemo tu zabludu, i da sav taj dojam predstavimo kako treba, jednom vrstom specifičnog humora, volje i želje da ismijavam ljudsku (pa i svoju) glupost, te neskrivene žalosti što su najbolje godine mnogih mahom muških života u Hrvata protekla dva desetljeća žrtvovana i upropaštena (u)zalud, a sve samo da bi najgori od nas dočekali svoje trenutke lažne slave i važnosti, a posebice i prilike da ukradu, unište i na duže vrijeme (svih nas) upropaste ... Zato sam često sarkastičan, jer sve to nismo zaslužili. Kao ni ovakvu željeznicu, koja je glede tradicije a i materijalnih sredstava ulupanih u nju mogla i trebala biti u vrhu Europe. Glede gabarita, otkad su oni prepreka za izbjegavanje polemike? Pa ima li veće fore i zadovoljstva zahebavati jačeg od sebe, i fizički i nekim postavljenjem, posebice ako je ponešto manje pametan? ... ali da si i bajker to je ipak novost. Kako živim u gradu sa ponajviše biciklista i bickilističkih staza u 'rvatskoj i sam se često poslužim bicikloma posebno volim to prometalo na dva točka. No ovaj tvoj "military look" bajk je za mene pravi čudo neviđeno..... Nisam neki bajker, pa tek nabavio biciklo. Žao mi je što je u mojem primorskom brdovitom kraju pojava bicikliste predmet čuđenja, često sprdnje i ismijavanja. Zato sam ja nabavio mrki bicikl koji u kombinaciji s mrkim teretom na njemu možda izaziva podsmjeh, ali ne i ismijavanje, he, he. PS: to ti je kao i s pancirkom u ratu. Svi ti se (naravno, koji te ne poznaju) smijulje, ali svi bi je stavili na sebe ... (iako sam je nosio samo dva dana, potrefilo se uglavnom s one prednje strane crte, pa je lijepo spremio jer je - kao u tenkovskoj naprednoj filozofiji - pokretljivost, disanje i znojenje važnije od neke u pravilu lažne sigurnosti) .. Edited August 12, 2011 by Zeljezni Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Odličan putopis. Slike su ti odlične, a pogotovo fužinski most iz žablje perspektive. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Odličan putopis. Slike su ti odlične, a pogotovo fužinski most iz žablje perspektive. Hvala. Upravo se vratio sa snimanja Perzeida. Naravno, oni mali su ostali na snimkama nezabilježeni, a sva četiri velika i eruptivna Bolida vidio sam dok sam vozio na lokaciju. Hebi ga, više sreće iduće godine ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Malo je veća, radi teksta bez kojeg slika nije slika ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 (edited) http://www.patriot.com.hr/foto/LetLampa1.jpg Gdje si nabavio kacigu od MiG-a? Edited August 13, 2011 by Vladimir S. Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Upravo se vratio sa snimanja Perzeida Boguhvala, evo još jednog koji se kuži u astronomiju. Jest da je Off Topic, ali… U Perzeidima sam uživao jedne prekrasne ljetne noći (bez mjesečine) prije nekih desetak godina, zajedno s prijateljem na terasi njegove kuće u Biogradu na moru. A ovih dana uživam kad me potjera na eliminaciju suvišne tekućine u praskozorje, kad se na istočnom obzorju pojavljuje veličanstveni Orion. Da ne duljim, imam dojam da bi se ti mogao učlaniti u ovaj topic: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7073-ima-li-jos-koga-da-se-kuzi-u-astronomiju/ Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 (edited) Gdje si nabavio kacigu od MiG-a? Nisam je nabavio, sama je došla, temeljem minulog rada i zasluga za narod ... Edited August 13, 2011 by Zeljezni Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunkelheit Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 jako zanimljivo i lijepo napisano, a fotke su bez premca jedne od najboljih na forumu (antu_vž mi nitko zasad ne može dostići, a i nisam neki maher fotografije, pa to ja ovako laički) pošto sam i sam ljubitelj biciklizma, posebno po brdima (čitaj nizbrdo ), možeš li navesti detaljne sepcifikacije ovog američkog čuda? Quote ...and I'd let that lonesome whistle blow my blues away..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Jako zanimljiv putopis. Jel ti bilo jako vruće? Koji je to tajni sistem protiv krađe, šapni mi, da i ja instaliram... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 Jel ti bilo jako vruće? Nije, zato i postoje veliki prozori na vlaku ... Koji je to tajni sistem protiv krađe, šapni mi, da i ja instaliram... Kad bi ti rekao, onda više ne bi bio tajan ... Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 Color Cammy Green Frame Custom drawn 7005 Series Aluminum with FIT System. Power Angle geometry. Replaceable derailleur hanger and disc mount. Fork SR Suntour Suspension XCT V2, disc mount, 80mm travel, Alloy one piece lower. Rims Jalco. Alloy, 32 hole. Double Wall. CNC Sidewall. Tires Kenda. Knobby. Front and Rear Specific. 26 x 1.95. Hubset Formula, Black , Alloy sealed front & rear with CLIX™ front quick release Spokes 14G Stainless Saddle Mountain with "Center Gap" Comfort Technology Seatpost Kalloy, 27.2 x 300mm, Alloy Handlebars Kalloy, Alloy, 7 degree backsweep, 31.8 Barbore, 580 mm length. Stem Kalloy, Alloy Direct Connect, 31.8 Barbore. Shifters SRAM X-5 Trigger Shifter. Front Derailleur Shimano Top Pull. Rear Derailleur SRAM X-5 Crankset SR Suntour. 42/32/22. Alloy 170mm crank arm. Matte Black Speeds 24 Speeds Brakeset Promax. Front & rear mechanical disc w/ pad adjustment. Alloy Levers. Pedals Platform pedal with alloy cage. Water Bottle 1 set down tube bosses Sizes 18", 20" Standover Heights 30", 31" Folded Size 36" x 28" x 12" Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljezni Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 Quote Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunkelheit Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 eh, sve je super, osim mehaničkih diskova. kad su već radili bicikl za vojsku mogli su staviti hidrauliku, nije ju nešto posebno teže održavati, a ima puno bolja svojstva od mehanike. Quote ...and I'd let that lonesome whistle blow my blues away..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.